quote:Op maandag 26 april 2010 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand deze voor mij doen aub ?
[ afbeelding ]
met het oranje shirt
[ afbeelding ]
en schuin de rood wit blauw vlag over zn witte masker.
alvast bedankt!
quote:Nou, laten we eens gek doen!
Wie kan er voor mij een WK avatar ontwerpen?
Ik zou werkelijk waar niet weten wat je met deze avatar zou kunnen doen?
Misschien een Nederlandse vlag die in de woestijn staat? of rood wit blauwe stenen?
Of een gifje:D waar een oranje poppetje een voetbal door de stenen schiet!![]()
PS: voor wie betere kwaliteit wil.... om een hoge kwaliteits foto van mijn avatar te vinden moet men even zoeken op de naam "Test for Echo" via google!
quote:Op maandag 26 april 2010 11:04 schreef Qwea het volgende:
Mag ik sil vous plait een WK ava?
Liefst met fluffy erin (konijn) maar hoeft niet perse.
quote:Op maandag 26 april 2010 11:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Someone! ?
![]()
Ik zal diegene eeuwig dankbaar zijn
quote:Op maandag 26 april 2010 10:49 schreef banapples het volgende:
Is er wat met mijn ava te doen? Ik ben in paint bezig geweest maar ik ben echt slecht...
Thanks!quote:
quote:
Blessings for you!quote:
Ben je al thuis?quote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
ja, als ik weer thuis ben, als ik zo de trein niet pak kom ik niet meer thuis vnaaf
vast welquote:Op maandag 26 april 2010 12:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks!
Misschien nog kleine voetballen op de rondjes van de B of past dat niet?
quote:Op maandag 26 april 2010 12:36 schreef omearos het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meer wist ik niet, als je zelf nog wat weet roep je maar
Dank uquote:
Yay! Dank jequote:
Die zelfde pino (kleur) wil ik, maar dan met me eigen avatarquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 12:36 schreef omearos het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zag dat iemand hem al had gedaan, vond hem redelijk gelukt al bewoog het handje niet mee met de vlagquote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef 3keernix het volgende:
Dit is geen vraag voor een avatar maar voor een emoticon: Iemand die deze emoticon kan voorzien van een duitse vlag ipv een nederlandse vlag.
Misschien dat oranje ook anders?
[]
Bedanktquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef Moira. het volgende:
Kan iemand de mijne pimpen?
Zijn huid oranje of een vlaggetje op z'n buik, of heel simpel: gewoon een oranje gloed over de icon heen
Verzin maar wat leuks
Ik quote mezelf maar even aangezien ik post #250 hadquote:Op maandag 26 april 2010 15:15 schreef Enfermera het volgende:
Oké, ik zwicht.![]()
Zwab, of iemand anders, wil je mijne ook oranje maken?
Ik dacht misschien een handje aan mijn Darwin-visje, en dat ie een Nederlands vlaggetje vasthoudt ofzo? Andere ideeën zijn ook welkom hoor!![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 15:13 schreef Apekoek het volgende:
Kan iemand mijn avatar aanpassen? Iets met oranje hoedjes ofzo?
quote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef Moira. het volgende:
Kan iemand de mijne pimpen?
Zijn huid oranje of een vlaggetje op z'n buik, of heel simpel: gewoon een oranje gloed over de icon heen
Verzin maar wat leuks
quote:
?
Ja, die heeft Anne voor me gemaakt: Vraag hier je WK-ava aan! #2quote:Op maandag 26 april 2010 16:01 schreef RSXX het volgende:
[..]
Nice, maar die andere pino is die niet anders gedaan ?
weet je hoe je met layers moet werken?quote:Op maandag 26 april 2010 16:11 schreef omearos het volgende:
voor bewegende avatars moet je niet bij mij zijn
Heb net Gimp geinstalleerd en ben het nog aan het uitvogelen (lees: ik snap er nog niet veel van)
Jeetje, je kan toch een paar uur wachten ipv 3x vragen? Sommigen moeten een dag wachten.quote:
Layers ken ik van Photoshop, en ik gok dat het niet veel verschilt.quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je hoe je met layers moet werken?
Ik zag dat iemand hem al had gedaan, vond hem redelijk gelukt al bewoog het handje niet mee met de vlagquote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef 3keernix het volgende:
Dit is geen vraag voor een avatar maar voor een emoticon: Iemand die deze emoticon kan voorzien van een duitse vlag ipv een nederlandse vlag.
Misschien dat oranje ook anders?
[]
Top, danku!quote:
als je rechts klikt op een layer, edit layer attributes, en je gooit bij iedere layer de vertragingstijd tussen haakjes, bijvoorbeeld (120ms) en (replace) of (combine) (of hij alle layers moet laten staan, of vervangen door de volgende)quote:Op maandag 26 april 2010 16:26 schreef omearos het volgende:
[..]
Layers ken ik van Photoshop, en ik gok dat het niet veel verschilt.
Ik ben vooral aan het klooien met de functies in Gimp, gewoon vanalles proberen om te zien of ik tot iets nuttigs kan komen.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je rechts klikt op een layer, edit layer attributes, en je gooit bij iedere layer de vertragingstijd tussen haakjes, bijvoorbeeld (120ms) en (replace) of (combine) (of hij alle layers moet laten staan, of vervangen door de volgende)
opslaan als gif, dan vraagt hij of je er een animatie van wilt maken
previewen als animatie kan ook, bij filters -> animation -> playback
minder geslaagde poging, maar wel weer goed oefening:quote:Op maandag 26 april 2010 16:01 schreef RSXX het volgende:
[..]
Nice, maar die andere pino is die niet anders gedaan ?
Vind hem vet, dankje! Maar zou je nog iets willen aanpassen? De randjes zijn een beetje euhhmmm, daarna zet ik hem natuurlijk als avatar.quote:
*poets poets poets*quote:Op maandag 26 april 2010 17:17 schreef Berend. het volgende:
[..]
Vind hem vet, dankje! Maar zou je nog iets willen aanpassen? De randjes zijn een beetje euhhmmm, daarna zet ik hem natuurlijk als avatar.
Ik heb deze nu dankzij anne !quote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef omearos het volgende:
[..]
minder geslaagde poging, maar wel weer goed oefening:
[ afbeelding ]
ik mis wel wat functionaliteit van Photoshop, al zal dat ook deels komen omdat ik nog niet alle functies van Gimp heb ontdekt
quote:Op zondag 25 april 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar never nooit onder de 10kB te krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zal best, maar het is natuurlijk ook zo dat Gimp 100% open source en gratis isquote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef omearos het volgende:
[..]
minder geslaagde poging, maar wel weer goed oefening:
[ afbeelding ]
ik mis wel wat functionaliteit van Photoshop, al zal dat ook deels komen omdat ik nog niet alle functies van Gimp heb ontdekt
Dank uquote:
Waarom download je PS dan niet?quote:Op maandag 26 april 2010 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal best, maar het is natuurlijk ook zo dat Gimp 100% open source en gratis is
als het net zo goed zou zijn als photoshop zou niemand meer photoshop kopen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |