Heb jij nooit een wekker met een huisgenoot gedeeld?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deel je dat soort dingen met je huisgenoten?
Ik denk dat Mark een eigen wekker heeftquote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb jij nooit een wekker met een huisgenoot gedeeld?
Ach, ik heb wel eens een wekker aan een huisgenootje geleend die er dringend een nodig had. Dat soort dingen moeten kunnen, toch?quote:
Ik vind jou wel heel open-minded in dezen, zegquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel eens een wekker aan een huisgenootje geleend die er dringend een nodig had. Dat soort dingen moeten kunnen, toch?
We gaan die goeie ouwe tijd niet doen herleven hoor!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef de_nachtwacht het volgende:
Oh, wekker toestanden. Oud nieuws. Ook een beetje vreemd dat er nu zo moeilijk over wordt gedaan, terwijl eerder toen ik hier ook al aan het posten was, het wel gewoon hardop werd gezegd.
Niet opzettelijk. En verder zeg ik er niks overquote:Op woensdag 28 april 2010 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja zeg, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 28 april 2010 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet opzettelijk. En verder zeg ik er niks over.
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja zeg, nu ben ik nieuwsgierigHeb je 't in een dronken bui verteld, of stond je kamerdeur open?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja joh zó toevallig als jij dan langslooptquote:Op woensdag 28 april 2010 16:30 schreef de_nachtwacht het volgende:
Overigens zijn dat dingen die zij niet vertelt, maar waar je heel toevallig achter komt als je 's avonds laat op weg bent naar de keuken voor een kopje koffie.
En je je afvraagt waarom de wekker in 's hemelsnaam om 10 uur 's avonds afgaat?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:30 schreef de_nachtwacht het volgende:
Overigens zijn dat dingen die zij niet vertelt, maar waar je heel toevallig achter komt als je 's avonds laat op weg bent naar de keuken voor een kopje koffie.
Gelukkig, iemand begint over wat anders!quote:
ik wou zachte bruine bolletjes maken. Maar, hij doet t niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig, iemand begint over wat anders!.
Wat voor brood ga je maken?
In de keuken...?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:30 schreef de_nachtwacht het volgende:
nee..ik dacht t niet. Ik geef het nog maar even de tijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je de gist vermoord? Is mij ook weleens gebeurd
Tsja, laat ik Vikje maar niet nog meer in verlegenheid brengen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En je je afvraagt waarom de wekker in 's hemelsnaam om 10 uur 's avonds afgaat?
Grmpf, mijn nieuwsgierigheid, wat doe jequote:Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Tsja, laat ik Vikje maar niet nog meer in verlegenheid brengen.
Ander onderwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |