Alleen omdat je het zo aardig vraagt hoor!quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:50 schreef 16meter het volgende:
fipo
Mail je hardstyle top 25 naar top25@q-dance.nl
...euhm, iemand wat voorbeeldjesquote:techstyle & corestyle!
Topper iddquote:
oordeel ... smoordeelquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef de_huig het volgende:
ohja..nog iets..ik krijg ook de indruk dat er hier vrij snel een oordeel klaarligt over een nieuwe plaat. Als het ook maar een beetje naar commercie ruikt dan is het bij voorbaat al kut, terwijl het gewoon een goeie plaat kan zijn bij wijze van spreken.
Katdemmit, weer een nieuw hokjequote:Op zaterdag 24 april 2010 11:22 schreef mstx het volgende:
Ik wil ook graag een Happy Hardstyle Top 25 insturen![]()
Wat mstx zeiquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:50 schreef 16meter het volgende:
Mail je hardstyle top 25 naar top25@q-dance.nl
quote:Speedwave - Mescal
The Raiders - A feeling (Citizen Mix)
Josh en Wesz - Like this
Scope Dj - Rock Hypnotic
Like thiz zit erbij mij ook heel dicht tegen aanquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de top 25 zitten deze er zo goed als in:
En ja, het mag duidelijk zijn dat ik pas sinds 2006 fanatiek luister dus helemaal eerlijk is het niet.quote:B-Front & Jones - Lunatick
The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder!
Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet vs. JDX Remix)
Blutonium Boy - Acid Over Sydney
Brennan Heart - Get Wasted
Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany Remix)
Dark Oscillators - Nero
Dark Oscillators - Superstar DJ
Davide Sonar - Beatz 4 U
Deepack - The Prophecy
DJ Duro & The Prophet - Not E-Nuff
DJ Zany - Science & Religion
DJ Zany & Tatanka - Front 2 Back
Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Remix)
Headhunterz - Subsonic
Headhunterz - The Sacrifice
Headhunterz & Wildstylez Present Project One - Fantasy Or Reality
The Hose - I Survived
The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Mix)
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Noisecontrollers - Aliens
Outsiders - Infectious (Seizure Remix)
The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
Scope DJ - Lockdown
SMD - Just Like You
SMD - Helemaal Kapot
Tatanka - Let's Rock
Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
TNT - Double Dutch Darkies
Tuneboy - I Will Growl
2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
moet bijna wel jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:32 schreef Grrommit het volgende:
Nice! Vette lijn! Heb gelukkig al kaartjes besteld. Heb er zin in! Ben wel benieuwd hoe die artiesten gepropt gaan worden. Waarschijnlijk iets als Hardbass?
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:33 schreef Mainai het volgende:
Nou, ik ben begonnen met iets van 50 nummers, nu zijn het er nog 31 dus ik moet er nog 6 kwijt
Waarom!?!?!?!![]()
[..]
En ja, het mag duidelijk zijn dat ik pas sinds 2006 fanatiek luister dus helemaal eerlijk is het niet.
No way dat die bij de 25 beste nummers aller tijden horen.quote:Brennan Heart - Get Wasted
Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany Remix)
SMD - Just Like You
SMD - Helemaal Kapot
Tatanka - Let's Rock
Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
TNT - Double Dutch Darkies
Headhunterz - Subsonic
Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet vs. JDX Remix)
In willekeurige volgorde weliswaar. Dit zijn voor mij echt allemaal platen die ik echt super vind! Sommige ontzettend veel gedraaidquote:01. Derb - Derb
02. Isaac - On th edge
03. Hardheadz - Wreck the RMX (Showtek Remix)
04. Technoboy - Guns 'n' Noses (Technoboy Supa Bass Mix)
05. Duro - Cocaine MF (Original Mix)
06.Zatox - Tanz Elektric (Hard Mix)
07. TNT - Tritolo (Yellow Compound Mix)
08. Builder - Her voice (Supa Bass Mix)
09. Southstylers - Trippp
10. Scope DJ - Rock Hypnotic
11. Abject vs. Headhunterz - Scantraxx Rootz
12. Equal Mindz - Hardminded
13 D-Block & S-Te-Fan - Keep it coming
14. Chickz On Fire - Natte asbak
15. Noisecontrollers - Attack Again
16. The Pitcher - Pump it loud
17. Alpha Twins - The darkside
18. Bad Elements - DJ Revolutin (Kayem Remix)
19. Zatox & Kingsman - Smokin' n pourin'
20. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
21. Klone - Revisit the liar
22. Noisecontrollers - Crump
23. Atlantic Wave - The creation (Giada Remix)
24. Unknown Analoq - MFG
25. Alphaverb - The otherside
Ik vind die niet zo leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
The Prophecy moet sws in die top 25 komen. Was 1 van de eerste hardstyle tracks die ik hoorde en is ook op GHF toentertijd gekozen als beste hardstyle track ooit.
Ik heb van de week contact opgenomen met ScuL. Corestyle is hetgene wat wij hier zo nu en dan rawstyle noemen. Voorbeelden die hij noemde waren Crypsis, Zatox over het algemeen en gasten zoals Ran-D. Richting de hardcore.quote:
quote:Techstyle is hardstyle die door techno is beïnvloed zoals Thilo & Evanti, Gatty, Stana en nog een aantal
Maar vervolgens wel zeggen dat "early hardstyle" niet bestaat omdat dat gewoon hardstyle is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb van de week contact opgenomen met ScuL. Corestyle is hetgene wat wij hier zo nu en dan rawstyle noemen. Voorbeelden die hij noemde waren Crypsis, Zatox over het algemeen en gasten zoals Ran-D. Richting de hardcore.
Over techstyle, dat ik nog niet kende, zal ik hem ff quoten:
[..]
Volgens die flippo van een ScuL heb je dus 4? stromingen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:56 schreef mstx het volgende:
Maar vervolgens wel zeggen dat "early hardstyle" niet bestaat omdat dat gewoon hardstyle is.![]()
Early heeft ook een compleet andere sound dan de huidige hardstyle en dat zogenaamde techstyle en corestyle.
Tja, wat ik denk; vanuit zijn oogpunt is er in zoveel jaar geleden hardstyle ontstaan, en zijn daauit substijlen ontstaan zoals corestyle, techstyle en nustyle.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel zeggen dat "early hardstyle" niet bestaat omdat dat gewoon hardstyle is.![]()
Early heeft ook een compleet andere sound dan de huidige hardstyle en dat zogenaamde techstyle en corestyle.
Dan wil ik ook graag dat Happy Hardstyle wordt erkend als officieel genre (voor Showtek en de Scantraxx hitzone compilaties enz).![]()
Ik vind er qua sound meer verschil zitten tussen early- en nu-style dan tussen hardstyle en die andere 2.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Tja, over corestyle en techstyle ben ik het wel eens. Maar die nustyle discussie vind ik ook dubieus...
Geen probleem!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:19 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ooh kutIk dacht dat 300 de laatste was
![]()
Sorry InGebruik
Geen slechte plaat nee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:14 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Geen probleem!
Wat betreft die top 25:
Iemand met mij eens dat A-Lusion - Perfect It ook in die top 25 thuis hoort?![]()
Was hèt plaatje samen met Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.L.M die mij voorgoed aan hardstyle hebben gebonden. Wat een heldenplaat vind ik Perfect It, nog steeds na al die jaren.
Omdat het compleet anders klinkt. Je noemt hardcore ook geen trance.quote:Wat betreft core/tech/raw/happystyle:
Waarom moet dat toch allemaal in die hokjes geplaatst worden..
Daar ben ik het wel mee eens.quote:de hardstyle area's op grote feesten weer een beetje mixen. Vind ik qua opbouw veel beter. Hoef niet een hele dag zoals op Defqon komend jaar in de blue de hele dag alleen maar hard en rauw.
Mwah, niet helemaal met je eens. De vergelijking die je trekt is ook wel van een iets andere orde.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat het compleet anders klinkt. Je noemt hardcore ook geen trance.
Ja en dan midden op de dag Charly & Theo.. Laat die gasten toch alstublieft afsluiten Q!quote:[..]
Daar ben ik het wel mee eens.Maar daarvoor moet je bij Q-Dance zijn en die zetten toch de happy hardstyle de hele dag op de main.
Fire On High And Fire Belowquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:52 schreef eQuaL het volgende:
Die nieuwe van Frontliner, On the rise![]()
![]()
Hoorde hem voor het eerst op Hard Bass, KEIharde bass daar, echt niet normaal. Gelukkig draaide hij hem weer op In Qontrol![]()
wat een filmpje ook weerquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
http://events.q-dance.nl/2010-07_10-juli_10yQ/feestfabriek/
![]()
Ja die zag ik nog voorbij komen maar het origineel is geen hardstyle.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:04 schreef Grrommit het volgende:
Ik zie niemand Mike NRG - Lost in Dreams neerzetten, Welke mix dan ook, terwijl ik die allemaal geweldig vind!
Ik stuur ze gewoon alledrie in.
Oeii inderdaad over het hoofd gezien, heerlijk nummerquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:04 schreef Grrommit het volgende:
Ik zie niemand Mike NRG - Lost in Dreams neerzetten, Welke mix dan ook, terwijl ik die allemaal geweldig vind!
Ik stuur ze gewoon alledrie in.
Die dagjesmensen ook altijdquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok jongens, wie heeft er een overval gepleegd, kom op geef maar toe!!
http://tweetphoto.com/19696197
Nu-corestylequote:Op zaterdag 24 april 2010 17:56 schreef Koepert het volgende:
Ennuh.. gewoon Hardstyle godverdomme... Natuurlijk heb je verschillen die aangeduid mogen worden. (Hardtrance, trance - Hardcore, Darkcore etc) maar hou het dan bij Early Hardstyle, Hardstyle, Happy Hardstyle en Raw (Hard)style oid.. en niet zoiets treurigs als Nu-style of.....Corestyle
ben goddomme geen Emo..
al die verschillende genres, leuk hoor, maaruh.. neuh..
Bij Straight to the beat vind ik het zo prachtig hoe die direct na de vocal erin ramt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:59 schreef T-Force het volgende:
Wat mij nu opvalt is dat er zomerse plaatjes zijn die nog snoeihard zijn ook![]()
Even 2 voorbeelden: Straight to da beat, mooie melodie maar snoeihard in de intro, outro maar ook qlimax![]()
B.O.H.I.C.A, beetje anticlimax-achtig, maar toch hele mooie zomerse melodie en dan raggen raggen raggen![]()
Ooh man, ik heb nog niet zo'n zomers gevoel gehad als vandaag! Lekker in het zonnetje liggen, mp3 op de kop, B.O.H.I.C.A. en Straight to da beat luisteren, biertje erbij. Kon gewoon niet beter vanmiddag
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat asocieer ik gelijk met dit:
[ afbeelding ]
allememaggies
haha, leuk gevondenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat asocieer ik gelijk met dit:
[ afbeelding ]
allememaggies
Deze staan er sowieso in:quote:Donkey rollers - Immeasurably
builder - Her voice
Tatanka - GTP (technoboy remix)
Zany & Duro - Our power
Machinehead - Headwave (zatox mix)
W.A.S.H - Radio alarm
Zanzalabs - control the mind
The raiders - Miss kidman on a cruise
Noisecontrollers & Brainkicker - Always black
En verder ga ik het na het weekend eens rustig met mijn vinyl lijsten erbij bekijken, vind dat ik het nog redelijk gedaan heb zo uit het blote hoofdquote:Zany - Science & Religion
Activator - Equensu Ocha
Welk track van Deepack... (zoveel classics = moeilijke keus)
Luna - Bring that shit back
Tuneboy - I Will Growl
The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder! of Nuclear reaction
Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Remix) -> of Ruff
Headhunterz & Wildstylez - project one
Hardstyle Masterz – Age of the Reverse Bass
Zatox & Activator - Don't let it go
Atlantic Wave - The creation 2007
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks
Tatarola ft. Da Rock MC - Insane (Original Tatanka Mix)
Zany & Pavo - Orgazmo
Speedwave – Mescal
Mike N.R.G. - Lost in dreams (tat n Zat remix)quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef kollie het volgende:
Hier zit ik zelf aan te denken:
Scope dj - Lockdown
The Hose - the pressure
W.A.S.H - Radio alarm
Builder - her voice (superbass remix)
KGB's - infinity (Tby's ruff mix)
Zany & Duro - Our power
B-Front & Jones - Lunatick
Activator & Zatox - Don't let it go
Klone – Dragon’s Lair (Builder remix)
Zany & Tatanka – Front 2 Back
Southstylers - Crystal
Duro - Cocaine MF (Original Mix)
Hardstyle Masterz - age of the reversed bass (acti mix)
Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.L.M
Mike N.R.G. - Lost in dreams (tat n Zat remix)
The Beholder meets Zany - Euphoria
Donkey Rollers - Immeasurably
Zany - Animated Audio
Tatarola - Insane
Wild Motherfuckers - B2BW
Zatox & Vortex - Overload
Showtek - colours of the harder styles
Chickz On Fire - Natte Asbak
Is bij mij...nou waarom? omdat Derb gewoon 1 vd beste en meest sfeervolle platen is die ooit gemaakt isquote:Op zondag 25 april 2010 01:14 schreef Gezicht het volgende:
Maar ik zie op de eerste pagina ergens Derb - Derb op numero 1 staan in en lijst, hoe kun je dat nu vinden!?![]()
Zoveel betere platen als je het mij vraagt.
EDIT: Zie nu dat het een lijst in willekeurige volgorde is, maar dan nog, hij zou bij mij waarschijnlijk nog niet eens de top 50 halen als ik alle namen van die platen zou kennen.![]()
Hij is idd herkenbaar maar hij blijft eigenlijk gewoon maar de hele track lang een beetje hetzelfde, niet echt een opbouwende melodie, daar houd ik wel van in m'n muziek.quote:Op zondag 25 april 2010 01:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Is bij mij...nou waarom? omdat Derb gewoon 1 vd beste en meest sfeervolle platen is die ooit gemaakt is100% uniek in soort is mijn mening! Herkenbaar, maar toch na 50x horen in een jaar op een feest nog geniaal
Boeiequote:Op zondag 25 april 2010 01:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij is idd herkenbaar maar hij blijft eigenlijk gewoon maar de hele track lang een beetje hetzelfde, niet echt een opbouwende melodie, daar houd ik wel van in m'n muziek.
Ik zeg ook niet dat ik er last van heb.quote:Op zondag 25 april 2010 01:42 schreef Grrommit het volgende:
[..]
BoeieGewoon lekker snel doormixxen en je heb nergens last van als ´t je gaat vervelen
![]()
Maar van mij mag hij er ook wel een stukje langer in blijven
quote:01. Jones and B-Front - Lunatick (Raw Mix)
02. Dozer - The Legacy
03. The Pitcher - Strange Love
04. Noisecontrollers - Promises
05. Brennan Heart - Can't Kill Us
06. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
07. B-Front & Frontliner – Become the Sky
08. Toneshifterz - Sahara
09. Deepack vs. D-Block and S-Te-Fan - In Other Wordz
10. Donkey Rollers - Followers (Original Mix)
11. Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
12. Noisecontrollers - Astral
13. The Vision & Pulse - Pandorum
14. Hyperdrive - The Punishment
15. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
16. B-Front - ID
17. Frontliner vs. B-Front - 1.000.000 Stars
18. 2-Sidez - GOD
19. Psyko Punkz - Overclipping
20. Noisecontrollers - Surge Of Power
21. The Vision - Worlds of Space
22. Blademasterz - Audiometric (2009 Album Mix)
23. Alpha Twins - Fragile
24. Bass Modulators - NRGizer
25. Southstylers - Nok Joe Douwn
26. Noisecontrollers - Yellow Minute
27. Ran-D & Adaro - Under Attack
28. Solutio & The I's - City of Chaos
29. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
30. Alpha Twins - Unleashed
31. Troubleboy - Mash Up (Dawn & Sinnerz)
32. Noisecontrollers - Unbroken
33. Low-E vs. Alter Egosz - WTF
quote:Op zondag 25 april 2010 01:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Is bij mij...nou waarom? omdat Derb gewoon 1 vd beste en meest sfeervolle platen is die ooit gemaakt is100% uniek in soort is mijn mening! Herkenbaar, maar toch na 50x horen in een jaar op een feest nog geniaal
DIe is goed!!!! Tering Qlimax 2006 ofzo draaide ze die godgruwelijk los!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef kollie het volgende:
Hier zit ik zelf aan te denken:
Tatarola - Insane
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | The Raiders Miss Kidman on a Cruise (Eyes Wide Shut Mix) Donkey Rollers The Fusion of Sound Wild Motherfuckers Fother Mucker (Original Tatanka & Zatox Mix) Noisecontrollers Crump 2 Best Enemies Les Drums (TBY Mix) Technoboy Rage (A Hardstyle Song) Zatox So High Noisecontrollers Shreek Activator & Zatox Still Drunk Tuneboy I Will Growl Tat & Zat Scary Track Luna & Dutch Master Copies Are Faking The Masochist LDMF (Wildstylez Remix) Dark Oscillators Trapped (Solaio MiX) Crypsis & Sasha F Get Hit Southstylers Pounding Senses (Deeper Inside Mix) Builder Her Voice (Headhunterz Remix) The Prophet Recession DJ Duro & The Prophet Not E Nuff (Scope DJ Remix) Nasty Boyz Angel (Hardstyle Masterz Cut) Headhunterz The Sacrifice Hardstyle Masterz Age of Reverse Bass Tuneboy Housenation (DJ Isaac Remix) Abject vs. Henadhunterz Scantraxx Rootz |
quote:Op zondag 25 april 2010 11:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qlimax 2006.. de DVD waardoor in echt in de Hardstyle getrokken werd
De sets van TatankaLuna
Alpha twins
Promo
Donkeys
Promo
, en de rest van de sets was ook gewoon goed
Zelfs Showtek setje was leuk (Ja, eerste keer FTS was hij mooi ja
)
Ik lieg niet als ik die dvd 100 keer helemaal heb gekeken![]()
Helemaal mee eens, al moet ik stiekem wel toegeven dat die Psyko Punkz remix van Watcha Say op In Qontrol wel leuk klinkt.quote:Op zondag 25 april 2010 11:59 schreef NLS04 het volgende:
Zo vannacht toch nog naar de matrixx geweest maar als je hetmij vraagt zit die (mainstream) hardcore van tegenwoordig ook in een flinke dip. Heb in vrijwel elke set wel een top40 remake edit of vocal gehoordAls je dat hoort mag je over hardstyle weinig klagen. Enig voordeel is wel dat de meeste DJ's van gisteren wel naar behoren kunnen mixxen ( The viper vs. Darkraver
)
Dat is waar, maar ik blijf het maar een matige plaat vinden.quote:Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Grrommit het volgende:
Bij rage is de mediteradinges mix juist ook zo lekker! Dat intro om in te mixxen
De artiest en titel staan toch onder het filmpje.. ik neem aan dat zij het dan ook gemaakt hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Welke producer heeft deze plaat gemaakt?
T is eigenlijk nog best tof ook.. "clip" en nummer...quote:Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Welke producer heeft deze plaat gemaakt?
Tssss, venray-video was de bomb jung!!!quote:Op zondag 25 april 2010 12:57 schreef Koepert het volgende:
Iig beter dan die venray shit waar t-force laatst mee aan kwam zetten..
Heb het na 4 minuten van verdriet uitgezet..quote:Op zondag 25 april 2010 13:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Tssss, venray-video was de bomb jung!!!![]()
En Patrick Jumpen is een held, hij had ook ergens zo'n video staan waar hij uitlegde hoe Jump tot stand was gekomen. Daaruit blijkt dat hij NIET de grondlegger van de jump isno shit, sherlock. En dat legt hij in zo'n vercrapt engels uit dat het hilarisch is
Ahhh...hier issie:
4 minuten volgehouden! je verdient een lintje... heb het na 5 seconden wel geschoten met z'n steenkolen engels.quote:Op zondag 25 april 2010 13:57 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Heb het na 4 minuten van verdriet uitgezet..
NEM, FTS, Bleeding, Rage staan er zeker in.quote:Op zondag 25 april 2010 12:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik blijf het maar een matige plaat vinden.
Dit is ook niet de versie die iedereen bedoelt, de meest gangbare versie is met de zangbreak, maar die past voor mij echt in een rijtje met FTS,NEM,Partylover,Bleeding etc... En daarom zal hij wel in de top 25 staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op zondag 25 april 2010 18:42 schreef RiKe het volgende:
[..]OohjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die mag wel de vuilnisbak in.
die plaat zit wel knap in elkaar met die 3kwartsmaatquote:Op zondag 25 april 2010 18:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Oohjadie mag wel de vuilnisbak in.
quote:DJZatox
Going crazy with The new track! I decided to' make this track only kik and bass , maybe another vrs like Raw Style Mix.Tell me your opinion!
Een nieuw 'Gezicht'quote:Op zondag 25 april 2010 01:14 schreef Gezicht het volgende:
Hardstyle![]()
Je mag me toevoegen aan de lijst in de OP als dat mag.
Haha ok bedankt voor de informatie.quote:Op zondag 25 april 2010 20:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Een nieuw 'Gezicht'![]()
De OP mag idd weer 's aangepast gaan worden, maar jouw UI komt daar nog niet in.
Als je over een topic of 5 nog steeds aanwezig bent en lekker actief meepost ...
Omdat hij op zich OK was, maar toen op elk feest doodgedraaid werd. Dus dan ga je er langzaam van walgen!!quote:Op zondag 25 april 2010 20:57 schreef kollie het volgende:
NEM vind ik wel een dikke plaat, snap niet waarom ie zo afekraakt wordt.
Zoals Snakeye al zei is 'ie gewoon overplayed. Maar goed als hij ergens voorbij komt dan weet 'ie nog steeds het publiek verrekte goed op te hitsen hoor, vooral omdat hij net zo herkenbaar is.quote:Op zondag 25 april 2010 20:57 schreef kollie het volgende:
NEM vind ik wel een dikke plaat, snap niet waarom ie zo afekraakt wordt.
Tja, misschien ligt dat gedeeltelijk ook aan het origineel?quote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef 16meter het volgende:
Toen NEM zelfs in de plaatselijke skihut voorbij kwam en elke zatte boer het meeblerde
Lekkere podcast weer, met mijn all time favourite erinquote:Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef RiKe het volgende:
AVIO podcast 4 is uit!
Tracklist:
01. Alphaverb – Still Here (Gentalica’s InQontrol Edit)
02. The Pitcher – Start Rockin’ (Cenoginerz Remix)
03. Project One – Rate Reducer
04. Arome – Hands Up (Dj Scot Project Remix)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
05. Zatox and The Prophet – Prozaxxx
06. Bazzleggerz – No Alternative
07. Brennan Heart – Audiometric
08. The Raiders – A Feeling (Citizen ‘Running’ Edit)
09. Alphaverb – B-Leaf
10. Ran-D – Fanatics
11. Zatox – Ear Fucking
12. VA – Cocaine Fother Muckers (Jack of Sound Mashup)
13. The Beholder and Max Enforcer – Got To Be There
14. The Machine – Lady Of The Lake
15. Ivan Carsten – You Try To Play Me
16. Tat and Zat – Proud To Be Loud
17. Donkey Rollers – Hardstyle Rockers
18. VA – Derb Ya Mind (Alpha’s Mashup)
Dat is toch hardtrance ofzo?quote:Op zondag 25 april 2010 22:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Lekkere podcast weer, met mijn all time favourite erin
Die plaat doet me altijd denken aan gizmo op defqon 2004. Die dvd heb ik ook wel minstens 100x gezienquote:Op zondag 25 april 2010 22:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lekkere podcast weer, met mijn all time favourite erin
Geen vervelend cdtjequote:Op maandag 26 april 2010 10:09 schreef NLS04 het volgende:
EDIT: eens die nieuwe hardstyle masterz cd luisteren. In ieder geval vet dat Househeads erop staat
Nou voorruit dan maarquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:11 schreef Da_Ripper het volgende:
En wat ik wel tof vindt is wanneer men terugkomt op z'n mening en die bijstelt met onderbouwing(zowel van nega --> posi als van posi --> nega)
quote:Op maandag 26 april 2010 17:25 schreef 16meter het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Hardstyle Queensday in Arnhem?
Dat is 2 dagen toch? Ik ben er in ieder geval op koninginneDAG te vindenquote:Op maandag 26 april 2010 17:25 schreef 16meter het volgende:
Ik wilde wel gaan maar heb er nu eigenlijk nog helemaal geen zin in dus ik kijk nog ff wat ik doequote:Op maandag 26 april 2010 17:25 schreef 16meter het volgende:
quote:Op maandag 26 april 2010 17:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik wilde wel gaan maar heb er nu eigenlijk nog helemaal geen zin in dus ik kijk nog ff wat ik doe
Op zich dom om er een reactie te plaatsen. Kan altijd weer anders geïnterpreteerd worden. Maar goed ik vind dat Q-Dance het gewoon super goed doet. Ze zijn de beste in wat ze doen en dat merk je op hun feesten. In mijn ogen gewoon een goede business!quote:Op maandag 26 april 2010 16:07 schreef NLS04 het volgende:
Die watcha say plaat die door psyko's werd gedraaid op IQ schijnt van the pitcher te zijn. Preview is te horen op de site Of is dit weer een andere? Hoe dan ook, voor mij is het rippen van top40 vocals not done en laat weinig tot geen inspiratie of creativiteit zien. Dat is ook mn grootste bezwaar tegen NEM, om aan te sluiten op die discussie.. Zitten ze erg goed in elkaar dan vind ik het nog wel aardig maar ze behoren zeker niet tot de beste 25 allertijden.
[..]
Nou voorruit dan maar, Het begon al bij hardbass, ging verder bij GZS en IQ maar nu ik net weer die CD van Crypsis luister kan ik er echt niet meer omheen
Ik heb namelijk hier weleens gezegd dat ik die CD niks vond, Crypsis tracks teveel op elkaar leken en veel van angerfist weghad maar die woorden neem ik bij deze terug. Alleen oppose the majors blijft kut maar voorderest zijn het stuk voor stuk toch wel pareltjes..
Onofficiele Reactie van Q op dat discussiestuk op MIC:
http://www.musicincontrol(...)tator/#comment-40066
Wel respect voor een reactie vanuit de organisatie, al wordt er niet echt ingegaan op de gevoelige kwesties die aan de kaak werden gesteld.
Mwah.. ik sta er nog niet van te springenquote:
Ik heb dezelfde mening als Koepert. Er worden gewoon heel veel samples gebruikt uit muziek en films. Niks mis mee. Een beetje herkenbaarheid is altijd leuk om je een beetje op te peppen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:07 schreef NLS04 het volgende:
Die watcha say plaat die door psyko's werd gedraaid op IQ schijnt van the pitcher te zijn. Preview is te horen op de site Of is dit weer een andere? Hoe dan ook, voor mij is het rippen van top40 vocals not done en laat weinig tot geen inspiratie of creativiteit zien. Dat is ook mn grootste bezwaar tegen NEM, om aan te sluiten op die discussie.. Zitten ze erg goed in elkaar dan vind ik het nog wel aardig maar ze behoren zeker niet tot de beste 25 allertijden.
Die plaat op In Qontrol is van The Vision geweest schijnt, althans dat vertelde hij op Hardtraxx. En die Twist & Shout op de Zany show was dus ook van hem. Geinig.quote:Op maandag 26 april 2010 19:00 schreef Grrommit het volgende:
Pfff,, die watcha say remix van de pitcher is ech dubbeldik bout. Sorry maar dit vind ik echt helemaal niks. Het was al geen origineel top 40 nummer met z´n autotune vocalen en nu is ´t al helemaal een slecht hardstyle nummer![]()
En dat terwijl ik nog zo´n hoge pet op had van Pollen.
quote:Tracklist:
01. Kidd Kaos - Gettin on It
02. Alphaverb - Got it! (Unorginal Mix)
03. Kidd Kaos - Fuckin Bitch
04. S-Dee - Satisfaction
05. Bass Agents - Uprising
06. Bass Agents - Weapon of Mind
07. Bass Agents - Midnight to Madness
08. Bass Agents - Victrola (Ganjaguru vs DJen Mix)
09. Bass Agents - B.A.X.X. (Reverze Mix)
10. Titan - Nightmare
11. Ganjaguru vs DJen - DJs Life
12. Bass Agents vs Isthmus - Black Winter
en Bob dik heldig openen met de Raw Mix, op Q-Base 2009quote:Op zondag 25 april 2010 04:20 schreef Mainai het volgende:
Zo veel mensen zetten Lunatick van B-Front & Jones in hun top 25.
Dat nummer is van 2006 en vorig jaar stond B-Front nog in de talent area van DefQon. Maar sowieso was hij veels te ondergewaardeerd, niet alleen door Q.
juweeltje, samen met In Our Memoriesquote:
ff binnenhalenquote:
whahaha, dikke fail met dat dweilenquote:
Heb nog even gekeken, maar de zinnen zijn net te lang. Hierdoor worden de letters kleiner en de leesbaarheid minder. Dus ik moet deze suggestie helaas aan me voorbij laten gaan. Maar iig bedankt voor het meedenkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:26 schreef benniesnugger het volgende:
When this Gangsta starts to play
It’s always a Scary Track.
He is just one bad Fother Mucker.
With every Creation he will take you
So High that you Feel the Bass.
It will make you Tanz Electric and
you just Can’t stop. When the Raw Style
is over, you will need Oxygen cause it was
Ear Fucking.
Now it’s time to Get drunk
Meesterlijk nummer!! Heerlijk zomers, prachtige melodiequote:
Deze werd dus bij Zany gedraaid. Tis wel geinig, maar heeft niet echt houdbaarheid. Zomerhitje gok ik zo.quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over re-maken van commerciële nummers
Vind het wel grappig, maar verreweg van creatief dus. Dit is dus simpel een bass eronder en klaar.....
Dat dus. Echt zo'n simpel plaatje wat bij aanvang van het festivalseizoen even in elkaar geflanst wordt om makkelijk te scoren in de zomer...quote:
Ach, als je dit zo voor het eerst hoort moet je toch wel ff flink lachen hoorquote:Op maandag 26 april 2010 21:59 schreef mstx het volgende:
Dat dus. Echt zo'n simpel plaatje wat bij aanvang van het festivalseizoen even in elkaar geflanst wordt om makkelijk te scoren in de zomer...
Ja het klinkt natuurlijk wel leuk, en zit technisch goed in elkaar. Van iemand als The Pitcher hoef je ook niet anders te verwachten. Zo iemand kan alles goed laten klinken dus ik had wel iets meer van hem verwacht in plaats van zo'n simpele remix.quote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ach, als je dit zo voor het eerst hoort moet je toch wel ff flink lachen hoorVond het in ieder geval wel behoorlijk humor op Great Zany Show
Vooral al die koppies van die mensen die dachten...WTF IS DIT!?
Vind deze ook wel grappig, maar dan ook heel eventjes. Niet dat gehele nummer draaien en het als iets ludieks blijven houden.quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind het wel grappig, maar verreweg van creatief dus. Dit is dus simpel een bass eronder en klaar.....
Take on my bootleg van Scopequote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef mstx het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar deze remix/remake:
vind ik nog steeds wel vet, vooral in combinatie met dat filmpje.
Inderdaad respect voor deze reactie. Hij neemt een groot risico door hier zo op te reageren en dat waardeer ik wel.quote:Onofficiele Reactie van Q op dat discussiestuk op MIC:
http://www.musicincontrol(...)tator/#comment-40066
Wel respect voor een reactie vanuit de organisatie, al wordt er niet echt ingegaan op de gevoelige kwesties die aan de kaak werden gesteld.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Take On My Bootlegquote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef mstx het volgende:
Die blijft zo belachelijk vet he! Is daar eigenlijk een WEB-release van gekomen? Want ik heb hem toendertijd in een bizar slechte kwaliteit gehad.quote:
Graag gedaan hoor, was me op stage ff aan het vervelen dus denk zal eens kijken of ik iets kan verzinnenquote:Op maandag 26 april 2010 21:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb nog even gekeken, maar de zinnen zijn net te lang. Hierdoor worden de letters kleiner en de leesbaarheid minder. Dus ik moet deze suggestie helaas aan me voorbij laten gaan. Maar iig bedankt voor het meedenken
Tja, weet niet of het ook als release bedoeld is, dat zou idd minder zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben ik eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar. Als de TT het toelaat, misschien toch stiekem een kijkje nemen (hoewel ik altijd weinig zin heb om een plekje te zoeken op de Main)...quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:47 schreef Grrommit het volgende:
Over Happy hardstyle gesproken![]()
Ik vind ´m nog lekker ook, maar dan wel als happy hardcore plaat.
En interviewtje met hhz. Ben benieuwd wat die experimentele dingen op defqon zijn...
Jaaa. maar met je lul in je hand mixxen ipv met 2 handen is wel heavy shit natuurlijk en highly experimental..quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:29 schreef mstx het volgende:
DJ's die zeggen dat ze "experimentele dingen" gaan doen.Hoevaak heb ik dat nou wel niet gehoord? En elke keer hoor ik geen verschil met een normale set.
Als hij dat nou ook echt doet verdient hij wel kudos.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jaaa. maar met je lul in je hand mixxen ipv met 2 handen is wel heavy shit natuurlijk en highly experimental..
Ik krijg hier wel een glimlach van op mijn gezicht. Hoorde em voor het eerst op The Great Zany show meteen een hoop mensen twisten en rock 'n rollen wel een grappig gezicht.quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Idd... de herkenbaarheid van het (in dit geval tetris)deuntje zorgt voor n opleving, maar omdat de tracks vaak als gimmick gemaakt zijn, is het niveau van de rest van de plaat vaak bedenkelijk, dus hou t bij DJ-tools; gooi de 'tune' er soms doorheen, maar laat t daarbij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:56 schreef Grrommit het volgende:
Wel geinige dingen ja, maar het moeten eigenlijk DJ-tools blijven voor een enkele keer op een groot feest ofzo. De eerste keer dat je hem hoort op een feest en je bent naar de klote op wat voor manier dan ook denk je he wel grappig maar als je hem dan vaker hoort en hij wordt zelfs uitgebracht blijken 't gewoon kutnummers te zijn.
Je hebt 'm toch wel even een corrigerende tik gegeven hè?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Eindexamen klasje - laatste les, ze mogen op de laptops ik dus ook... zet er 1tje SMD - Just like you aan
+ even goed duidelijk gemaakt dat All For The Thrill stukken beter is?!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel even een corrigerende tik gegeven hè?
He die heb ik gefilmdquote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef mstx het volgende:
Aan wat voor debielen mag jij lesgevenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Laatste minuut, starten er ineens 10 laptops Angerfist - Spook
deze hoort nog altijd bij mijn top 3 van NC-platenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:37 schreef Torrio het volgende:
Black was.. Always my colour![]()
Jezus christus wat een herinneringen
Zeker weten! Luister al een tijdje geen hardstyle meer, vind al het nieuwe spul niet zo denderend.. Maar als ik dan zulke nummers weer hoor, kippenvel en herinneringen, geweldig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze hoort nog altijd bij mijn top 3 van NC-platen![]()
Wat een slecht nummerquote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kazaacorequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Laatste minuut, starten er ineens 10 laptops Angerfist - Spook
Heerlijke bass, vind de rest maar niks eerlijk gezegd. Van dat gelul van die MC vind ik dan meestal ook wel kut, zet dan of gewoon een mooie passende zang break eronder of gewoon helemaal niets.quote:
Kwaliteit gaat wel omhoog hier met al die nieuwe gezichten (hahahahahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heerlijke bass, vind de rest maar niks eerlijk gezegd. Van dat gelul van die MC vind ik dan meestal ook wel kut, zet dan of gewoon een mooie passende zang break eronder of gewoon helemaal niets.
Dan mag jij mij helpen m'n kwaliteiten op te krikken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Kwaliteit gaat wel omhoog hier met al die nieuwe gezichten (hahahahaha).
Wat Gezicht denk ik bedoeld; althans, zo heb ik het geinterpreteerd.... is dat de 'vocal' klinkt als een MC die een aankondiging doet en niet als een movie-sample of ingezongen lyrics... Dat het wel om de bij de track horende vocal gaat weet ik.. Maar t is geen movie-sample, geen stuk (opnieuw ingezongen) cover-lyric, maar iets wat lijkt op een MC..quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Kwaliteit gaat wel omhoog hier met al die nieuwe gezichten (hahahahaha).
Robin's Revenge!
Edit: Waar hebben jullie het over met gelul van de Mc? Dat hoort bij die track..
Precies.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat Gezicht denk ik bedoeld; althans, zo heb ik het geinterpreteerd.... is dat de 'vocal' klinkt als een MC die een aankondiging doet en niet als een movie-sample of ingezongen lyrics... Dat het wel om de bij de track horende vocal gaat weet ik.. Maar t is geen movie-sample, geen stuk (opnieuw ingezongen) cover-lyric, maar iets wat lijkt op een MC..
Dat ben ik helemaal met je eens..quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind het een vette plaat, met of zonder stemmetje
GMTAquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens..
En Gostosa - Sutra vind ik een ontzettend lekker zomers plaatje... of ze nou kan draaien of niet.. Technisch miss niet super, of kwalitatief, maar de vibe van die plaat kan ik me in de zomer zeker in vinden..
Echt waar?..quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
GMTA
Maar die is dan ook door ome Willem gemaakt na wat inspiratie op te hebben gedaan van
De laatste tijd veel geluisterd, idd heerlijk zomers plaatje. Die zang doet het hem.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens..
En Gostosa - Sutra vind ik een ontzettend lekker zomers plaatje... of ze nou kan draaien of niet.. Technisch miss niet super, of kwalitatief, maar de vibe van die plaat kan ik me in de zomer zeker in vinden..
Volgens Discogs wel. Maar heb ook weer ergens gehoord dat het WS was. Maar niet door haarzelf in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt waar?..
Je zou t niet zeggen... plaatjes lijken niet echt op elkaar...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt waar?..
jammer dat dat dan weer gejat isquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
GMTA
Maar die is dan ook door ome Willem gemaakt na wat inspiratie op te hebben gedaan van
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt waar?..
Da's het origineel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:14 schreef Gezicht het volgende:
De hierboven geposte remix is ook heerlijk.
Tja bij The Nasty Boyz - Angel hoor je er dan weer niemand over dat die ook van een trance nummer gejat is.quote:
her voice melodie is ook gejat, weet ook bijna niemand.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Tja bij The Nasty Boyz - Angel hoor je er dan weer niemand over dat die ook van een trance nummer gejat is.
Tja, en toch wordt dat als een van de beste hs liedjes door heel veen mensen gezien, wel knapquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
her voice melodie is ook gejat, weet ook bijna niemand.
Dat dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beter goed gejat dan slecht verzonnenhopla
Was moeilijk, te veel goede nummers.quote:Mike NRG - Lost in Dreams (Tat & Zat Remix)
The Beholder & Zany - Midnight
Davide Sonar - Natural
Alpha2 & Wildstylez - Atrocious
Headhunterz - Rock Civilization
Builder - Her Voice
Noisecontrollers - Crump
Dj Pavo & Zany - Shutterspeed
Wildstylez - Single Sound
Zatox - So High
Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black
Nasty Boyz - Angel
The Beholder & Zany - Euphoria
Zanza Labs - Control the Mind
Zany ft. Noisecontrollers - Delomelancum
Pavo & Zany - S.E.X.
Zany vs Duro - Our Power
Donkey Rollers - Immeasurably
Luna vs Thilo - Existence (D-Block & S-te-fam Remix)
Zatox - Feel the Bass
The Pitcher - Serenity
The Hose - I Survived
The Kgb's - Infinity
2 Best Enemies - Les Drums
Tuneboy - I Will Growl
Heb nu een andere van The Arrivalz op de pod staan.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:31 schreef T-Force het volgende:
Staat een setje op LSDB van The Arrivalz @ Magic Show met deze tracklijst:
01. The Prophet - Dipswitch (Edit)
02. Scope Dj - Lockdown (Edit)
03. DBSTF & Isaac - Music Is Why (Edit)
04. DBSTF & Wildstylez - The Human Soul (Edit)
05. Pavo - Back in Time (Edit)
06. HHZ, Wildstylez & NC - Tonight We Create The Space (Mashup)
07. Zatox - Ear Fucking (Edit)
08. Zany - Angel of the Sun (Edit)
09. Zatox - Creation (Edit)
10. Tat & Zat - Gangsta (Edit)
11. Crypsis & Sasha f - Get Hit
12. Headhunterz - Reloaded # 2 (Edit)
13. Tatanka - Yellow
14. Frontliner - Self Deprication (Edit)
15. Zany & Beholder - To Protect & Serve (Edit)
16. Frontliner & B-front - God'z Power (Edit)
17. The Arrivalz - Last Remain
Ben 'm nu aan het luisteren, maar ik hoor de edits nietVolgens mij zijn ze gewoon wat afgekapt waardoor ze korten zijn?
Deze edits zijn ook niet echt zo ge-edit. Volgens mij ook voornamelijk ingekort en een rauwer kickje erbij.quote:The Arrivalz @ Fresh Hardest 15 (FreshFM)
01. The Arrivalz - Revelation
02. DBSTF & Dj Isaac - Music is Why (Edit)
03. Frontliner - The First Cut (Edit)
04. The Arrivalz - Rock-A-Fellaz
05. Tatanka & Zatox - Proud To be a Gangsta (Arrivalz Mashup)
06. The Arrivalz - Last Remain
07. Zatox - Ear Fucking (Edit)
08. Noise Controllers & Toneshifterz - Jaydee
09. Headhunterz - Scantraxx Reloaded # 2 (Edit)
10. The Arrivalz - Thrill
11. Frontliner & B-front - Magic
12. Zany - Angel of the Sun (Edit)
13. Zany & Tatanka - Front 2 Back (Edit)
ik ook..quote:
Nou verdomme ja manquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ook..en koepert ook denk ik..(je hebt mail man
)
matige plaatjesquote:
Tja het lijkt wel een reactie op Bioweapon van Scantraxx, maar zeker weet ik het nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
matige plaatjes
waarom die toneshifterz bij fusion zitten snap ik nog steeds niet
Toptrack inderdaad!quote:
Idd zo ongelooflijk vet en hoe die 2e kick er dan nog dieper doorkomtquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef Torrio het volgende:
GIVE ME AN EXCUSE TO KILL YOU
Staat ook op nr 1 op LSDBquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:48 schreef Gezicht het volgende:
Die liveset van Noisecontrollers @ Emporium 2008 is ook gewéldig!
quote:Hoogst gewaardeerde sets
* 31-05-2008 BOMB Hardstyle (+352) Noisecontrollers @ Emporium 2008
* 12-09-2009 BOMB Hardstyle (+253) B-Front @ Q-Base 2009
* 19-04-2008 BOMB Hardstyle (+209) Brennan Heart @ In Qontrol 2008 - The La...
* 12-09-2009 BOMB Hardstyle (+203) Zatox @ Q-Base 2009
* 14-02-2009 BOMB Hardstyle (+192) Headhunterz @ Hard Bass 2009
Klopt, daar heb ik hem ook vandaan.quote:
is niet gejat van een trance-nummer maar komt van:quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Tja bij The Nasty Boyz - Angel hoor je er dan weer niemand over dat die ook van een trance nummer gejat is.
Oja, ik had natuurlijk kunnen weten dat de trance remix daar weer van gejat is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef Mainai het volgende:
[..]
is niet gejat van een trance-nummer maar komt van:
Drop it, is lekker![]()
Dat stukje is ongezond goed, alle hardstyle van nu haalt dat bij lange na nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd zo ongelooflijk vet en hoe die 2e kick er dan nog dieper doorkomt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:48 schreef Gezicht het volgende:
Die liveset van Noisecontrollers @ Emporium 2008 is ook gewéldig!
ja, die staat bij mij ook erg ook in het lijstjequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef kollie het volgende:
1 vd beste live-sets waar ik bij ben geweest!
die van Bob staat daar natuurlijk ook terechtquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Staat ook op nr 1 op LSDB
http://lsdb.nl/top.html
[..]
ik vind het zelf het laatste jaar niet echt top meerquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef Torrio het volgende:
Sowieso vind ik Noisecontrollers de enige die goede nummers blijft produceren, over een aantal jaar gezien.
Ik vind Surge of Power, Addictive Fantasy, Yellow Minute, Sanctus en Revolution is Here toch wel toppertjes hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind het zelf het laatste jaar niet echt top meer
Hahah @ 0:32. Die kerel heeft niet echt een idee wie er draaien verwacht ik!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:15 schreef InGebruik het volgende:
Komt er net zo'n lange report als van Hardbass dit jaar?
---knip---quote:Op woensdag 28 april 2010 10:28 schreef T_Killer het volgende:
Zijn er geen livesets van IQ uitgezonden?
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind Surge of Power, Addictive Fantasy, Yellow Minute, Sanctus en Revolution is Here toch wel toppertjes hoor.
quote:Donkey rollers - Immeasurably
Builder - Her voice
Tatanka - GTP (technoboy remix)
Zany & Duro - Our power
Machinehead - Headwave (zatox mix)
W.A.S.H - Radio alarm
The raiders - Miss kidman on a cruise (Eyes Wide Style Mix)
Noisecontrollers & Brainkicker - Always black
B-front & Frontliner - Magic
Tuneboy - I Will Growl
Zany meets the beholder - who wants this
Tuneboy - just a detail (tby still loves the reverse bass mix)
Hardstyle masterz - age of reverse bass (technoboys rude mix)
Tuneboy - money talks bullshit walks (hardstyle masterz remix)
Zany - Science & Religion (Science Mix)
Zany & Pavo - Orgazmo
Luna - Bring that shit back
Max Enforcer - Catching up
Deepack - Here’s Johnny
Speedwave - zhangar (builder remix)
The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder
Tatarola ft. Da Rock MC - Insane (Original Tatanka Mix)
Activator - Equensu Ocha
Duszzzz.....quote:Op woensdag 28 april 2010 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
neit kazigheid
dus Tadaaa...:
Tuneboy - I will growl
Max Enforcer - Catchin up
Overcome stond ook op de vinyl met Metro enzo toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef T-Force het volgende:
Duszzzz.....
@ Sc0Ty, Overcome stond op dat album van Zany![]()
Agree, maar ik vind Catchin up toch behoorlijk kazig. Maar dan meer de gesmolten variant. De lekkere variant dusquote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik bedoel het verschil tussen:
en:
lijkt me duidelijk...
* T-Force Heeft ook boekie gelezenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Docu over Charly Lownoise in aantocht. MSTX, jij had toch het boek gelezen?
Nee, ik heb hem al een half jaar maar houd niet zo van lezen dus het is er nog niet van gekomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Docu over Charly Lownoise in aantocht. MSTX, jij had toch het boek gelezen?
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:33 schreef T-Force het volgende:
Agree, maar ik vind Catchin up toch behoorlijk kazig. Maar dan meer de gesmolten variant. De lekkere variant dusIk bedoel...ook die melo is nogal kazig, maar het blijft gewoon een gruwelijk nummer ja.
Ik volg je, het zijn idd niet de meest rauwe nrs uit de lijst, maar doordat ze beiden voor mij een hoge replaywaarde hebbenquote:En I Will Growl al helemaal kazig, maar wel dik chill....Dusszz...begrijpie nog?
Voor mij hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 28 april 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb het boek voor m'n verjaardag gevraagd, wist verder niet veel
en heb ook het boek van Gerard Ekdom gevraagdquote:Op woensdag 28 april 2010 15:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde verhaalAchja, best vermakelijk boek eigenlijk
Mijn god, onder wat voor steen leven deze mensen.quote:DJ/producer en radiomaker Mental Theo heeft een verbod op harde muziek opgelegd gekregen. Tijdens de Koninginnedagviering op vrijdag 30 april a.s. moet de DJ zich beperken tot ‘commerciële SLAM!FM muziek’, zo stelt de Gemeente Elburg in Gelderland. In het dorpje Het Harde vindt op deze dag Het Oranje Festival plaats, waar Theo vanaf 18.00 uur optreedt. Ondanks zijn sterke reputatie als de bedenker van de ‘Beukplaat’, wordt Mental Theo gedwongen zijn hardstyle- en hardcoreplaten thuis te laten.
De gemeente heeft dit besluit genomen uit angst voor rellen zoals tijdens het strandfeest in Hoek van Holland. De zogenoemde ‘beukplaten’ waarmee Mental Theo grote populariteit bij de jeugd geniet, zouden te aanstootgevend zijn. Met zijn gebruikelijke platenkeus zou Theo indirect verantwoordelijk zijn voor een sfeer van opstootjes en vechtpartijen, iets waar de gemeente niet op zit te wachten. Bovendien is het de bedoeling om bij succes Het Oranje Festival jaarlijks te laten terugkeren en dat kan niet als er een smet van agressie aan het evenement kleeft.
daar past maar 1 reactie:quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)d-op-beukplaten.html
[..]
Mijn god, onder wat voor steen leven deze mensen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De demonisatie van hardstyle en -core neemt belachelijke vormen aan.
Wat een watjes, boek dan geen Mental Theoquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus. Wat een faalquote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat een watjes, boek dan geen Mental Theo
Wil je even niet zo agressief doen hier?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:40 schreef JortK het volgende:
ALLESS NNAAAARRRRR DE KLOOTTTTEEEEE!!!!
NOOIKKKEEEE IINNN DDDIIIEEEEE KOOIIKKKEEENN!!!!
Daar zakt je de broek toch van de reet van...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zielige shit iddquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het niet juist die commerciele SlamFM house troep die bij hoek van holland voor de problemen zorgdequote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Het standpunt van die gemeente doet m'n handen wel jeuken, hardstyle nooit!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht van welquote:Op woensdag 28 april 2010 17:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Was het niet juist die commerciele SlamFM house troep die bij hoek van holland voor de problemen zorgde
Bible belt fails again
Het enige positieve hieraan is dat de massa die muziek nog steeds als opruiend (quote:Op woensdag 28 april 2010 17:44 schreef 16meter het volgende:
Het standpunt van die gemeente doet m'n handen wel jeuken, hardstyle nooit!
Voor de reden verwijzen zij naar Hoek van Holland terwijl daar totaal geen hardstyle of (happy) hardcore werd gedraaid. Naast dit feit nog even dit: waarom in godsnaam Theo in de lijn zetten terwijl hij zijn eigen muziek niet mag draaien? Tiësto wordt toch ook niet besteld om top 40 plaatjes te draaien omdat hij zijn eigen show heeft op radio 538?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou liever zeggen ontwetendheid. Maar ja, Elburg... Dan noem je ook wat hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen "dat dit kan in Nederland" maar die uitspraak ga ik maar bewaren voor in ONZ.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg.. Ik lees het ook net, kan gewoon niet..quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus 2x Ground Zero dit jaar?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef ElDani het volgende:
Overigens voor de liefhebbers:
Q-Base is dit jaar op 11 september.
Ben bang dat hij wat tè snel wil. Straks heeft hij geen inspiratie meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:47 schreef CrustyClown het volgende:
DJZatox
The new track is finish! Now chilling mode on!!
Chilled die man nog?? Ik dacht dat die nog-stop nummers maakte man! :|
Geen hardstyle voor mij ... iig niet in Ernhemquote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef NLS04 het volgende:
Morgen en overmorgen lekker in arnhem weer loos
OK, dat wordt kaarten bestellen op dag 1.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef ElDani het volgende:
Overigens voor de liefhebbers:
Q-Base is dit jaar op 11 september.
Scherp scherp!quote:
Ik las het net ja. Veel plezier man!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen hardstyle voor mij ... iig niet in Ernhem![]()
Wij knijpen er ff tussenuit en doen een weekje Mallorca
Kom we gaan met z´n allen rellen daar om te bewijzen dat juist het ontbreken van harde muziek problemen veroorzaakt!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het standpunt van die gemeente doet m'n handen wel jeuken, hardstyle nooit!
Doettie gewoon ff, we knijpen er ff tussenuit voor een weekkie Mallorcaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
+ vliegveld op 500 meter afstand, Daar moet Q toch iets mee doen...:Pquote:
Jezus wat een onzin... snoeiharde beats is juist sfeer verhogend! (mits je er van houdt) Zie meer rotzooi op andere feestjes dan op hardstyle feesten.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zatox,Alpha twins,B-front... en zulks...quote:
We gaan je missen hoor! 1 week mod-loos..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Geen hardstyle voor mij ... iig niet in Ernhem![]()
Vind deze melo niet te moeilijk, verandert alleen mee met de akkoorden. Dat is op zich wel prima. Lekker plaatje!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef T-Force het volgende:
Helaas...te langdradige melodie voor mijZonde...had hele goede hoop voor dit label
![]()
Nee, geef mij maar Damned of Protect & Serve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |