abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 april 2010 @ 22:41:35 #126
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_80712189
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef RiKe het volgende:
AVIO podcast 4 is uit!

Tracklist:
01. Alphaverb – Still Here (Gentalica’s InQontrol Edit)
02. The Pitcher – Start Rockin’ (Cenoginerz Remix)
03. Project One – Rate Reducer
04. Arome – Hands Up (Dj Scot Project Remix)
05. Zatox and The Prophet – Prozaxxx
06. Bazzleggerz – No Alternative
07. Brennan Heart – Audiometric
08. The Raiders – A Feeling (Citizen ‘Running’ Edit)
09. Alphaverb – B-Leaf
10. Ran-D – Fanatics
11. Zatox – Ear Fucking
12. VA – Cocaine Fother Muckers (Jack of Sound Mashup)
13. The Beholder and Max Enforcer – Got To Be There
14. The Machine – Lady Of The Lake
15. Ivan Carsten – You Try To Play Me
16. Tat and Zat – Proud To Be Loud
17. Donkey Rollers – Hardstyle Rockers
18. VA – Derb Ya Mind (Alpha’s Mashup)
Lekkere podcast weer, met mijn all time favourite erin
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_80714803
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Dat is toch hardtrance ofzo?
  maandag 26 april 2010 @ 02:16:22 #128
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80716901
Kneiters. Wat is Bleeding for the harder styles toch ook een vet nummer
Tics van je petten.
pi_80718458
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Old day's!!

Brainovulation stuff
  maandag 26 april 2010 @ 10:09:28 #130
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_80719856
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die plaat doet me altijd denken aan gizmo op defqon 2004. Die dvd heb ik ook wel minstens 100x gezien En tegenwoordig heb ik de dvd's van de afgelopen 2 Qlimax-edities nog niet eens bekeken

EDIT: eens die nieuwe hardstyle masterz cd luisteren. In ieder geval vet dat Househeads erop staat

[ Bericht 5% gewijzigd door NLS04 op 26-04-2010 10:38:38 ]
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 26 april 2010 @ 11:44:55 #131
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80722623
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:09 schreef NLS04 het volgende:

EDIT: eens die nieuwe hardstyle masterz cd luisteren. In ieder geval vet dat Househeads erop staat
Geen vervelend cdtje
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  maandag 26 april 2010 @ 16:07:39 #132
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_80730867
Die watcha say plaat die door psyko's werd gedraaid op IQ schijnt van the pitcher te zijn. Preview is te horen op de site Of is dit weer een andere? Hoe dan ook, voor mij is het rippen van top40 vocals not done en laat weinig tot geen inspiratie of creativiteit zien. Dat is ook mn grootste bezwaar tegen NEM, om aan te sluiten op die discussie.. Zitten ze erg goed in elkaar dan vind ik het nog wel aardig maar ze behoren zeker niet tot de beste 25 allertijden.
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:11 schreef Da_Ripper het volgende:

En wat ik wel tof vindt is wanneer men terugkomt op z'n mening en die bijstelt met onderbouwing (zowel van nega --> posi als van posi --> nega)
Nou voorruit dan maar , Het begon al bij hardbass, ging verder bij GZS en IQ maar nu ik net weer die CD van Crypsis luister kan ik er echt niet meer omheen Ik heb namelijk hier weleens gezegd dat ik die CD niks vond, Crypsis tracks teveel op elkaar leken en veel van angerfist weghad maar die woorden neem ik bij deze terug. Alleen oppose the majors blijft kut maar voorderest zijn het stuk voor stuk toch wel pareltjes..

Onofficiele Reactie van Q op dat discussiestuk op MIC:
http://www.musicincontrol(...)tator/#comment-40066

Wel respect voor een reactie vanuit de organisatie, al wordt er niet echt ingegaan op de gevoelige kwesties die aan de kaak werden gesteld.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 26 april 2010 @ 16:19:31 #133
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80731270
Toch dan maar ff aanhakende op NLS..

Gebrek aan creativiteit/inspiratie, ja en nee...

Natuurlijk is het 'zelf maken' van vocals creatiever, then again, movie samples worden ook veel gebruikt, geen bezwaar van deze kant daartegen. Soms heb ik best nummers in de top40, de zeldene keer dat ik daar naar luister, waarbij ik denk 'dat zou n toffe vocal zijn voor een hardere track' , misschien zien dj's dat deels ook zo, en is het dus meer een soort 'omdat het kan'- idee.. Dat mag ik iig graag denken, voel ik me beter bij..

Neemt echter niet weg, dat er weinig tot geen platen zijn die dat GOED uitgevoerd hebben..

Die Katy Perry - remix van Tatanka vond k dan nog wel tof, zoals hij eerst op zn site stond, niet die latere edit/mixversie. Probleem bij veel van deze platen is echter dat ze grijs gedraaid worden wat grotere weerzin opwekt bij menigeen, MMA bijvoorbeeld, geen slechte plaat, maar op een gegeven moment hoorde je m bij wijze van spreken uit het draaiorgel op de hoek komen.. Overkill.. Wanneer ik zo'n plaat na een lange tijd echter weer luister denk ik soms nog 'oh, toch lekker'..

Maar die 'covers' zijn geen van allen top 25 (Of top 50 wat dat betreft) werk..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_80731752
De beste remake vind ik toch wel J&W - Lipservice Radio origineel van Fort Minor - Cigarettes.

En verder ben ik het eens met Koepert, alles wat te vaak wordt gedraaid begint na een tijdje irritant te worden, zoals Gangsta bijvoorbeeld..
pi_80733659
Wie gaan er allemaal naar Hardstyle Queensday in Arnhem?
pi_80733765
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:25 schreef 16meter het volgende:

Heb alleen nog geen oranje shirt, zou 4 dagen geleden al opgestuurd zijn
pi_80733838
quote:
Dat is 2 dagen toch? Ik ben er in ieder geval op koninginneDAG te vinden
TT is echt geniaal overigens!! Yummy, heerlijk knallen
  maandag 26 april 2010 @ 17:43:02 #138
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_80734200
quote:
Ik wilde wel gaan maar heb er nu eigenlijk nog helemaal geen zin in dus ik kijk nog ff wat ik doe
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 26 april 2010 @ 18:09:27 #139
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80734985
quote:
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:43 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik wilde wel gaan maar heb er nu eigenlijk nog helemaal geen zin in dus ik kijk nog ff wat ik doe
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_80735613
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:07 schreef NLS04 het volgende:
Die watcha say plaat die door psyko's werd gedraaid op IQ schijnt van the pitcher te zijn. Preview is te horen op de site Of is dit weer een andere? Hoe dan ook, voor mij is het rippen van top40 vocals not done en laat weinig tot geen inspiratie of creativiteit zien. Dat is ook mn grootste bezwaar tegen NEM, om aan te sluiten op die discussie.. Zitten ze erg goed in elkaar dan vind ik het nog wel aardig maar ze behoren zeker niet tot de beste 25 allertijden.
[..]

Nou voorruit dan maar , Het begon al bij hardbass, ging verder bij GZS en IQ maar nu ik net weer die CD van Crypsis luister kan ik er echt niet meer omheen Ik heb namelijk hier weleens gezegd dat ik die CD niks vond, Crypsis tracks teveel op elkaar leken en veel van angerfist weghad maar die woorden neem ik bij deze terug. Alleen oppose the majors blijft kut maar voorderest zijn het stuk voor stuk toch wel pareltjes..

Onofficiele Reactie van Q op dat discussiestuk op MIC:
http://www.musicincontrol(...)tator/#comment-40066

Wel respect voor een reactie vanuit de organisatie, al wordt er niet echt ingegaan op de gevoelige kwesties die aan de kaak werden gesteld.
Op zich dom om er een reactie te plaatsen. Kan altijd weer anders geïnterpreteerd worden. Maar goed ik vind dat Q-Dance het gewoon super goed doet. Ze zijn de beste in wat ze doen en dat merk je op hun feesten. In mijn ogen gewoon een goede business!

Ze mogen wel wat meer vernieuwen vind ik. Terug naar de echte hardstyle sound, nieuwe DJ's. En wat experimenteren met nieuwe sound. Ze moeten inmiddels toch het budget hebben om dit soort stappen te wagen.
  maandag 26 april 2010 @ 18:59:34 #142
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80736662
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:10 schreef Furries het volgende:

Mwah.. ik sta er nog niet van te springen

deze doet het voor mij al beter
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_80736684
Pfff,, die watcha say remix van de pitcher is ech dubbeldik bout. Sorry maar dit vind ik echt helemaal niks. Het was al geen origineel top 40 nummer met z´n autotune vocalen en nu is ´t al helemaal een slecht hardstyle nummer
En dat terwijl ik nog zo´n hoge pet op had van Pollen.
  maandag 26 april 2010 @ 19:14:37 #144
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_80737321
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:07 schreef NLS04 het volgende:

Ik heb dezelfde mening als Koepert. Er worden gewoon heel veel samples gebruikt uit muziek en films. Niks mis mee. Een beetje herkenbaarheid is altijd leuk om je een beetje op te peppen.
Maar een heel nummer gewoon remaken en een bass eronder zetten is triest en vind ik gewoon jammer. Zoals Nothing Else matters....Maar als je een vocal of een herkenbare melodie in zo'n jasje kan steken dat het nog lekker is, dan vind ik dat en dat toont zeker wel dat je creatief bent.

Goeie voorbeelden zijn Hate it or love it van HHZ , of Torture van Crypsis. Gewoon 'onbekende' rap en dan perfect in een hardstyle beat.
quote:
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_80737547
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:00 schreef Grrommit het volgende:
Pfff,, die watcha say remix van de pitcher is ech dubbeldik bout. Sorry maar dit vind ik echt helemaal niks. Het was al geen origineel top 40 nummer met z´n autotune vocalen en nu is ´t al helemaal een slecht hardstyle nummer
En dat terwijl ik nog zo´n hoge pet op had van Pollen.
Die plaat op In Qontrol is van The Vision geweest schijnt, althans dat vertelde hij op Hardtraxx. En die Twist & Shout op de Zany show was dus ook van hem. Geinig.

Voor iedereen die op koninginnedag naar Harders Plaza wou gaan: http://www.hardtraxx.nl/n(...)menwerking-aan.html. Gratis Entree.

En tot slot ben ik erg blij dat Bass Agents niet konden getuige de Fausto's Crossover guestmix: Klinkt helemaal nergens naar.
quote:
Tracklist:
01. Kidd Kaos - Gettin on It
02. Alphaverb - Got it! (Unorginal Mix)
03. Kidd Kaos - Fuckin Bitch
04. S-Dee - Satisfaction
05. Bass Agents - Uprising
06. Bass Agents - Weapon of Mind
07. Bass Agents - Midnight to Madness
08. Bass Agents - Victrola (Ganjaguru vs DJen Mix)
09. Bass Agents - B.A.X.X. (Reverze Mix)
10. Titan - Nightmare
11. Ganjaguru vs DJen - DJs Life
12. Bass Agents vs Isthmus - Black Winter
Mixes onder de naam Khadber
pi_80737932
quote:
Op zondag 25 april 2010 04:20 schreef Mainai het volgende:
Zo veel mensen zetten Lunatick van B-Front & Jones in hun top 25.
Dat nummer is van 2006 en vorig jaar stond B-Front nog in de talent area van DefQon. Maar sowieso was hij veels te ondergewaardeerd, niet alleen door Q.

en Bob dik heldig openen met de Raw Mix, op Q-Base 2009
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:55 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

oud maar wel dik
juweeltje, samen met In Our Memories
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:15 schreef RiKe het volgende:
AVIO podcast 4 is uit!

Tracklist:
ff binnenhalen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 26 april 2010 @ 19:27:48 #147
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_80737944
pi_80738094
quote:
whahaha, dikke fail met dat dweilen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 26 april 2010 @ 21:12:42 #149
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_80742291
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:26 schreef benniesnugger het volgende:

When this Gangsta starts to play
It’s always a Scary Track.
He is just one bad Fother Mucker.
With every Creation he will take you
So High that you Feel the Bass.
It will make you Tanz Electric and
you just Can’t stop. When the Raw Style
is over, you will need Oxygen cause it was
Ear Fucking.

Now it’s time to Get drunk
Heb nog even gekeken, maar de zinnen zijn net te lang. Hierdoor worden de letters kleiner en de leesbaarheid minder. Dus ik moet deze suggestie helaas aan me voorbij laten gaan. Maar iig bedankt voor het meedenken
  maandag 26 april 2010 @ 21:24:16 #150
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_80742818
quote:
Helemaal gek die lui.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')