whehquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef Estrys het volgende:
mijn moppie is verliefd op de stagiaire op het kdv![]()
Ik zet hem neer en hij rent met open armen op haar afHij keek niet eens meer naar me
Deed ik ookquote:
Vond Leander het lekker?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef freecell het volgende:
[..]
wheh
Geeft wel vertrouwen in het kdv imo
Gisteren zat Leander op schoot bij mijn moeder. Mijn moeder is tof en leuk en een hele goede mama van 7. Ze dronk een glaasje lambrusco.
Leander zei: lokkie?
Mijn mama: ja hoor! En voor ik wat kon doen gaf ze hem een slokje![]()
![]()
Dus ik 'maaaaaam! nee! hij mag geen GEEN géén alcohol!![]()
Mijn moeder oprecht verbaasd: maar het was maar een héél klein slokje?Jullie kregen ook wel eens een hapje advocaat oid. En zoveel zit er niet in Lambrusco!'
Uhm... gewoon 11% hoor!
Ze begreep me echt niet?Ze deed het echt puur onschuldig en vanzelfsprekend...
Generatiekloof denk ik....
Eén ding weet ik wel zeker: ik hoef me geen zorgen maken dat ze het ooit weer doet.
Uiteraard, die vindt alle rare dingen lekkerquote:
Hier ook een olijvenliefhebber en dus kind met totaal ontypische voorkeuren. Daarnaast vind die tomaat en mais ook heerlijk. Maar bij alcohol zou ik ook echt boos worden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Uiteraard, die vindt alle rare dingen lekker
Olijven, feta, garnalen, rauwe ui, rauwe paprika, dat soort dingen.
Dingen die kinderen meestal niet zo geweldig vinden
En zelfs mijn pittige gerechtenEn ik maak die echt goed pittig...
ikke ook, dus dat moet ik kunnen onthoudenquote:
Oh wat klinkt dat stukken beter dan de berichten van hiervoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:21 schreef Fruppel het volgende:
Danique slaapt ook 1 slaapje op een dag, meestal vanaf een uur of 13. Hoe lang ze slaapt verschilt per dag eigenlijk maar wel altijd meer dan 2 uurtjes en dat is maar goed ook want anders is ze niet te genieten de rest van de dag!
We zijn gister met de medicijnen begonnen, ze vond het niet zo heel lekker volgens mij maar dat is dan pech. Ze neemt het wel netjes in gelukkig.
Of het nou door de medicijnen komt of dat het stom toeval is weet ik niet maar vandaag hebben we al een heel ander kindje, we hebben ons vrolijke brutale meisje weer terug!
Ze heeft nog wel 4 korte aanvallen gehad maar vergelelen met de afgelopen dagen is dat helemaal niets en ze bleef daarna ook in haar goede doen, meestal was het bekeken na een aanval en kon ze alleen maar jengelen.
Ik ben blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |