in mijn grammatica mag het allebei.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:
Kwak: het is docent Engels, niet engels docent.
Dat moest ik even kwijt.
bij peppermint. ze heten airstep zie ik op de doos...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef Syrena het volgende:
Heerlijk, wat een buitWaar heb je de schoentjes vandaan?
Hij kan toch Nederlands leren en jij Duits? Of zeg ik nu iets geks?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar in mijn situatie zou dat dus anders zijn. Vriendlief en ik spreken Engels met elkaar, en zijn allebei geen native spreker, maar wel near-native (ik toefl 118/120, hij 117..Dat ene puntje maakt dat als we een argument hebben over wat beter is in het engels ik altijd win)...Ons hypothetische kind zou dan zowel Nederlands als Duits als Engels van ons leren, lijkt me. Best gek.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij peppermint. ze heten airstep zie ik op de doos...
http://www.brandos.nl/airstep/510110-8043-brown/a12600 hier bijna dezelfde in t bruin (ik heb ze wel voor tien euro minder gekocht trouwens maar deze hebben een hakje die van mij niet)
@loveli vergeetmewelletje: ik had roze in maat 37 gepast, en bruine, maar die waren te groot. 36 was er alleen nog in blauw....
Gaat ook best snel hoor, ik merk binnen een week meestal al verschil, als ik iedere dag wat oefeningen doe. En wat fijn van je datequote:Op woensdag 28 april 2010 13:07 schreef Merel het volgende:
Zondag date tweeIk voel me er heel rustig bij, is goed
M'n buik lijkt trouwens na twee keer pilates al strakker, maar dat zal wel optisch bedrog zijn
Ik vind ze in het blauw ook wel mooi hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
@loveli VMW: ik had roze in maat 37 gepast, en bruine, maar die waren te groot. 36 was er alleen nog in blauw....
Nee. Vivienne Westwood kan schoenen maken waarmee maat 39 eruit ziet als 36. De hakken zijn een beetje aan de hoge kant en je voet staat er wat raar in, maar dan heb je wel opeens ini-mini voetjes. Helaas had ik tijdens dat shoppingmoment maat 40 en al 6 paar schoenen/laarzen om af te rekenen, anders...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een lieve schoentjesNu wil ik ze ook, zouden ze in maat 39 of 40 ook nog schattig zijn?
Maar budgettair gezien voel ik meer voor deze schoenen dan voor VW'squote:Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee. Vivienne Westwood kan schoenen maken waarmee maat 39 eruit ziet als 36. De hakken zijn een beetje aan de hoge kant en je voet staat er wat raar in, maar dan heb je wel opeens ini-mini voetjes. Helaas had ik tijdens dat shoppingmoment maat 40 en al 6 paar schoenen/laarzen om af te rekenen, anders...
ohjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens dat onvergetelijke shoppingmomentje kostten alle schoenen 50 of 75 euro.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar budgettair gezien voel ik meer voor deze schoenen dan voor VW's
Driewerf noop. Maar op zich niet verkeerd om je ergens aan te sluiten.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef shinydiscoball het volgende:
loveli, er belde en mevroi van een vakbond, vroeg of ik info had gevraagd. Ik neem aan dat dat van jou kwam?
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef anna82 het volgende:
Oh en kennen jullie die mop van mijn vriend die een half jaar naar Maastricht moest?IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je lijst! Zijn de mandarijnen nog lekker nu?
En wat gaat je vriend daar doen en ga jij mee en hoe en waarom?
Goeie lijst, alleen de volgordes ff aanpassen van dingen die je tegelijk kunt doen (omkleden & bed opmaken als je kleerkast op je slaapkamer staat) en geld storten & boodschappen doen etc. Komt wel goed!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohja
ik koop overigens zoveel nu omdat alles in de aanbieding was en mn budget dus erg veel kleren opleverde...dat, en ik heb niet zoveel passende kleren meer (welk veel te klein of te warm/winter). ik ben namelijk wel afgevallen, alleen nog wel zwaarder dan vorige zomer, en toen zat alles al wat krapper dan de zomer dáárvoor...dat past dus niet meer...
zeur ende zanikpost:
ARGH het is hier een TERINGZOOI en ik moet nog heeel veel doen maar geen idee waar te beginnen... ik denk vevn hardop hier....eerst maar omkleden (ik heb veel te dikke kleren aan) naar de bank geld storten bed opmaken recepten uitzoeken die ik morgen ga bakken voor de vrijmarkt vrijdag (verkoop voor vereniging) boodschappenlijst maken paklijst maken boodschappenlijst vervolg maken was draaien schone was opruimen oude kleren weggooien afwas kasboek bijwerken eten opzetten en muziek studeren (uiterlijk om half zeven mee beginnen) eten repeteren * note to self: buscie gadgets mee voor de heenreisploeg.
de tijd gaat nú in....
Dank je!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ikje lijst! Zijn de mandarijnen nog lekker nu?
En wat gaat je vriend daar doen en ga jij mee en hoe en waarom?
helaas kan dat niet: heb 30 cm loopruimte in slaapkamer, dus bed moet opgemaakt zijn voor ik mn kleren erop kan gooienquote:Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Goeie lijst, alleen de volgordes ff aanpassen van dingen die je tegelijk kunt doen (omkleden & bed opmaken als je kleerkast op je slaapkamer staat) en geld storten & boodschappen doen etc. Komt wel goed!
Ik heb mijn was allemaal al gedaan en daar baal ik nu een beetje van, want ik heb de zenuwen en dan helpt de was doen me altijd goedGa vanavond daarvoor in de plaats maar eens goed stoffen en stofzuigen. Al haat ik mijn stofzuiger, want hij is heel zwaar en blijft altijd overal achter hangen en dan trek ik 'm met geweld los en dan rijdt hij me altijd aan. Tegen m'n enkelbotje *auw*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |