Hear hearquote:
quote:
Extra geld is fijn als je gaat verhuizenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
I'm in!.
Meh, ik moest al 6 dagen achter elkaar werken, maar morgen alleen een koopavond. Werd ik net gebeld of ik morgen van half 10 's ochtends tot 9 uur 's avonds kan komen werken. En ik heb natuurlijk ja gezegd..
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
Ik zag van het weekend mijn vader in zwembroek na het dr. Frank-dieetLeek wel wat op bovenstaand plaatje
En sporten ho maar
Ik heb ook veel spijt van mijn avonddienst morgenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
I'm in!.
Meh, ik moest al 6 dagen achter elkaar werken, maar morgen alleen een koopavond. Werd ik net gebeld of ik morgen van half 10 's ochtends tot 9 uur 's avonds kan komen werken. En ik heb natuurlijk ja gezegd..
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Extra geld is fijn als je gaat verhuizen
Ja, hoorde het van mijn collega. Ik heb het haar van harte afgeraden en een heel volkorenbrood en broccoli ftw-verhaal afgestokenquote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dr. Frank was bij Antoinette Hertzenberg maandag.
A-team! Dieet-team! (di-eet!)quote:
Ja, ik kan het geld goed gebruiken.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Extra geld is fijn als je gaat verhuizen
Maar da's wel veel, ja
Muis
Overuren, extra geld voor de inrichting van je huisje en extra afleiding.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
I'm in!.
quote:
Hoe raad je het zo!?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:53 schreef Muis006 het volgende:
Verder alles okee met jullie? Ik zag het woord wekker voorbij komen dus het zal wel over Vikje gaan![]()
Ja, ik moet ook niet zo zeuren.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Overuren, extra geld voor de inrichting van je huisje en extra afleiding.
En extra slapen om bij te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |