Ik zag dat iemand hem al had gedaan, vond hem redelijk gelukt al bewoog het handje niet mee met de vlagquote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef 3keernix het volgende:
Dit is geen vraag voor een avatar maar voor een emoticon: Iemand die deze emoticon kan voorzien van een duitse vlag ipv een nederlandse vlag.
Misschien dat oranje ook anders?
[]
Top, danku!quote:
als je rechts klikt op een layer, edit layer attributes, en je gooit bij iedere layer de vertragingstijd tussen haakjes, bijvoorbeeld (120ms) en (replace) of (combine) (of hij alle layers moet laten staan, of vervangen door de volgende)quote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef omearos het volgende:
[..]
Layers ken ik van Photoshop, en ik gok dat het niet veel verschilt.
Ik ben vooral aan het klooien met de functies in Gimp, gewoon vanalles proberen om te zien of ik tot iets nuttigs kan komen.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je rechts klikt op een layer, edit layer attributes, en je gooit bij iedere layer de vertragingstijd tussen haakjes, bijvoorbeeld (120ms) en (replace) of (combine) (of hij alle layers moet laten staan, of vervangen door de volgende)
opslaan als gif, dan vraagt hij of je er een animatie van wilt maken
previewen als animatie kan ook, bij filters -> animation -> playback
minder geslaagde poging, maar wel weer goed oefening:quote:Op maandag 26 april 2010 16:01 schreef RSXX het volgende:
[..]
Nice, maar die andere pino is die niet anders gedaan ?
Vind hem vet, dankje! Maar zou je nog iets willen aanpassen? De randjes zijn een beetje euhhmmm, daarna zet ik hem natuurlijk als avatar.quote:
*poets poets poets*quote:Op maandag 26 april 2010 17:17 schreef Berend. het volgende:
[..]
Vind hem vet, dankje! Maar zou je nog iets willen aanpassen? De randjes zijn een beetje euhhmmm, daarna zet ik hem natuurlijk als avatar.
Ik heb deze nu dankzij anne !quote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef omearos het volgende:
[..]
minder geslaagde poging, maar wel weer goed oefening:
[ afbeelding ]
ik mis wel wat functionaliteit van Photoshop, al zal dat ook deels komen omdat ik nog niet alle functies van Gimp heb ontdekt
quote:Op zondag 25 april 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar never nooit onder de 10kB te krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zal best, maar het is natuurlijk ook zo dat Gimp 100% open source en gratis isquote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef omearos het volgende:
[..]
minder geslaagde poging, maar wel weer goed oefening:
[ afbeelding ]
ik mis wel wat functionaliteit van Photoshop, al zal dat ook deels komen omdat ik nog niet alle functies van Gimp heb ontdekt
Dank uquote:
Waarom download je PS dan niet?quote:Op maandag 26 april 2010 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal best, maar het is natuurlijk ook zo dat Gimp 100% open source en gratis is
als het net zo goed zou zijn als photoshop zou niemand meer photoshop kopen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |