abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:03:25 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80772661
Het vorige deel: Slank # 1021 Op huizenjacht met DaD

Voor wie is "Slank", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80772678
Oh hoi
pi_80772692
Met link graag, Uniekhoorn!
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:06:21 #4
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80772795
Hebben meer mensen last van constante honger? Ik word er gek van, want ik ben constant op "zoek". Nu ik in de afvalfase zit, kan ik me dan prima inhouden, maar anders Nu probeer ik het zoveel mogelijk te vermijden door gewoon niet naar de winkel te gaan, voor of tijdens het werk.. Want in het weekend heb ik er aanzienlijk minder last van
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:06:39 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80772804
Ik heb vandaag ook een gigantische case of the munchies! Zit alweer te loeren naar zakje nootjes en de bananen, ik gok dat ik het zonder iets extra's niet red tot het avondeten
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:08:12 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80772869
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
Met link graag, Uniekhoorn!
Wil ik wel doen maar alleen met toestemming van Vik zelf
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 27 april 2010 @ 17:08:41 #7
70532 loveli
N
pi_80772889
tvp
crap in = crap out
pi_80772898
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie kijrg je op visite Mini?
De ex-huisgenoten van vriendje, die komen naar ons nieuwe huis kijken. We aten vroeger altijd samen op dinsdag, dus dat doen we nu ook. Wel gezellig hoor, goede reden om wat op/in te ruimen.

Bah, ik had allerlei fondsen aangevraagd voor m'n stage in Amerika en de eerste afwijzing is binnen. Ach ja, nog 5 te gaan...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80772974
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben meer mensen last van constante honger? Ik word er gek van, want ik ben constant op "zoek". Nu ik in de afvalfase zit, kan ik me dan prima inhouden, maar anders Nu probeer ik het zoveel mogelijk te vermijden door gewoon niet naar de winkel te gaan, voor of tijdens het werk.. Want in het weekend heb ik er aanzienlijk minder last van
Ik heb het ook weleens, maar veel minder als ik mezelf dwing om héél regelmatig te eten, en dan echt volkorenproducten enzo. Alles om de suikerspiegel met rust te laten.
pi_80773019
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ja herkenbaar . Maar ik hou me dan meestal niet in .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80773021
Nu pas het filmpje gezien, wat leuk

Maar wel duidelijk dat de puberteit nog tussendoor is gekomen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:13:15 #12
236335 neen
schone schijn
pi_80773071
ik krijg allemaal goede studieresultaten terug mooi moment om weer te stoppen

Ik zou zo broccoli eten maar ik heb zoals gewoonlijk weer eens geen zin om te koken nou ja, het moet maar en over een uurtje kan het ook nog wel.

[ Bericht 32% gewijzigd door neen op 27-04-2010 17:19:26 ]
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:14:51 #13
220609 Nouk84
pi_80773130
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb het ook weleens, maar veel minder als ik mezelf dwing om héél regelmatig te eten, en dan echt volkorenproducten enzo. Alles om de suikerspiegel met rust te laten.
Ik eet heel regelmatig, dus dat is het probleem niet Voornamelijk volkorenproducten.
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik deed dat ook nooit, maar dan ging mijn hele dag naar de klote
pi_80773277
Wat een lieve TT!
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

De ex-huisgenoten van vriendje, die komen naar ons nieuwe huis kijken. We aten vroeger altijd samen op dinsdag, dus dat doen we nu ook. Wel gezellig hoor, goede reden om wat op/in te ruimen.

Bah, ik had allerlei fondsen aangevraagd voor m'n stage in Amerika en de eerste afwijzing is binnen. Ach ja, nog 5 te gaan...
wat stoer! Welke fondsen heb e aangeschreven? Heb je het VSB geprobeerd?

Dat honger gevoel is heel naar, ik heb wel door dat als ik volkorenpasta eet, ik een stuk minder honger heb erna
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef neen het volgende:

Ik zou zo broccoli eten maar ik heb zoals gewoonlijk weer eens geen zin om te koken nou ja, het moet maar en over een uurtje kan het ook nog wel.
Goede resultaten, dat is toch en niet ...?
pi_80773309
Awww Vik je hebt nu nog net zo'n schattig lachje als toen
pi_80773311
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Perruche het volgende:
Hoi!

Ok, ben net de stad in gegaan om 3 dingen te doen a) naar de kapper b) babykleding kopen voor vrienden van me c) een nieuwe fohn kopen sinds de oude is ontploft.
Je hebt dus nog geen fohn? Een hele goede goedkope (2 standen warm, koude lucht, veeeel blaaskracht) is die van rowenta elite model looks, met een diffuser maar daar begrijp ik niets van..
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:21:27 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80773359
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

hier ook herkenbaar. Van m'n mentale toestand hangt af of ik me in kan houden of niet.

Zie het lijstje van vandaag:
O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
T: banaan
T: volkorenboterham met pindakaas
L: broccolisalade met rozijnen, amandelen rode ui en yoghurt dressing
T mueslireep
T: milky way (1 stuk is 90 kcal, ik eet er 2)
D: kip/bacon sandwhich
S: 2,5 uur volleyballen
T: misschien stuk knackebrod tijdens het volleyballen
T: 2 beschuitjes met roomboter en aardbeien.

Wat een waslijst.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80773361
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
PF! Hou eens op mij te herinneren aan Heavenly Hazel
En nu denk ik aan mijn ademhaling en daar word ik duizelig van
Dit was de laatste Ik had zo iets geniaals gemaakt voor mijn studie dat ik dat ging vieren met een HH!
pi_80773386
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef neen het volgende:

Ben je dat van plan?

Heb ik weer eens wat gemist
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:24:15 #20
236335 neen
schone schijn
pi_80773452
Nee, ik zal het maar afmaken dit keer maar het is wel een beetje traditie geworden om rond deze tijd van het jaar te stoppen.
pi_80773530
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:19 schreef Perruche het volgende:
Wat een lieve TT!
[..]

wat stoer! Welke fondsen heb e aangeschreven? Heb je het VSB geprobeerd?

Dat honger gevoel is heel naar, ik heb wel door dat als ik volkorenpasta eet, ik een stuk minder honger heb erna
[..]

Goede resultaten, dat is toch en niet ...?
Voor VSB kwam ik niet in aanmerking omdat je stage dan geen onderdeel mag zijn van je masteropleiding, of dat was tenminste wat ze mij hebben verteld. Er waren uiteindelijk 6 fondsen waar ik wel voor in aanmerking kwam, dus heb ik het VSB maar laten zitten. De details gooi ik liever niet zo op internet, maar PM maar als je meer wilt weten.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:27:26 #22
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80773572
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:21 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hier ook herkenbaar. Van m'n mentale toestand hangt af of ik me in kan houden of niet.

Zie het lijstje van vandaag:
O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
L: broccolisalade met rozijnen, amandelen rode ui en yoghurt dressing
T mueslireep
T: milky way (1 stuk is 90 kcal, ik eet er 2)
D: kip/bacon sandwhich
S: 2,5 uur volleyballen
T: misschien stuk knackebrod tijdens het volleyballen
T: 2 beschuitjes met roomboter en aardbeien.

Wat een waslijst.
oh, en een flesje multivitaminensap.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:28:15 #23
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80773603
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Voor VSB kwam ik niet in aanmerking omdat je stage dan geen onderdeel mag zijn van je masteropleiding, of dat was tenminste wat ze mij hebben verteld. Er waren uiteindelijk 6 fondsen waar ik wel voor in aanmerking kwam, dus heb ik het VSB maar laten zitten. De details gooi ik liever niet zo op internet, maar PM maar als je meer wilt weten.
volgens mij is het bij sommige fondsen n iet zo moeiljik om een lening te krijgen. Een gift, dat wel. Ik heb een renteloze lening gekregen voor m'n tijd in Zweden...
pi_80773659
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Je hebt dus nog geen fohn? Een hele goede goedkope (2 standen warm, koude lucht, veeeel blaaskracht) is die van rowenta elite model looks, met een diffuser maar daar begrijp ik niets van..
Thanks voor de tip! Ik hád een fohn, tot 2 dagen geleden, toen ie opeens begon te gloeien van binnen
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Begrijpelijk duimen dat één van de andere positief reageert!

Trouwens Nynke, misschien heb je vandaag wel veel gegeten maar met al die tegenslagen is dat voor een dagje ook niet zo erg, toch? En je hersenen moeten hard werken, dat kost ook veel energie!

- m´n vriendje is een ei aan het bakken en het ruikt écht super lekker.... nou ja, nu even aan de studie!
pi_80773722
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:28 schreef AKnynke het volgende:

[..]

volgens mij is het bij sommige fondsen n iet zo moeiljik om een lening te krijgen. Een gift, dat wel. Ik heb een renteloze lening gekregen voor m'n tijd in Zweden...
Die heb ik inderdaad ook aangevraagd, da's nog altijd beter dan de lening van de IBG.
Ze willen allemaal zien dat je ondanks maximaal lenen nog een begrotingstekort hebt, dus je krijgt inderdaad niet zo makkelijk iets. Dat fonds dat me nu afgewezen heeft deed wel heel moeilijk, die wilden zelfs het inkomen van m'n vriend en het vermogen van m'n ouders weten.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:36:20 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80773859
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef neen het volgende:
Nee, ik zal het maar afmaken dit keer maar het is wel een beetje traditie geworden om rond deze tijd van het jaar te stoppen.
Dan dubbel hoera voor de goeie resultaten, dat motiveert tenminste! Gooo Neenmans!
pi_80773860
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Die heb ik inderdaad ook aangevraagd, da's nog altijd beter dan de lening van de IBG.
Ze willen allemaal zien dat je ondanks maximaal lenen nog een begrotingstekort hebt, dus je krijgt inderdaad niet zo makkelijk iets. Dat fonds dat me nu afgewezen heeft deed wel heel moeilijk, die wilden zelfs het inkomen van m'n vriend en het vermogen van m'n ouders weten.
ongelooflijk! Ik kon geen stufi meer aanvragen omdat toentertijd mijn opleiding nog niet erkend was, daarom had ik wel bij het VSB aangeklopt. Vond ze wel aardig ook! En
pi_80773883
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:24 schreef neen het volgende:
Ben je dan al zo vaak gestopt met je opleiding? En wat doe je nu dan?
pi_80773924
Hardlopen wordt 'm niet vandaag - ik ben nu net lekker op gang Even wat afmaken dus
pi_80773955
tvp
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:43:03 #31
236335 neen
schone schijn
pi_80774102
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:36 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ben je dan al zo vaak gestopt met je opleiding? En wat doe je nu dan?
Al 2x eerder ik ben bijna de oudste nu gewoon echt schokkend
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:56:20 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80774535
.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:00:30 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80774690
Drukke dag gehad vandaag. Vanmiddag een hoop nakijkwerk verzet en geleerd dat je niet één leerling tussendoor z'n cijfer moet geven, omdat de rest dan ook komt drammen . Verder nam een collega afscheid, dus een paar te lange speeches aangehoord en taart en hapjes gegeten . Nu net thuis en nachtwacht heeft burrito's gemaakt .
Niet meer actief op Fok!
pi_80774838
Net salade van veldsla, avocado en rivierkreeftjes gegeten. Zo naar pilates, ik ben benieuwd.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:21:09 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80775389
Mijn daglijstje
s. kwartier intervaltraining (dood )
o. 2 toastbrood met kaas
t. yoghurt met frambozen
t. tros druiven
l. 4 boterhammen: pindakaas, kaas, eiersalade en krabsalade
t. 100 gram kaaskoekjes (500 kcal ofzo)
t. sinassplit
d. uit eten of auto kieken
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80775637
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:21 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
s. kwartier intervaltraining (dood )
o. 2 toastbrood met kaas
t. yoghurt met frambozen
t. tros druiven
l. 4 boterhammen: pindakaas, kaas, eiersalade en krabsalade
t. 100 gram kaaskoekjes (500 kcal ofzo)
t. sinassplit
d. uit eten of auto kieken
sporten voor je gaat eten? Ik zou ook dood zijn

Wat is auto kieken
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:31:16 #37
331 Merel
Be here now.
pi_80775704
TVP, nu date!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80775777
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:43 schreef neen het volgende:

[..]

Al 2x eerder ik ben bijna de oudste nu gewoon echt schokkend
Maar vind je je opleiding nu wel leuk? want daar gaat het om toch!

Merel, veel plezier op je date!
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:41:20 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80776053
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

sporten voor je gaat eten? Ik zou ook dood zijn

Wat is auto kieken
Ken je de uitdrukking brommers kieken niet? Dat zeiden jongetjes vroeger in de de discotheek altijd als ze wilden zoenen en tieten knijpen ('kom je mee brommers kieken?')
Ik ga -als de oppas vandaag wel komt opdagen - vanavond weg met mijn man. Meestal gaan we ergens eten, maar misschien kopen we vanavond wel een nieuwe auto. Vond het gewoon wel een grappige uitdrukking.
pi_80776180
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80776217
Pilatesfilmpjes! http://www.4shared.com/dir/13166194/cb2e662c/sharing.html
Het zijn ouwetjes, hoop dat de link 't nog doet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:48:18 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80776295
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ken je de uitdrukking brommers kieken niet? Dat zeiden jongetjes vroeger in de de discotheek altijd als ze wilden zoenen en tieten knijpen ('kom je mee brommers kieken?')
Ik ga -als de oppas vandaag wel komt opdagen - vanavond weg met mijn man. Meestal gaan we ergens eten, maar misschien kopen we vanavond wel een nieuwe auto. Vond het gewoon wel een grappige uitdrukking.
O, ik dacht al dat we MoBlo-achtige taferelen kregen .

(aangezien MoBlo het ook aankondigt als ze gaat ****** )
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:49:57 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80776346
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O, ik dacht al dat we MoBlo-achtige taferelen kregen .

(aangezien MoBlo het ook aankondigt als ze gaat ****** )
Het enige sexleven waar ik nog weleens in detail over wil spreken is het sexleven met mijn exen.
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:50:22 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80776369
Ik ken het wel ja! "Goane meej? Brommers kiek'n?"

Soms hoor ik maffe dingen die blijven hangen. Net zoals dat ik ooit een artikel had gelezen over een rockfestival in de Achterhoek, waar ze gingen 'struuk'n duuk'n" (of hoe je het ook schrijft) en dat vond ik ook al zo'n lollige term
pi_80776508
Edit: spuit 11
pi_80776848
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

nee ken ik niet! de jongetjes in brabant hadden waarschijnlijk andere uitdrukkingen (waar ik net zo goed geen weet van heb )
pi_80776986
Vanavond lekker even de stad in met een vriendin
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:06:10 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80777001
Koppijn.

En chinees!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:21:10 #49
236335 neen
schone schijn
pi_80777591
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 18:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar vind je je opleiding nu wel leuk? want daar gaat het om toch!

Merel, veel plezier op je date!
Het is nog wel Oké ja, dus maar doorgaan dan

Maar misschien ben ik nu wat negatief want ik zit al de hele tijd van die deprimerende muziek te luisteren en dan ga ik me ook zo voelen en gedragen

En inderdaad veel plezier merel ook al is het al te laat

Tevens wil ik eens wat met mijn zus afspreken maar is die echt veel te moeilijk te bereiken ik moet nog een nieuwe zomerjas namelijk

Vakantie!
pi_80777760
Ik moest van mijzelf vandaag afmaken waar ik aan begon (dus eerst boodschappen lijstje afmaken, dan cd branden en niet door elkaar)

Voelt wel fijn en minder chaotisch !
pi_80778879
  • broodmaaltijd
  • tuinwerk
  • pannenkoeken
  • bezoek: koekjes
  • avondeten: uitgebakken speklapje, capucijners in spekvet, groenten
  • toe: rabarbercompote met slagroom en magere kwark
  • 1 pils

Ik plof zowat .
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:20:31 #52
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_80779937
    Mijn lijst resultaat:

• O: brinta
  • T: appel, 130 gr tonijn
  • L: 2x brood met zalm, zuivelspread
  • T: 1 droge cracker, wortels
  • D: nasi met sate + halve vega burger!
  • T: maar weer eens een chocolade oefening, zonder dat ik het ga eten.
    Heb nog 2 boterhammen over , maar weer in de koelkast gelegd zodat ik ze morgen kan weggooien, net als vandaag

EDIT: Check de rondjes

[ Bericht 7% gewijzigd door _Calimero_ op 27-04-2010 21:18:04 ]
  • I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:21:15 #53
    277802 _Calimero_
    pi_80779966
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 19:54 schreef sigme het volgende:
  • broodmaaltijd
  • tuinwerk
  • pannenkoeken
  • bezoek: koekjes
  • avondeten: uitgebakken speklapje, capucijners in spekvet, groenten
  • toe: rabarbercompote met slagroom en magere kwark
  • 1 pils

Ik plof zowat .
  • Ooohhh ik zie opeens hoe je die rondjes maakt, maar das leuk!

En waar plof je van dan, zoveel is het toch niet?
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:22:59 #54
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80780031
    @Cali: Als ik het een goed lijstje vind, zal het wel te weinig zijn

De mijne:
    O: 250 gr kwark met rote grütze
    T: -
    L: 2 boterhammen appelstroop/pindakaas, 1 krentebrood
    T: jodekoek
    D: chinees: soep, 2 goornalen, schep foeyonghai, 3 koeloeyuk balletjes, 2 scheppen bami
    T: ibuprofen
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:32:53 #55
    277802 _Calimero_
    pi_80780399
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

De mijne:
    D: chinees: soep, 2 goornalen, schep foeyonghai, 3 koeloeyuk balletjes, 2 scheppen bami
    Tsja. Wat kan ik daar nu eens op zeggen.
    Die van jou houdt ook niet over...
    pi_80780467
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 20:21 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ooohhh ik zie opeens hoe je die rondjes maakt, maar das leuk!
    Welkom op FOK!
    quote:
    En waar plof je van dan, zoveel is het toch niet?
    Jawel, toch wel:
  • Broodmaaltijd in de ochtend, dat was zoveel als wat gewoonlijk mijn lunch is. Dunne, vrij kleine zuurdesemboterhammen, maar wel met een gebakken ei (spekvet, anderhalf ei, beetje kaas) en de rest met mayo & vleeswaar. 8 boterhammen? En twee zweedse broodjes boter + jam om het af te maken.
  • Daarna pannekoeken, en dat was weer evenveel als een complete broodmaaltijd. 10 pannekoekjes, doorsnee 17cm ofzo? Zo'n 200 gr meel/bloem, met boter & kaas / boter & stroop.
  • Koekjes eet ik eigenlijk nooit, dus da's ook extra.
  • Avondeten met spekvet & capucijners is ook geen lichte kost
  • En toen kwam dat toetje nog, met een scheut slagroom (want die werd anders zuur)
    * burp
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:36:36 #57
    277802 _Calimero_
    pi_80780553
    Ah oke, ja als je het zoooo opschrijft, dan snap ik dat je ploft
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:38:49 #58
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80780646
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

De mijne:
    Zeg hee missus, even een semi-diepzinnige vraag voor mijn doen: je zegt wel eens vaker van dat soort dingen 'ik vind het goed, dus het zal wel weinig zijn' oid. Maar als je wéét dat je perceptie over je eetgedrag nog steeds niet helemaal top is (erkenning is de eerste stap en zulks ) moet je daar dan niet wat mee doen?
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:49:36 #59
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80781132
    Oooh capucijners of liever nog, bruine bonen met vetspek mét knapperige zwoerd , dat met rauw ui, zilveruitjes, fijngesneden augurk , mosterd en appelmoes....Oooooh, ik willut!!
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:52:51 #60
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80781281
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zeg hee missus, even een semi-diepzinnige vraag voor mijn doen: je zegt wel eens vaker van dat soort dingen 'ik vind het goed, dus het zal wel weinig zijn' oid. Maar als je wéét dat je perceptie over je eetgedrag nog steeds niet helemaal top is (erkenning is de eerste stap en zulks ) moet je daar dan niet wat mee doen?
    Misschien wel. Maar daar heb ik niet zoveel zin in .
      dinsdag 27 april 2010 @ 20:54:04 #61
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80781332
    Whahaa, ik denk: eetlijstje even door eetmeter halen... PRECIES 2000 kcal
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:01:39 #62
    277802 _Calimero_
    pi_80781668
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
    Whahaa, ik denk: eetlijstje even door eetmeter halen... PRECIES 2000 kcal
    Netjes!
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:20:50 #63
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80782578
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Misschien wel. Maar daar heb ik niet zoveel zin in .
    Ah, geen prio op dit moment Ik vroeg het me af. Misschien nog wel voor de toekomst?
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:23:01 #64
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80782669
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah, geen prio op dit moment Ik vroeg het me af. Misschien nog wel voor de toekomst?
    Misschien.. maar nu even niet. Genoeg andere dingen aan m'n kop .

Sorry.. maar zit gewoon even niet zo lekker in m'n vel.
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:35:26 #65
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80783352
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Moet je tegen mij geen sorry zeggen! Voor jou is het veel vervelender als je niet lekker in je vel zit Komende tijd maar veel leuke dingen plannen met Duvel dan
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:37:10 #66
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80783465
    Ja nog 4 werkdagen te gaan en dan heb ik ferkansie! Laatste spreekwoordelijke loodjes enzo.
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:40:37 #67
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80783646
    Jeuj!

Speaking of ferkansie, waar is Mo?
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:41:20 #68
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80783695
    Fijn Xme, vakantie

Kom ik aan met mijn luxe probleem... dit jaar gaan we echt eens op vakantie, heb mijn zinnen gezet op Rhodos maar ik twijfel zo
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:48:05 #69
    277802 _Calimero_
    pi_80784041
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Samenloop van lijf wat tegenzit en toe aan vakantie?

Gelukkig staat de vakantie om de hoek!
      dinsdag 27 april 2010 @ 21:53:55 #70
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80784372
    Nog even doorzetten, excuusje!

Zo, ik heb heerlijk gevolleybald, en daarna nog een kwartiertje in de sauna gezeten. Nu eet ik een beschuitje met aardbeien en ben ik helemaal zen!
    pi_80784417
    Oh Cali: rustig ademen zorgt er wel voor dat je rustiger wordt, als je onrustig bent! (vandaag iemand die een beetje overstuur was weer rustig gekregen door rustig te laten ademen ) Dus je ademding werkt misschien toch wel . Ze werd iig niet duizelig oid.

Gesport, hoofdpijn is weg, stress nog niet helemaal, en helemaal bezweet thuisgekomen . Mijn sportverslaving begint weer terug te komen, toch jammer dat er nu een week geen training meer is.
      dinsdag 27 april 2010 @ 22:11:56 #72
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80785417
    whohaaaa, heerlijk gegeten bij de thai en lekker bijgekletst met mn beste vriendinnetje van de middelbare school. meteen plannen gemaakt om donderdagavond/nacht in den haag te vieren. zin in!
    Kwak
      dinsdag 27 april 2010 @ 22:13:23 #73
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80785485
    syrena, je rarretjes willen niet unrarren...
    Kwak
    pi_80786011
    Hoe je in hemelsnaam duizelig kunt worden van bewust ademhalen Lekker zen langzaam&laag ademhalen is the best Moeten jullie niet allemaal eens op yoga?
      dinsdag 27 april 2010 @ 22:23:24 #75
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80786037
    Klinkt tof, Kwak!

Ik heb al ongeveer 4500 woorden! Dus al 3500 geschreven vandaag, nog maar ongeveer 1500 te gaan Vol met geneuzel in alle richtingen, maar vorige keer werkte dat ook
    pi_80786173
    Ik kan deze week niet naar Pilates en ook niet naar Bodybalance. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_80787455
    Maar ik ga wel naar Londen, met m'n vriendin, hoorde ik vanavond. Whether I like it or not. .
      dinsdag 27 april 2010 @ 22:56:30 #78
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80787774
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Maar ik ga wel naar Londen, met m'n vriendin, hoorde ik vanavond. Whether I like it or not. .
    Oh de tof!
    Wanneer ga je?
    pi_80787805
    Oh heerlijk DaD! Wanneer?

Ik ben nog nooit in Londen geweest Ik wil er al jaren heen, maar er komt steeds wat tussen
    pi_80787885
    Wat leuk DaD, fijn zo'n vriendin!

Lijstje;
    O: 3 boterhammen pindakaas
    T; vette plak cake
    L: 2 bruine bolletjes
    T: klein appelflapje
    T; manderijn
    D; vegetarische lasagne met aubergine, courgette, ui, tomaat en kaas
    S; pilates!
    pi_80787983
    We gaan half juli, dan heb ik vakantie. In Londen kunnen we bij een vriendin slapen, dus dat is ook leuk! Ben er ook nog nooit geweest, maar m'n vriendin is heel erg dol op Londen, dus die kan me alle leuke plekjes laten zien. .

Voor nu, trusten meisjes! Morgenochtend werken en morgenmiddag ga ik de Martinitoren beklimmen met een Fransman. .
      dinsdag 27 april 2010 @ 23:01:23 #82
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80787996
    Londen, wat een leuke stad! Was 16 toen ik daar was
    pi_80788229
    Hoi! Volle dag met stomme eetdingen, maar het lijstje valt nog wel mee.

O: dubbele boterham vlokken
    T: koekje
    L: 4 boterhammen gebraden gehakt
    T: appel
    T: minibakje rundvleessalade
    D: lasagna, tomaatjes
    T: restje citroencakebeslag uit de kom geschraapt.

Maar 2 koekjes!
      dinsdag 27 april 2010 @ 23:08:56 #84
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80788331
    Anna! Weer aan de Pilates, viel dus in de smaak?
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
    We gaan half juli, dan heb ik vakantie. In Londen kunnen we bij een vriendin slapen, dus dat is ook leuk! Ben er ook nog nooit geweest, maar m'n vriendin is heel erg dol op Londen, dus die kan me alle leuke plekjes laten zien. .

Voor nu, trusten meisjes! Morgenochtend werken en morgenmiddag ga ik de Martinitoren beklimmen met een Fransman. .
    Do tell!

En veel plezier!
      Vis een optie? dinsdag 27 april 2010 @ 23:13:42 #85
    70532 loveli
    N
    pi_80788541
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 18:31 schreef Merel het volgende:
    TVP, nu date!
    Na date volgt update
    crap in = crap out
    pi_80788628
    Anna, snoeperd! Wel goed gecompenseerd met D en pilates En Puff, zou je niet eens wat gezonder spul in huis halen voor op je brood? Of lust je niets anders? En die rundvleessalade heb ik vaker langs zien komen; Kun je daar niet iets beters voor verzinnen?

DaD, dat klinkt heerlijk Ik ben benieuwd naar je foto's, tzt
    pi_80789020
    Ja CF ik weet. De rundergehakt is op nu, maar altijd kipfilet op brood is ook saai. Vlokken zijn gewoon lekker maar pindakaas is beter.
    Vandaag was ik zo laat dat ik pas om half 10 at, ben dus al best blij dat ik niet mn halve last leeggegeten heb. Maar ik moet wel weer fatsoenlijk koken. Gelukkig krijg ik straks een ander koelkastje met betere vriezer, dan kan ik vlees vriezen enzo.
    pi_80789179
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Ja CF ik weet. De rundergehakt is op nu, maar altijd kipfilet op brood is ook saai. Vlokken zijn gewoon lekker maar pindakaas is beter.
    Vandaag was ik zo laat dat ik pas om half 10 at, ben dus al best blij dat ik niet mn halve last leeggegeten heb. Maar ik moet wel weer fatsoenlijk koken. Gelukkig krijg ik straks een ander koelkastje met betere vriezer, dan kan ik vlees vriezen enzo.
    Vlokken zijn idd lekker, en ik vind kipfilet ook best saai Maar zoiets als rookvlees? Met wat rauwkost? Af en toe iets van lekkere kaas is natuurlijk ook best OK. Gebraden gehakt vind ik zelf gewoon heel viezig, vet en nep en bewerkt...

Nou ja. Hoe is 't met de huisbazenstress?
    pi_80789691
    Kan er blijven wonen maar heb me ook ingeschreven voor een studio, zou fijn zijn

Broodbelegvlees is altijd kiezen tussen kwaden volgens mij. Alles is bewerkt. Moet gewoon de aandacht weer krijgen voor lekker eten.

Trusten ladies en gents!
      dinsdag 27 april 2010 @ 23:43:22 #90
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80789710
    Op brood?
    Lekkere verse slagers achterham, runderlever, rosbief, rookvlees enzo, 20+ kaas (komijn), gekookt ei.,jam (light?)
    Alles kan altijd lekker aangevuld worden met plakjes tomaat, komkommer enzo
      woensdag 28 april 2010 @ 00:13:18 #91
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80790734
    Yay, paper af! Printen en morgen afsluitend gesprek van het tutorial, ben benieuwd!

Trusten mademoiselles en enkele gentil hommes! (ofzoiets!)
      woensdag 28 april 2010 @ 00:46:23 #92
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80791579
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_80791590
    Vertel!
      woensdag 28 april 2010 @ 00:50:13 #94
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80791640
    Zooooo m'n type niet eigenlijk. Maar toch, weet niet wat het is, het is leuk
    pi_80791696
    M'n type, m'n schmype hoor Als het leuk is, is het toch je type genoeg voor nu?

Tell me more
      woensdag 28 april 2010 @ 00:56:44 #96
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80791737
    Tja, uh, normaal zou ik op straat niet eens naar 'm omkijken. Niet mijn idee van een woest aantrekkelijke vent eigenlijk. Maar het klikt wel We zien wel verder, er komt in ieder geval een vervolg.
    pi_80791741
    Merel wat tof!
    Kwak
    pi_80791761
    Tof dan toch? Welterusten, ik duik m'n nest in!
      woensdag 28 april 2010 @ 00:59:48 #99
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80791780
    Ik ben van het niet-te-hard-van-stapel-lopen-en-we-zien-wel-type hè, rustig aan met het enthousiasme
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 06:07:40 #100
    70532 loveli
    N
    pi_80792943
    Je kunt het slechter treffen, iig leuk voor nu.

Wakker, bleh.
    crap in = crap out
      woensdag 28 april 2010 @ 07:33:55 #101
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80793209
    Goeiemorgen.

Leuk, Merel! Geef hem een echte kans als 'ie leuk is hè. En niet gaan zitten nadenken van: het is m'n type helemaal niet. Fuck types!

Ik ga zo maar weer naar school. Eerst lesgeven en dan mijn nakijkwerk afmaken .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 28 april 2010 @ 08:12:03 #102
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80793561
    moggeh...
    Kwak
    pi_80793653
    Inderdaad, fuck types! Geniet en kijk nu maar gewoon eens waar het schip strandt. Misschien strandt het wel helemaal niet.

Het verhaal van de Fransman is niet zo spannend hoor. . M'n vriendinnetje doet aan couchsurfen en er surft nu dus een paar dagen een Fransman bij haar (hij heet ook echt Pierre ).
    pi_80793695
    Goedemorgen!

Merel, wat leuk dat je date geslaagd was!

Anna82, mooi lijstje, maar misschien de gebakjes vervangen voor iets anders Of was het voor een verjaardag ofzo?
    Nynke, wat fijn dat je gisteren toch nog zen je bedje in kon!

Definitief Lijstje van gisteren:
    O: 2x volkorenbrood met kaas en boter, halve papaya
    L: notenbroodje, salade van komkommer en mango, plakke choco-cake, ijskoffie
    T: handje nootjes, twee hapjes gebakken ei van vriendje
    S: 5 kn hardlopen, 7 was te veel voor m´n knie :S
    D: salade van ijsbergsla, 2 gekookte eitjes, 4 plakjes ham met mosterddressing, en gebakken champignons op 2 sneden volkoren brood
    T: laatste stukje (Heel mini, 5 gr misschien? chocola en een wit wijntje

Nu eet ik yoghurt van de zuivelhoeve en die is zo zwaar dat ik na 3 happen a vol zit..
    pi_80793713
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 08:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Inderdaad, fuck types! Geniet en kijk nu maar gewoon eens waar het schip strandt. Misschien strandt het wel helemaal niet.

Het verhaal van de Fransman is niet zo spannend hoor. . M'n vriendinnetje doet aan couchsurfen en er surft nu dus een paar dagen een Fransman bij haar (hij heet ook echt Pierre ).
    heeft ie ook een stokbrood bij zich en een baret (ik schreef baguette ) op z´n hoofd?
      woensdag 28 april 2010 @ 08:25:03 #106
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80793730
    Ja jullie hebben ook gelijk, ik ga het nu niet allemaal doodanalyseren, we zien gewoon wel hoe het gaat

Dat couchsurfen lijkt me zo eng DaD! Een vriendinnetje van mij doet het ook, maar ik ben altijd bang dat ze per ongeluk bij een engerd terechtkomt. Ik ben niet zo goed van vertrouwen.
    pi_80793732
    Goedemorgen!

Lijstje van gister is niet bijster goed, ik mis groenten en fruit en het is te weinig Ging onverwachts de stad in.

O: 3 crackers komkommersalade
    T:banaan
    L: kwarkbol
    D: aardappeltjes uit de oven, kipkoteletje

Vandaag er dus maar even wat extra groenvoer erin gooien.
      woensdag 28 april 2010 @ 08:26:02 #108
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80793749
    pi_80793782
      woensdag 28 april 2010 @ 08:30:20 #110
    277802 _Calimero_
    pi_80793793
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 08:25 schreef Merel het volgende:
    Ja jullie hebben ook gelijk, ik ga het nu niet allemaal doodanalyseren, we zien gewoon wel hoe het gaat

Dat couchsurfen lijkt me zo eng DaD! Een vriendinnetje van mij doet het ook, maar ik ben altijd bang dat ze per ongeluk bij een engerd terechtkomt. Ik ben niet zo goed van vertrouwen.
    Leuk dat je een geslaagde date hebt gehad! Nu gewoon nog een keer afspreken, en verder niet teveel analysere inderdaad!

Couch Surfen heb ik in Australie ook gedaan, supertof was het, heb echt de leukste mensen ontmoet! Maar de eerste keer dacht ik ook wel 'als deze mensen me nu ergens naar toe brengen en vermoorden is er niemand die weet waar ze moeten zoeken ' Gelukkig hebben ze me niet vermoord, wel mee uiteten genomen
      woensdag 28 april 2010 @ 08:30:54 #111
    277802 _Calimero_
    pi_80793799
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 08:26 schreef Merel het volgende:
    [ afbeelding ]
      woensdag 28 april 2010 @ 08:33:32 #112
    277802 _Calimero_
    pi_80793852
    Ik was nog steeds 62.5. Maar dus wel weer gewogen Ik MOET het gewoon zien, kan die nieuwsgierigheid niet bedwingen. *faalhaas*

Oke plan voor vandaag in ruwe lijnen:

O: brinta
    T: yoghurt + appel
    L: 2x boterham uit de koelkast of een verse met zalm + ei
    T: wortels
    D: ?
    S: 2u spinning

En ALS ik tijd over heb, maar thats a big if, want heb een deadline, wil ik vanmiddag nog even zelf fietsen. In dat geval niet te hard/lang.
      woensdag 28 april 2010 @ 08:33:56 #113
    277802 _Calimero_
    pi_80793861
    Gewoon omdat het kan natuurlijk!

4 op een rij
    pi_80794020
    Couch surfen lijkt me idd eng, maar goed, in mijn 1-kamerwoning wil ik ook niemand extra erbij hebben (tenzij een lover of een vriendin).
    pi_80794222
    Goedemorgen!
    Gisteren voor het eerst sinds tijden weer pilates gedaan, maar ik vind het ook zoooo moeilijk om goed te ademen. Haal eigenlijk altijd via mijn buik adem, maar als je dan je navel in je ruggengraat moet duwen kan dat niet en dan stop ik met ademen. En da's niet zo handig. In het verleden heb ik ook last gehad van flauwvallen door hyperventileren/niet goed ademen, dus misschien is dit wel een goed moment om toch wat beter te gaan leren ademen. Heeft iemand misschien een tip om beter via je borst adem te leren halen?
    pi_80794256
    goedemorgen!

Klinkt goed Merel, en spannend! ik ben benieuwd naar het vervolg

CF: ja slecht he, het snoeppartijtje. Ik had een hele lange vergadering (9-15) en het was ultiem boring, dus ging ik maar eten naar binnen proppen.

Maar Pilates was weer fijn Nu alleen nog de rest van het sportschema aanhouden
      woensdag 28 april 2010 @ 08:57:01 #117
    277802 _Calimero_
    pi_80794292
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 08:53 schreef Quinazoline het volgende:
    Goedemorgen!
    Gisteren voor het eerst sinds tijden weer pilates gedaan, maar ik vind het ook zoooo moeilijk om goed te ademen. Haal eigenlijk altijd via mijn buik adem, maar als je dan je navel in je ruggengraat moet duwen kan dat niet en dan stop ik met ademen. En da's niet zo handig. In het verleden heb ik ook last gehad van flauwvallen door hyperventileren/niet goed ademen, dus misschien is dit wel een goed moment om toch wat beter te gaan leren ademen. Heeft iemand misschien een tip om beter via je borst adem te leren halen?
    Misschien je hand erop leggen (op je borst dus) en je aandacht erop focussen dat je hand een beetje op en neer moet gaan met ademen? Je kunt je andere hand dan nog op je buik leggen en die moet dan bijna stil blijven liggen.
    pi_80794334
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 08:57 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Misschien je hand erop leggen (op je borst dus) en je aandacht erop focussen dat je hand een beetje op en neer moet gaan met ademen? Je kunt je andere hand dan nog op je buik leggen en die moet dan bijna stil blijven liggen.
    Dat probeer ik inderdaad, maar buik intrekken, dan nog de oefening doen en dan ook nog goed ademen vraagt een beetje veel concentratie.
    Vond het verder wel lekker trouwens, pilates. Na afloop voelde ik mijn spieren wel, maar nu (volgende ochtend) nog maar een klein beetje, hoewel ik heel veel spierpijn verwachtte.
    pi_80794356
    Morgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
    O: witlofsalade met ei
    T: bruine boterham met kaas
    L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
    T: sinaasappelyoghurt
    D: onbekend aerpels en andijvie met kaas

Planning voor vandaag:
    O: witlofsalade met ei
    L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
    T: yoghurt met bosbessen
    D: aerpels uit de oven, sperziebonen, komkommersalade
    pi_80794379
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
    syrena, je rarretjes willen niet unrarren...
    Je moet ze allevier bij elkaar zetten en dan eentje aanklikken (het is 1 filmpje in 4 stukken).
    Hoop dat ie het dan wel doet
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 28 april 2010 @ 09:02:58 #121
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80794400
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 00:56 schreef Merel het volgende:
    Tja, uh, normaal zou ik op straat niet eens naar 'm omkijken. Niet mijn idee van een woest aantrekkelijke vent eigenlijk. Maar het klikt wel We zien wel verder, er komt in ieder geval een vervolg.
    Mijn Duutser is kaal, zo'n 8 cm. kleiner dan dat ik ben en had ik al gezegd, Duits? Toch gaat het heel goed!
    Type, schmype!

Leuk dat de date leuk was!
      woensdag 28 april 2010 @ 09:06:24 #122
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80794462
    Nynke Jullie hebben ook gelijk hoor. Eerst maar eens kijken hoe de volgende date verloopt
      woensdag 28 april 2010 @ 09:08:08 #123
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80794488
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 08:33 schreef _Calimero_ het volgende:
    Ik was nog steeds 62.5. Maar dus wel weer gewogen Ik MOET het gewoon zien, kan die nieuwsgierigheid niet bedwingen. *faalhaas*

Oke plan voor vandaag in ruwe lijnen:

O: brinta
    T: yoghurt + appel
    L: 2x boterham uit de koelkast of een verse met zalm + ei
    T: wortels
    D: ?
    S: 2u spinning

En ALS ik tijd over heb, maar thats a big if, want heb een deadline, wil ik vanmiddag nog even zelf fietsen. In dat geval niet te hard/lang.
    cali: ik heb t er ook moeilijk mee, als ik me niet wíl wegen maar t wel wíl, dan zorg ik dat ik ontbijt voor ik ga douchen, en snel onder de douche spring voorbij de weegswchaal. met ontbijt in mn buik en nat haar weeg ik nooit want dan ben ik vast 3 kilo zwaarder . misshcien werkt die truc voor jou ook
    Kwak
      woensdag 28 april 2010 @ 09:10:21 #124
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80794529
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 08:57 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

bij pilates gaat t toch vooral om de flank ademhaling? alleen borst is te benauwd denk ik.

je kan dat testen door op een rechte stoel te zitten met je rug tegen de leuning. dan adem je in, je hand op je buik die stil moet blijven, en één op je borst en je rug tegen de leuning. als je t goed doet voel je je borst nauwelijks opkomen, maar voel je vooral de achter/zijkanten van je rug tegen de stoelleunign duwen, dat is flankademhaling. met zingen moet ik die combineren met de buik, maar je kunt de buik er ook uitlaten, dan heb je volgens mij de pilates ademhaling
    Kwak
      woensdag 28 april 2010 @ 09:23:42 #125
    277802 _Calimero_
    pi_80794806
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

bij pilates gaat t toch vooral om de flank ademhaling? alleen borst is te benauwd denk ik.

je kan dat testen door op een rechte stoel te zitten met je rug tegen de leuning. dan adem je in, je hand op je buik die stil moet blijven, en één op je borst en je rug tegen de leuning. als je t goed doet voel je je borst nauwelijks opkomen, maar voel je vooral de achter/zijkanten van je rug tegen de stoelleunign duwen, dat is flankademhaling. met zingen moet ik die combineren met de buik, maar je kunt de buik er ook uitlaten, dan heb je volgens mij de pilates ademhaling
    Ik weet het niet.. Ze had het over borst ademhalen. Maar ik heb geen verstand van pilates

En bedankt voor je tip, na het ontbijt weeg ik inderdaad sowieso nooit meer (net als dat ik weiger om ergens anders dan thuis op mijn eigen weegschaal te gaan staan..).
    Eens kijken of ik me er morgen toe kan zetten om eerst te ontbijten
      woensdag 28 april 2010 @ 09:27:31 #126
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_80794886
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:06 schreef Merel het volgende:
    Nynke Jullie hebben ook gelijk hoor. Eerst maar eens kijken hoe de volgende date verloopt
    Mijn man is ook niet echt mijn type hoor . Niet zo lang, brildragend, iets te rond naar mijn smaak, geen "stoer mannelijk gezicht" maar toch werkt het al 9 jaar. Alhoewel, nu even niet We hebben ruzie. Maar dat waait ook wel weer over.
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 09:30:14 #127
    70532 loveli
    N
    pi_80794946
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn man is ook niet echt mijn type hoor . Niet zo lang, brildragend, iets te rond naar mijn smaak, geen "stoer mannelijk gezicht" maar toch werkt het al 9 jaar. Alhoewel, nu even niet We hebben ruzie. Maar dat waait ook wel weer over.
    Auto's kieken verliep niet als gepland?
    crap in = crap out
      woensdag 28 april 2010 @ 09:33:22 #128
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_80795016
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Auto's kieken verliep niet als gepland?
    Nee. En het brommers kieken laten we ook maar even voor wat het is
    pi_80795037
    Leuk dat je date een succes was Merel! Over types: ik zag mijn vriend het eerste halfjaar totaal niet staan, terwijl we elkaar dagelijks zagen, dat zegt genoeg denk ik . Toen was het ook nog niet mn vriend btw .
      woensdag 28 april 2010 @ 09:36:28 #130
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80795098
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

wat voor taal praten jullie eigenlijk met elkaar? En in welke taal voeden jullie de kinderen op?
      woensdag 28 april 2010 @ 09:41:04 #131
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_80795216
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:36 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wat voor taal praten jullie eigenlijk met elkaar? En in welke taal voeden jullie de kinderen op?
    In het begin spraken we engels. Nu spreek ik nederlands en mijn man duits. De kinderen worden ook tweetalig opgevoed. En soms mengen we alles doorelkaar heen. Dan probeert mijn man iets uit te leggen in het nederlands en antwoord ik in het duits
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 09:49:45 #132
    70532 loveli
    N
    pi_80795399
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:36 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Je vraagt het niet aan mij, maar ik ken ook een Duits/Nederlands stel met 'halfbloed' kindertjes. Ze praten hun moedertaal tegen de kids en met elkaar in het Duits. Kindertjes praten accentloos Duits en Nederlands met een accent.
    Hun logica is dat je beter goed je eigen taal tegen de kids kunt spreken dan dat je ze bv. in gebroken Nederlands toespreekt. Zo leren ze de grammatica beter, kijk maar wat er gebeurt als Turkse mensen hun kinderen Nederlands leren.

[ Bericht 7% gewijzigd door loveli op 28-04-2010 09:55:23 ]
    crap in = crap out
      woensdag 28 april 2010 @ 09:56:09 #133
    220609 Nouk84
    pi_80795547
    Goedemorgen!

Lijstje vandaag:
    O: dubbele boterham met pure hagelslag en glaasje optimel
    S: 30 min fietsen
    T: 2 cappuccino, 1 sinaasappel
    L: 3 crackers met roomkaas en runderrookvlees
    T: 1 sinaasappel en 1 peer
    S: 30 min fietsen
    D: Geen idee nog.

Dit wordt een dag met veel trek, merk ik nu al
      woensdag 28 april 2010 @ 09:56:25 #134
    277802 _Calimero_
    pi_80795552
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Je vraagt het niet aan mij, maar ik ken ook een Duits/Nederlands stel met 'halfbloed' kindertjes. Ze praten hun moedertaal tegen de kids en met elkaar in het Duits. Kindertjes praten accentloos Duits en Nederlands met een accent.
    Hun logica is dat je beter goed je eigen taal tegen de kids kunt spreken dan dat je ze bv. in gebroken Nederlands toespreekt. Zo leren ze de grammatica beter, kijk maar wat er gebeurt als Turkse mensen hun kinderen Nederlands leren.
    Mijn vader heeft me prima nederlands geleerd hoor
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 09:59:04 #135
    70532 loveli
    N
    pi_80795628
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:56 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Mijn vader heeft me prima nederlands geleerd hoor
    Ik zie ook nooit aan jouw taalgebruik dat je Turkse bent
    crap in = crap out
      woensdag 28 april 2010 @ 09:59:47 #136
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80795657
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Het hangt er ook vanaf waar je woont, en hoe je kennis van de andere taal is. Mijn Duits is 10x zo goed als de Duutser z'n Nederlands. Logisch ook, aangezien ik Duitse les heb gehad op de middelbare school. Hij probeert het wel, en heeft ook lessen genomen, maar dat zal tijd kosten. Nu is Engels praten het aller makkelijkst..Maar soms is het wel verwarrend. Nu al, als er eventueel ooit kinderen komen nog gekker. Zeker als we dan niet in Duitsland of Nederland wonen...
      woensdag 28 april 2010 @ 10:02:55 #137
    277802 _Calimero_
    pi_80795738
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zie ook nooit aan jouw taalgebruik dat je Turkse bent
    Ben ik ook niet, maar mijn vader wel (moeder is NL). Heb dus eigenlijk alleen maar correct NL gehoord, behalve dat wat mijn vader spreekt. Maar het verschilt wel of 1 of beide ouders eigenlijk een andere taal spreken, denk ik. En in welke omgeving je opgroeit, want ik had verder ook allemaal NL vriendjes en vriendinnetjes.
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 10:04:08 #138
    70532 loveli
    N
    pi_80795764
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 09:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Het hangt er ook vanaf waar je woont, en hoe je kennis van de andere taal is. Mijn Duits is 10x zo goed als de Duutser z'n Nederlands. Logisch ook, aangezien ik Duitse les heb gehad op de middelbare school. Hij probeert het wel, en heeft ook lessen genomen, maar dat zal tijd kosten. Nu is Engels praten het aller makkelijkst..Maar soms is het wel verwarrend. Nu al, als er eventueel ooit kinderen komen nog gekker. Zeker als we dan niet in Duitsland of Nederland wonen...
    Papa Duits, mama NL, oppas taal van land waar je woont. Voila.
    crap in = crap out
      woensdag 28 april 2010 @ 10:11:55 #139
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80796052
    Ach ja, gelukkig is het nog lang niet zo ver. Eerst maar eens die stomme scriptie afschrijven.

Als jullie me voor 12 uur hier zien, willen jullie me dan heel hard schoppen?
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 10:14:15 #140
    70532 loveli
    N
    pi_80796108
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:11 schreef AKnynke het volgende:
    Ach ja, gelukkig is het nog lang niet zo ver. Eerst maar eens die stomme scriptie afschrijven.

Als jullie me voor 12 uur hier zien, willen jullie me dan heel hard schoppen?
    Zwanger worden is makkelijker dan een scriptie schrijven
    crap in = crap out
    pi_80796112
    Calimero, ben jij Turkse? Wat grappig, nooit wat van gemerkt. edit, spuit 11

Voorlopig lijstje voor vandaag

• O: 150 ml volle boer'n yoghurt
  • T: appel, koffie met melk
  • L: 2 pistoletjes (bruin) 1 met ham en 1 met zoet
  • T: wortel en komkommer, trosje druiven
  • D: kweenognie
  • T: wijntje!, en misschien wat popcorn

Als ik 't zo zie vraag ik me af of het wek genoeg is voor mijn hongerige buik

Over taal: mijn vriendje is Spaans en we praten Engels, alhoewel steeds meer Nederlands aangezien de planning is dat we hier blijven wonen, mits hij ook een baan gaat vinden. als we ooit kroost hebben (mwha hoor mij), dan zouden ze denk ik Nederlands en Spaans leren, als moedertaal

Lijkt me wel gaaf als je als kind al 2 of 3 talen vloeiend kan spreken
  •   Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 10:15:09 #142
    70532 loveli
    N
    pi_80796138
    En nou opzouten
    crap in = crap out
      woensdag 28 april 2010 @ 10:17:34 #143
    277802 _Calimero_
    pi_80796206
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:14 schreef Perruche het volgende:
    Calimero, ben jij Turkse? Wat grappig, nooit wat van gemerkt.

Voorlopig lijstje voor vandaag

• O: 150 ml volle boer'n yoghurt
  • T: appel
  • L: 2 pistoletjes (bruin) 1 met ham en 1 met zoet
  • T: wortel en komkommer
  • D: kweenognie
  • T: wijntje!, en misschien wat popcorn

Als ik 't zo zie vraag ik me af of het wek genoeg is voor mijn hongerige buik
  • Nou half dus eigenlijk. Maar ben zo hollands als het maar kan opgevoed. Bovendien heb ik blond haar/blauwe ogen Het enige wat Turks aan mij is, is mijn naam & mijn vader Ik spreek de taal (helaas) ook niet.
    O en ik vind je lijstje mooi! Maar misschien kun je ergens nog een wat vullender tussendoortje erin stoppen?
    pi_80796255
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nou half dus eigenlijk. Maar ben zo hollands als het maar kan opgevoed. Bovendien heb ik blond haar/blauwe ogen Het enige wat Turks aan mij is, is mijn naam & mijn vader Ik spreek de taal (helaas) ook niet.
    Kan je wel zo lekker Turks koken ?

En thanks ik heb verder geen eten bij me (@ work) dus dat zal niet echt gaan, maar zal er nog een beker koffie met melk (alleen melk lust ik niet ) tussen stoppen!
      woensdag 28 april 2010 @ 10:20:28 #145
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80796298
    Ik wou dat ik tweetalig opgevoed was, dan sprak ik nu ook vloeiend Spaans Maar dat wilden mn ouders niet, omdat ze veel zagen dat het bij kennissen verkeerd ging. Ik leerde dus alleen wat basic Spaans (telefoongesprek met oma toen ik klein was: "Hallo oma! Hoe gaat het met u? Met mij goed, ik ga slapen, doei!" ), en later op de middelbare school meer. Nu pak ik het weer op met hulp van zuslief

Verder scheen mn vader vrij gebrekkig Nederlands te spreken (vond ie zelf niet, maar sommigen schenen moeite te hebben hem te verstaan ) maar daar merkte ik nooit wat van. Was ik zo gewend, en ik verstond hem prima.
    pi_80796418
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Ik wou dat ik tweetalig opgevoed was, dan sprak ik nu ook vloeiend Spaans Maar dat wilden mn ouders niet, omdat ze veel zagen dat het bij kennissen verkeerd ging. Ik leerde dus alleen wat basic Spaans (telefoongesprek met oma toen ik klein was: "Hallo oma! Hoe gaat het met u? Met mij goed, ik ga slapen, doei!" ), en later op de middelbare school meer. Nu pak ik het weer op met hulp van zuslief

Verder scheen mn vader vrij gebrekkig Nederlands te spreken (vond ie zelf niet, maar sommigen schenen moeite te hebben hem te verstaan ) maar daar merkte ik nooit wat van. Was ik zo gewend, en ik verstond hem prima.
    Maria, waar komt jouw vader dan vandaag als ik mag vragen? Ik had ook graag tweetalig opgevoed willen worden, maar met een oerhollandse vader & moeder is dat helaas een utopie
      woensdag 28 april 2010 @ 10:30:57 #147
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80796616
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maria, waar komt jouw vader dan vandaag als ik mag vragen? Ik had ook graag tweetalig opgevoed willen worden, maar met een oerhollandse vader & moeder is dat helaas een utopie
    Chili !

Ach er zijn genoeg oer-Hollandse ouders die hun kinderen tegenwoordig ook met Engels opvoeden dus het kán wel
    pi_80796728
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Chili !

Ach er zijn genoeg oer-Hollandse ouders die hun kinderen tegenwoordig ook met Engels opvoeden dus het kán wel
    Dat vind ik stiekem altijd een beetje raar als de ouders echt goed Engels kunnen is het wel ok, maar veel nederlanders kunnen helemaal niet zo goed engels... ik kan best Engels, maar niet goed genoeg om het mijn kinderen vanaf kleins af aan te leren....!
    pi_80796904
    Ik ben ook tweetalig, dialect en NL
      woensdag 28 april 2010 @ 10:40:49 #150
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80796925
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat vind ik stiekem altijd een beetje raar als de ouders echt goed Engels kunnen is het wel ok, maar veel nederlanders kunnen helemaal niet zo goed engels... ik kan best Engels, maar niet goed genoeg om het mijn kinderen vanaf kleins af aan te leren....!
    Ben ik met je eens ja. Veel Nederlanders zeggen vol trots dat ze zo goed Engels kunnen - en ze kunnen zich inderdaad veelal zeer goed duidelijk maken, maar of het ergens naar klinkt is een tweede. "I speak English very good "
      woensdag 28 april 2010 @ 10:47:09 #151
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80797107
    Und jetzt weer naar Utrecht!
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 11:03:54 #152
    70532 loveli
    N
    pi_80797622
    Gewoon Muzzy nemen.

En ik wil weer scheermesjes met tralies
    crap in = crap out
    pi_80798868
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Chili !

Ben toch blij dat mijn ouders dat niet hebben gedaan . Ik ben thuis degene met de beste spreekvaardigheid (als het om normale gesprekken gaat, mijn vader zit wel goed met vaktaal).

Meertalig opvoeden kan ook mis gaan. Ik heb familie in het buitenland, ouders spreken Nederlands, school is in het Engels en op school leren zo ook nog 2 andere talen (de talen van het land, met ieder ook nog eens een ander schrift. Oa Arabisch). Die kinderen zijn minder intelligent en het gevolg is nu dat ze alle talen gebrekkig spreken omdat ze de gramatica niet uit elkaar kunnen houden. Maar dit is misschien ook wel een overdreven hoeveelheid talen die je een basisschoolkind leert.
      woensdag 28 april 2010 @ 12:17:21 #154
    277802 _Calimero_
    pi_80800322
    Ik zou gister gebeld worden over mijn sollicitatie van vorige week, maar natuurlijk heb ik niets gehoord. Want ik heb namelijk nog NOOIT op tijd antwoord teruggehad Heb dus zelf maar gebeld, en word hopelijk morgen teruggebeld...
      woensdag 28 april 2010 @ 12:27:11 #155
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80800630
    Hai laive slankies!

Gooi er maar gelijk een lijstje in!

O: banaan
    "S": fysio
    T: koffieleutje
    L: 500 ml Almhof roeryoghurt (à 75 kcal per 100 ml)
    D: chinees, the sequel

En planning voor morgen:

O: bakje yoghurt
    L: maaltijdsalade bacon
    T:?
    S: RPM
    D: 2 boterhammen
      woensdag 28 april 2010 @ 12:27:53 #156
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80800651
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef _Calimero_ het volgende:
    Ik zou gister gebeld worden over mijn sollicitatie van vorige week, maar natuurlijk heb ik niets gehoord. Want ik heb namelijk nog NOOIT op tijd antwoord teruggehad Heb dus zelf maar gebeld, en word hopelijk morgen teruggebeld...
    Wat dat betreft lijkt punctualiteit iets te zijn dat enkel geldt voor sollicitanten en werknemers. Hoop dat ze je snel bellen Cali!
      woensdag 28 april 2010 @ 12:29:37 #157
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80800694
    voorlopig lijstje:
    O: 2 zelfgebakken volkorenboterhammen met pindakaas en komkommer
    L1: yoghurt met aardbeien, frambozen en muesli
    L2: iets substantielers ofzo
    T: geen idee
    D: iets met kip. Ik dacht aan een broodje met kip en groente, en dan zelf zachte volkorenbolletjes bakken.

Zo, ik ben hard aan het werk vandaag. Alle regressies opnieuw doen en resultaten opnieuw interpreteren.
      woensdag 28 april 2010 @ 12:30:41 #158
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80800726
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Zwanger worden is makkelijker dan een scriptie schrijven
    en leuker.
      woensdag 28 april 2010 @ 12:32:27 #159
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80800793
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ook! Mijn ouders hadden dat best kunnen doen met fries, maar hadden ook slechte voorbeelden om zich heen (Friese kinderen die nauwelijks Nederlands konden..)
      woensdag 28 april 2010 @ 12:33:17 #160
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80800820
    kwartet!
    pi_80800823
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef AKnynke het volgende:

[..]

en leuker.
    Het maken van de baby wel, de negen maanden erna heb ik zo mijn twijfels over Als je de posters in OUD mag geloven (ok, niet allemaal, maar toch zeker 95%).
      woensdag 28 april 2010 @ 12:34:04 #162
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80800852
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 12:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het maken van de baby wel, de negen maanden erna heb ik zo mijn twijfels over Als je de posters in OUD mag geloven (ok, niet allemaal, maar toch zeker 95%).
    dat bedoelde ik ook, inderdaad!
      woensdag 28 april 2010 @ 12:34:50 #163
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80800882
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 12:34 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat bedoelde ik ook, inderdaad!
    als ik net een tijdje bij het vriendje geweest ben dan mis ik het ook heel erg, fysiek. Na een tijdje zwakt dat dan weer af, maar de eerste week is een ramp wat dat betreft.
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 12:37:40 #164
    70532 loveli
    N
    pi_80800995
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Hai laive slankies!

En planning voor morgen:

Doe ons een lol, tel de kcals ff en prop jezelf helemaal vol met extra groente en fruit als je toch denkt dat de kcals voldoende zijn.

Ben zelf ff gaan rekenen, alles heel ruim genomen (100 kcals voor een koffieleutje omdat ik geen zin had om te googelen). Vandaag: minder dan 550 kcals zonder chinees. Hoop dat het een dikke eiwitrijke Chinees is.

Morgen is het iets minder slecht wanneer de yoghurt ook van Almhof is.

[ Bericht 15% gewijzigd door loveli op 28-04-2010 13:17:58 ]
    crap in = crap out
    pi_80801264
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Hai laive slankies!

En planning voor morgen:

Als het je allemaal niet meer zoveel uitmaakt omdat je teveel met je lijf hebt te stellen, waarom eet je dan zó weinig.
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_80801645
    Ik ga er even niet op in, XM. Geen puf

Nynke, ja, kan me voorstellen dat dat naar is, zeker als je elkaar zo weinig ziet als jullie Schiet het een beetje op met je herhalings-werk?
      woensdag 28 april 2010 @ 13:07:07 #167
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80801911
    Zondag date twee Ik voel me er heel rustig bij, is goed

M'n buik lijkt trouwens na twee keer pilates al strakker, maar dat zal wel optisch bedrog zijn
      woensdag 28 april 2010 @ 13:08:38 #168
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80801966
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik ga er even niet op in, XM. Geen puf

Nynke, ja, kan me voorstellen dat dat naar is, zeker als je elkaar zo weinig ziet als jullie Schiet het een beetje op met je herhalings-werk?
    Nope, schiet niet op..En het lijkt er op dat m'n resultaten nu niet meer significant zijn, terwijl ze dat eerst wel waren..
      woensdag 28 april 2010 @ 13:08:52 #169
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80801979
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 13:07 schreef Merel het volgende:

M'n buik lijkt trouwens na twee keer pilates al strakker, maar dat zal wel optisch bedrog zijn
    leuk!
    pi_80802069
    Fijn Merel, zowel van de buik als de date

Damn, ik had toch een opleiding tot bemiddelaar moeten volgen Ik wil nl. graag dat mijn baas vandaag nog zieke collega 1 opbelt om haar op de hoogte te stellen van alle veranderingen. Ik weet namelijk dat ze niet van verandering houdt, en ze weet nog niet eens dat ik niet meer met haar werk vanaf 1 mei. Dus als die 10 mei weer zou beginnen krijgt ze meteen allemaal rotnieuws te verwerken. Maar goed, ik heb mijn argumenten net opgesomd, en ik weet ook dat hij een hekel heeft aan het brengen van slecht nieuws, maar beter nu dan later.

Ik wil nog steeds nooit baas worden Oja, en ik ga per 1 mei ook een halve dag extra werken. Ben er nog niet helemaal over uit of ik dat wel zo fijn vind Erg he. Verwend kreng dat ik ben
    pi_80802515
    quote:

Kan ook omdat je spieren acuut in krampstand zijn gesprongen Leuk dat je zondag weer een date hebt! wat ga je dan doen?

En Nynke, oh wat vervelend, joh De laatste loodjes zijn gewoon geen pretje
    pi_80803232
    Ik ben ook tweetalig opgevoed, Fries en Nederlands. . M'n zus en zwager voeden hun dochtertjes ook tweetalig op, terwijl m'n broer en schoonzus hun kinderen alleen Nederlands leren. Merk wel aan m'n oudste nichtje vooral dat ze nu nog wat achterstand heeft ten opzichte van haar 1 jaar jongere, eentalige neefje, maar dat is normaal en trekt nog wel bij. Ik heb er zelf geen nadelen van ondervonden, in ieder geval. Volgens mij ben ik ook in het Nederlands best verstaanbaar. .
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      woensdag 28 april 2010 @ 13:49:58 #173
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80803351
    Geen idee wat we gaan doen nog, zien we zondag wel

Nynke, wat zal het heeeeeeerlijk zijn als het straks allemaal klaar is. Zet 'm op nog even!
    pi_80803748
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef AKnynke het volgende:
    voorlopig lijstje:
    O: 2 zelfgebakken volkorenboterhammen met pindakaas en komkommer
    L1: yoghurt met aardbeien, frambozen en muesli
    L2: iets substantielers ofzo
    T: geen idee
    D: iets met kip. Ik dacht aan een broodje met kip en groente, en dan zelf zachte volkorenbolletjes bakken.

Zo, ik ben hard aan het werk vandaag. Alle regressies opnieuw doen en resultaten opnieuw interpreteren.
    Heb jij een recept voor lekker volkorenbrood? WIl het ook graag eens maken maar wat ik had geprobeerd was allemaal of te klef, of te droog, of te zwaar.. blah blah...

Merel wat lekker van je date en je buik! pilates is wel motiverend op die manier

Ik heb gisteren 5 km gerend en mn knie protesteert niet vandaag yihoo. Morgen nog een keer 5 km en daarna op naar de 7. Wel met pauzes natuurlijk

- edit, DaD, heb je nog nieuws over een eventueel huisje? Hoe gaat het met de jacht?
    pi_80803781
    Even een lijst-post

O: heel veel koolsalade met appel, rucola, pancetta en balsamicovinaigrette
    T: handvol snoepjes
    L: 2 bruine bolletjes pindakaas
    T: yoghurtje met rode bessen
    T: 2 appels
    T: paar snoepjes
    T: nog een yoghurtje
    S: spinning
    D: iets van groente - broccoli, denk ik. Of doperwtensoep.
    pi_80803918
    Nog geen nieuws, Perruche! Als het goed is word ik uiterlijk vandaag gebeld, dus ik wacht nog even af!
      woensdag 28 april 2010 @ 14:08:26 #177
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80803937
    Hoi .

Ben eerder naar huis gegaan dan de bedoeling was, want ik kon er niks meer van maken, van al het nakijkwerk . Morgen met frisse moed verder. Zo nog even buiten zitten denk ik .
    Niet meer actief op Fok!
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 14:23:06 #178
    70532 loveli
    N
    pi_80804398
    Potver. De leuke dingen die ik op m'n vrije dag zou doen voor niks afgezegd
    crap in = crap out
    pi_80804420
    Ik wil ook naar huis De uitslag van de laatste module zou er zijn, heb al tig mails gehad van medecursisten die allemaal reply to all doen En allemaal: "Ik ben nog op mijn werk, spannend!"

Maar ja, zit alleen tot 17 uur, dus wegsneaken kan niet
      woensdag 28 april 2010 @ 14:26:56 #180
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80804523
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 10:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik heb er echt een hekel aan als mensen dat doen. spelenderwijs een taal leren met muzzy is ok, maar een kind opvoeden in een taal die je zelf niet 100% spreekt is vragen om taalachterstand..... ik vind mijn eigen engels al nauwelijks goed genoeg om dat te proberen, en ik ben écht near-native speaker...
    Kwak
      woensdag 28 april 2010 @ 14:27:25 #181
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80804538
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 12:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik ook! Mijn ouders hadden dat best kunnen doen met fries, maar hadden ook slechte voorbeelden om zich heen (Friese kinderen die nauwelijks Nederlands konden..)
    als kleutertje sprak ik ook vloeiend fries, want was veel bij oma en daar spraken we fries. maar nu kan ik t alleen nog verstaan, niet meer spreken
    Kwak
      woensdag 28 april 2010 @ 14:28:24 #182
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80804576
    oh, en ik had shopgeld gekregen, best veel, en ik heb allemaal dingen in de aanbieding gevonden waardoor ik echt HEEL VEEL kon kopen

straks ga ik foto's maken...
    Kwak
    pi_80804705
    Loveli, wat voor leuke dingen zou je gaan doen?

En kwakzor, kleedgeld, lekker ben benieuwd naar je nieuwe kledij! ik wil ook wel ( was gister al gegaan, maar wil nog meer )! Hoe komt het trouwens dat je zo goed Engels spreekt?
      woensdag 28 april 2010 @ 14:33:46 #184
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80804825
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:31 schreef Perruche het volgende:

En kwakzor, kleedgeld, lekker ben benieuwd naar je nieuwe kledij! ik wil ook wel ( was gister al gegaan, maar wil nog meer )! Hoe komt het trouwens dat je zo goed Engels spreekt?
    ik heb een ouwe vrijgezelle tante die af en toe van haar geld af wil geloof ik, en ik ben gestopt met protesteren dat het te gek is allemaal, en nu geniet ik er maar gewoon van.

ik heb engels gestudeerd perruche, maar daarvoor sprak ik al goed engels vanwege mijn ouders. die zijn compleet anglofiel, we gingen er vaak op vakantie en hebben er veel kennissen. en ik heb mn vaders talenknobbel geerfd (vooral qua uitspraak). daarna ben ik gana promoveren, bij Engels, en ik schrijf lees en spreek dus al 8 jaar lang vrijwel alleen engels op studie en werk. en nu ga ik engels lerares worden

en nóg zou ik mn kids niet engels opvoeden... er missen altijd nuances omdat je woordenschat gewoon net wat kleiner is...
    Kwak
    pi_80804882
    Tja, mijn collega spreekt Nederlands tegen zijn kinderen en Engels, omdat de oudste tweetalig VWO gedaan heeft. Maar ik zie regelmatig krom Engels langskomen op z'n Facebook.

En crap, hier komt net een vacature binnen voor adviseur op het gebied van ict en onderwijs Ook intern. Schaal 10. Ik zou aan de ene kant graag solliciteren, aan de andere kant vind ik het in de bieb ook heel leuk. En daar heb ik net een nieuwe baan

Heb mijn baas gemaild of we 'm niet samen nemen solliciteren, ieder 0.5 fte (hij mag ingevuld door twee parttimers).
      woensdag 28 april 2010 @ 14:37:28 #186
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80804968
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb een ouwe vrijgezelle tante die af en toe van haar geld af wil geloof ik, en ik ben gestopt met protesteren dat het te gek is allemaal, en nu geniet ik er maar gewoon van.

ik heb engels gestudeerd perruche, maar daarvoor sprak ik al goed engels vanwege mijn ouders. die zijn compleet anglofiel, we gingen er vaak op vakantie en hebben er veel kennissen. en ik heb mn vaders talenknobbel geerfd (vooral qua uitspraak). daarna ben ik gana promoveren, bij Engels, en ik schrijf lees en spreek dus al 8 jaar lang vrijwel alleen engels op studie en werk. en nu ga ik engels lerares worden

en nóg zou ik mn kids niet engels opvoeden... er missen altijd nuances omdat je woordenschat gewoon net wat kleiner is...
    Maar in mijn situatie zou dat dus anders zijn. Vriendlief en ik spreken Engels met elkaar, en zijn allebei geen native spreker, maar wel near-native (ik toefl 118/120, hij 117 ..Dat ene puntje maakt dat als we een argument hebben over wat beter is in het engels ik altijd win)...Ons hypothetische kind zou dan zowel Nederlands als Duits als Engels van ons leren, lijkt me. Best gek.
      woensdag 28 april 2010 @ 14:38:44 #187
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_80805018
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb er echt een hekel aan als mensen dat doen. spelenderwijs een taal leren met muzzy is ok, maar een kind opvoeden in een taal die je zelf niet 100% spreekt is vragen om taalachterstand..... ik vind mijn eigen engels al nauwelijks goed genoeg om dat te proberen, en ik ben écht near-native speaker...
    Ik ben zelf tweetalig opgevoed maar dan net andersom; mijn ouders zijn Engels en hebben ons behalve Engelstalig ook Nederlandstalig opgevoed, terwijl ze toentertijd echt nog niet perfect Nederlands spraken. En ik spreek beter Nederlands (en Engels ) dan menig Nederlander hoor! Al heb ik natuurlijk wel altijd op Nederlandse scholen gezeten, dat speelt ook een belangrijke rol. Ik wil mijn (eventuele ) kinderen wel ook Engelstalig zou opvoeden, wel zo handig met al die Engelse familie!

iets heel anders:
    CF: ben je nu inmiddels al naar Syrie geweest? (sorry als dat allang besproken is, heb de laatste tijd niet meegelezen) Ben benieuwd wat je er van vond! En heb je nog bij beit jabri gegeten?
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
    pi_80805143
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik moet altijd een beetje grinniken om van die GC-'welke talen spreek jij vloeiend'-topics.... heel veel mensen denken echt dat ze als ze zich in de VS verstaanbaar kunnen maken en iemand ze eens een compliment geeft en ze series kunnen kijken zonder subs, dat ze dan dus native-niveau hebben
    pi_80805230
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Blurred86 het volgende:
    CF: ben je nu inmiddels al naar Syrie geweest? (sorry als dat allang besproken is, heb de laatste tijd niet meegelezen) Ben benieuwd wat je er van vond! En heb je nog bij beit jabri gegeten?
    Ja en ja! Beit Jabri was echt om de hoek van ons guesthouse Supermooi, die binnenplaats. Later zagen we dat 'ie ook in de Lonely Planet stond en dat was te merken, de service was waardeloos en het zat bomvol toeristen Maar het eten was echt heerlijk (we hebben er mezze gegeten, als lunch).

Ik vond Damascus zo mooi en sprookjesachtig! En die seed souk, wow
    pi_80805293
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ah, dat wist ik trouwens ja dan is je Engels inderdaad wel goed!

Ik had voor de IELTS een 8 van de 9 punten die er behaald konden worden. Vond ik nog best goed aangezien ik de avond ervoor een feestje had gehad
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik moet altijd een beetje grinniken om van die GC-'welke talen spreek jij vloeiend'-topics.... heel veel mensen denken echt dat ze als ze zich in de VS verstaanbaar kunnen maken en iemand ze eens een compliment geeft en ze series kunnen kijken zonder subs, dat ze dan dus native-niveau hebben
    Als je die topics moet geloven is iedereen 4-talig

-edit, oh oh oh ik voel meecht sjagrijnig hier..

[ Bericht 11% gewijzigd door Perruche op 28-04-2010 14:53:35 ]
      woensdag 28 april 2010 @ 14:47:47 #191
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80805324
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Maar in mijn situatie zou dat dus anders zijn. Vriendlief en ik spreken Engels met elkaar, en zijn allebei geen native spreker, maar wel near-native (ik toefl 118/120, hij 117 ..Dat ene puntje maakt dat als we een argument hebben over wat beter is in het engels ik altijd win)...Ons hypothetische kind zou dan zowel Nederlands als Duits als Engels van ons leren, lijkt me. Best gek.
    ja die situatie bedoelde ik ook niet
    Kwak
      woensdag 28 april 2010 @ 14:48:52 #192
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80805364
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ik ben zelf tweetalig opgevoed maar dan net andersom; mijn ouders zijn Engels en hebben ons behalve Engelstalig ook Nederlandstalig opgevoed, terwijl ze toentertijd echt nog niet perfect Nederlands spraken. En ik spreek beter Nederlands (en Engels ) dan menig Nederlander hoor! Al heb ik natuurlijk wel altijd op Nederlandse scholen gezeten, dat speelt ook een belangrijke rol. Ik wil mijn (eventuele ) kinderen wel ook Engelstalig zou opvoeden, wel zo handig met al die Engelse familie!

iets heel anders:
    het grote verschil is dat jij dus wel op nederlandse scholen hebt gezeten en met nederlandse kinderen omging. nederlands is echt je tweede moedertaal. maar als je als nederlander gebrekking engels gaat babbelen tegen een kind dat op school en overal alleen maar nederlands hoort, dan doet dat echt niet zoveel goeds volgens mij.

het niveau van tweetalig vwo heb ik overigens ook wel eens vraagtekens bij. ik heb op de uni in elk egval geen verschil gemerkt in schrijf denk en werk-niveau in het engels van studenten die dat gedaan hadden. t was allemaal even erbarmelijk (vooral als ze niet alleen native speakers hebben op de tweetalige afdeling) ... maar ja, als ik hoor hoe sommige engels docentenspreken

[ Bericht 7% gewijzigd door kwakz0r op 28-04-2010 14:58:05 ]
    Kwak
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 14:54:43 #193
    70532 loveli
    N
    pi_80805599
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:31 schreef Perruche het volgende:
    Vrij herkenbaar dus dat hou ik ff voor mezelf, maar komt erop neer dat ik een drukke kutweek had die veel minder druk had kunnen zijn dan hoe het nu loopt. En ik ben nu dus m'n lichtpuntje kwijt.
    crap in = crap out
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 14:56:36 #194
    70532 loveli
    N
    pi_80805668
    En ik weeg opeens ook weer 66 kg
    crap in = crap out
    pi_80805703
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Vrij herkenbaar dus dat hou ik ff voor mezelf, maar komt erop neer dat ik een drukke kutweek had die veel minder druk had kunnen zijn dan hoe het nu loopt. En ik ben nu dus m'n lichtpuntje kwijt.
    Loofje toch
      woensdag 28 april 2010 @ 14:57:58 #196
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_80805712
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja en ja! Beit Jabri was echt om de hoek van ons guesthouse Supermooi, die binnenplaats. Later zagen we dat 'ie ook in de Lonely Planet stond en dat was te merken, de service was waardeloos en het zat bomvol toeristen Maar het eten was echt heerlijk (we hebben er mezze gegeten, als lunch).

Ik vond Damascus zo mooi en sprookjesachtig! En die seed souk, wow

Leuk! Damascus is mooi ja, ik zou graag nog eens teruggaan. (al vind ik het ook altijd jammer om reizen te 'verspillen' aan een plaats waar ik al eens geweest ben, er zijn zoveel plaatsen die ik nog niet gezien heb!)
    Toen wij er waren was het helemaal niet druk bij beit jabri en de service was prima? Wel wat meer toeristen dan andere plaatsen maar ook veel locals. Misschien dat wij wat meer buiten het seizoen in Damascus waren, of misschien was het 5 jaar geleden gewoon nog niet zo erg
      woensdag 28 april 2010 @ 15:03:03 #197
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80805901
    Kwak: het is docent Engels, niet engels docent.
    Dat moest ik even kwijt .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 28 april 2010 @ 15:25:20 #198
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80806705
    ok, zoals beloofd, the spoils van luttele uurtjes zeer effectief shoppen

4 linnen broeken (grijs, wit, zwart, khaki)
    een lang lichtgrijs zacht vest zonder knopen
    blauwe leren schoentjes die zitten als pantoffeltjes én een voetbed hebben

een koraalkleurig shirtje met geborduurd bovenkantje
    zwart shirtje
    lichtgrijs shirtje
    drie hemdjes met drie kleine knoopjes bovenaan
    een mintgroen en een donkergrijs dun vestje zonder knopen, normale lengte (van dat onregelmatige weefsel, heel fijn)

lichtzalmroze vestje met korte wijde mouwtjes
    donker khaki vestje met korte mouwtjes
    onderbroekuh
    lichtkoraalkleurige lippenstift
    khaki/asblondbruine oogschaduw
    een ketting in donkermetaal en zwartig

ohja, had ik al gezegd dat mn schoentjes heeeeeel fijn zijn?

Kwak
    pi_80806785
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 12:30 schreef AKnynke het volgende:

[..]

en leuker.
    Ik schrijf liever een scriptie..
    pi_80806815
    Heerlijk, wat een buit Waar heb je de schoentjes vandaan?
    pi_80806827
    Jeetje, wat een boel kleren.

Als de schoenen niet blauw waren geweest had ik ze heel mooi gevonden.
      woensdag 28 april 2010 @ 15:28:37 #202
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80806842
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:
    Kwak: het is docent Engels, niet engels docent.
    Dat moest ik even kwijt .
    in mijn grammatica mag het allebei.

engels docent of docent engels is iets anders dan engelse docent... mijn frans leraar --> mijn wiskundeleraar etc... is gewoon echt onderdeel van mijn vocabulaire en altijd al geweest.
    Kwak
    pi_80806895
    Ik ben drietalig opgevoed, Nederlands van mijn mama en Engels en een soort creools van mijn vader. Toen mijn ouders gingen scheiden ben ik dat Creools compleet kwijtgeraakt, maar ik heb verder wel altijd Engels kunnen spreken. Natuurlijk wel met accent en alles, en mijn vocabulaire is ook nogal geslonken.

Ik heb wel een feeling met taal, maar mijn vader heeft echt een talenknobbel, kent ook 6 talen ofzo. Ik wil nog steeds Spaans van hem leren
      woensdag 28 april 2010 @ 15:31:50 #204
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80806976
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef Syrena het volgende:
    Heerlijk, wat een buit Waar heb je de schoentjes vandaan?
    bij peppermint. ze heten airstep zie ik op de doos...
    http://www.brandos.nl/airstep/510110-8043-brown/a12600 hier bijna dezelfde in t bruin (ik heb ze wel voor tien euro minder gekocht trouwens maar deze hebben een hakje die van mij niet)

@loveli: ik had roze in maat 37 gepast, en bruine, maar die waren te groot. 36 was er alleen nog in blauw....
    Kwak
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 15:32:27 #205
    70532 loveli
    N
    pi_80806999
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat meen je niet, hoop ik?
    crap in = crap out
    pi_80807013
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Hij kan toch Nederlands leren en jij Duits? Of zeg ik nu iets geks?
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 15:33:44 #207
    70532 loveli
    N
    pi_80807035
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

bij peppermint. ze heten airstep zie ik op de doos...
    http://www.brandos.nl/airstep/510110-8043-brown/a12600 hier bijna dezelfde in t bruin (ik heb ze wel voor tien euro minder gekocht trouwens maar deze hebben een hakje die van mij niet)

@loveli vergeetmewelletje: ik had roze in maat 37 gepast, en bruine, maar die waren te groot. 36 was er alleen nog in blauw....
    crap in = crap out
    pi_80807063
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat meen je niet, hoop ik?
    Ik heb liever een scriptie dan een baby
    pi_80807086
    Wat een lieve schoentjes Nu wil ik ze ook, zouden ze in maat 39 of 40 ook nog schattig zijn?
    pi_80807088
    quote:

Gaat ook best snel hoor, ik merk binnen een week meestal al verschil, als ik iedere dag wat oefeningen doe. En wat fijn van je date

Leuke dingen Kwak
    pi_80807195
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
    @loveli VMW: ik had roze in maat 37 gepast, en bruine, maar die waren te groot. 36 was er alleen nog in blauw....
    Ik vind ze in het blauw ook wel mooi hoor.
    Ik zou ze alleen dan zelf nergens bij kunnen dragen.
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 15:38:56 #212
    70532 loveli
    N
    pi_80807215
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
    Wat een lieve schoentjes Nu wil ik ze ook, zouden ze in maat 39 of 40 ook nog schattig zijn?
    Nee. Vivienne Westwood kan schoenen maken waarmee maat 39 eruit ziet als 36. De hakken zijn een beetje aan de hoge kant en je voet staat er wat raar in, maar dan heb je wel opeens ini-mini voetjes. Helaas had ik tijdens dat shoppingmoment maat 40 en al 6 paar schoenen/laarzen om af te rekenen, anders...
    crap in = crap out
    pi_80807240
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee. Vivienne Westwood kan schoenen maken waarmee maat 39 eruit ziet als 36. De hakken zijn een beetje aan de hoge kant en je voet staat er wat raar in, maar dan heb je wel opeens ini-mini voetjes. Helaas had ik tijdens dat shoppingmoment maat 40 en al 6 paar schoenen/laarzen om af te rekenen, anders...
    Maar budgettair gezien voel ik meer voor deze schoenen dan voor VW's
      woensdag 28 april 2010 @ 15:40:06 #214
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80807253
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:33 schreef loveli het volgende:

[..]

ohja

ik koop overigens zoveel nu omdat alles in de aanbieding was en mn budget dus erg veel kleren opleverde...dat, en ik heb niet zoveel passende kleren meer (welk veel te klein of te warm/winter). ik ben namelijk wel afgevallen, alleen nog wel zwaarder dan vorige zomer, en toen zat alles al wat krapper dan de zomer dáárvoor...dat past dus niet meer...

zeur ende zanikpost:
    ARGH het is hier een TERINGZOOI en ik moet nog heeel veel doen maar geen idee waar te beginnen... ik denk vevn hardop hier....

• eerst maar omkleden (ik heb veel te dikke kleren aan)
  • naar de bank geld storten
  • bed opmaken
  • recepten uitzoeken die ik morgen ga bakken voor de vrijmarkt vrijdag (verkoop voor vereniging)
  • boodschappenlijst maken
  • paklijst maken
  • boodschappenlijst vervolg maken
  • was draaien
  • schone was opruimen
  • oude kleren weggooien
  • afwas
  • kasboek bijwerken
  • eten opzetten en muziek studeren (uiterlijk om half zeven mee beginnen)
  • eten
  • repeteren * note to self: buscie gadgets mee voor de heenreisploeg.

de tijd gaat nú in....
  • Kwak
    pi_80807293
    Kwak! Dat is qua hoeveelheid zo'n beetje mijn hele garderobe! een echte shopping spree (als je dat zo schrijft)

lijstje:

O: 3 boterhammen pindakaas!
    T: manderijntje
    L: 2 boterhammen ei met rauwkost en sla
    D: couscous met komkommer, tomaat, feta en gegrilde groenten en -als ik vleesch wensch -kofte
    "S": wandelen met vriend
    T: wat drinken op een terrasje

Check die T's, dat is al een stuk beter he?

Oh en kennen jullie die mop van mijn vriend die een half jaar naar Maastricht moest?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_80807306
    loveli, er belde en mevroi van een vakbond, vroeg of ik info had gevraagd. Ik neem aan dat dat van jou kwam?
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 15:42:13 #217
    70532 loveli
    N
    pi_80807325
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar budgettair gezien voel ik meer voor deze schoenen dan voor VW's
    Tijdens dat onvergetelijke shoppingmomentje kostten alle schoenen 50 of 75 euro.
    (Rebecca Sanver, Ballin, Vivienne Westwood, etc. etc.)

crap in = crap out
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 15:43:18 #218
    70532 loveli
    N
    pi_80807357
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef shinydiscoball het volgende:
    loveli, er belde en mevroi van een vakbond, vroeg of ik info had gevraagd. Ik neem aan dat dat van jou kwam?
    Driewerf noop. Maar op zich niet verkeerd om je ergens aan te sluiten.
    crap in = crap out
    pi_80807396
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef anna82 het volgende:
    Oh en kennen jullie die mop van mijn vriend die een half jaar naar Maastricht moest?
    SPOILER
    Ik je lijst! Zijn de mandarijnen nog lekker nu?

En wat gaat je vriend daar doen en ga jij mee en hoe en waarom?
    pi_80807635
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ohja

ik koop overigens zoveel nu omdat alles in de aanbieding was en mn budget dus erg veel kleren opleverde...dat, en ik heb niet zoveel passende kleren meer (welk veel te klein of te warm/winter). ik ben namelijk wel afgevallen, alleen nog wel zwaarder dan vorige zomer, en toen zat alles al wat krapper dan de zomer dáárvoor...dat past dus niet meer...

zeur ende zanikpost:
    ARGH het is hier een TERINGZOOI en ik moet nog heeel veel doen maar geen idee waar te beginnen... ik denk vevn hardop hier....

• eerst maar omkleden (ik heb veel te dikke kleren aan)
  • naar de bank geld storten
  • bed opmaken
  • recepten uitzoeken die ik morgen ga bakken voor de vrijmarkt vrijdag (verkoop voor vereniging)
  • boodschappenlijst maken
  • paklijst maken
  • boodschappenlijst vervolg maken
  • was draaien
  • schone was opruimen
  • oude kleren weggooien
  • afwas
  • kasboek bijwerken
  • eten opzetten en muziek studeren (uiterlijk om half zeven mee beginnen)
  • eten
  • repeteren * note to self: buscie gadgets mee voor de heenreisploeg.

de tijd gaat nú in....
  • Goeie lijst, alleen de volgordes ff aanpassen van dingen die je tegelijk kunt doen (omkleden & bed opmaken als je kleerkast op je slaapkamer staat) en geld storten & boodschappen doen etc. Komt wel goed!

Ik heb mijn was allemaal al gedaan en daar baal ik nu een beetje van, want ik heb de zenuwen en dan helpt de was doen me altijd goed Ga vanavond daarvoor in de plaats maar eens goed stoffen en stofzuigen. Al haat ik mijn stofzuiger, want hij is heel zwaar en blijft altijd overal achter hangen en dan trek ik 'm met geweld los en dan rijdt hij me altijd aan. Tegen m'n enkelbotje *auw*
    pi_80807693
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik je lijst! Zijn de mandarijnen nog lekker nu?

En wat gaat je vriend daar doen en ga jij mee en hoe en waarom?
    Dank je!

Ja, het zijn de echte sinterklaasmanderijntjes: geel, zurig en met een dun schilletje. Ik ze.

Hij gaat dus niet! Hij moest voor zijn werk (detachering) naar Maastricht en dat zagen we allebei niet zo zitten. Gelukkig heeft hij zich er uit weten te praten, maar dat leverde hem meteen een pittig gesprek op met onze directeur (we werken bij hetzelfde bedrijf). Nu heeft hij zelf een goede opdracht geregeld in Amsterdam en is iedereen weer blij. Ik incluis en niet in het minst
    pi_80807879
    Wat een schattige schoentjes kwak! Dat is nog eens effectief shoppen!
      woensdag 28 april 2010 @ 15:59:04 #223
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80807982
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef P.F het volgende:

[..]

dan sex?
    pi_80808013
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dan sex?
    ik denk dan een baby.
      woensdag 28 april 2010 @ 16:00:16 #225
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80808018
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Goeie lijst, alleen de volgordes ff aanpassen van dingen die je tegelijk kunt doen (omkleden & bed opmaken als je kleerkast op je slaapkamer staat) en geld storten & boodschappen doen etc. Komt wel goed!

Ik heb mijn was allemaal al gedaan en daar baal ik nu een beetje van, want ik heb de zenuwen en dan helpt de was doen me altijd goed Ga vanavond daarvoor in de plaats maar eens goed stoffen en stofzuigen. Al haat ik mijn stofzuiger, want hij is heel zwaar en blijft altijd overal achter hangen en dan trek ik 'm met geweld los en dan rijdt hij me altijd aan. Tegen m'n enkelbotje *auw*
    helaas kan dat niet: heb 30 cm loopruimte in slaapkamer, dus bed moet opgemaakt zijn voor ik mn kleren erop kan gooien en de bank is niet bij mijn supermarkt (ga ook alleen een lijstje maken, geen boodschappen doen). maar goed, puntje omkleden is gelukt, na veel twijfelen zie ik er nu stunning genoeg uit om de deur uit te gaan
    Kwak
    pi_80808046
    Anna! Wat goed dat je vriendje niet weg hoeft! En een erg goed lijstje

Kwak, wat een ontzettend leuke kleding en succes met je lange to-do-list!
    pi_80808090
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dan sex?
    Ik vind sex trouwens minder fijn "lezen" dan seks. Ik weet niet waarom, maar het woord sex heeft iets ranzigs.

/zinvollebijdrage
    pi_80808101
    -

[ Bericht 99% gewijzigd door anna82 op 28-04-2010 16:03:02 ]
    pi_80808147
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:01 schreef Perruche het volgende:
    Anna! Wat goed dat je vriendje niet weg hoeft! En een erg goed lijstje

Kwak, wat een ontzettend leuke kleding en succes met je lange to-do-list!
    Dank je! De " " voelt net als stickers krijgen in je schriftje

[ Bericht 7% gewijzigd door anna82 op 28-04-2010 16:14:12 ]
    pi_80808154
    4 op 1 rij!
      woensdag 28 april 2010 @ 16:05:49 #231
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80808178
    Ik doe ook niet aan sex. Wel aan seks.
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 28 april 2010 @ 16:05:56 #232
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80808184
    Hooi, wat een prachtig weer!

Gelijk maar een lijstje:
    O: boterham lever, boterham rundvleessalade, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
    S: 2 uur wandelen
    T's: appel, sinaasappel, peer
    L: 2 kommen groentesoep
    T: 2 kleine toupoucen, blokje choco, 2 flesjes bier
    D: Broccoli,varkenshaas, gebakken champignons, ovenfrietjes.
    Na: kom yoghurt met vla
      woensdag 28 april 2010 @ 16:07:09 #233
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80808225
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vind sex trouwens minder fijn "lezen" dan seks. Ik weet niet waarom, maar het woord sex heeft iets ranzigs.

/zinvollebijdrage
    ik denk dat je daarin gelijk hebt!
      woensdag 28 april 2010 @ 16:09:30 #234
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80808307
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:05 schreef Viking84 het volgende:
    Ik doe ook niet aan sex. Wel aan seks.
    ik doe de komende anderhalve maand aan geen van beiden!
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 16:12:02 #235
    70532 loveli
    N
    pi_80808386
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ook niet aan telefoon- of internetseks/x?
    crap in = crap out
      woensdag 28 april 2010 @ 16:12:50 #236
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80808417
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik doe al sinds december aan geen van beiden en wie weet hoeveel langer nog .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 28 april 2010 @ 16:13:05 #237
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80808427
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Ook niet aan telefoon- of internetseks/x?
    Of soloseks .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 28 april 2010 @ 16:13:51 #238
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80808466
    What should I say...

In verband met m'n privacy hou ik wijzelijk m'n mond!
    pi_80808499
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik doe al sinds december aan geen van beiden en wie weet hoeveel langer nog .
    Is het nu weer over met Mevrouw?

/volgt het allemaal niet meer helemaal
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 16:14:54 #240
    70532 loveli
    N
    pi_80808523
    Ik zeg het niet ik zeg het niet ik zeg het niet
    want Mark leest mee
    crap in = crap out
    pi_80808532
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef anna82 het volgende:
    maar het woord sex heeft iets ranzigs.
    Sexen is geslachtsbepaling bij dieren, dus kan me voorstellen dat je de ik-vorm wat viezig vindt.
      woensdag 28 april 2010 @ 16:16:03 #242
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80808566
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is het nu weer over met Mevrouw?

/volgt het allemaal niet meer helemaal
    Ik volg het zelf niet eens meer . Maar het is in feite al lang voorbij .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80808583
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:14 schreef loveli het volgende:
    Ik zeg het niet ik zeg het niet ik zeg het niet
    want Mark leest mee
    ??
    pi_80808593
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik doe al sinds december augustus aan geen van beiden en wie weet hoeveel langer nog .
    Solo wel Telefoon- en internet niet

Hier ook geen idee hoeveel langer, vorige keer was 'n jaar. Born-again virgin
    pi_80808611
    ...
      woensdag 28 april 2010 @ 16:17:19 #246
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80808633
    O fuck.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80808662
    Moet ik het weghalen?
      woensdag 28 april 2010 @ 16:18:33 #248
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80808669
    Nee, Mark weet het wel .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80808734
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:18 schreef Viking84 het volgende:
    Nee, Mark weet het wel .
    Deel je dat soort dingen met je huisgenoten?
    pi_80808749
    Waar gaat het in godesnaam over?
      woensdag 28 april 2010 @ 16:20:56 #251
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80808766
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb jij nooit een wekker met een huisgenoot gedeeld?
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 16:21:08 #252
    70532 loveli
    N
    pi_80808772
    quote:

[..]

Ik denk dat Mark een eigen wekker heeft
    crap in = crap out
    pi_80808778
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Heb jij nooit een wekker met een huisgenoot gedeeld?
    Nee
    /ril
      woensdag 28 april 2010 @ 16:22:01 #254
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80808800
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee
    /ril
    Ach, ik heb wel eens een wekker aan een huisgenootje geleend die er dringend een nodig had. Dat soort dingen moeten kunnen, toch?
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 16:22:59 #255
    70532 loveli
    N
    pi_80808832
    Ik heb weleens overlast gehad van de wekker van een huisgenootje.
    crap in = crap out
    pi_80808885
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ach, ik heb wel eens een wekker aan een huisgenootje geleend die er dringend een nodig had. Dat soort dingen moeten kunnen, toch?
    Ik vind jou wel heel open-minded in dezen, zeg Hoe hoog de nood ook is, mijn wekker is van mij en mij alleen
    pi_80808888
    Oh, wekker toestanden. Oud nieuws. Ook een beetje vreemd dat er nu zo moeilijk over wordt gedaan, terwijl eerder toen ik hier ook al aan het posten was, het wel gewoon hardop werd gezegd.
      woensdag 28 april 2010 @ 16:26:32 #258
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80808937
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef de_nachtwacht het volgende:
    Oh, wekker toestanden. Oud nieuws. Ook een beetje vreemd dat er nu zo moeilijk over wordt gedaan, terwijl eerder toen ik hier ook al aan het posten was, het wel gewoon hardop werd gezegd.
    We gaan die goeie ouwe tijd niet doen herleven hoor! .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 28 april 2010 @ 16:27:23 #259
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80808979
    quote:

[..]

Niet opzettelijk. En verder zeg ik er niks over .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80808995
    pi_80809003
    Ook een érg leuk onderwerp icm de TT
    pi_80809046
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet opzettelijk. En verder zeg ik er niks over .
    Ja zeg, nu ben ik nieuwsgierig Heb je 't in een dronken bui verteld, of stond je kamerdeur open?
      woensdag 28 april 2010 @ 16:29:57 #263
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80809081
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja zeg, nu ben ik nieuwsgierig Heb je 't in een dronken bui verteld, of stond je kamerdeur open?
    SPOILER
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80809084
    Overigens zijn dat dingen die zij niet vertelt, maar waar je heel toevallig achter komt als je 's avonds laat op weg bent naar de keuken voor een kopje koffie.
      woensdag 28 april 2010 @ 16:30:51 #265
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_80809108
    Wat een onderwerp weer
      woensdag 28 april 2010 @ 16:31:00 #266
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80809113
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:30 schreef de_nachtwacht het volgende:
    Overigens zijn dat dingen die zij niet vertelt, maar waar je heel toevallig achter komt als je 's avonds laat op weg bent naar de keuken voor een kopje koffie.
    Ja joh zó toevallig als jij dan langsloopt .

En bij jou vind ik nooit iets .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80809165
    quote:
    En je je afvraagt waarom de wekker in 's hemelsnaam om 10 uur 's avonds afgaat?
      woensdag 28 april 2010 @ 16:33:24 #268
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80809187
    m'n brooddeeg rijst niet!
      woensdag 28 april 2010 @ 16:34:03 #269
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80809214
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:33 schreef AKnynke het volgende:
    Gelukkig, iemand begint over wat anders! .

Wat voor brood ga je maken?
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 28 april 2010 @ 16:34:53 #270
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80809249
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gelukkig, iemand begint over wat anders! .

Wat voor brood ga je maken?
    ik wou zachte bruine bolletjes maken. Maar, hij doet t niet.
    pi_80809256
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:33 schreef AKnynke het volgende:
    Heb je de gist vermoord? Is mij ook weleens gebeurd
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 16:36:07 #272
    70532 loveli
    N
    pi_80809289
    quote:
    In de keuken...?
    crap in = crap out
      woensdag 28 april 2010 @ 16:36:53 #273
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80809312
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je de gist vermoord? Is mij ook weleens gebeurd
    nee..ik dacht t niet. Ik geef het nog maar even de tijd.
    pi_80809315
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En je je afvraagt waarom de wekker in 's hemelsnaam om 10 uur 's avonds afgaat?
    Tsja, laat ik Vikje maar niet nog meer in verlegenheid brengen.

Ander onderwerp
    pi_80809347
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Tsja, laat ik Vikje maar niet nog meer in verlegenheid brengen.

Ander onderwerp
    Grmpf, mijn nieuwsgierigheid, wat doe je PM?
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 16:41:48 #276
    70532 loveli
    N
    pi_80809484
    Groeps-PM!
    crap in = crap out
    pi_80809526
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:41 schreef loveli het volgende:
    Groeps-PM!
    Hear hear
    pi_80809534
    Ik mis weer vanalles als ik eens serieus aan het werk ben
    *sluit aan bij groeps-pm!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      woensdag 28 april 2010 @ 16:43:30 #279
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_80809546
    Ik wilde hem even delen

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_80809576
    I'm in! .

Meh, ik moest al 6 dagen achter elkaar werken, maar morgen alleen een koopavond. Werd ik net gebeld of ik morgen van half 10 's ochtends tot 9 uur 's avonds kan komen werken. En ik heb natuurlijk ja gezegd. .
    pi_80809593
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:43 schreef Muis006 het volgende:
    Ik wilde hem even delen

[ afbeelding ]
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_80809597
    quote:
    Ik wilde hem even delen

[ afbeelding ]

Ik zag van het weekend mijn vader in zwembroek na het dr. Frank-dieet Leek wel wat op bovenstaand plaatje En sporten ho maar
    pi_80809614
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
    I'm in! .

Meh, ik moest al 6 dagen achter elkaar werken, maar morgen alleen een koopavond. Werd ik net gebeld of ik morgen van half 10 's ochtends tot 9 uur 's avonds kan komen werken. En ik heb natuurlijk ja gezegd. .
    Extra geld is fijn als je gaat verhuizen
    Maar da's wel veel, ja

Muis
      woensdag 28 april 2010 @ 16:46:09 #284
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80809657
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik zag van het weekend mijn vader in zwembroek na het dr. Frank-dieet Leek wel wat op bovenstaand plaatje En sporten ho maar

Dr. Frank was bij Antoinette Hertzenberg maandag.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80809669
    quote:
    I'm in! .

Ik heb ook veel spijt van mijn avonddienst morgen Zometeen beneden even vragen of er morgen lessen zijn. Als die er niet zijn zullen er wel een stel fanatiekelingen aan hun scriptie komen werken tot 20.30
    pi_80809685
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
    Precies wat ik dacht.
      woensdag 28 april 2010 @ 16:47:05 #287
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_80809701
    ik snap het plaatje niet?
    pi_80809715
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dr. Frank was bij Antoinette Hertzenberg maandag.
    Ja, hoorde het van mijn collega. Ik heb het haar van harte afgeraden en een heel volkorenbrood en broccoli ftw-verhaal afgestoken
    pi_80809743
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:47 schreef Blurred86 het volgende:
    ik snap het plaatje niet?
    A-team! Dieet-team! (di-eet!)
    pi_80809773
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar da's wel veel, ja

Muis
    Ja, ik kan het geld goed gebruiken. . Daarom was ik ook al wat meer ingepland dan normaal, heel lief van m'n collega die de roosters maakt. .

Muis, dat plaatje. .
      woensdag 28 april 2010 @ 16:49:20 #291
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_80809790
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

A-team! Dieet-team! (di-eet!)
    Oh zoo, nou ja, ik keek dat ook nooit
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 16:50:17 #292
    70532 loveli
    N
    pi_80809823
    quote:
    Ik wilde hem even delen

[ afbeelding ]
    En precies op tijd
    crap in = crap out
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 16:51:02 #293
    70532 loveli
    N
    pi_80809862
    quote:
    I'm in! .

Overuren, extra geld voor de inrichting van je huisje en extra afleiding.

En extra slapen om bij te komen.
    crap in = crap out
      woensdag 28 april 2010 @ 16:53:30 #294
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_80809967
    Verder alles okee met jullie? Ik zag het woord wekker voorbij komen dus het zal wel over Vikje gaan
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
      woensdag 28 april 2010 @ 16:56:17 #295
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80810079
    quote:
    Ik wilde hem even delen

[ afbeelding ]

Muis! Hoi!
    pi_80810152
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:53 schreef Muis006 het volgende:
    Verder alles okee met jullie? Ik zag het woord wekker voorbij komen dus het zal wel over Vikje gaan
    Hoe raad je het zo!?

Maar goed hoor! En met jou?
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_80810168
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Overuren, extra geld voor de inrichting van je huisje en extra afleiding.

En extra slapen om bij te komen.
    Ja, ik moet ook niet zo zeuren. . Volgende week maandag en dinsdag ben ik weer lekker vrij!
    pi_80810307
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef Syrena het volgende:
    Born-again virgin
    Ik ook zo langzamerhand. Ach ja.
      woensdag 28 april 2010 @ 17:04:54 #299
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80810377
    Van een vreselijk lief, schattig kleine viking naar het wekker verhaal van viking. Het kan raar lopen.

Ik heb de hele dag gewerkt ik zal eens teruglezen, gelukkig is er niet zoveel gepost.
    pi_80810452
    vol?
    pi_80810459
    vol
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')