quote:Op zondag 25 april 2010 13:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Zou ik ook een wk ava mogen?
Bronmateriaal vind je in onderstaande link:
http://www.google.nl/m/search?site=images&source=mog&gl=nl&q=clown%20jopie
ja hoorquote:Op zondag 25 april 2010 13:50 schreef jesperrrrsss het volgende:
mag ik a.u.b ook een WK-ava , zo dat ik andere mensen jaloers kan makenop mijn gratis ding
Zo? of alles oranje?quote:Op zondag 25 april 2010 13:44 schreef Flashbag het volgende:
Muck wil jij mijn ajax logo oranje maken ?
ik heb ook nog deze:quote:Op zondag 25 april 2010 13:58 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Achtergrond misschien donker oranjemaar vind deze ook mooi
![]()
bedankt !
Jaaaa, bedankt!quote:Op zondag 25 april 2010 13:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb je origineel even van google gejat en op de juiste maat gemaakt:
[ afbeelding ]
En Pino in WK-stijl:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die eerste is het mooistquote:Op zondag 25 april 2010 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook nog deze:
[ afbeelding ]
donkeroranje op de achtergrnd kan wel, maar of het mooi wordt durf ik te betwijfelen...
Eens kijken voor je
edit: nee, donkeroranje is echt niet mooi op de achtergrond
[ afbeelding ]
Ff kijkenquote:
Of de mijne? Ik wil de vlag oranje....quote:
Zoiets?quote:
Vergeten erbij te zeggen dat ik ze ook graag op msn zou willen gebruikenquote:Op zondag 25 april 2010 14:34 schreef Poeke het volgende:
Wie wil me even oranje pimpen, misschien de achtergrond oranje (ook onderaan? en rood wit blauwe smink vlaggetje op wang etc... Alles mag! Een paar keuze's zou leuk zijn
origineel:
[ afbeelding ]
EDIT: er mogen natuurlijk ook ballen door het beeld, of oranje confetti sliertjes etc etc
Leuk hoor.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 14:27 schreef Pinterman het volgende:
Wie wil Kapitein Haddock een oranje trui geven met rood-wit-blauwe das om? (of gewoon de boord)
quote:Op zondag 25 april 2010 14:11 schreef Szura het volgende:
Zou iemand het witte pak van Tony oranje kunnen maken?
Vooruit.quote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef TJDoornbos het volgende:
kan een mod alle oranje-ava's in de OP zetten? Wel zo stoer voor de makers lijkt me.
Leuk om die ava's te kijken in de OPquote:Op zondag 25 april 2010 15:51 schreef TJDoornbos het volgende:
kan een mod alle oranje-ava's in de OP zetten? Wel zo stoer voor de makers lijkt me.
quote:Op zondag 25 april 2010 15:54 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze oranje maken? En resizen?
Kandie nog zo'n vlag vasthouden of ietsquote:
heb het zo opgelost, hij heeft zijn hand al vol aan het koekje de voetbalquote:Op zondag 25 april 2010 16:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kandie nog zo'n vlag vasthouden of iets?
Oranje banaanquote:Op zondag 25 april 2010 16:03 schreef Fip het volgende:
Kan iemand de banaan oranje maken?
of roodwitblauw![]()
Oranje om je bierpul:quote:Op zondag 25 april 2010 14:33 schreef fonsoy het volgende:
Ik ben een belabberde fotosoeper, enige kans op een avatar die oranje is en iets te maken heeft met bierpullen?![]()
In ruil daarvoor verdient u uiteraard eeuwige roem, en een dikke knuffel van mij!
Bijvoorbeeld een oranje tintje om dittes heen?
[ afbeelding ]
soms heb ik goede ideeën.quote:Op zondag 25 april 2010 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk om die ava's te kijken in de OP
quote:Op zondag 25 april 2010 14:31 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Of de mijne? Ik wil de vlag oranje....![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 17:40 schreef Zwansen het volgende:
Wil iemand die van mij pimpen in de WK-sfeer?
Hahaha die is tofquote:Op zondag 25 april 2010 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb het zo opgelost, hij heeft zijn hand al vol aan het koekje de voetbal
[ afbeelding ]
oke?
quote:Op zondag 25 april 2010 14:57 schreef Refurb het volgende:
Doe mij maar Shin Chan met een NL vlaggetje XD
Dat kanquote:Op zondag 25 april 2010 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Subtiel.
Misschien met een vlaggetje in zn hand en zonder die rare fluit?
Zo dan?quote:Op zondag 25 april 2010 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Subtiel.
Misschien met een vlaggetje in zn hand en zonder die rare fluit?
quote:Op zondag 25 april 2010 17:22 schreef Re het volgende:
kam iemand die van mij naar oranje omzetten en nog een leuk oranje krrontje opzetten oid?
thnx
Met een oranje shirt:quote:Op zondag 25 april 2010 11:00 schreef SeeNoEvil het volgende:
Ik voel me een beetje schuldig als je vraag om ook mijn ava te pimpen, maar ik zou het wel heeeeeeeeeeel leuk vinden![]()
![]()
Mijn Luigi in een oranje pakje natuurlijk
Meer dan dit heb ik er nog niet van kunnen makenquote:
ben al blij dat je dit voor me gedaan hebquote:Op zondag 25 april 2010 18:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Meer dan dit heb ik er nog niet van kunnen maken
[ afbeelding ]
Je bent wel veeleisend he?quote:Op zondag 25 april 2010 18:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vet.
Zou de achtergrond nog oranje kunnen?
Ik had geen enkel idee wat je er mee wilde, dus ik vond dit wel een mooie oplossingquote:
nee, hopeloosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Jawel hoor, ik ga eens kijkenquote:
edit: ik laat hem toch even over aan iemand andersquote:Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef Adames het volgende:
-verkeerde plaatje, even grote versie zoeken-
Kan iemand deze net als een milka koe maken, maar dan oranje vlekken?
bedankt!
quote:Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze net als een milka koe maken, maar dan oranje vlekken?
bedankt!
ik zou het willen omschrijven als een abstracte koe. dat verklaart meteen waarom sommige details ontbreken.quote:
Ik zag dat iemand hem al had gedaan, vond hem redelijk gelukt al bewoog het handje niet mee met de vlagquote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef 3keernix het volgende:
Dit is geen vraag voor een avatar maar voor een emoticon: Iemand die deze emoticon kan voorzien van een duitse vlag ipv een nederlandse vlag.
Misschien dat oranje ook anders?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef Melochan het volgende:
Wilt iemand mijn Kitty veroranjeniseren?Oranje kleding of NL vlaggetje ofzo
Tnx!
Niemand die mij wil doen?quote:Op zondag 25 april 2010 14:34 schreef Poeke het volgende:
Wie wil me even oranje pimpen, misschien de achtergrond oranje (ook onderaan? en rood wit blauwe smink vlaggetje op wang etc... Alles mag! Een paar keuze's zou leuk zijn
origineel:
[ afbeelding ]
EDIT: er mogen natuurlijk ook ballen door het beeld, of oranje confetti sliertjes etc etc
quote:Op zondag 25 april 2010 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb gezocht naar een kroontje, maar kon er geen vinden met een goeie pasvorm
hihi, ik heb jou gedaanquote:
Hee te gek!!!quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wil iemand een generiek anti wk icoontje maken voor alle users die het wk haten? ah toe
zal em ff kleiner makenquote:Op zondag 25 april 2010 20:22 schreef winka het volgende:
[..]
Hee te gek!!!![]()
Bedankt, ben er heel blij mee![]()
![]()
- hij is alleen te groot nu, hoe kan dat nou? Er staat: je bestand is ~bytes groot. ???
zo zou hij goed moeten zijnquote:Op zondag 25 april 2010 20:22 schreef winka het volgende:
[..]
Hee te gek!!!![]()
Bedankt, ben er heel blij mee![]()
![]()
- hij is alleen te groot nu, hoe kan dat nou? Er staat: je bestand is ~bytes groot. ???
Hij is inderdaad goed zo, bedanktquote:Op zondag 25 april 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo zou hij goed moeten zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 21:00 schreef GSMboy het volgende:
Kan iemand mijn icoontje oranje maken, en I.p.v. Madelief er Oranjelief in neerzetten?
[ afbeelding ]
Hij is oranje en rood wit blauwquote:Op zondag 25 april 2010 21:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is al oranje van zichzelf, maar heeft iemand nog een leuk idee om hem iets meer WK te maken?
?quote:Op zondag 25 april 2010 21:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is al oranje van zichzelf, maar heeft iemand nog een leuk idee om hem iets meer WK te maken?
Ik zag dat iemand hem al had gedaan, vond hem redelijk gelukt al bewoog het handje niet mee met de vlagquote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef 3keernix het volgende:
Dit is geen vraag voor een avatar maar voor een emoticon: Iemand die deze emoticon kan voorzien van een duitse vlag ipv een nederlandse vlag.
[ afbeelding ]
Ik vind hem goed. maar wil je mijn ogen normaal laten? Ik word er een beetje eng vanquote:
Heb ik weer, niet opgeslagenquote:Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik vind hem goed. maar wil je mijn ogen normaal laten? Ik word er een beetje eng van
Als Muck nog een suggestie wil doen vind ik dat ook fijn
quote:Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik vind hem goed. maar wil je mijn ogen normaal laten? Ik word er een beetje eng van
Als Muck nog een suggestie wil doen vind ik dat ook fijn
ja, maar never nooit onder de 10kB te krijgenquote:Op zondag 25 april 2010 22:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze mooi oranje te maken?
Dank Muck!quote:
Superquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 00:07 schreef Poeke het volgende:
[..]
Super
heb je hem ook nog op MSN formaat 96x96?
Dan kan ik hem daar ook voor gebruiken
ikke!quote:Op maandag 26 april 2010 01:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
heeft iemand een leuk idee voor die van mij?:P
quote:Op zondag 25 april 2010 20:23 schreef Papabear het volgende:
<----- Nou vooruit, wie maakt er wat moois van? [ afbeelding ]
Graag ook in dit iets grotere formaat (voor andere fora)
[ afbeelding ]
Iemand ?quote:Op zondag 25 april 2010 20:02 schreef RSXX het volgende:
Kan mijn Pino net zo worden als die in de OP ??
Alvast bedankt![]()
Het plastic van de kaas meer oranje?quote:Op maandag 26 april 2010 09:30 schreef Maaslander het volgende:
Iemand nog zin om mijn avatar op te pimpen? Mag ook een compleet nieuwe maken, maakt me helemaal niks uit wat je ervan maakt.
Bedankt
quote:Op maandag 26 april 2010 09:40 schreef Karrs het volgende:
Misschien lastig, maar is Kane (mijn avateur) te veroranjeren oid?
quote:Op zondag 25 april 2010 14:25 schreef -J-D- het volgende:
Ik wens jullie sterkte met het aanpakken van mijn plaatje
Maar ik zou het wel op prijs stellen.
quote:Op maandag 26 april 2010 09:24 schreef Hpzone het volgende:
Leuk topic, iemand die iets creatiefs kan doen met mijn ava?
quote:Op maandag 26 april 2010 01:50 schreef Dynd het volgende:
Wie kan er eentje voor mij maken? Kan niet zo moeilijk zijn denk ik ^^
quote:Op maandag 26 april 2010 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand deze voor mij doen aub ?
[ afbeelding ]
met het oranje shirt
[ afbeelding ]
en schuin de rood wit blauw vlag over zn witte masker.
alvast bedankt!
quote:Nou, laten we eens gek doen!
Wie kan er voor mij een WK avatar ontwerpen?
Ik zou werkelijk waar niet weten wat je met deze avatar zou kunnen doen?
Misschien een Nederlandse vlag die in de woestijn staat? of rood wit blauwe stenen?
Of een gifje:D waar een oranje poppetje een voetbal door de stenen schiet!![]()
PS: voor wie betere kwaliteit wil.... om een hoge kwaliteits foto van mijn avatar te vinden moet men even zoeken op de naam "Test for Echo" via google!
quote:Op maandag 26 april 2010 11:04 schreef Qwea het volgende:
Mag ik sil vous plait een WK ava?
Liefst met fluffy erin (konijn) maar hoeft niet perse.
quote:Op maandag 26 april 2010 11:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Someone! ?
![]()
Ik zal diegene eeuwig dankbaar zijn
quote:Op maandag 26 april 2010 10:49 schreef banapples het volgende:
Is er wat met mijn ava te doen? Ik ben in paint bezig geweest maar ik ben echt slecht...
Thanks!quote:
quote:
Blessings for you!quote:
Ben je al thuis?quote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
ja, als ik weer thuis ben, als ik zo de trein niet pak kom ik niet meer thuis vnaaf
vast welquote:Op maandag 26 april 2010 12:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks!
Misschien nog kleine voetballen op de rondjes van de B of past dat niet?
quote:Op maandag 26 april 2010 12:36 schreef omearos het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meer wist ik niet, als je zelf nog wat weet roep je maar
Dank uquote:
Yay! Dank jequote:
Die zelfde pino (kleur) wil ik, maar dan met me eigen avatarquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 12:36 schreef omearos het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[]
Bedanktquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef Moira. het volgende:
Kan iemand de mijne pimpen?
Zijn huid oranje of een vlaggetje op z'n buik, of heel simpel: gewoon een oranje gloed over de icon heen
Verzin maar wat leuks
Ik quote mezelf maar even aangezien ik post #250 hadquote:Op maandag 26 april 2010 15:15 schreef Enfermera het volgende:
Oké, ik zwicht.![]()
Zwab, of iemand anders, wil je mijne ook oranje maken?
Ik dacht misschien een handje aan mijn Darwin-visje, en dat ie een Nederlands vlaggetje vasthoudt ofzo? Andere ideeën zijn ook welkom hoor!![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 15:13 schreef Apekoek het volgende:
Kan iemand mijn avatar aanpassen? Iets met oranje hoedjes ofzo?
quote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef Moira. het volgende:
Kan iemand de mijne pimpen?
Zijn huid oranje of een vlaggetje op z'n buik, of heel simpel: gewoon een oranje gloed over de icon heen
Verzin maar wat leuks
quote:
?
Ja, die heeft Anne voor me gemaakt: Vraag hier je WK-ava aan! #2quote:Op maandag 26 april 2010 16:01 schreef RSXX het volgende:
[..]
Nice, maar die andere pino is die niet anders gedaan ?
weet je hoe je met layers moet werken?quote:Op maandag 26 april 2010 16:11 schreef omearos het volgende:
voor bewegende avatars moet je niet bij mij zijn
Heb net Gimp geinstalleerd en ben het nog aan het uitvogelen (lees: ik snap er nog niet veel van)
Jeetje, je kan toch een paar uur wachten ipv 3x vragen? Sommigen moeten een dag wachten.quote:
Layers ken ik van Photoshop, en ik gok dat het niet veel verschilt.quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je hoe je met layers moet werken?
[]
Top, danku!quote:
als je rechts klikt op een layer, edit layer attributes, en je gooit bij iedere layer de vertragingstijd tussen haakjes, bijvoorbeeld (120ms) en (replace) of (combine) (of hij alle layers moet laten staan, of vervangen door de volgende)quote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef omearos het volgende:
[..]
Layers ken ik van Photoshop, en ik gok dat het niet veel verschilt.
Ik ben vooral aan het klooien met de functies in Gimp, gewoon vanalles proberen om te zien of ik tot iets nuttigs kan komen.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je rechts klikt op een layer, edit layer attributes, en je gooit bij iedere layer de vertragingstijd tussen haakjes, bijvoorbeeld (120ms) en (replace) of (combine) (of hij alle layers moet laten staan, of vervangen door de volgende)
opslaan als gif, dan vraagt hij of je er een animatie van wilt maken
previewen als animatie kan ook, bij filters -> animation -> playback
minder geslaagde poging, maar wel weer goed oefening:quote:Op maandag 26 april 2010 16:01 schreef RSXX het volgende:
[..]
Nice, maar die andere pino is die niet anders gedaan ?
Vind hem vet, dankje! Maar zou je nog iets willen aanpassen? De randjes zijn een beetje euhhmmm, daarna zet ik hem natuurlijk als avatar.quote:
*poets poets poets*quote:Op maandag 26 april 2010 17:17 schreef Berend. het volgende:
[..]
Vind hem vet, dankje! Maar zou je nog iets willen aanpassen? De randjes zijn een beetje euhhmmm, daarna zet ik hem natuurlijk als avatar.
Ik heb deze nu dankzij anne !quote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef omearos het volgende:
[..]
minder geslaagde poging, maar wel weer goed oefening:
[ afbeelding ]
ik mis wel wat functionaliteit van Photoshop, al zal dat ook deels komen omdat ik nog niet alle functies van Gimp heb ontdekt
quote:Op zondag 25 april 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar never nooit onder de 10kB te krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zal best, maar het is natuurlijk ook zo dat Gimp 100% open source en gratis isquote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef omearos het volgende:
[..]
minder geslaagde poging, maar wel weer goed oefening:
[ afbeelding ]
ik mis wel wat functionaliteit van Photoshop, al zal dat ook deels komen omdat ik nog niet alle functies van Gimp heb ontdekt
Dank uquote:
Waarom download je PS dan niet?quote:Op maandag 26 april 2010 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal best, maar het is natuurlijk ook zo dat Gimp 100% open source en gratis is
als het net zo goed zou zijn als photoshop zou niemand meer photoshop kopen natuurlijk
Geen idee.quote:Op maandag 26 april 2010 18:28 schreef omearos het volgende:
[..]
kan je met PS dan animated gifs maken en bewerken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |