abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:03:25 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80772661
Het vorige deel: Slank # 1021 Op huizenjacht met DaD

Voor wie is "Slank", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80772678
Oh hoi
pi_80772692
Met link graag, Uniekhoorn!
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:06:21 #4
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80772795
Hebben meer mensen last van constante honger? Ik word er gek van, want ik ben constant op "zoek". Nu ik in de afvalfase zit, kan ik me dan prima inhouden, maar anders Nu probeer ik het zoveel mogelijk te vermijden door gewoon niet naar de winkel te gaan, voor of tijdens het werk.. Want in het weekend heb ik er aanzienlijk minder last van
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:06:39 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80772804
Ik heb vandaag ook een gigantische case of the munchies! Zit alweer te loeren naar zakje nootjes en de bananen, ik gok dat ik het zonder iets extra's niet red tot het avondeten
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:08:12 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80772869
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:04 schreef ColdFeet het volgende:
Met link graag, Uniekhoorn!
Wil ik wel doen maar alleen met toestemming van Vik zelf
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 27 april 2010 @ 17:08:41 #7
70532 loveli
N
pi_80772889
tvp
crap in = crap out
pi_80772898
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie kijrg je op visite Mini?
De ex-huisgenoten van vriendje, die komen naar ons nieuwe huis kijken. We aten vroeger altijd samen op dinsdag, dus dat doen we nu ook. Wel gezellig hoor, goede reden om wat op/in te ruimen.

Bah, ik had allerlei fondsen aangevraagd voor m'n stage in Amerika en de eerste afwijzing is binnen. Ach ja, nog 5 te gaan...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80772974
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben meer mensen last van constante honger? Ik word er gek van, want ik ben constant op "zoek". Nu ik in de afvalfase zit, kan ik me dan prima inhouden, maar anders Nu probeer ik het zoveel mogelijk te vermijden door gewoon niet naar de winkel te gaan, voor of tijdens het werk.. Want in het weekend heb ik er aanzienlijk minder last van
Ik heb het ook weleens, maar veel minder als ik mezelf dwing om héél regelmatig te eten, en dan echt volkorenproducten enzo. Alles om de suikerspiegel met rust te laten.
pi_80773019
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
Ja herkenbaar . Maar ik hou me dan meestal niet in .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80773021
Nu pas het filmpje gezien, wat leuk

Maar wel duidelijk dat de puberteit nog tussendoor is gekomen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:13:15 #12
236335 neen
schone schijn
pi_80773071
ik krijg allemaal goede studieresultaten terug mooi moment om weer te stoppen

Ik zou zo broccoli eten maar ik heb zoals gewoonlijk weer eens geen zin om te koken nou ja, het moet maar en over een uurtje kan het ook nog wel.

[ Bericht 32% gewijzigd door neen op 27-04-2010 17:19:26 ]
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:14:51 #13
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80773130
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb het ook weleens, maar veel minder als ik mezelf dwing om héél regelmatig te eten, en dan echt volkorenproducten enzo. Alles om de suikerspiegel met rust te laten.
Ik eet heel regelmatig, dus dat is het probleem niet Voornamelijk volkorenproducten.
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik deed dat ook nooit, maar dan ging mijn hele dag naar de klote
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_80773277
Wat een lieve TT!
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

De ex-huisgenoten van vriendje, die komen naar ons nieuwe huis kijken. We aten vroeger altijd samen op dinsdag, dus dat doen we nu ook. Wel gezellig hoor, goede reden om wat op/in te ruimen.

Bah, ik had allerlei fondsen aangevraagd voor m'n stage in Amerika en de eerste afwijzing is binnen. Ach ja, nog 5 te gaan...
wat stoer! Welke fondsen heb e aangeschreven? Heb je het VSB geprobeerd?

Dat honger gevoel is heel naar, ik heb wel door dat als ik volkorenpasta eet, ik een stuk minder honger heb erna
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef neen het volgende:

Ik zou zo broccoli eten maar ik heb zoals gewoonlijk weer eens geen zin om te koken nou ja, het moet maar en over een uurtje kan het ook nog wel.
Goede resultaten, dat is toch en niet ...?
pi_80773309
Awww Vik je hebt nu nog net zo'n schattig lachje als toen
pi_80773311
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:14 schreef Perruche het volgende:
Hoi!

Ok, ben net de stad in gegaan om 3 dingen te doen a) naar de kapper b) babykleding kopen voor vrienden van me c) een nieuwe fohn kopen sinds de oude is ontploft.
Je hebt dus nog geen fohn? Een hele goede goedkope (2 standen warm, koude lucht, veeeel blaaskracht) is die van rowenta elite model looks, met een diffuser maar daar begrijp ik niets van..
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:21:27 #17
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80773359
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

hier ook herkenbaar. Van m'n mentale toestand hangt af of ik me in kan houden of niet.

Zie het lijstje van vandaag:
O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
T: banaan
T: volkorenboterham met pindakaas
L: broccolisalade met rozijnen, amandelen rode ui en yoghurt dressing
T mueslireep
T: milky way (1 stuk is 90 kcal, ik eet er 2)
D: kip/bacon sandwhich
S: 2,5 uur volleyballen
T: misschien stuk knackebrod tijdens het volleyballen
T: 2 beschuitjes met roomboter en aardbeien.

Wat een waslijst.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80773361
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
PF! Hou eens op mij te herinneren aan Heavenly Hazel
En nu denk ik aan mijn ademhaling en daar word ik duizelig van
Dit was de laatste Ik had zo iets geniaals gemaakt voor mijn studie dat ik dat ging vieren met een HH!
pi_80773386
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef neen het volgende:

Ben je dat van plan?

Heb ik weer eens wat gemist
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:24:15 #20
236335 neen
schone schijn
pi_80773452
Nee, ik zal het maar afmaken dit keer maar het is wel een beetje traditie geworden om rond deze tijd van het jaar te stoppen.
het lijkt niet wat het is
pi_80773530
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:19 schreef Perruche het volgende:
Wat een lieve TT!
[..]

wat stoer! Welke fondsen heb e aangeschreven? Heb je het VSB geprobeerd?

Dat honger gevoel is heel naar, ik heb wel door dat als ik volkorenpasta eet, ik een stuk minder honger heb erna
[..]

Goede resultaten, dat is toch en niet ...?
Voor VSB kwam ik niet in aanmerking omdat je stage dan geen onderdeel mag zijn van je masteropleiding, of dat was tenminste wat ze mij hebben verteld. Er waren uiteindelijk 6 fondsen waar ik wel voor in aanmerking kwam, dus heb ik het VSB maar laten zitten. De details gooi ik liever niet zo op internet, maar PM maar als je meer wilt weten.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:27:26 #22
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80773572
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:21 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hier ook herkenbaar. Van m'n mentale toestand hangt af of ik me in kan houden of niet.

Zie het lijstje van vandaag:
O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
L: broccolisalade met rozijnen, amandelen rode ui en yoghurt dressing
T mueslireep
T: milky way (1 stuk is 90 kcal, ik eet er 2)
D: kip/bacon sandwhich
S: 2,5 uur volleyballen
T: misschien stuk knackebrod tijdens het volleyballen
T: 2 beschuitjes met roomboter en aardbeien.

Wat een waslijst.
oh, en een flesje multivitaminensap.
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:28:15 #23
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80773603
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Voor VSB kwam ik niet in aanmerking omdat je stage dan geen onderdeel mag zijn van je masteropleiding, of dat was tenminste wat ze mij hebben verteld. Er waren uiteindelijk 6 fondsen waar ik wel voor in aanmerking kwam, dus heb ik het VSB maar laten zitten. De details gooi ik liever niet zo op internet, maar PM maar als je meer wilt weten.
volgens mij is het bij sommige fondsen n iet zo moeiljik om een lening te krijgen. Een gift, dat wel. Ik heb een renteloze lening gekregen voor m'n tijd in Zweden...
pi_80773659
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Je hebt dus nog geen fohn? Een hele goede goedkope (2 standen warm, koude lucht, veeeel blaaskracht) is die van rowenta elite model looks, met een diffuser maar daar begrijp ik niets van..
Thanks voor de tip! Ik hád een fohn, tot 2 dagen geleden, toen ie opeens begon te gloeien van binnen
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Begrijpelijk duimen dat één van de andere positief reageert!

Trouwens Nynke, misschien heb je vandaag wel veel gegeten maar met al die tegenslagen is dat voor een dagje ook niet zo erg, toch? En je hersenen moeten hard werken, dat kost ook veel energie!

- m´n vriendje is een ei aan het bakken en het ruikt écht super lekker.... nou ja, nu even aan de studie!
pi_80773722
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:28 schreef AKnynke het volgende:

[..]

volgens mij is het bij sommige fondsen n iet zo moeiljik om een lening te krijgen. Een gift, dat wel. Ik heb een renteloze lening gekregen voor m'n tijd in Zweden...
Die heb ik inderdaad ook aangevraagd, da's nog altijd beter dan de lening van de IBG.
Ze willen allemaal zien dat je ondanks maximaal lenen nog een begrotingstekort hebt, dus je krijgt inderdaad niet zo makkelijk iets. Dat fonds dat me nu afgewezen heeft deed wel heel moeilijk, die wilden zelfs het inkomen van m'n vriend en het vermogen van m'n ouders weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')