abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:47:18 #26
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_80667847
The Prophecy moet sws in die top 25 komen. Was 1 van de eerste hardstyle tracks die ik hoorde en is ook op GHF toentertijd gekozen als beste hardstyle track ooit.

En Activator vind ik ook zeer opvallend in de line-up. Maar wel goed!
Volgende stap is dat hij op een gewone stage komt te staan en niet op de VIP.
Misschien is dit een reactie van Q op alle commotie rond het feit dat ze alleen Platinum artiesten opstellen?
gr gr
pi_80667868
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:47 schreef Quyxz_ het volgende:
The Prophecy moet sws in die top 25 komen. Was 1 van de eerste hardstyle tracks die ik hoorde en is ook op GHF toentertijd gekozen als beste hardstyle track ooit.
Ik vind die niet zo leuk Ben ik nu geen echte Hardstyler?

Edit: Check die TL dan van Hardstyle Masterz
01.Zany - Frequency
02.Intractable One - Dikke Bleek (Alpha's Dikke Remix)
03.Scope DJ - Househeads
04.TNT - Tritolo (Yellow Compound Mix)
05.Second Identity - Amplified
06.Showtek Ft. Mc DV8 - Electronic Stereo-Phonic
07.D-Block & S-Te-Fan - Alone
08.Noisecontrollers & Zany - Diffusion
09.Deepack - New Day (Hard Edit)
10.Luna & Crypsis - Powerplay
11.Chain Reaction - Out With A Bang
12.Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
13.Wildstylez & Brennan Heart - Reputation Game
14.Max Enforcer Ft. The Rush - Fade To Black (Official Black 201
15.B-Front & Frontliner - Magic
16.Chain Reaction - Answers
17.Zatox - Creation
pi_80667932
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:11 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

...euhm, iemand wat voorbeeldjes
Ik heb van de week contact opgenomen met ScuL. Corestyle is hetgene wat wij hier zo nu en dan rawstyle noemen. Voorbeelden die hij noemde waren Crypsis, Zatox over het algemeen en gasten zoals Ran-D. Richting de hardcore.

Over techstyle, dat ik nog niet kende, zal ik hem ff quoten:
quote:
Techstyle is hardstyle die door techno is beïnvloed zoals Thilo & Evanti, Gatty, Stana en nog een aantal
gr gr
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:56:26 #30
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80668042
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:51 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ik heb van de week contact opgenomen met ScuL. Corestyle is hetgene wat wij hier zo nu en dan rawstyle noemen. Voorbeelden die hij noemde waren Crypsis, Zatox over het algemeen en gasten zoals Ran-D. Richting de hardcore.

Over techstyle, dat ik nog niet kende, zal ik hem ff quoten:
[..]
Maar vervolgens wel zeggen dat "early hardstyle" niet bestaat omdat dat gewoon hardstyle is.
Early heeft ook een compleet andere sound dan de huidige hardstyle en dat zogenaamde techstyle en corestyle.

Dan wil ik ook graag dat Happy Hardstyle wordt erkend als officieel genre (voor Showtek en de Scantraxx hitzone compilaties enz).
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_80668076
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:56 schreef mstx het volgende:
Maar vervolgens wel zeggen dat "early hardstyle" niet bestaat omdat dat gewoon hardstyle is.
Early heeft ook een compleet andere sound dan de huidige hardstyle en dat zogenaamde techstyle en corestyle.
Volgens die flippo van een ScuL heb je dus 4? stromingen?
Hardstyle (in de volksmond Early Hardstyle)
Nu-Style (in de volksmond Hardstyle)
Techstyle (Iets met Thilo & Evanti shizzz)
Corestyle (in de volksmond Rauwe Hardstyle of Rawstyle op FOK!)

Ik zeg dat die gast zich gewoon moet focussen op andere muziekstijlen en daar proberen allemaal verschillende stromingen moet gaan opbouwen
pi_80668090
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:56 schreef mstx het volgende:

[..]

Dan wil ik ook graag dat Happy Hardstyle wordt erkend als officieel genre (voor Showtek en de Scantraxx hitzone compilaties enz).
Tja, wat ik denk; vanuit zijn oogpunt is er in zoveel jaar geleden hardstyle ontstaan, en zijn daauit substijlen ontstaan zoals corestyle, techstyle en nustyle.

Tja, over corestyle en techstyle ben ik het wel eens. Maar die nustyle discussie vind ik ook dubieus... Een selectie daarvan kan dan beter Happy Hardstyle heten, zoals jij zegt. En de rest gewoon hardstyle.
gr gr
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:01:20 #33
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80668122
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Tja, over corestyle en techstyle ben ik het wel eens. Maar die nustyle discussie vind ik ook dubieus...
Ik vind er qua sound meer verschil zitten tussen early- en nu-style dan tussen hardstyle en die andere 2.

2 willekeurige early- en nu-style nummers

Maar corestyle is sowieso een debiele naam. Dan lijkt het alsof het iets met hardcore te maken heeft. Dan heb ik liever dat het 'rawstyle' ofzo wordt genoemd.

[ Bericht 19% gewijzigd door mstx op 24-04-2010 15:08:02 ]
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:14:00 #34
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_80668306
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 13:19 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ooh kut Ik dacht dat 300 de laatste was
Sorry InGebruik
Geen probleem!

Wat betreft die top 25:
Iemand met mij eens dat A-Lusion - Perfect It ook in die top 25 thuis hoort?
Was hèt plaatje samen met Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.L.M die mij voorgoed aan hardstyle hebben gebonden. Wat een heldenplaat vind ik Perfect It, nog steeds na al die jaren.

Wat betreft core/tech/raw/happystyle:
Waarom moet dat toch allemaal in die hokjes geplaatst worden..
Ik zeg gewoon lekker laten zoals het is en ook de hardstyle area's op grote feesten weer een beetje mixen. Vind ik qua opbouw veel beter. Hoef niet een hele dag zoals op Defqon komend jaar in de blue de hele dag alleen maar hard en rauw. Misschien een slecht voorbeeld omdat ik op Defqon toch de hele dag overal en nergens te vinden ben (black, grey, blue, red en misschien zelfs nog white en silver).
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:17:38 #35
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80668359
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:14 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Geen probleem!

Wat betreft die top 25:
Iemand met mij eens dat A-Lusion - Perfect It ook in die top 25 thuis hoort?
Was hèt plaatje samen met Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.L.M die mij voorgoed aan hardstyle hebben gebonden. Wat een heldenplaat vind ik Perfect It, nog steeds na al die jaren.
Geen slechte plaat nee. Maar ik heb wel een hekel aan YRML
quote:
Wat betreft core/tech/raw/happystyle:
Waarom moet dat toch allemaal in die hokjes geplaatst worden..
Omdat het compleet anders klinkt. Je noemt hardcore ook geen trance.
quote:
de hardstyle area's op grote feesten weer een beetje mixen. Vind ik qua opbouw veel beter. Hoef niet een hele dag zoals op Defqon komend jaar in de blue de hele dag alleen maar hard en rauw.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar daarvoor moet je bij Q-Dance zijn en die zetten toch de happy hardstyle de hele dag op de main.
👾
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:21:50 #36
255848 InGebruik
pi_80668411
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:17 schreef mstx het volgende:
[..]

Omdat het compleet anders klinkt. Je noemt hardcore ook geen trance.
Mwah, niet helemaal met je eens. De vergelijking die je trekt is ook wel van een iets andere orde.
En als men toch hokjes gaat plaatsen noem het dan aub geen 'nustyle' wat een vreselijk woord vind ik dat.
quote:
[..]

Daar ben ik het wel mee eens. Maar daarvoor moet je bij Q-Dance zijn en die zetten toch de happy hardstyle de hele dag op de main.
Ja en dan midden op de dag Charly & Theo.. Laat die gasten toch alstublieft afsluiten Q!
pi_80668569
Bij Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.L.M moest ik vroegah steeds denken aan:

Waarom k die ken? Geen idee...
pi_80668980
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:52 schreef eQuaL het volgende:
Die nieuwe van Frontliner, On the rise

Hoorde hem voor het eerst op Hard Bass, KEIharde bass daar, echt niet normaal. Gelukkig draaide hij hem weer op In Qontrol
Fire On High And Fire Below
quote:
wat een filmpje ook weer

toffe lijn, DVD komt dus gratis mijn kant op en wie weet krijg ik nog wel verdubbeling / VIP
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_80669019
en ik ga geen Top 25 maken, kan toch niet kiezen en ben bang dat er dan wat vergeet

maar om toch ff wat te noemen:
- Immeasurably
- Natte Asbak
- The Prophecy
- Y.R.M.L.

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_80669212
Ik zie niemand Mike NRG - Lost in Dreams neerzetten, Welke mix dan ook, terwijl ik die allemaal geweldig vind!

Ik stuur ze gewoon alledrie in.
  zaterdag 24 april 2010 @ 16:08:18 #41
255848 InGebruik
pi_80669284
De Tat & Zat remix natuurlijk!
  zaterdag 24 april 2010 @ 16:09:15 #42
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80669297
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:04 schreef Grrommit het volgende:
Ik zie niemand Mike NRG - Lost in Dreams neerzetten, Welke mix dan ook, terwijl ik die allemaal geweldig vind!

Ja die zag ik nog voorbij komen maar het origineel is geen hardstyle. Maar nu je het zegt... moet die top25 eigenlijk wel hardstyle zijn? Of mag er ook hardcore/hardtrance in want dan wordt m'n top25 ineens heel anders...
👾
  zaterdag 24 april 2010 @ 16:14:56 #43
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_80669379
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:04 schreef Grrommit het volgende:

Oeii inderdaad over het hoofd gezien, heerlijk nummer
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_80669545
Voordat ik m´n top 25 maak kijk ik nog eens goed door mijn cd-map. Was gister aan het draaien en kwam ook weer van die heerlijke pareltjes tussen die ik al een tijd niet geluisterd had.
pi_80670454
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:08 schreef InGebruik het volgende:
De Tat & Zat remix natuurlijk!
Weapon X remix is veel beter.
pi_80670526
Ok jongens, wie heeft er een overval gepleegd, kom op geef maar toe!!

http://tweetphoto.com/19696197
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_80670609
tvp
pi_80671829
tvp
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zaterdag 24 april 2010 @ 17:56:19 #49
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80671840
Wask weer..

Resumerend de volgende meldingen..

Boy; dat shirt van Zatox, ik zeg doen, ik wil er 1...jaja uit het vorige topic alweer, ik werk op zaterdag, shoot me..

Milk Inc Zangeres, zonde.. flinke 'val'

top 25.. mja.. begin er niet aan.. tegen de tijd dat ik na lang wikken en wegen 24 heb, kan ik die laatste niet kiezen, en kom er vervolgens achter dat ik er nog 20 vergeet.. etc etc.. top 25 van de meesten zeg ik tegen.

Ennuh.. gewoon Hardstyle godverdomme... Natuurlijk heb je verschillen die aangeduid mogen worden. (Hardtrance, trance - Hardcore, Darkcore etc) maar hou het dan bij Early Hardstyle, Hardstyle, Happy Hardstyle en Raw (Hard)style oid.. en niet zoiets treurigs als Nu-style of..... Corestyle ben goddomme geen Emo..

al die verschillende genres, leuk hoor, maaruh.. neuh..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_80671866
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok jongens, wie heeft er een overval gepleegd, kom op geef maar toe!!

http://tweetphoto.com/19696197
Die dagjesmensen ook altijd
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')