Bedanktquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef Moira. het volgende:
Kan iemand de mijne pimpen?
Zijn huid oranje of een vlaggetje op z'n buik, of heel simpel: gewoon een oranje gloed over de icon heen
Verzin maar wat leuks
Ik quote mezelf maar even aangezien ik post #250 hadquote:Op maandag 26 april 2010 15:15 schreef Enfermera het volgende:
Oké, ik zwicht.![]()
Zwab, of iemand anders, wil je mijne ook oranje maken?
Ik dacht misschien een handje aan mijn Darwin-visje, en dat ie een Nederlands vlaggetje vasthoudt ofzo? Andere ideeën zijn ook welkom hoor!![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 15:13 schreef Apekoek het volgende:
Kan iemand mijn avatar aanpassen? Iets met oranje hoedjes ofzo?
quote:Op maandag 26 april 2010 13:57 schreef Moira. het volgende:
Kan iemand de mijne pimpen?
Zijn huid oranje of een vlaggetje op z'n buik, of heel simpel: gewoon een oranje gloed over de icon heen
Verzin maar wat leuks
quote:
?
Ja, die heeft Anne voor me gemaakt: Vraag hier je WK-ava aan! #2quote:Op maandag 26 april 2010 16:01 schreef RSXX het volgende:
[..]
Nice, maar die andere pino is die niet anders gedaan ?
weet je hoe je met layers moet werken?quote:Op maandag 26 april 2010 16:11 schreef omearos het volgende:
voor bewegende avatars moet je niet bij mij zijn
Heb net Gimp geinstalleerd en ben het nog aan het uitvogelen (lees: ik snap er nog niet veel van)
Jeetje, je kan toch een paar uur wachten ipv 3x vragen? Sommigen moeten een dag wachten.quote:
Layers ken ik van Photoshop, en ik gok dat het niet veel verschilt.quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je hoe je met layers moet werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |