Ook al praat Koen nog steeds niet zo veel, ik vind die interactie gewoon zo leukquote:Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ook LovelyLady. Ik begrijp wel hoe Marie het bedoelt. Als je kind reageert op je en echt met je communiceert heeft dat toch een heel bijzondere charme. Of zoals een vriendin vandaag tegen me zei. Is het niet een leuke leeftijd als je kind nog zo'n klein baby'tje is en je haar/ hem onbeperkt kunt knuffelen (kind is 4 maanden). Waarop ik zei: Ja dat is heerlijk. Aan de andere kant een wat ouder kind/ dreumes knuffelt je terug dat is dan ook weer geweldig. ZIj gaf aan dat dat idd waar was.
Hier gaat dat regelmaat wel erg ver, als je iets niet in dezelfde volgorde doet dan is het dikke dramaquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
Hahhaah maar Koen is ook wel een dramaatjeik herinner me nog heel goed dat Elin m 1 keer aanraakte en hij een uur van slag was
![]()
Die die die en maar wijzen naar zijn arm
Nee is Elins favo woord ookquote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
alleen nu zegt ie gewoon NEE
Ja d'r zit wel een koppie op hoor pfoe dat wordt nog wat
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
Nee is Elins favo woord ooken HAAAAAAAI en bad, bal en kindje
dat laatste is zo liefen vandaag zei ik
NEIN ELIN!
en toen zei ze NEI NEI NEIIIIIIIII
en toen zei ik JAWOHLLLLLLLLLL en toen zei zeWOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
Nee is Elins favo woord ooken HAAAAAAAI en bad, bal en kindje
dat laatste is zo liefen vandaag zei ik
NEIN ELIN!
en toen zei ze NEI NEI NEIIIIIIIII
en toen zei ik JAWOHLLLLLLLLLL en toen zei zeWOOOOOOOOOOOOOOOO
Elin mag ook een tijdje bij ons komen logeren. Dan leert ze het Duits vanzelf/ van mij wel. Vind Jair vast ook heel erg leukquote:Op maandag 17 mei 2010 07:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Leer der meteen duits
Ik hoorde TARA laatst Leander aankleden 'z en dat is je trui, die is blauw, en je sokken... rood! En dat is indigo!
Toen zat ik ook even zo
Geeft geen garantie voor goed duits hoor, ik kan het niet... en ik woon nog dichterbij de grens volgens mij. Ik vind Duits ook geen mooie taal, sorry Tinu!!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
mijn duits is anders prima hoor, woonde vlakbij de grens
Daar twijfel ik niet aan. Je spreekt normaal gewoon Nederlands met haar toch? Het Duits was meer voor de grap. Ik woon niet dichtbij de grens maar ben van oorsprong Duitse.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
mijn duits is anders prima hoor, woonde vlakbij de grens
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:38 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Je spreekt normaal gewoon Nederlands met haar toch? Het Duits was meer voor de grap. Ik woon niet dichtbij de grens maar ben van oorsprong Duitse.
Diaan ik vind niet erg, dat je Duits geen mooie taal vind. Ik vind ook dat er talen zijn die mooier zijn. K'heb er toch niet voor gekozen. Fijn dat Lennon weer van de bank af komt. Je moet idd heel erg oplettend zijn. Met 2 kinders nog meer dan met 1 denk ik?
Bij een ander is speelgoed vaak veel leuker dan thuis.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:43 schreef Fruppel het volgende:
Het doet ons heel goed om te zien dat zij ondanks alles zo heerlijk door blijft gaan!
Dat draakjes-gedrag van Sebik herken het wel!
Best vermoeiend he!
Leuk dat hij zo lief speelt met jou oude speelgoed! Danique speelt bij mijn ouders heel graag met mijn oude duplo, is vast leuker dan die van thuis want daar speelt ze veel minder mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |