abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80667305
Schokkend bericht toch wel.
Ze hadden in mn puberteit wel paar flinke hitjes
quote:
AMSTERDAM - Ann Vervoort (33), voormalige zangeres van de Belgische danceformatie Milk Inc., is donderdagnacht dood aangetroffen in haar woning in het Limburgse Houthalen-Helchteren.

"De omstandigheden van haar dood zijn nog niet helemaal opgehelderd, er is enkel bekend dat er veel drugs en drank mee gemoeid zouden zijn", schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

Ann brak eind jaren negentig door als zangeres van Milk Inc. In Nederland was Walk on Water de eerste grote hit. In 2000 hing Ann haar microfoon aan de wilgen en vertrok ze met haar vriend Patrick Claesen (dj Pat Krimson) naar Ibiza voor een 'gezonder bestaan'. "Ik ben eruit gestapt nadat ik in het ziekenhuis was beland met een spastische darm. Van de stress. Mijn lichaam eiste een regelmatiger leven", vertelde ze in een interview.

In april 2005 zette Patrick een punt achter hun relatie. Ann pakte haar koffers en vertrok weer naar Nederland, maar een leven in de spotlights zag ze niet meer zitten. "Ik heb voorgoed afscheid genomen van het glamour- en glitterwereldje. Ik ben me gaan inschrijven bij een uitzendbureau, om meer regelmaat in mijn leven te krijgen." In haar laatste interview vertelde Ann dat een zwaar werkongeval een hernia in haar nek had veroorzaakt. "Twee maanden lang leefde ik op morfine en pijnstillers."

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2010 14:22:27 ]
pi_80667376
WTF?

Erg treurig leven als je dat bericht zo leest .
pi_80667399
In SHO hetzelfde topic : zangeres van Milk Inc. (33) overleden.
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:25:33 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_80667405
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_80667410
Ohw, had ff vluchtig gekeken en dat topic niet gezien
pi_80667427

http://www.hln.be/hln/nl/(...)c-33-overleden.dhtml
quote:
Voormalige zangeres van Milk Inc. (33) overleden

De 33-jarige Ann Vervoort, voormalige zangeres van de succesvolle Belgische danceformatie Milk Inc., is donderdagnacht thuis in het Limburgse Houthalen-Helchteren overleden. De omstandigheden van haar dood zijn nog niet helemaal opgehelderd, er is enkel bekend dat er "veel drugs en drank mee gemoeid zouden zijn" schrijft de krant Het Laatste Nieuws.

Ann Vervoort danste voor Pat Krimson voor ze in 1997 door Regi Penxten werd ingelijfd als vervangster van Sofie Winters om tijdens optredens te zingen. Eind jaren negentig stond de knappe Vervoort aan de top van de Belgische muziekscene, als zangeres van Milk Inc. Maar in 2000 brak ze plots met dat glamourleventje, om gezonder te gaan leven op Ibiza, samen met haar vriend Patrick Claesen - alias Patje Krimson van 2Fabiola. Toen er vijf jaar later een einde kwam aan hun relatie, keerde Ann alleen terug naar Limburg, waar ze sindsdien een anoniem bestaan leidde.

Drank en drugs
De politie van Houthalen trof het levenloze lichaam van Ann Vervoort in de nacht van donderdag op vrijdag bij haar thuis in Houthalen-Helchteren aan. De omstandigheden van haar dood zijn nog niet helemaal opgehelderd, maar er zouden "veel drugs en drank" mee gemoeid zijn.

Ibiza
Een triest einde voor Vervoort, die eind jaren 90 nog aan de top stond van de Belgische muziekscene, als de succesvolle zangeres van Milk Inc. Het meisje met de blauwe dreadlocks, die met Regi de wereld afschuimde en zwaar uitging. Tot ze in 2000 plots met dat mondaine leventje brak, om een gezonder leven te beginnen op Ibiza, met haar lief Patrick Claesen, alias Patje Krimson van 2Fabiola. "Het was altijd touren", verklaarde Vervoort in een interview met Het Laatste Nieuws. "Dag en nacht onderweg. Twee uurtjes slapen. Fuiven tot 's morgensvroeg. Milk Inc. was een fijne periode, maar het was ook erg zwaar. Ik ben eruit gestapt, nadat ik in het ziekenhuis was beland met spastische darmen. Van de stress. Mijn lichaam eiste een 'regelmatiger' leven."

Werkongeval
Regi verving Ann door de onbekende Linda Mertens, en zijn groep werd nóg populairder. Vervoort trok in 2001 met Claesen naar Ibiza om tot rust te komen. Vier jaar lang scheen de zon keihard op het eiland en leek er geen einde te komen aan hun luilekkerleventje. Tot Patrick begin april 2005, twee weken voor zijn 40ste verjaardag, een punt zette achter hun zevenjarige relatie. Het nachtleven moest plots plaatsmaken voor een 'gewoon' leven. Maar Ann herpakte zich, vond werk en een nieuw lief. "Ik heb voorgoed afscheid genomen van het glamour- en glitterwereldje", klonk het. "Ik ben me gaan inschrijven bij een uitzendbureau, om meer regelmaat in mijn leven te krijgen. Ik ben uiteindelijk in het magazijn van Casa aan de slag kunnen gaan." Maar opnieuw sloeg het onheil toe. Vervoort kreeg een zwaar werkongeval. "Ik raakte met mijn duim gekneld, waardoor een zenuw geraakt werd. Dat veroorzaakte een hernia in mijn nek. Twee maanden leefde ik op morfine en pijnstillers", klonk het in haar laatste interview in 2006, bij de viering van 10 jaar Milk Inc. (hln/mvl)
pi_80667448
Pff hoe je ineens ver kan vallen. Van zangeres tot magazijn-medewerkster
pi_80667461
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ohw, had ff vluchtig gekeken en dat topic niet gezien
Het is mij ook niet duidelijk waar deze het beste kan staan. Had zelfs ook in NWS gekund

Ik snap trouwens niet waarom ze ooit uit Milk Inc. is gestapt. Ze hadden met haar nog veel verder kunnen komen.
pi_80667467
RIP
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_80667515
pi_80667519
Damn.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_80667760

Heeft ze nou ook Land of The Living en Walk on Water gedaan? Ze is in 2000 uit de band gegaan en juist in dat jaar kwamen die nummers uit.
pi_80667803
Walk on Water heeft ze zeker gedaan. Misschien was dat haar laatste nummer geweest maar ik weet het niet zeker.
pi_80667823
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:45 schreef Desunoto het volgende:
Walk on Water heeft ze zeker gedaan. Misschien was dat haar laatste nummer geweest maar ik weet het niet zeker.
Thnx.
pi_80668265
How can I breathe without you.

zaterdag 24 april 2010 @ 15:28:13 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80668514
There was a time
When nothing would last
There was a time
I held on to the past

Ik heb dat nummer grijsgedraaid toen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80668563
ik heb zooo vaak die cd's geplaybacked...en gedraaid
~ Bonito La Risa ~
pi_80668672
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
There was a time
When nothing would last
There was a time
I held on to the past

Ik heb dat nummer grijsgedraaid toen
pi_80668688
Was ook echt een megahit toen
pi_80668737
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:43:10 #22
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80668889
quote:

Dit is die meid toch niet, die zangeres is enorm donker?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_80668920
Oh voormalig zangeres, die hits zijn toch niet van haar maar van die meid met het donkere haar?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:49:40 #25
202014 JJH
Knetter. O+
pi_80668927
Da's klote, zo jong ook nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')