abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:29:57 #201
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_81330823
Mikoxx, hier zitten we daar ook mee. Ik heb een paar dagen geprobeerd om Joep tot 11.30/12.00 wakker te houden en dan vantevoren een broodje te eten. Hij ging dan van 12.00 tot 14.00 soms 15.00 slapen, maar was om 18.00 echt helemaal op. Voor Joep is het dus nog geen succes. Die heeft dus nog gewoon even 2 slaapjes. Ach, hij zal het vanzelf wel aan gaan geven als het er 1 moet worden, dat ging met 2 slaapjes ipv 3 ookzo. Enne tot snel!

Arm fruppeltje

En een kus voor die andere snotverkouden, voor tv hangend mopje
Niet mieten! Door gieten!
pi_81331866
mijn moppie is verliefd op de stagiaire op het kdv
Ik zet hem neer en hij rent met open armen op haar af Hij keek niet eens meer naar me
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_81335835
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Estrys het volgende:
mijn moppie is verliefd op de stagiaire op het kdv
Ik zet hem neer en hij rent met open armen op haar af Hij keek niet eens meer naar me
wheh
Geeft wel vertrouwen in het kdv imo

Gisteren zat Leander op schoot bij mijn moeder. Mijn moeder is tof en leuk en een hele goede mama van 7. Ze dronk een glaasje lambrusco.
Leander zei: lokkie?
Mijn mama: ja hoor! En voor ik wat kon doen gaf ze hem een slokje
Dus ik 'maaaaaam! nee! hij mag geen GEEN géén alcohol!
Mijn moeder oprecht verbaasd: maar het was maar een héél klein slokje? Jullie kregen ook wel eens een hapje advocaat oid. En zoveel zit er niet in Lambrusco!'
Uhm... gewoon 11% hoor!
Ze begreep me echt niet? Ze deed het echt puur onschuldig en vanzelfsprekend...

Generatiekloof denk ik....

Eén ding weet ik wel zeker: ik hoef me geen zorgen maken dat ze het ooit weer doet.
pi_81335893
ik was echt enorm pissig geworden
pi_81335926
ow ja Freecell, ik ken het.

Maar mijn schoonmoeder durft niet meer na mijn laatste uitbarsting
pi_81336232
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik was echt enorm pissig geworden
Deed ik ook maar wel gecontroleerd pissig omdat ze er dus écht niet bij nadacht.
Maar wel pissig genoeg om herhaling te voorkomen
pi_81337151
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef freecell het volgende:

[..]

wheh
Geeft wel vertrouwen in het kdv imo

Gisteren zat Leander op schoot bij mijn moeder. Mijn moeder is tof en leuk en een hele goede mama van 7. Ze dronk een glaasje lambrusco.
Leander zei: lokkie?
Mijn mama: ja hoor! En voor ik wat kon doen gaf ze hem een slokje
Dus ik 'maaaaaam! nee! hij mag geen GEEN géén alcohol!
Mijn moeder oprecht verbaasd: maar het was maar een héél klein slokje? Jullie kregen ook wel eens een hapje advocaat oid. En zoveel zit er niet in Lambrusco!'
Uhm... gewoon 11% hoor!
Ze begreep me echt niet? Ze deed het echt puur onschuldig en vanzelfsprekend...

Generatiekloof denk ik....

Eén ding weet ik wel zeker: ik hoef me geen zorgen maken dat ze het ooit weer doet.
Vond Leander het lekker?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_81337244
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:14 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Vond Leander het lekker?
Uiteraard, die vindt alle rare dingen lekker

Olijven, feta, garnalen, rauwe ui, rauwe paprika, dat soort dingen.
Dingen die kinderen meestal niet zo geweldig vinden

En zelfs mijn pittige gerechten En ik maak die echt goed pittig...
pi_81337445
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Uiteraard, die vindt alle rare dingen lekker

Olijven, feta, garnalen, rauwe ui, rauwe paprika, dat soort dingen.
Dingen die kinderen meestal niet zo geweldig vinden

En zelfs mijn pittige gerechten En ik maak die echt goed pittig...
Hier ook een olijvenliefhebber en dus kind met totaal ontypische voorkeuren. Daarnaast vind die tomaat en mais ook heerlijk. Maar bij alcohol zou ik ook echt boos worden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:30:37 #210
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81337923
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:37 schreef Marie79 het volgende:

[..]

Wat gezellig! Dan ben ik ook jarig
ikke ook, dus dat moet ik kunnen onthouden

ik word scheel...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:21:06 #211
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81340207
Danique slaapt ook 1 slaapje op een dag, meestal vanaf een uur of 13. Hoe lang ze slaapt verschilt per dag eigenlijk maar wel altijd meer dan 2 uurtjes en dat is maar goed ook want anders is ze niet te genieten de rest van de dag!

We zijn gister met de medicijnen begonnen, ze vond het niet zo heel lekker volgens mij maar dat is dan pech . Ze neemt het wel netjes in gelukkig.
Of het nou door de medicijnen komt of dat het stom toeval is weet ik niet maar vandaag hebben we al een heel ander kindje, we hebben ons vrolijke brutale meisje weer terug!
Ze heeft nog wel 4 korte aanvallen gehad maar vergelelen met de afgelopen dagen is dat helemaal niets en ze bleef daarna ook in haar goede doen, meestal was het bekeken na een aanval en kon ze alleen maar jengelen.

Ik ben blij
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:22:44 #212
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81340292
Fruppel wat fijn en wat goed
pi_81340747
Fruppel wat fijn!!
pi_81340892
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Fruppel het volgende:
Danique slaapt ook 1 slaapje op een dag, meestal vanaf een uur of 13. Hoe lang ze slaapt verschilt per dag eigenlijk maar wel altijd meer dan 2 uurtjes en dat is maar goed ook want anders is ze niet te genieten de rest van de dag!

We zijn gister met de medicijnen begonnen, ze vond het niet zo heel lekker volgens mij maar dat is dan pech . Ze neemt het wel netjes in gelukkig.
Of het nou door de medicijnen komt of dat het stom toeval is weet ik niet maar vandaag hebben we al een heel ander kindje, we hebben ons vrolijke brutale meisje weer terug!
Ze heeft nog wel 4 korte aanvallen gehad maar vergelelen met de afgelopen dagen is dat helemaal niets en ze bleef daarna ook in haar goede doen, meestal was het bekeken na een aanval en kon ze alleen maar jengelen.

Ik ben blij
Oh wat klinkt dat stukken beter dan de berichten van hiervoor
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:45:05 #215
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_81344213
Fruppel wat fijn
Make love, not war ☮
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:12:25 #216
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81345470
Oh fijn, Fruppel! Lekker je meisje terug!

Bij dokter geweest voor dochter, ik vond het niet erg nodig, maar toch maar een kuurtje, met name omdat het eten zo slecht gaat vanwege aanhoudende verkoudheid en, zucht, tandjes.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:30:06 #217
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81346212
Basbousa hopelijk slaat de kuur goed aan en is je meisje snel weer wat opgeknapt!

Ik ben zo opgelucht en blij nu Danique vandaag zo happy is. Ze ligt nu nog heerlijk te slapen en ik laat haar maar even want ze zal het wel nodig hebben (slaapt al sinds 13.15)!
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:59:40 #218
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_81351869
Goed dat de medicijnen zo goed aanslaan en ik kan me voorstellen dat ze nu goed slaapt. Ze zal wel heel wat in te halen hebben.

Basboussa, ik hoop dat de medicijnen snel helpen en dat ook jouw meisje snel weer happy is.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:15:45 #219
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81355362
Fruppel, wat fijn dat de medicatie zo goed aanslaat!

Basboussa, beterschap voor Beisan en hopelijk knapt ze gauw op!
Dat ga ik onthouden hoor, dat jij dan ook jarig bent
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_81356697
Fijn dat ze weer vrolijk is Fruppel!

Seb heeft een paar wratjes op zijn buik en rug, ik denk waterwratjes. Wat kan ik daarvoor kopen? Iemand een idee?
pi_81356871
Fruppel ik kan me heel goed voorstellen, dat je enorm bent opgelucht dat het al stukken beter gaat met je meisje.

Verder zo opdat de aanvallen geheel verdwijnen en Danique eroverheen kan groeien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:26:53 #222
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_81358910
Fruppel, wat fijn dat je nu al verbetering ziet! Lekker bijslapen voor Danique!

Estrys, wat schattig dat Seb helemaal weg is van de stagaire Gaan waterwratjes niet vanzelf weg?

Freecell, oei... daar zou ik op zijn zachtst gezegd ook niet blij mee zijn zeg!

Beterschap voor Beisan!

Isis vond de kermis geweldig! Dansen op de muziek en touwtje trekken, eendjes hengelen en in zo'n draaigeval vond ze prachtig. Volgende keer dat we gaan moet ze er zelf om vragen Kermis is toch niet helemaal ons ding zeg maar . Ze heeft wel een hoop prullaria wat je voor 10 cent nog niet zou kopen, maar ach het was leuk

En ze slaapt meestal nog maar 1x per dag maar als ze om 6 uur op is dan wil ze echt naar bed om 9 uur. Ze pakt konijn en gaat voor de deur naar de gang staan. Dan vraag ik of ze wil slapen en dan zegt ze ja Alleen jammer dat het in slaap vallen niet zonder huilen gaat nu.
  woensdag 12 mei 2010 @ 23:15:03 #223
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81364586
Estrys, waterwratjes gaan na een aantal maanden vanzelf weer weg.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_81406798
Zo, Elin heeft de verhuizing ook aardig goed doorstaan we hebben haar ook gelijk een eigenkamertjetraining gegeven en dit gaat verbazingwekkend goed (in vergelijking met het bij ons slapen) Dus ik kan wel stellen dat ze zelf klaar is met Co-sleeping
De eerste nacht sliep ze om half 9 in haar eigen bedje tot kwart over 4 en de tweede nacht tot 2 uur, dit terwijl ze als ze bij ons slaapt rond 23:00 maft en dan nog ontelbare keren wakker wordt dus nu aan 1 ruk door, jippie.

ook de borstvoeding ben ik nu aan het afbouwen tot alleen een avond en ochtendvoeding. eerst dronk ze nog zo'n 8 keer per dag en op 'slechte dagen ' 12 keer.. nu slaat ze gewoon de hele dag over en drinkt ze in de ochtend als ze net wakker wordt en om kwart over 8 voor het slapengaan en middenin de nacht als ze wakker wordt. 3 keer dus.. en het geeft mij ook 30 keer zoveel energie opeens en ook zij lijkt het prima te vinden. Veel veranderingen dus maar ik ben heulemaal blij
Otje
&
Elin <3
pi_81407022
Verhuisdooske, dat klinkt echt goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')