quote:Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze net als een milka koe maken, maar dan oranje vlekken?
bedankt!
ik zou het willen omschrijven als een abstracte koe. dat verklaart meteen waarom sommige details ontbreken.quote:
Ik zag dat iemand hem al had gedaan, vond hem redelijk gelukt al bewoog het handje niet mee met de vlagquote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef 3keernix het volgende:
Dit is geen vraag voor een avatar maar voor een emoticon: Iemand die deze emoticon kan voorzien van een duitse vlag ipv een nederlandse vlag.
Misschien dat oranje ook anders?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef Melochan het volgende:
Wilt iemand mijn Kitty veroranjeniseren?Oranje kleding of NL vlaggetje ofzo
Tnx!
Niemand die mij wil doen?quote:Op zondag 25 april 2010 14:34 schreef Poeke het volgende:
Wie wil me even oranje pimpen, misschien de achtergrond oranje (ook onderaan? en rood wit blauwe smink vlaggetje op wang etc... Alles mag! Een paar keuze's zou leuk zijn
origineel:
[ afbeelding ]
EDIT: er mogen natuurlijk ook ballen door het beeld, of oranje confetti sliertjes etc etc
quote:Op zondag 25 april 2010 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb gezocht naar een kroontje, maar kon er geen vinden met een goeie pasvorm
hihi, ik heb jou gedaanquote:
Hee te gek!!!quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wil iemand een generiek anti wk icoontje maken voor alle users die het wk haten? ah toe
zal em ff kleiner makenquote:Op zondag 25 april 2010 20:22 schreef winka het volgende:
[..]
Hee te gek!!!![]()
Bedankt, ben er heel blij mee![]()
![]()
- hij is alleen te groot nu, hoe kan dat nou? Er staat: je bestand is ~bytes groot. ???
zo zou hij goed moeten zijnquote:Op zondag 25 april 2010 20:22 schreef winka het volgende:
[..]
Hee te gek!!!![]()
Bedankt, ben er heel blij mee![]()
![]()
- hij is alleen te groot nu, hoe kan dat nou? Er staat: je bestand is ~bytes groot. ???
Hij is inderdaad goed zo, bedanktquote:Op zondag 25 april 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo zou hij goed moeten zijn
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 21:00 schreef GSMboy het volgende:
Kan iemand mijn icoontje oranje maken, en I.p.v. Madelief er Oranjelief in neerzetten?
[ afbeelding ]
Hij is oranje en rood wit blauwquote:Op zondag 25 april 2010 21:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is al oranje van zichzelf, maar heeft iemand nog een leuk idee om hem iets meer WK te maken?
?quote:Op zondag 25 april 2010 21:00 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is al oranje van zichzelf, maar heeft iemand nog een leuk idee om hem iets meer WK te maken?
Ik zag dat iemand hem al had gedaan, vond hem redelijk gelukt al bewoog het handje niet mee met de vlagquote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef 3keernix het volgende:
Dit is geen vraag voor een avatar maar voor een emoticon: Iemand die deze emoticon kan voorzien van een duitse vlag ipv een nederlandse vlag.
Misschien dat oranje ook anders?
[ afbeelding ]
Ik vind hem goed. maar wil je mijn ogen normaal laten? Ik word er een beetje eng vanquote:
Heb ik weer, niet opgeslagenquote:Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik vind hem goed. maar wil je mijn ogen normaal laten? Ik word er een beetje eng van
Als Muck nog een suggestie wil doen vind ik dat ook fijn
quote:Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik vind hem goed. maar wil je mijn ogen normaal laten? Ik word er een beetje eng van
Als Muck nog een suggestie wil doen vind ik dat ook fijn
ja, maar never nooit onder de 10kB te krijgenquote:Op zondag 25 april 2010 22:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze mooi oranje te maken?
Dank Muck!quote:
Superquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 00:07 schreef Poeke het volgende:
[..]
Super
heb je hem ook nog op MSN formaat 96x96?
Dan kan ik hem daar ook voor gebruiken
ikke!quote:Op maandag 26 april 2010 01:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
heeft iemand een leuk idee voor die van mij?:P
quote:Op zondag 25 april 2010 20:23 schreef Papabear het volgende:
<----- Nou vooruit, wie maakt er wat moois van? [ afbeelding ]
Graag ook in dit iets grotere formaat (voor andere fora)
[ afbeelding ]
Iemand ?quote:Op zondag 25 april 2010 20:02 schreef RSXX het volgende:
Kan mijn Pino net zo worden als die in de OP ??
Alvast bedankt![]()
Het plastic van de kaas meer oranje?quote:Op maandag 26 april 2010 09:30 schreef Maaslander het volgende:
Iemand nog zin om mijn avatar op te pimpen? Mag ook een compleet nieuwe maken, maakt me helemaal niks uit wat je ervan maakt.
Bedankt
quote:Op maandag 26 april 2010 09:40 schreef Karrs het volgende:
Misschien lastig, maar is Kane (mijn avateur) te veroranjeren oid?
quote:Op zondag 25 april 2010 14:25 schreef -J-D- het volgende:
Ik wens jullie sterkte met het aanpakken van mijn plaatje
Maar ik zou het wel op prijs stellen.
quote:Op maandag 26 april 2010 09:24 schreef Hpzone het volgende:
Leuk topic, iemand die iets creatiefs kan doen met mijn ava?
quote:Op maandag 26 april 2010 01:50 schreef Dynd het volgende:
Wie kan er eentje voor mij maken? Kan niet zo moeilijk zijn denk ik ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |