abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2010 @ 07:33:55 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80793209
Goeiemorgen.

Leuk, Merel! Geef hem een echte kans als 'ie leuk is hè. En niet gaan zitten nadenken van: het is m'n type helemaal niet. Fuck types!

Ik ga zo maar weer naar school. Eerst lesgeven en dan mijn nakijkwerk afmaken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 april 2010 @ 08:12:03 #102
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80793561
moggeh...
Kwak
pi_80793653
Inderdaad, fuck types! Geniet en kijk nu maar gewoon eens waar het schip strandt. Misschien strandt het wel helemaal niet.

Het verhaal van de Fransman is niet zo spannend hoor. . M'n vriendinnetje doet aan couchsurfen en er surft nu dus een paar dagen een Fransman bij haar (hij heet ook echt Pierre ).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80793695
Goedemorgen!

Merel, wat leuk dat je date geslaagd was!

Anna82, mooi lijstje, maar misschien de gebakjes vervangen voor iets anders Of was het voor een verjaardag ofzo?
Nynke, wat fijn dat je gisteren toch nog zen je bedje in kon!

Definitief Lijstje van gisteren:
O: 2x volkorenbrood met kaas en boter, halve papaya
L: notenbroodje, salade van komkommer en mango, plakke choco-cake, ijskoffie
T: handje nootjes, twee hapjes gebakken ei van vriendje
S: 5 kn hardlopen, 7 was te veel voor m´n knie :S
D: salade van ijsbergsla, 2 gekookte eitjes, 4 plakjes ham met mosterddressing, en gebakken champignons op 2 sneden volkoren brood
T: laatste stukje (Heel mini, 5 gr misschien? chocola en een wit wijntje

Nu eet ik yoghurt van de zuivelhoeve en die is zo zwaar dat ik na 3 happen a vol zit..
pi_80793713
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Inderdaad, fuck types! Geniet en kijk nu maar gewoon eens waar het schip strandt. Misschien strandt het wel helemaal niet.

Het verhaal van de Fransman is niet zo spannend hoor. . M'n vriendinnetje doet aan couchsurfen en er surft nu dus een paar dagen een Fransman bij haar (hij heet ook echt Pierre ).
heeft ie ook een stokbrood bij zich en een baret (ik schreef baguette ) op z´n hoofd?
  woensdag 28 april 2010 @ 08:25:03 #106
331 Merel
Be here now.
pi_80793730
Ja jullie hebben ook gelijk, ik ga het nu niet allemaal doodanalyseren, we zien gewoon wel hoe het gaat

Dat couchsurfen lijkt me zo eng DaD! Een vriendinnetje van mij doet het ook, maar ik ben altijd bang dat ze per ongeluk bij een engerd terechtkomt. Ik ben niet zo goed van vertrouwen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80793732
Goedemorgen!

Lijstje van gister is niet bijster goed, ik mis groenten en fruit en het is te weinig Ging onverwachts de stad in.

O: 3 crackers komkommersalade
T:banaan
L: kwarkbol
D: aardappeltjes uit de oven, kipkoteletje

Vandaag er dus maar even wat extra groenvoer erin gooien.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 28 april 2010 @ 08:26:02 #108
331 Merel
Be here now.
pi_80793749
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80793782
  woensdag 28 april 2010 @ 08:30:20 #110
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80793793
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:25 schreef Merel het volgende:
Ja jullie hebben ook gelijk, ik ga het nu niet allemaal doodanalyseren, we zien gewoon wel hoe het gaat

Dat couchsurfen lijkt me zo eng DaD! Een vriendinnetje van mij doet het ook, maar ik ben altijd bang dat ze per ongeluk bij een engerd terechtkomt. Ik ben niet zo goed van vertrouwen.
Leuk dat je een geslaagde date hebt gehad! Nu gewoon nog een keer afspreken, en verder niet teveel analysere inderdaad!

Couch Surfen heb ik in Australie ook gedaan, supertof was het, heb echt de leukste mensen ontmoet! Maar de eerste keer dacht ik ook wel 'als deze mensen me nu ergens naar toe brengen en vermoorden is er niemand die weet waar ze moeten zoeken ' Gelukkig hebben ze me niet vermoord, wel mee uiteten genomen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 28 april 2010 @ 08:30:54 #111
277802 _Calimero_
pi_80793799
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:26 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
  woensdag 28 april 2010 @ 08:33:32 #112
277802 _Calimero_
pi_80793852
Ik was nog steeds 62.5. Maar dus wel weer gewogen Ik MOET het gewoon zien, kan die nieuwsgierigheid niet bedwingen. *faalhaas*

Oke plan voor vandaag in ruwe lijnen:

O: brinta
T: yoghurt + appel
L: 2x boterham uit de koelkast of een verse met zalm + ei
T: wortels
D: ?
S: 2u spinning

En ALS ik tijd over heb, maar thats a big if, want heb een deadline, wil ik vanmiddag nog even zelf fietsen. In dat geval niet te hard/lang.
  woensdag 28 april 2010 @ 08:33:56 #113
277802 _Calimero_
pi_80793861
Gewoon omdat het kan natuurlijk!

4 op een rij
pi_80794020
Couch surfen lijkt me idd eng, maar goed, in mijn 1-kamerwoning wil ik ook niemand extra erbij hebben (tenzij een lover of een vriendin).
pi_80794222
Goedemorgen!
Gisteren voor het eerst sinds tijden weer pilates gedaan, maar ik vind het ook zoooo moeilijk om goed te ademen. Haal eigenlijk altijd via mijn buik adem, maar als je dan je navel in je ruggengraat moet duwen kan dat niet en dan stop ik met ademen. En da's niet zo handig. In het verleden heb ik ook last gehad van flauwvallen door hyperventileren/niet goed ademen, dus misschien is dit wel een goed moment om toch wat beter te gaan leren ademen. Heeft iemand misschien een tip om beter via je borst adem te leren halen?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_80794256
goedemorgen!

Klinkt goed Merel, en spannend! ik ben benieuwd naar het vervolg

CF: ja slecht he, het snoeppartijtje. Ik had een hele lange vergadering (9-15) en het was ultiem boring, dus ging ik maar eten naar binnen proppen.

Maar Pilates was weer fijn Nu alleen nog de rest van het sportschema aanhouden
  woensdag 28 april 2010 @ 08:57:01 #117
277802 _Calimero_
pi_80794292
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:53 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren voor het eerst sinds tijden weer pilates gedaan, maar ik vind het ook zoooo moeilijk om goed te ademen. Haal eigenlijk altijd via mijn buik adem, maar als je dan je navel in je ruggengraat moet duwen kan dat niet en dan stop ik met ademen. En da's niet zo handig. In het verleden heb ik ook last gehad van flauwvallen door hyperventileren/niet goed ademen, dus misschien is dit wel een goed moment om toch wat beter te gaan leren ademen. Heeft iemand misschien een tip om beter via je borst adem te leren halen?
Misschien je hand erop leggen (op je borst dus) en je aandacht erop focussen dat je hand een beetje op en neer moet gaan met ademen? Je kunt je andere hand dan nog op je buik leggen en die moet dan bijna stil blijven liggen.
pi_80794334
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:57 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Misschien je hand erop leggen (op je borst dus) en je aandacht erop focussen dat je hand een beetje op en neer moet gaan met ademen? Je kunt je andere hand dan nog op je buik leggen en die moet dan bijna stil blijven liggen.
Dat probeer ik inderdaad, maar buik intrekken, dan nog de oefening doen en dan ook nog goed ademen vraagt een beetje veel concentratie.
Vond het verder wel lekker trouwens, pilates. Na afloop voelde ik mijn spieren wel, maar nu (volgende ochtend) nog maar een klein beetje, hoewel ik heel veel spierpijn verwachtte.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_80794356
Morgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: sinaasappelyoghurt
D: onbekend aerpels en andijvie met kaas

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
D: aerpels uit de oven, sperziebonen, komkommersalade
pi_80794379
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
syrena, je rarretjes willen niet unrarren...
Je moet ze allevier bij elkaar zetten en dan eentje aanklikken (het is 1 filmpje in 4 stukken).
Hoop dat ie het dan wel doet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 28 april 2010 @ 09:02:58 #121
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80794400
quote:
Op woensdag 28 april 2010 00:56 schreef Merel het volgende:
Tja, uh, normaal zou ik op straat niet eens naar 'm omkijken. Niet mijn idee van een woest aantrekkelijke vent eigenlijk. Maar het klikt wel We zien wel verder, er komt in ieder geval een vervolg.
Mijn Duutser is kaal, zo'n 8 cm. kleiner dan dat ik ben en had ik al gezegd, Duits? Toch gaat het heel goed!
Type, schmype!

Leuk dat de date leuk was!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 28 april 2010 @ 09:06:24 #122
331 Merel
Be here now.
pi_80794462
Nynke Jullie hebben ook gelijk hoor. Eerst maar eens kijken hoe de volgende date verloopt
  woensdag 28 april 2010 @ 09:08:08 #123
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80794488
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:33 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik was nog steeds 62.5. Maar dus wel weer gewogen Ik MOET het gewoon zien, kan die nieuwsgierigheid niet bedwingen. *faalhaas*

Oke plan voor vandaag in ruwe lijnen:

O: brinta
T: yoghurt + appel
L: 2x boterham uit de koelkast of een verse met zalm + ei
T: wortels
D: ?
S: 2u spinning

En ALS ik tijd over heb, maar thats a big if, want heb een deadline, wil ik vanmiddag nog even zelf fietsen. In dat geval niet te hard/lang.
cali: ik heb t er ook moeilijk mee, als ik me niet wíl wegen maar t wel wíl, dan zorg ik dat ik ontbijt voor ik ga douchen, en snel onder de douche spring voorbij de weegswchaal. met ontbijt in mn buik en nat haar weeg ik nooit want dan ben ik vast 3 kilo zwaarder . misshcien werkt die truc voor jou ook
Kwak
  woensdag 28 april 2010 @ 09:10:21 #124
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80794529
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:57 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

bij pilates gaat t toch vooral om de flank ademhaling? alleen borst is te benauwd denk ik.

je kan dat testen door op een rechte stoel te zitten met je rug tegen de leuning. dan adem je in, je hand op je buik die stil moet blijven, en één op je borst en je rug tegen de leuning. als je t goed doet voel je je borst nauwelijks opkomen, maar voel je vooral de achter/zijkanten van je rug tegen de stoelleunign duwen, dat is flankademhaling. met zingen moet ik die combineren met de buik, maar je kunt de buik er ook uitlaten, dan heb je volgens mij de pilates ademhaling
Kwak
  woensdag 28 april 2010 @ 09:23:42 #125
277802 _Calimero_
pi_80794806
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:10 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

bij pilates gaat t toch vooral om de flank ademhaling? alleen borst is te benauwd denk ik.

je kan dat testen door op een rechte stoel te zitten met je rug tegen de leuning. dan adem je in, je hand op je buik die stil moet blijven, en één op je borst en je rug tegen de leuning. als je t goed doet voel je je borst nauwelijks opkomen, maar voel je vooral de achter/zijkanten van je rug tegen de stoelleunign duwen, dat is flankademhaling. met zingen moet ik die combineren met de buik, maar je kunt de buik er ook uitlaten, dan heb je volgens mij de pilates ademhaling
Ik weet het niet.. Ze had het over borst ademhalen. Maar ik heb geen verstand van pilates

En bedankt voor je tip, na het ontbijt weeg ik inderdaad sowieso nooit meer (net als dat ik weiger om ergens anders dan thuis op mijn eigen weegschaal te gaan staan..).
Eens kijken of ik me er morgen toe kan zetten om eerst te ontbijten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')