SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 april 2010 10:38 schreef Chriz2k het volgende:
Gisteren zes games gewonnen in drie wedstrijden, vamos!
Goed bezig.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben een team in onze poule die de eerste wedstrijd 9 games haalden. Daarna 20 games en nu weer 9 games.
En dan heb ik het over alle 6 de wedstrijden bij elkaar
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op maandag 26 april 2010 10:38 schreef Chriz2k het volgende:
Gisteren zes games gewonnen in drie wedstrijden, vamos!
Het was wel leuk tennis om te zien, sowieso werd er best aardig getennist daar (de herenteams die naast jullie stondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)!
Je hebt zeker niks gezien van de bekerfinale, toen wij weggingen (17:20) was de herendubbel net klaar... Hadden jullie trouwens een hond meegenomen?![]()
Hier een team in de competitie die 27 games heeft gehaald in 3 competitiedagen x 5 wedstrijden...quote:Op maandag 26 april 2010 10:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Goed bezig.....
Wij hebben een team in onze poule die de eerste wedstrijd 9 games haalden. Daarna 20 games en nu weer 9 games.
En dan heb ik het over alle 6 de wedstrijden bij elkaar
Ja, lief beestquote:Op maandag 26 april 2010 10:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het was wel leuk tennis om te zien, sowieso werd er best aardig getennist daar (de herenteams die naast jullie stonden)!
Je hebt zeker niks gezien van de bekerfinale, toen wij weggingen (17:20) was de herendubbel net klaar... Hadden jullie trouwens een hond meegenomen?
Ik heb contact opgenomen met mijn verzekering, maar eventuele schade aan uitwendige geslachtsorganen zou niet worden vergoedquote:Op maandag 26 april 2010 10:46 schreef Norrage het volgende:
Hoe voelde je buikschuiver eigenlijk uiteindelijk Chrizz? Doet dat nou pijn als je dat naakt doet?
Hmmm dat is ook niet echt veel....quote:Op maandag 26 april 2010 10:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier een team in de competitie die 27 games heeft gehaald in 3 competitiedagen x 5 wedstrijden...
We moeten as zaterdag tegen da team... dus 5-0 winst is het enige wat telt. Ik vrees alleen dat Koninginnedag roet in het eten gaat gooien...quote:Op maandag 26 april 2010 11:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm dat is ook niet echt veel....
Die lui in 18 wedstrijden in totaal 38 games. Dat is gemiddeld 2, 25 games per wedstrijd
Je vraagt je wel af hoe het kan dat zo'n team in deze klasse speelt. Ik bedoel, hier is voor ons niets aan (hoewel... 6 bijna gegarandeerde punten is op zich wel lekker) en voor hun is het nog veel erger. Ze worden gewoon elke week keihard geveegd.
Ik ben voor een rating update na volgende week, en dan ook een nieuwe rangschikking op basis van de actuele ratingquote:Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
We moeten as zaterdag tegen da team... dus 5-0 winst is het enige wat telt. Ik vrees alleen dat Koninginnedag roet in het eten gaat gooien...
Misschien na volgende week ( nieuwe maand ) een rating update doen? Per kwartaal ofzo zo'n update lijkt me wel oke.
Dat worden bij mij 2 rode pijltjes danquote:Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik ben voor een rating update na volgende week, en dan ook een nieuwe rangschikking op basis van de actuele rating. Met pijltjes naar boven en naar beneden achter de mensen die gestegen en gezakt zijn, wat zijn vorige plaats was en wat zijn huidige plaats nu is. Dat mag jij allemaal maken voor ons Art
.
Hoe kun je de stats updaten?quote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Drassss het volgende:
Hmm even men stats van dit seizoen geupdateTja maandagochtend wat moet je dan...
11 van de 25 wedstrijden gewonnen. 217 van de 450 games gewonnen. Langzaam begint het er op te lijken.
Vorig jaar zat ik op een totaal van 27 wedstrijden dus dit is nu al een ziekelijk seizoen
Mhaw dat is het stukje levensloos in mij. Gewoon excel en alles erin zettenquote:Op maandag 26 april 2010 13:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe kun je de stats updaten?
Ik ben gestegen van 4.8508 naar 4,8084
Wel achteruit in de dubbel van 4.3116 naar 4,3949
Grootse aanpassingen he
Ik denk wel dat na 3 wedstrijden in de competitie wel een mooi moment is om te updaten. Of na volgende week. Ongeveer op de helft van de competitiequote:Op maandag 26 april 2010 13:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw dat is het stukje levensloos in mij. Gewoon excel en alles erin zettenAls je dat gewoon om de paar weken doet is het 2 min werk.
Zeg eens wat de volgende keer. Ik weet nl. niet hoe jij er uit zietquote:Op maandag 26 april 2010 14:43 schreef Norrage het volgende:
Ah ik heb jou natuurlijk zien spelen, niet bij stilgestaanIk was zaterdag gaan kijken, lag daar ook in het gras bij baan 8 op een gegeven moment
En een update vind ik even niet belangrijk hoor, heb er door vorige week 4!!! tienden bij in mijn dubbelrating ofzo![]()
Gelukkig weer iets gecompenseerd gister. Ik speelde trouwens tegen een 5je (weet niet of ik al een update gaf in het vorige topic) wat heel goed ging, maar waarbij ik in het eind gewoon niet scherp meer was....snap nog steeds niet helemaal waar het aan lag maar goed...wedstrijdritme, heb nog niet een zo spannende single gespeeld dit jaar. Alleen af en toe een spannende 1e set....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |