Ik vind sex trouwens minder fijn "lezen" dan seks. Ik weet niet waarom, maar het woord sex heeft iets ranzigs.quote:
Dank je! De "quote:Op woensdag 28 april 2010 16:01 schreef Perruche het volgende:
Anna! Wat goed dat je vriendje niet weg hoeft! En een erg goed lijstje![]()
Kwak, wat een ontzettend leuke kleding en succes met je lange to-do-list!
ik denk dat je daarin gelijk hebt!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind sex trouwens minder fijn "lezen" dan seks. Ik weet niet waarom, maar het woord sex heeft iets ranzigs.
/zinvollebijdrage
ik doe de komende anderhalve maand aan geen van beiden!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe ook niet aan sex. Wel aan seks.
Ook niet aan telefoon- of internetseks/x?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik doe de komende anderhalve maand aan geen van beiden!
Ik doe al sinds december aan geen van beiden en wie weet hoeveel langer nogquote:Op woensdag 28 april 2010 16:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik doe de komende anderhalve maand aan geen van beiden!
Of soloseksquote:Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook niet aan telefoon- of internetseks/x?
Is het nu weer over met Mevrouw?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doe al sinds december aan geen van beiden en wie weet hoeveel langer nog.
Sexen is geslachtsbepaling bij dieren, dus kan me voorstellen dat je de ik-vorm wat viezig vindt.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:02 schreef anna82 het volgende:
maar het woord sex heeft iets ranzigs.
Ik volg het zelf niet eens meerquote:Op woensdag 28 april 2010 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het nu weer over met Mevrouw?
/volgt het allemaal niet meer helemaal
??quote:Op woensdag 28 april 2010 16:14 schreef loveli het volgende:
Ik zeg het niet ik zeg het niet ik zeg het niet![]()
![]()
![]()
want Mark leest mee
Solo welquote:Op woensdag 28 april 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doe al sinds december augustus aan geen van beiden en wie weet hoeveel langer nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |