Ooohhh ik zie opeens hoe je die rondjes maakt, maar das leuk!quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:54 schreef sigme het volgende:broodmaaltijd tuinwerk pannenkoeken bezoek: koekjes avondeten: uitgebakken speklapje, capucijners in spekvet, groenten toe: rabarbercompote met slagroom en magere kwark 1 pils
Ik plof zowat.
Tsja. Wat kan ik daar nu eens op zeggen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Cali: Als ik het een goed lijstje vind, zal het wel te weinig zijn
De mijne:
O: 250 gr kwark met rote grütze
T: -
L: 2 boterhammen appelstroop/pindakaas, 1 krentebrood
T: jodekoek
D: chinees: soep, 2 goornalen, schep foeyonghai, 3 koeloeyuk balletjes, 2 scheppen bami
T: ibuprofen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ooohhh ik zie opeens hoe je die rondjes maakt, maar das leuk!
Jawel, toch wel:quote:En waar plof je van dan, zoveel is het toch niet?
Zeg hee missus, even een semi-diepzinnige vraag voor mijn doen: je zegt wel eens vaker van dat soort dingen 'ik vind het goed, dus het zal wel weinig zijn' oid. Maar als je wéét dat je perceptie over je eetgedrag nog steeds niet helemaal top is (erkenning is de eerste stap en zulksquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Cali: Als ik het een goed lijstje vind, zal het wel te weinig zijn
De mijne:
O: 250 gr kwark met rote grütze
T: -
L: 2 boterhammen appelstroop/pindakaas, 1 krentebrood
T: jodekoek
D: chinees: soep, 2 goornalen, schep foeyonghai, 3 koeloeyuk balletjes, 2 scheppen bami
T: ibuprofen
Misschien wel. Maar daar heb ik niet zoveel zin inquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zeg hee missus, even een semi-diepzinnige vraag voor mijn doen: je zegt wel eens vaker van dat soort dingen 'ik vind het goed, dus het zal wel weinig zijn' oid. Maar als je wéét dat je perceptie over je eetgedrag nog steeds niet helemaal top is (erkenning is de eerste stap en zulks) moet je daar dan niet wat mee doen?
Netjes!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaa, ik denk: eetlijstje even door eetmeter halen... PRECIES 2000 kcal
Ah, geen prio op dit momentquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar daar heb ik niet zoveel zin in.
Misschien.. maar nu even niet. Genoeg andere dingen aan m'n kopquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah, geen prio op dit momentIk vroeg het me af. Misschien nog wel voor de toekomst?
Moet je tegen mij geen sorry zeggen! Voor jou is het veel vervelender als je niet lekker in je vel zitquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien.. maar nu even niet. Genoeg andere dingen aan m'n kop.
Sorry.. maar zit gewoon even niet zo lekker in m'n vel.
Samenloop van lijf wat tegenzit en toe aan vakantie?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien.. maar nu even niet. Genoeg andere dingen aan m'n kop.
Sorry.. maar zit gewoon even niet zo lekker in m'n vel.
Oh de tof!quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar ik ga wel naar Londen, met m'n vriendin, hoorde ik vanavond. Whether I like it or not..
Do tell!quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
We gaan half juli, dan heb ik vakantie. In Londen kunnen we bij een vriendin slapen, dus dat is ook leuk! Ben er ook nog nooit geweest, maar m'n vriendin is heel erg dol op Londen, dus die kan me alle leuke plekjes laten zien..
Voor nu, trusten meisjes! Morgenochtend werken en morgenmiddag ga ik de Martinitoren beklimmen met een Fransman..
Vlokken zijn idd lekker, en ik vind kipfilet ook best saaiquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja CF ik weet. De rundergehakt is op nu, maar altijd kipfilet op brood is ook saai. Vlokken zijn gewoon lekkermaar pindakaas is beter.
Vandaag was ik zo laat dat ik pas om half 10 at, ben dus al best blij dat ik niet mn halve last leeggegeten heb. Maar ik moet wel weer fatsoenlijk koken. Gelukkig krijg ik straks een ander koelkastje met betere vriezer, dan kan ik vlees vriezen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |