Oh de tof!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar ik ga wel naar Londen, met m'n vriendin, hoorde ik vanavond. Whether I like it or not..
Do tell!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
We gaan half juli, dan heb ik vakantie. In Londen kunnen we bij een vriendin slapen, dus dat is ook leuk! Ben er ook nog nooit geweest, maar m'n vriendin is heel erg dol op Londen, dus die kan me alle leuke plekjes laten zien..
Voor nu, trusten meisjes! Morgenochtend werken en morgenmiddag ga ik de Martinitoren beklimmen met een Fransman..
Vlokken zijn idd lekker, en ik vind kipfilet ook best saaiquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja CF ik weet. De rundergehakt is op nu, maar altijd kipfilet op brood is ook saai. Vlokken zijn gewoon lekkermaar pindakaas is beter.
Vandaag was ik zo laat dat ik pas om half 10 at, ben dus al best blij dat ik niet mn halve last leeggegeten heb. Maar ik moet wel weer fatsoenlijk koken. Gelukkig krijg ik straks een ander koelkastje met betere vriezer, dan kan ik vlees vriezen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |