abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2010 @ 20:40:38 #276
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81504879
Wat klinkt het goed VD!

En LL, zo bedoelde ik het eigenlijk ook Dat ik het nu zo leuk vindt, maar vorig jaar ook , en volgend jaar ook, en over 10 jaar ook
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_81504997
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:10 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ook LovelyLady. Ik begrijp wel hoe Marie het bedoelt. Als je kind reageert op je en echt met je communiceert heeft dat toch een heel bijzondere charme. Of zoals een vriendin vandaag tegen me zei. Is het niet een leuke leeftijd als je kind nog zo'n klein baby'tje is en je haar/ hem onbeperkt kunt knuffelen (kind is 4 maanden). Waarop ik zei: Ja dat is heerlijk. Aan de andere kant een wat ouder kind/ dreumes knuffelt je terug dat is dan ook weer geweldig. ZIj gaf aan dat dat idd waar was.
Ook al praat Koen nog steeds niet zo veel, ik vind die interactie gewoon zo leuk
Ik weet wat hij bedoeld, terwijl een ander zou zeggen: huh
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef Verhuisdooske het volgende:
nou eh echt regelmaat
Hier gaat dat regelmaat wel erg ver, als je iets niet in dezelfde volgorde doet dan is het dikke drama
Bijvoorbeeld dat je eerst tandenpoetst en dan pas pyjama aan... en hij laat dat merken ook. Mijn driftkikkertje
pi_81506383
Hahhaah maar Koen is ook wel een dramaatje ik herinner me nog heel goed dat Elin m 1 keer aanraakte en hij een uur van slag was

Die die die en maar wijzen naar zijn arm
Otje
&
Elin <3
pi_81506628
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
Hahhaah maar Koen is ook wel een dramaatje ik herinner me nog heel goed dat Elin m 1 keer aanraakte en hij een uur van slag was

Die die die en maar wijzen naar zijn arm
alleen nu zegt ie gewoon NEE
Ja d'r zit wel een koppie op hoor pfoe dat wordt nog wat
pi_81507605
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

alleen nu zegt ie gewoon NEE
Ja d'r zit wel een koppie op hoor pfoe dat wordt nog wat
Nee is Elins favo woord ook en HAAAAAAAI en bad, bal en kindje
dat laatste is zo lief en vandaag zei ik

NEIN ELIN!
en toen zei ze NEI NEI NEIIIIIIIII
en toen zei ik JAWOHLLLLLLLLLL en toen zei zeWOOOOOOOOOOOOOOOO
Otje
&
Elin <3
pi_81512923
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Verhuisdooske het volgende:

[..]

NEIN ELIN!

Ik zei vandaag bij het afscheid bij vrienden van ons. Zeg maar bye bye. En mijn zoon herhaalt dus gewoon "bye, bye". Zo leuk. Ik heb een echte papegaai in huis net als jij Verhuisdooske.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_81522808
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Verhuisdooske het volgende:

[..]

NEIN ELIN!

Leer der meteen duits

Ik hoorde TARA laatst Leander aankleden 'z en dat is je trui, die is blauw, en je sokken... rood! En dat is indigo!
Toen zat ik ook even zo
pi_81523643
quote:
Op maandag 17 mei 2010 07:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Leer der meteen duits

Ik hoorde TARA laatst Leander aankleden 'z en dat is je trui, die is blauw, en je sokken... rood! En dat is indigo!
Toen zat ik ook even zo
Elin mag ook een tijdje bij ons komen logeren. Dan leert ze het Duits vanzelf/ van mij wel. Vind Jair vast ook heel erg leuk
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_81526264
mijn duits is anders prima hoor, woonde vlakbij de grens
Otje
&
Elin <3
  maandag 17 mei 2010 @ 11:14:34 #285
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_81526777
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
Geeft geen garantie voor goed duits hoor, ik kan het niet... en ik woon nog dichterbij de grens volgens mij. Ik vind Duits ook geen mooie taal, sorry Tinu!! Maar Italiaans of Spaans ook niet hoor!!

Jair staan
Elin in eigen bed slapen
driftige Koen

Maar wat VD ook zegt, het is een leuke leeftijd door de interactie maar ook een lastige/drukke leeftijd vind ik. Ik moet ogen voor en achter hebben. Overal en aan alles zit ie. Daarbij heeft hij ook nog last van doorkomende kiezen, dus hij is ook af en toe best mopperig vooral 's morgens.

Lennon klimt nu trouwens niet alleen op de bank maar ook op onze tafeltjes, gelukkig kunnen wij die nog onder een hogere tafelje geschoven worden. Hij kan nu ook zelf van de bank komen, dat scheelt wel. Hij roept de hele dag door: ow ow En als je sssst zegt, dan gaat hij met zn wijsvinger naar zn mondje toe zoals je dat ook doet als ze stil moeten zijn.
Make love, not war ☮
pi_81527587
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef Verhuisdooske het volgende:
Daar twijfel ik niet aan. Je spreekt normaal gewoon Nederlands met haar toch? Het Duits was meer voor de grap. Ik woon niet dichtbij de grens maar ben van oorsprong Duitse.

Diaan ik vind niet erg, dat je Duits geen mooie taal vind. Ik vind ook dat er talen zijn die mooier zijn. K'heb er toch niet voor gekozen. Fijn dat Lennon weer van de bank af komt. Je moet idd heel erg oplettend zijn. Met 2 kinders nog meer dan met 1 denk ik?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 17 mei 2010 @ 11:53:58 #287
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_81528128
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:38 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Daar twijfel ik niet aan. Je spreekt normaal gewoon Nederlands met haar toch? Het Duits was meer voor de grap. Ik woon niet dichtbij de grens maar ben van oorsprong Duitse.

Diaan ik vind niet erg, dat je Duits geen mooie taal vind. Ik vind ook dat er talen zijn die mooier zijn. K'heb er toch niet voor gekozen. Fijn dat Lennon weer van de bank af komt. Je moet idd heel erg oplettend zijn. Met 2 kinders nog meer dan met 1 denk ik?
het is inderdaad zo dat je er niet voor gekozen hebt. Mijn moeder heeft trouwens een Duitse achternaam, verre familie van mij is wel Duits, zowel van vaders- als van moederskant.

Het valt wel mee hoor met 2 kinderen. Twan is al 8 jaar en erg zelfstandig. Het is eerder zo dat hij helpt mee op te letten dan dat ik op allebei moet letten. Alleen is het een beetje vervelend dat als Twan zit te WII-en dat Lennon de hele tijd bij/aan hem wil zitten of dat hij de controllers uit de handen van twan wil trekken. Gisteren hebben we Lennon gewoon naast Twan op de bank gezet met een "eigen" controller. Geweldig vond ie dat.
Make love, not war ☮
  maandag 17 mei 2010 @ 16:52:45 #288
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_81540204
Elin . Wat lief verhuisdooske dat ze je zo na praat Dat lijkt me ook zo leuk.

Napraten, daar is hier nog geen sprake van. Zelfs niet imiteren van enig gedrag... ik probeer hem al maanden te laten zwaaien en klappen in de handjes. Maarre dat is alleen leuk als ik het doe, maar nadoen, nee hoor.

Jair aan het staan en klauteren

Joep is vandaag voor het eerst in een grote speeltuin geweest. Hij kan er tuurlijk nog vrij weinig, maar er was een meisje van 3 jaar en ze was helemaal weg van Joep: "Joep, ga je met mij op de schommel? Joep, wat wil jij nu doen? Joep, zullen we van de glijbaan gaan?". Ze was met haar oma en die was volgens mij blij dat ik haar even mee op sleeptouw door de speeltuin nam en Joep vond alles even spannend en leuk
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 17 mei 2010 @ 22:37:30 #289
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_81558723
Ik benoem ook regelmatig een aantal kleuren. Alleen indigo is misschien weer net een stapje te ver.

Hier gaat het praten ineens een stuk beter: ze heeft tijden nauwelijks wat gezegd, maar sinds een paar dagen zegt ze er opeens minimaal een stuk of tien, twintig ofzo?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_81558924
Hier wel papagaaiengedrag
Klap eens in je handjes dat ging al een tijdje erg goed
Nu is "in de maneschijn" ook een leuk liedje geworden
Met zijn handjes over elkaar als ik bij een duizendpoot die schoenenpoetser is, ben... *smelt*
  dinsdag 18 mei 2010 @ 07:32:01 #291
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81566404
LL, hier precies hetzelfde, behalve het papegaaiengedrag. In de maneschijn en dan vooral het schoenenpoetsergedeelte is heel
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:11:38 #292
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81571358
Ik heb wederom niet bijgelezen maar ik wilde jullie even laten weten hoe het hier nu gaat!

We zijn nu een weekje bezig met de medicijnen en het ging op en af.
De aanvallen kwamen veel minder vaak op een dag maar als ze er waren dan waren ze er ook heel erg goed.
Vrijdag was een hele aanval-loze middag en ook de avond ging goed maar zaterdag was het bal.
2x een filnke aanval gehad inclusief stuiptrekken, we wilden het even aankijken want al met al ging het verder heel erg goed.
Zondagochtend werden we wakker van een huilend meisje, we konden aan de manier van huilen al horen dat ze lag te stuiptrekken.
Toen ik bij haar kwam brak echt mijn hart, hele natte haartjes van het zweten, paniek in haar oogjes en maar stuiptrekken.
Het was ons al heel snel duidelijk dat ze bleef hangen in de aanval, ze kwam er gewoon niet uit maar was wel super helder!
Om 06.50 zaten wij dus weer op de eerste hulp van het Vu. Daar ging alles super snel, ze kreeg een shot medicijnen en het stuipen was binnen 5 minuten voorbij.
Ze is nog even helemaal nagekeken en haar bloed is onderzocht, alles is goed en om 08.00 liepen we weer buiten met een moe stoned meisje en een recept voor een extra druppeltje om in het vervolg de stuipen te voorkomen!

Dat ze stuipen kreeg schijnt te maken te hebben met het feit dat we haar medicatie nog aan het opbouwen zijn. We hoeven ons er niet extra ongerust over te maken, het hoort erbij zeg maar.

Nu gaat het helemaal top !
Ze heeft gisteren voor het eerst sinds 3 weken een hele dag geen wegvallen/aanvallen gehad!
Ze is echt de schade van de afgelopen dagen aan het inhalen want ze is super brutaal en gek aan het doen , ook leert ze elke dag wat nieuws.
Het is echt een kleine kanjer Ondanks alles wat ze al heeft meegemaakt doet ze het super en blijft ze een heel blij meisje!

Het waren turbulente weken en ik ben ook echt helemaal gesloopt maar het einde lijkt in zicht te komen, tenmiste daar gaan we vanuit.
pi_81571704
wat naar Fruppel. Klinkt heel eng dat stuiptrekken. Hopelijk gaat het nu snel beter met de medicijnen. voor je meisje
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:28:36 #294
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81572084
Was ook best een beetje naar, ze trok "gelukkig" alleen met haar arm & been dus daardoor was het niet heel erg eng zeg maar.
pi_81572369
Ze heeft al heel wat meegemaakt dat grietje van je. Fijn dat ze er zelf vrolijk onder blijft. Zal denk ik wel een beetje geruststellen.

Seb is zo grappig op het moment. Kan zo lekker gaan zitten spelen met mijn oude Fischer-Price speelgoed
En zoooo'n draakje af en toe De hele dag is hij mij aan het uitdagen. Om simpel van te worden. En het frustrerende van al: bij mijn moeder doet hij dat dus totaal niet. Daar is hij lief en schattig, trekt geen kasten open, blijft lief liggen met luier verschonen etc. Gisteren had ik het idee dat ik echt de hele ochtend achter hem aan het rennen was. Was ik 10 seconde in de slaapkamer terwijl Seb rondliep, gevolg: een schone trui in de toiletpot
pi_81572610
Fruppel, wat naar!
Stuiptrekken en wel helemaal bij lijkt me heel vervelend voor haar Dan merk je het wel, maar kan je er niks tegen doen.

Ze heeft nog nooit een 'grand mal' gehad toch?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:43:10 #297
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81572644
Het doet ons heel goed om te zien dat zij ondanks alles zo heerlijk door blijft gaan!

Dat draakjes-gedrag van Seb ik herken het wel!
Best vermoeiend he!
Leuk dat hij zo lief speelt met jou oude speelgoed! Danique speelt bij mijn ouders heel graag met mijn oude duplo, is vast leuker dan die van thuis want daar speelt ze veel minder mee!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:45:41 #298
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81572735
Free ze heeft gelukkig nog nooit en 'grand mal' gehad, haar arts verwacht ook niet dat ze die zal krijgen.

Het stuiptrekken was inderdaad heel zielig voor haar omdat ze doorhad wat er gebeurde en het maar niet wilde stoppen, die blik in haar oogjes was ook zo naar...heel bang keek ze.
pi_81572980
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:43 schreef Fruppel het volgende:
Het doet ons heel goed om te zien dat zij ondanks alles zo heerlijk door blijft gaan!

Dat draakjes-gedrag van Seb ik herken het wel!
Best vermoeiend he!
Leuk dat hij zo lief speelt met jou oude speelgoed! Danique speelt bij mijn ouders heel graag met mijn oude duplo, is vast leuker dan die van thuis want daar speelt ze veel minder mee!
Bij een ander is speelgoed vaak veel leuker dan thuis.
Heel vermoeiend dat drakengedrag. Zal mij benieuwen als we bij mijn ouders wonen. Ik moet wel zeggen dat het deels ook onze eigen schuld is. Na tig keer te zeggen dat hij niet de la in de keuken open mag maken geef ik het vaak maar op omdat hij dan even zoet is met een pannendeksel. Het is ook wel druk, verhuizen, werken en een dreumes. Tja, daar gaat je consequente opvoeding. Vanaf 1 juni maken we een verse start want mijn moeder gaat dan drie dagen in de week oppassen en is meer een soort drill instructor wat dat betreft. Nee is nee en blijft nee. Daar gaat hij niet mee lachen En ik heb dan ook weer wat rust in mn kop hoop ik
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:58:02 #300
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81573154
Oeh oma klinkt als een pittige voor Seb, dat zal wennen worden voor hem!
Ik geef ook wel toe hoor, na 100x nee zeggen in 3 minuten heb ik het echt wel gehad ,ik merk daarna wel weer dat ik mezelf keihard in mijn vinger snij want de dagen erna zijn alleen maar erger met haar drakengedrag omdat ze het dan niet pikt dat het ineens niet meer mag!

Super trouwens dat oma 3 dagen op gaat passen, dat zal zeker veel rust geven voor jou!

Gelukkig gaat onze draak morgen weer naar de opvang na 3 weken, kan ze daar even uitrazen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')