abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80720532

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!

Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:

• KNLTB
  • TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
  • TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
  • TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland

De ranking wordt bijgehouden door TheArt, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.

| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |

De OP is hier te vinden!
  • pi_80720545
    Gisteren zes games gewonnen in drie wedstrijden, vamos !
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 26 april 2010 @ 10:39:57 #3
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80720577
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 10:38 schreef Chriz2k het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Goed bezig.....

Wij hebben een team in onze poule die de eerste wedstrijd 9 games haalden. Daarna 20 games en nu weer 9 games.
    En dan heb ik het over alle 6 de wedstrijden bij elkaar
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      maandag 26 april 2010 @ 10:45:41 #4
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_80720708
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 10:38 schreef Chriz2k het volgende:
    SPOILER
    Het was wel leuk tennis om te zien, sowieso werd er best aardig getennist daar (de herenteams die naast jullie stonden )!

Je hebt zeker niks gezien van de bekerfinale, toen wij weggingen (17:20) was de herendubbel net klaar... Hadden jullie trouwens een hond meegenomen?
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_80720744
    Hoe voelde je buikschuiver eigenlijk uiteindelijk Chrizz? Doet dat nou pijn als je dat naakt doet?
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_80720857
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 10:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Goed bezig.....

Wij hebben een team in onze poule die de eerste wedstrijd 9 games haalden. Daarna 20 games en nu weer 9 games.
    En dan heb ik het over alle 6 de wedstrijden bij elkaar
    Hier een team in de competitie die 27 games heeft gehaald in 3 competitiedagen x 5 wedstrijden...
    pi_80721038
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 10:45 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Het was wel leuk tennis om te zien, sowieso werd er best aardig getennist daar (de herenteams die naast jullie stonden )!

Je hebt zeker niks gezien van de bekerfinale, toen wij weggingen (17:20) was de herendubbel net klaar... Hadden jullie trouwens een hond meegenomen?
    Ja, lief beest . Is van een teamgenote, die het erg kon waarderen toen hondlief in de baggersloot naast het park sprong !
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 10:46 schreef Norrage het volgende:
    Hoe voelde je buikschuiver eigenlijk uiteindelijk Chrizz? Doet dat nou pijn als je dat naakt doet?
    Ik heb contact opgenomen met mijn verzekering, maar eventuele schade aan uitwendige geslachtsorganen zou niet worden vergoed .
      maandag 26 april 2010 @ 11:03:25 #8
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80721243
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 10:50 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hier een team in de competitie die 27 games heeft gehaald in 3 competitiedagen x 5 wedstrijden...
    Hmmm dat is ook niet echt veel....

Die lui in 18 wedstrijden in totaal 38 games. Dat is gemiddeld 2, 25 games per wedstrijd

Je vraagt je wel af hoe het kan dat zo'n team in deze klasse speelt. Ik bedoel, hier is voor ons niets aan (hoewel... 6 bijna gegarandeerde punten is op zich wel lekker ) en voor hun is het nog veel erger. Ze worden gewoon elke week keihard geveegd.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    pi_80721760
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 11:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm dat is ook niet echt veel....

Die lui in 18 wedstrijden in totaal 38 games. Dat is gemiddeld 2, 25 games per wedstrijd

Je vraagt je wel af hoe het kan dat zo'n team in deze klasse speelt. Ik bedoel, hier is voor ons niets aan (hoewel... 6 bijna gegarandeerde punten is op zich wel lekker ) en voor hun is het nog veel erger. Ze worden gewoon elke week keihard geveegd.
    We moeten as zaterdag tegen da team... dus 5-0 winst is het enige wat telt. Ik vrees alleen dat Koninginnedag roet in het eten gaat gooien...

Misschien na volgende week ( nieuwe maand ) een rating update doen? Per kwartaal ofzo zo'n update lijkt me wel oke.
    pi_80721992
    @TheArt: kun je mij opnemen in de OP in het rating-overzicht? Rating start seizoen: enkel 8.0769, dubbel 7.4338
    pi_80721999
    Nieuw topique

Hier een 4-2 overwinning meegepakt, zelf speelde ik weer tweede single en won weer vrij makkelijk, 6-2 6-1. Die jongen liet zo snel zijn kopje hangen dat het eigenlijk al halverwege 1e set klaar was. Die game die ik verloor in de 2e set kwam puur door 3 dubbele fouten en een domme miss hit .

Dubbeltje helaas verloren, hun eerste single was ook gewoon erg goed in de dubbel (won in de single met 6-1 6-0 van onze eerste), en als je dan zelf net je volleys allemaal op het frame/netband/uit slaat, tja dan verlies je gewoon , 6-3 7-5.

De nummer 2 won vandaag trouwens onverwachts met 6-0 van de nummer 1 in onze poule, dus nu weten we zeker wie er kampioen gaat worden. Helaas hadden wij ze al op de eerste dag (5-1 verlies toen).
    pi_80722084
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef Drassss het volgende:

[..]

We moeten as zaterdag tegen da team... dus 5-0 winst is het enige wat telt. Ik vrees alleen dat Koninginnedag roet in het eten gaat gooien...

Misschien na volgende week ( nieuwe maand ) een rating update doen? Per kwartaal ofzo zo'n update lijkt me wel oke.
    Ik ben voor een rating update na volgende week, en dan ook een nieuwe rangschikking op basis van de actuele rating . Met pijltjes naar boven en naar beneden achter de mensen die gestegen en gezakt zijn, wat zijn vorige plaats was en wat zijn huidige plaats nu is. Dat mag jij allemaal maken voor ons Art .
      maandag 26 april 2010 @ 11:32:44 #13
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80722160
    single 6-0 6-0 verloren, leuk

dubbel 6-3 4-6 2-6 verloren
    Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
    Salamando is beter :@
    pi_80722401
    TerugVindPotje
    U MAD?
    pi_80722479
    Wij hebben gisteren ook weer kansloos verloren. 7-1 van één van de beste teams uit de poule, dat dan weer wel.

Zelf enorm bagger gespeeld, vooral mijn single. Die gast had ik het echt veel moeilijker moeten maken, maar miste totaal mijn vastheid en daardoor 6-2, 6-1 eraf. Dubbel met de omgekeerde cijfers, maar zij waren gewoon beter. Vooral op service. En dan gaat ook alles de verkeerde kant op. Alle deucegames naar de tegenstanders. Mixed vervolgens best aardig gespeeld, maar die tegenstanders gaven bijna niets weg en waren gewoon veel te degelijk: 6-2, 6-3.

Volgende week krijgen we de aller besten uit de poule en de week daarna nog een enorm goed team. Lekker allemaal achter elkaar De laatste twee dagen weer tegen wat minder teams, dus daar moeten punten gehaald worden.
    pi_80722782
    Hmm even men stats van dit seizoen geupdate Tja maandagochtend wat moet je dan...
    11 van de 25 wedstrijden gewonnen. 217 van de 450 games gewonnen. Langzaam begint het er op te lijken.

Vorig jaar zat ik op een totaal van 27 wedstrijden dus dit is nu al een ziekelijk seizoen
    pi_80722912
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Ik ben voor een rating update na volgende week, en dan ook een nieuwe rangschikking op basis van de actuele rating . Met pijltjes naar boven en naar beneden achter de mensen die gestegen en gezakt zijn, wat zijn vorige plaats was en wat zijn huidige plaats nu is. Dat mag jij allemaal maken voor ons Art .
    Dat worden bij mij 2 rode pijltjes dan
    ~Si vis amari, ama~
    pi_80723916
    Als team eerste zege behaald deze competitie: 4-2.

Persoonlijk nog geen wedstrijd verloren: alle 3 enkels en alle 3 dubbels gewonnen
    In enkel al 0,6 gestegen, in dubbel ongeveer 0,3, gaat lekker

A.s. zaterdag de laatste kunstgraswedstrijd in een reeks van 3... gelukkig ook de laatste van de hele competitie!
    Life is life
    pi_80724667
    gisteren competitie gespeeld (uit).... ik vind tennis leuk, maar als je 13u met een competitiedag bezig bent en 8 wedstrijden op 1 baan moet afwerken, pas ik er de volgende keer voor...
      maandag 26 april 2010 @ 13:03:02 #20
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80724759
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Drassss het volgende:
    Hmm even men stats van dit seizoen geupdate Tja maandagochtend wat moet je dan...
    11 van de 25 wedstrijden gewonnen. 217 van de 450 games gewonnen. Langzaam begint het er op te lijken.

Vorig jaar zat ik op een totaal van 27 wedstrijden dus dit is nu al een ziekelijk seizoen
    Hoe kun je de stats updaten?

Ik ben gestegen van 4.8508 naar 4,8084
    Wel achteruit in de dubbel van 4.3116 naar 4,3949

Grootse aanpassingen he
    pi_80724813
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 13:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe kun je de stats updaten?

Ik ben gestegen van 4.8508 naar 4,8084
    Wel achteruit in de dubbel van 4.3116 naar 4,3949

Grootse aanpassingen he
    Mhaw dat is het stukje levensloos in mij. Gewoon excel en alles erin zetten Als je dat gewoon om de paar weken doet is het 2 min werk.
      maandag 26 april 2010 @ 13:07:49 #22
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80724887
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 13:04 schreef Drassss het volgende:

[..]

Mhaw dat is het stukje levensloos in mij. Gewoon excel en alles erin zetten Als je dat gewoon om de paar weken doet is het 2 min werk.
    Ik denk wel dat na 3 wedstrijden in de competitie wel een mooi moment is om te updaten. Of na volgende week. Ongeveer op de helft van de competitie
    pi_80725211
    Toch maar even mijn verhaal .
    Enkel tegen een ongeveer gelijkwaardige speler. 4-6, 4-6 verloren. Service ging de hele wedstrijd dramatisch, door alleen maar terugtikken mijn games gepakt en twee keer aan het einde van de set gechoked . In de dubbel sloeg ik echter de ene na de andere ace (waarom net niet dacht ik nog), maar onze tegenstanders waren veel beter op elkaar ingespeeld (2-6, 4-6).
    pi_80728070
    Ah ik heb jou natuurlijk zien spelen, niet bij stilgestaan Ik was zaterdag gaan kijken, lag daar ook in het gras bij baan 8 op een gegeven moment

En een update vind ik even niet belangrijk hoor, heb er door vorige week 4!!! tienden bij in mijn dubbelrating ofzo
    Gelukkig weer iets gecompenseerd gister. Ik speelde trouwens tegen een 5je (weet niet of ik al een update gaf in het vorige topic) wat heel goed ging, maar waarbij ik in het eind gewoon niet scherp meer was....snap nog steeds niet helemaal waar het aan lag maar goed...wedstrijdritme, heb nog niet een zo spannende single gespeeld dit jaar. Alleen af en toe een spannende 1e set....
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_80728389
    quote:
    Op maandag 26 april 2010 14:43 schreef Norrage het volgende:
    Ah ik heb jou natuurlijk zien spelen, niet bij stilgestaan Ik was zaterdag gaan kijken, lag daar ook in het gras bij baan 8 op een gegeven moment

En een update vind ik even niet belangrijk hoor, heb er door vorige week 4!!! tienden bij in mijn dubbelrating ofzo
    Gelukkig weer iets gecompenseerd gister. Ik speelde trouwens tegen een 5je (weet niet of ik al een update gaf in het vorige topic) wat heel goed ging, maar waarbij ik in het eind gewoon niet scherp meer was....snap nog steeds niet helemaal waar het aan lag maar goed...wedstrijdritme, heb nog niet een zo spannende single gespeeld dit jaar. Alleen af en toe een spannende 1e set....
    Zeg eens wat de volgende keer. Ik weet nl. niet hoe jij er uit ziet .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')