Alleen omdat je het zo aardig vraagt hoor!quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:50 schreef 16meter het volgende:
fipo
Mail je hardstyle top 25 naar top25@q-dance.nl
...euhm, iemand wat voorbeeldjesquote:techstyle & corestyle!
Topper iddquote:
oordeel ... smoordeelquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef de_huig het volgende:
ohja..nog iets..ik krijg ook de indruk dat er hier vrij snel een oordeel klaarligt over een nieuwe plaat. Als het ook maar een beetje naar commercie ruikt dan is het bij voorbaat al kut, terwijl het gewoon een goeie plaat kan zijn bij wijze van spreken.
Katdemmit, weer een nieuw hokjequote:Op zaterdag 24 april 2010 11:22 schreef mstx het volgende:
Ik wil ook graag een Happy Hardstyle Top 25 insturen![]()
Wat mstx zeiquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:50 schreef 16meter het volgende:
Mail je hardstyle top 25 naar top25@q-dance.nl
quote:Speedwave - Mescal
The Raiders - A feeling (Citizen Mix)
Josh en Wesz - Like this
Scope Dj - Rock Hypnotic
Like thiz zit erbij mij ook heel dicht tegen aanquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de top 25 zitten deze er zo goed als in:
En ja, het mag duidelijk zijn dat ik pas sinds 2006 fanatiek luister dus helemaal eerlijk is het niet.quote:B-Front & Jones - Lunatick
The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder!
Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet vs. JDX Remix)
Blutonium Boy - Acid Over Sydney
Brennan Heart - Get Wasted
Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany Remix)
Dark Oscillators - Nero
Dark Oscillators - Superstar DJ
Davide Sonar - Beatz 4 U
Deepack - The Prophecy
DJ Duro & The Prophet - Not E-Nuff
DJ Zany - Science & Religion
DJ Zany & Tatanka - Front 2 Back
Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Remix)
Headhunterz - Subsonic
Headhunterz - The Sacrifice
Headhunterz & Wildstylez Present Project One - Fantasy Or Reality
The Hose - I Survived
The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Mix)
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Noisecontrollers - Aliens
Outsiders - Infectious (Seizure Remix)
The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
Scope DJ - Lockdown
SMD - Just Like You
SMD - Helemaal Kapot
Tatanka - Let's Rock
Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
TNT - Double Dutch Darkies
Tuneboy - I Will Growl
2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
moet bijna wel jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:32 schreef Grrommit het volgende:
Nice! Vette lijn! Heb gelukkig al kaartjes besteld. Heb er zin in! Ben wel benieuwd hoe die artiesten gepropt gaan worden. Waarschijnlijk iets als Hardbass?
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:33 schreef Mainai het volgende:
Nou, ik ben begonnen met iets van 50 nummers, nu zijn het er nog 31 dus ik moet er nog 6 kwijt
Waarom!?!?!?!![]()
[..]
En ja, het mag duidelijk zijn dat ik pas sinds 2006 fanatiek luister dus helemaal eerlijk is het niet.
No way dat die bij de 25 beste nummers aller tijden horen.quote:Brennan Heart - Get Wasted
Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany Remix)
SMD - Just Like You
SMD - Helemaal Kapot
Tatanka - Let's Rock
Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
TNT - Double Dutch Darkies
Headhunterz - Subsonic
Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet vs. JDX Remix)
In willekeurige volgorde weliswaar. Dit zijn voor mij echt allemaal platen die ik echt super vind! Sommige ontzettend veel gedraaidquote:01. Derb - Derb
02. Isaac - On th edge
03. Hardheadz - Wreck the RMX (Showtek Remix)
04. Technoboy - Guns 'n' Noses (Technoboy Supa Bass Mix)
05. Duro - Cocaine MF (Original Mix)
06.Zatox - Tanz Elektric (Hard Mix)
07. TNT - Tritolo (Yellow Compound Mix)
08. Builder - Her voice (Supa Bass Mix)
09. Southstylers - Trippp
10. Scope DJ - Rock Hypnotic
11. Abject vs. Headhunterz - Scantraxx Rootz
12. Equal Mindz - Hardminded
13 D-Block & S-Te-Fan - Keep it coming
14. Chickz On Fire - Natte asbak
15. Noisecontrollers - Attack Again
16. The Pitcher - Pump it loud
17. Alpha Twins - The darkside
18. Bad Elements - DJ Revolutin (Kayem Remix)
19. Zatox & Kingsman - Smokin' n pourin'
20. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
21. Klone - Revisit the liar
22. Noisecontrollers - Crump
23. Atlantic Wave - The creation (Giada Remix)
24. Unknown Analoq - MFG
25. Alphaverb - The otherside
Ik vind die niet zo leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
The Prophecy moet sws in die top 25 komen. Was 1 van de eerste hardstyle tracks die ik hoorde en is ook op GHF toentertijd gekozen als beste hardstyle track ooit.
Ik heb van de week contact opgenomen met ScuL. Corestyle is hetgene wat wij hier zo nu en dan rawstyle noemen. Voorbeelden die hij noemde waren Crypsis, Zatox over het algemeen en gasten zoals Ran-D. Richting de hardcore.quote:
quote:Techstyle is hardstyle die door techno is beïnvloed zoals Thilo & Evanti, Gatty, Stana en nog een aantal
Maar vervolgens wel zeggen dat "early hardstyle" niet bestaat omdat dat gewoon hardstyle is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb van de week contact opgenomen met ScuL. Corestyle is hetgene wat wij hier zo nu en dan rawstyle noemen. Voorbeelden die hij noemde waren Crypsis, Zatox over het algemeen en gasten zoals Ran-D. Richting de hardcore.
Over techstyle, dat ik nog niet kende, zal ik hem ff quoten:
[..]
Volgens die flippo van een ScuL heb je dus 4? stromingen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:56 schreef mstx het volgende:
Maar vervolgens wel zeggen dat "early hardstyle" niet bestaat omdat dat gewoon hardstyle is.![]()
Early heeft ook een compleet andere sound dan de huidige hardstyle en dat zogenaamde techstyle en corestyle.
Tja, wat ik denk; vanuit zijn oogpunt is er in zoveel jaar geleden hardstyle ontstaan, en zijn daauit substijlen ontstaan zoals corestyle, techstyle en nustyle.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel zeggen dat "early hardstyle" niet bestaat omdat dat gewoon hardstyle is.![]()
Early heeft ook een compleet andere sound dan de huidige hardstyle en dat zogenaamde techstyle en corestyle.
Dan wil ik ook graag dat Happy Hardstyle wordt erkend als officieel genre (voor Showtek en de Scantraxx hitzone compilaties enz).![]()
Ik vind er qua sound meer verschil zitten tussen early- en nu-style dan tussen hardstyle en die andere 2.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Tja, over corestyle en techstyle ben ik het wel eens. Maar die nustyle discussie vind ik ook dubieus...
Geen probleem!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:19 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ooh kutIk dacht dat 300 de laatste was
![]()
Sorry InGebruik
Geen slechte plaat nee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:14 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Geen probleem!
Wat betreft die top 25:
Iemand met mij eens dat A-Lusion - Perfect It ook in die top 25 thuis hoort?![]()
Was hèt plaatje samen met Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.L.M die mij voorgoed aan hardstyle hebben gebonden. Wat een heldenplaat vind ik Perfect It, nog steeds na al die jaren.
Omdat het compleet anders klinkt. Je noemt hardcore ook geen trance.quote:Wat betreft core/tech/raw/happystyle:
Waarom moet dat toch allemaal in die hokjes geplaatst worden..
Daar ben ik het wel mee eens.quote:de hardstyle area's op grote feesten weer een beetje mixen. Vind ik qua opbouw veel beter. Hoef niet een hele dag zoals op Defqon komend jaar in de blue de hele dag alleen maar hard en rauw.
Mwah, niet helemaal met je eens. De vergelijking die je trekt is ook wel van een iets andere orde.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat het compleet anders klinkt. Je noemt hardcore ook geen trance.
Ja en dan midden op de dag Charly & Theo.. Laat die gasten toch alstublieft afsluiten Q!quote:[..]
Daar ben ik het wel mee eens.Maar daarvoor moet je bij Q-Dance zijn en die zetten toch de happy hardstyle de hele dag op de main.
Fire On High And Fire Belowquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:52 schreef eQuaL het volgende:
Die nieuwe van Frontliner, On the rise![]()
![]()
Hoorde hem voor het eerst op Hard Bass, KEIharde bass daar, echt niet normaal. Gelukkig draaide hij hem weer op In Qontrol![]()
wat een filmpje ook weerquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
http://events.q-dance.nl/2010-07_10-juli_10yQ/feestfabriek/
![]()
Ja die zag ik nog voorbij komen maar het origineel is geen hardstyle.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:04 schreef Grrommit het volgende:
Ik zie niemand Mike NRG - Lost in Dreams neerzetten, Welke mix dan ook, terwijl ik die allemaal geweldig vind!
Ik stuur ze gewoon alledrie in.
Oeii inderdaad over het hoofd gezien, heerlijk nummerquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:04 schreef Grrommit het volgende:
Ik zie niemand Mike NRG - Lost in Dreams neerzetten, Welke mix dan ook, terwijl ik die allemaal geweldig vind!
Ik stuur ze gewoon alledrie in.
Die dagjesmensen ook altijdquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok jongens, wie heeft er een overval gepleegd, kom op geef maar toe!!
http://tweetphoto.com/19696197
Nu-corestylequote:Op zaterdag 24 april 2010 17:56 schreef Koepert het volgende:
Ennuh.. gewoon Hardstyle godverdomme... Natuurlijk heb je verschillen die aangeduid mogen worden. (Hardtrance, trance - Hardcore, Darkcore etc) maar hou het dan bij Early Hardstyle, Hardstyle, Happy Hardstyle en Raw (Hard)style oid.. en niet zoiets treurigs als Nu-style of.....Corestyle
ben goddomme geen Emo..
al die verschillende genres, leuk hoor, maaruh.. neuh..
Bij Straight to the beat vind ik het zo prachtig hoe die direct na de vocal erin ramt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:59 schreef T-Force het volgende:
Wat mij nu opvalt is dat er zomerse plaatjes zijn die nog snoeihard zijn ook![]()
Even 2 voorbeelden: Straight to da beat, mooie melodie maar snoeihard in de intro, outro maar ook qlimax![]()
B.O.H.I.C.A, beetje anticlimax-achtig, maar toch hele mooie zomerse melodie en dan raggen raggen raggen![]()
Ooh man, ik heb nog niet zo'n zomers gevoel gehad als vandaag! Lekker in het zonnetje liggen, mp3 op de kop, B.O.H.I.C.A. en Straight to da beat luisteren, biertje erbij. Kon gewoon niet beter vanmiddag
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat asocieer ik gelijk met dit:
[ afbeelding ]
allememaggies
haha, leuk gevondenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat asocieer ik gelijk met dit:
[ afbeelding ]
allememaggies
Deze staan er sowieso in:quote:Donkey rollers - Immeasurably
builder - Her voice
Tatanka - GTP (technoboy remix)
Zany & Duro - Our power
Machinehead - Headwave (zatox mix)
W.A.S.H - Radio alarm
Zanzalabs - control the mind
The raiders - Miss kidman on a cruise
Noisecontrollers & Brainkicker - Always black
En verder ga ik het na het weekend eens rustig met mijn vinyl lijsten erbij bekijken, vind dat ik het nog redelijk gedaan heb zo uit het blote hoofdquote:Zany - Science & Religion
Activator - Equensu Ocha
Welk track van Deepack... (zoveel classics = moeilijke keus)
Luna - Bring that shit back
Tuneboy - I Will Growl
The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder! of Nuclear reaction
Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Remix) -> of Ruff
Headhunterz & Wildstylez - project one
Hardstyle Masterz – Age of the Reverse Bass
Zatox & Activator - Don't let it go
Atlantic Wave - The creation 2007
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks
Tatarola ft. Da Rock MC - Insane (Original Tatanka Mix)
Zany & Pavo - Orgazmo
Speedwave – Mescal
Mike N.R.G. - Lost in dreams (tat n Zat remix)quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef kollie het volgende:
Hier zit ik zelf aan te denken:
Scope dj - Lockdown
The Hose - the pressure
W.A.S.H - Radio alarm
Zanzalabs - control the mind
Builder - her voice (superbass remix)
KGB's - infinity (Tby's ruff mix)
Zany & Duro - Our power
B-Front & Jones - Lunatick
Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Remix)
Activator & Zatox - Don't let it go
Klone – Dragon’s Lair (Builder remix)
Zany & Tatanka – Front 2 Back
Southstylers - Crystal
Duro - Cocaine MF (Original Mix)
Hardstyle Masterz - age of the reversed bass (acti mix)
Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.L.M
Mike N.R.G. - Lost in dreams (tat n Zat remix)
The Beholder meets Zany - Euphoria
Donkey Rollers - Immeasurably
Zany - Animated Audio
Tatarola - Insane
Wild Motherfuckers - B2BW
Zatox & Vortex - Overload
Showtek - colours of the harder styles
Chickz On Fire - Natte Asbak
Is bij mij...nou waarom? omdat Derb gewoon 1 vd beste en meest sfeervolle platen is die ooit gemaakt isquote:Op zondag 25 april 2010 01:14 schreef Gezicht het volgende:
Maar ik zie op de eerste pagina ergens Derb - Derb op numero 1 staan in en lijst, hoe kun je dat nu vinden!?![]()
Zoveel betere platen als je het mij vraagt.
EDIT: Zie nu dat het een lijst in willekeurige volgorde is, maar dan nog, hij zou bij mij waarschijnlijk nog niet eens de top 50 halen als ik alle namen van die platen zou kennen.![]()
Hij is idd herkenbaar maar hij blijft eigenlijk gewoon maar de hele track lang een beetje hetzelfde, niet echt een opbouwende melodie, daar houd ik wel van in m'n muziek.quote:Op zondag 25 april 2010 01:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Is bij mij...nou waarom? omdat Derb gewoon 1 vd beste en meest sfeervolle platen is die ooit gemaakt is100% uniek in soort is mijn mening! Herkenbaar, maar toch na 50x horen in een jaar op een feest nog geniaal
Boeiequote:Op zondag 25 april 2010 01:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij is idd herkenbaar maar hij blijft eigenlijk gewoon maar de hele track lang een beetje hetzelfde, niet echt een opbouwende melodie, daar houd ik wel van in m'n muziek.
Ik zeg ook niet dat ik er last van heb.quote:Op zondag 25 april 2010 01:42 schreef Grrommit het volgende:
[..]
BoeieGewoon lekker snel doormixxen en je heb nergens last van als ´t je gaat vervelen
![]()
Maar van mij mag hij er ook wel een stukje langer in blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |