abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80806827
Jeetje, wat een boel kleren.

Als de schoenen niet blauw waren geweest had ik ze heel mooi gevonden.
  woensdag 28 april 2010 @ 15:28:37 #202
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80806842
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:
Kwak: het is docent Engels, niet engels docent.
Dat moest ik even kwijt .
in mijn grammatica mag het allebei.

engels docent of docent engels is iets anders dan engelse docent... mijn frans leraar --> mijn wiskundeleraar etc... is gewoon echt onderdeel van mijn vocabulaire en altijd al geweest.
Kwak
pi_80806895
Ik ben drietalig opgevoed, Nederlands van mijn mama en Engels en een soort creools van mijn vader. Toen mijn ouders gingen scheiden ben ik dat Creools compleet kwijtgeraakt, maar ik heb verder wel altijd Engels kunnen spreken. Natuurlijk wel met accent en alles, en mijn vocabulaire is ook nogal geslonken.

Ik heb wel een feeling met taal, maar mijn vader heeft echt een talenknobbel, kent ook 6 talen ofzo. Ik wil nog steeds Spaans van hem leren
  woensdag 28 april 2010 @ 15:31:50 #204
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80806976
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef Syrena het volgende:
Heerlijk, wat een buit Waar heb je de schoentjes vandaan?
bij peppermint. ze heten airstep zie ik op de doos...
http://www.brandos.nl/airstep/510110-8043-brown/a12600 hier bijna dezelfde in t bruin (ik heb ze wel voor tien euro minder gekocht trouwens maar deze hebben een hakje die van mij niet)

@loveli: ik had roze in maat 37 gepast, en bruine, maar die waren te groot. 36 was er alleen nog in blauw....
Kwak
  Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 15:32:27 #205
70532 loveli
N
pi_80806999
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik schrijf liever een scriptie..
Dat meen je niet, hoop ik?
crap in = crap out
pi_80807013
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Maar in mijn situatie zou dat dus anders zijn. Vriendlief en ik spreken Engels met elkaar, en zijn allebei geen native spreker, maar wel near-native (ik toefl 118/120, hij 117 ..Dat ene puntje maakt dat als we een argument hebben over wat beter is in het engels ik altijd win)...Ons hypothetische kind zou dan zowel Nederlands als Duits als Engels van ons leren, lijkt me. Best gek.
Hij kan toch Nederlands leren en jij Duits? Of zeg ik nu iets geks?
  Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 15:33:44 #207
70532 loveli
N
pi_80807035
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

bij peppermint. ze heten airstep zie ik op de doos...
http://www.brandos.nl/airstep/510110-8043-brown/a12600 hier bijna dezelfde in t bruin (ik heb ze wel voor tien euro minder gekocht trouwens maar deze hebben een hakje die van mij niet)

@loveli vergeetmewelletje: ik had roze in maat 37 gepast, en bruine, maar die waren te groot. 36 was er alleen nog in blauw....
crap in = crap out
pi_80807063
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat meen je niet, hoop ik?
Ik heb liever een scriptie dan een baby
pi_80807086
Wat een lieve schoentjes Nu wil ik ze ook, zouden ze in maat 39 of 40 ook nog schattig zijn?
pi_80807088
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:07 schreef Merel het volgende:
Zondag date twee Ik voel me er heel rustig bij, is goed

M'n buik lijkt trouwens na twee keer pilates al strakker, maar dat zal wel optisch bedrog zijn
Gaat ook best snel hoor, ik merk binnen een week meestal al verschil, als ik iedere dag wat oefeningen doe. En wat fijn van je date

Leuke dingen Kwak
pi_80807195
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
@loveli VMW: ik had roze in maat 37 gepast, en bruine, maar die waren te groot. 36 was er alleen nog in blauw....
Ik vind ze in het blauw ook wel mooi hoor.
Ik zou ze alleen dan zelf nergens bij kunnen dragen.
  Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 15:38:56 #212
70532 loveli
N
pi_80807215
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een lieve schoentjes Nu wil ik ze ook, zouden ze in maat 39 of 40 ook nog schattig zijn?
Nee. Vivienne Westwood kan schoenen maken waarmee maat 39 eruit ziet als 36. De hakken zijn een beetje aan de hoge kant en je voet staat er wat raar in, maar dan heb je wel opeens ini-mini voetjes. Helaas had ik tijdens dat shoppingmoment maat 40 en al 6 paar schoenen/laarzen om af te rekenen, anders...
crap in = crap out
pi_80807240
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee. Vivienne Westwood kan schoenen maken waarmee maat 39 eruit ziet als 36. De hakken zijn een beetje aan de hoge kant en je voet staat er wat raar in, maar dan heb je wel opeens ini-mini voetjes. Helaas had ik tijdens dat shoppingmoment maat 40 en al 6 paar schoenen/laarzen om af te rekenen, anders...
Maar budgettair gezien voel ik meer voor deze schoenen dan voor VW's
  woensdag 28 april 2010 @ 15:40:06 #214
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80807253
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:33 schreef loveli het volgende:

[..]

ohja

ik koop overigens zoveel nu omdat alles in de aanbieding was en mn budget dus erg veel kleren opleverde...dat, en ik heb niet zoveel passende kleren meer (welk veel te klein of te warm/winter). ik ben namelijk wel afgevallen, alleen nog wel zwaarder dan vorige zomer, en toen zat alles al wat krapper dan de zomer dáárvoor...dat past dus niet meer...

zeur ende zanikpost:
ARGH het is hier een TERINGZOOI en ik moet nog heeel veel doen maar geen idee waar te beginnen... ik denk vevn hardop hier....

• eerst maar omkleden (ik heb veel te dikke kleren aan)
  • naar de bank geld storten
  • bed opmaken
  • recepten uitzoeken die ik morgen ga bakken voor de vrijmarkt vrijdag (verkoop voor vereniging)
  • boodschappenlijst maken
  • paklijst maken
  • boodschappenlijst vervolg maken
  • was draaien
  • schone was opruimen
  • oude kleren weggooien
  • afwas
  • kasboek bijwerken
  • eten opzetten en muziek studeren (uiterlijk om half zeven mee beginnen)
  • eten
  • repeteren * note to self: buscie gadgets mee voor de heenreisploeg.

de tijd gaat nú in....
  • Kwak
    pi_80807293
    Kwak! Dat is qua hoeveelheid zo'n beetje mijn hele garderobe! een echte shopping spree (als je dat zo schrijft)

lijstje:

O: 3 boterhammen pindakaas!
    T: manderijntje
    L: 2 boterhammen ei met rauwkost en sla
    T: banaan
    D: couscous met komkommer, tomaat, feta en gegrilde groenten en -als ik vleesch wensch -kofte
    "S": wandelen met vriend
    T: wat drinken op een terrasje

Check die T's, dat is al een stuk beter he?

Oh en kennen jullie die mop van mijn vriend die een half jaar naar Maastricht moest?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_80807306
    loveli, er belde en mevroi van een vakbond, vroeg of ik info had gevraagd. Ik neem aan dat dat van jou kwam?
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 15:42:13 #217
    70532 loveli
    N
    pi_80807325
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar budgettair gezien voel ik meer voor deze schoenen dan voor VW's
    Tijdens dat onvergetelijke shoppingmomentje kostten alle schoenen 50 of 75 euro.
    (Rebecca Sanver, Ballin, Vivienne Westwood, etc. etc.)

crap in = crap out
      Vis een optie? woensdag 28 april 2010 @ 15:43:18 #218
    70532 loveli
    N
    pi_80807357
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef shinydiscoball het volgende:
    loveli, er belde en mevroi van een vakbond, vroeg of ik info had gevraagd. Ik neem aan dat dat van jou kwam?
    Driewerf noop. Maar op zich niet verkeerd om je ergens aan te sluiten.
    crap in = crap out
    pi_80807396
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:41 schreef anna82 het volgende:
    Oh en kennen jullie die mop van mijn vriend die een half jaar naar Maastricht moest?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik je lijst! Zijn de mandarijnen nog lekker nu?

En wat gaat je vriend daar doen en ga jij mee en hoe en waarom?
    pi_80807635
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ohja

ik koop overigens zoveel nu omdat alles in de aanbieding was en mn budget dus erg veel kleren opleverde...dat, en ik heb niet zoveel passende kleren meer (welk veel te klein of te warm/winter). ik ben namelijk wel afgevallen, alleen nog wel zwaarder dan vorige zomer, en toen zat alles al wat krapper dan de zomer dáárvoor...dat past dus niet meer...

zeur ende zanikpost:
    ARGH het is hier een TERINGZOOI en ik moet nog heeel veel doen maar geen idee waar te beginnen... ik denk vevn hardop hier....

• eerst maar omkleden (ik heb veel te dikke kleren aan)
  • naar de bank geld storten
  • bed opmaken
  • recepten uitzoeken die ik morgen ga bakken voor de vrijmarkt vrijdag (verkoop voor vereniging)
  • boodschappenlijst maken
  • paklijst maken
  • boodschappenlijst vervolg maken
  • was draaien
  • schone was opruimen
  • oude kleren weggooien
  • afwas
  • kasboek bijwerken
  • eten opzetten en muziek studeren (uiterlijk om half zeven mee beginnen)
  • eten
  • repeteren * note to self: buscie gadgets mee voor de heenreisploeg.

de tijd gaat nú in....
  • Goeie lijst, alleen de volgordes ff aanpassen van dingen die je tegelijk kunt doen (omkleden & bed opmaken als je kleerkast op je slaapkamer staat) en geld storten & boodschappen doen etc. Komt wel goed!

Ik heb mijn was allemaal al gedaan en daar baal ik nu een beetje van, want ik heb de zenuwen en dan helpt de was doen me altijd goed Ga vanavond daarvoor in de plaats maar eens goed stoffen en stofzuigen. Al haat ik mijn stofzuiger, want hij is heel zwaar en blijft altijd overal achter hangen en dan trek ik 'm met geweld los en dan rijdt hij me altijd aan. Tegen m'n enkelbotje *auw*
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_80807693
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik je lijst! Zijn de mandarijnen nog lekker nu?

En wat gaat je vriend daar doen en ga jij mee en hoe en waarom?
    Dank je!

Ja, het zijn de echte sinterklaasmanderijntjes: geel, zurig en met een dun schilletje. Ik ze.

Hij gaat dus niet! Hij moest voor zijn werk (detachering) naar Maastricht en dat zagen we allebei niet zo zitten. Gelukkig heeft hij zich er uit weten te praten, maar dat leverde hem meteen een pittig gesprek op met onze directeur (we werken bij hetzelfde bedrijf). Nu heeft hij zelf een goede opdracht geregeld in Amsterdam en is iedereen weer blij. Ik incluis en niet in het minst
    pi_80807879
    Wat een schattige schoentjes kwak! Dat is nog eens effectief shoppen!
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      woensdag 28 april 2010 @ 15:59:04 #223
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80807982
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik schrijf liever een scriptie..
    dan sex?
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_80808013
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dan sex?
    ik denk dan een baby.
      woensdag 28 april 2010 @ 16:00:16 #225
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80808018
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 15:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Goeie lijst, alleen de volgordes ff aanpassen van dingen die je tegelijk kunt doen (omkleden & bed opmaken als je kleerkast op je slaapkamer staat) en geld storten & boodschappen doen etc. Komt wel goed!

Ik heb mijn was allemaal al gedaan en daar baal ik nu een beetje van, want ik heb de zenuwen en dan helpt de was doen me altijd goed Ga vanavond daarvoor in de plaats maar eens goed stoffen en stofzuigen. Al haat ik mijn stofzuiger, want hij is heel zwaar en blijft altijd overal achter hangen en dan trek ik 'm met geweld los en dan rijdt hij me altijd aan. Tegen m'n enkelbotje *auw*
    helaas kan dat niet: heb 30 cm loopruimte in slaapkamer, dus bed moet opgemaakt zijn voor ik mn kleren erop kan gooien en de bank is niet bij mijn supermarkt (ga ook alleen een lijstje maken, geen boodschappen doen). maar goed, puntje omkleden is gelukt, na veel twijfelen zie ik er nu stunning genoeg uit om de deur uit te gaan
    Kwak
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')