quote:Donkey rollers - Immeasurably
Builder - Her voice
Tatanka - GTP (technoboy remix)
Zany & Duro - Our power
Machinehead - Headwave (zatox mix)
W.A.S.H - Radio alarm
Zanzalabs - control the mind
The raiders - Miss kidman on a cruise (Eyes Wide Style Mix)
Noisecontrollers & Brainkicker - Always black
B-front & Frontliner - Magic
Tuneboy - I Will Growl
Zany meets the beholder - who wants this
Tuneboy - just a detail (tby still loves the reverse bass mix)
Hardstyle masterz - age of reverse bass (technoboys rude mix)
Tuneboy - money talks bullshit walks (hardstyle masterz remix)
Zany - Science & Religion (Science Mix)
Zany & Pavo - Orgazmo
Luna - Bring that shit back
Max Enforcer - Catching up
Deepack - Here’s Johnny
Speedwave - zhangar (builder remix)
Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Remix)
The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder
Tatarola ft. Da Rock MC - Insane (Original Tatanka Mix)
Activator - Equensu Ocha
Duszzzz.....quote:Op woensdag 28 april 2010 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
neit kazigheid
dus Tadaaa...:
Tuneboy - I will growl
Max Enforcer - Catchin up
Overcome stond ook op de vinyl met Metro enzo toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef T-Force het volgende:
Duszzzz.....
@ Sc0Ty, Overcome stond op dat album van Zany![]()
Agree, maar ik vind Catchin up toch behoorlijk kazig. Maar dan meer de gesmolten variant. De lekkere variant dusquote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik bedoel het verschil tussen:
en:
lijkt me duidelijk...
* T-Force Heeft ook boekie gelezenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Docu over Charly Lownoise in aantocht. MSTX, jij had toch het boek gelezen?
Nee, ik heb hem al een half jaar maar houd niet zo van lezen dus het is er nog niet van gekomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Docu over Charly Lownoise in aantocht. MSTX, jij had toch het boek gelezen?
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:33 schreef T-Force het volgende:
Agree, maar ik vind Catchin up toch behoorlijk kazig. Maar dan meer de gesmolten variant. De lekkere variant dusIk bedoel...ook die melo is nogal kazig, maar het blijft gewoon een gruwelijk nummer ja.
Ik volg je, het zijn idd niet de meest rauwe nrs uit de lijst, maar doordat ze beiden voor mij een hoge replaywaarde hebbenquote:En I Will Growl al helemaal kazig, maar wel dik chill....Dusszz...begrijpie nog?
Voor mij hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 28 april 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb het boek voor m'n verjaardag gevraagd, wist verder niet veel
en heb ook het boek van Gerard Ekdom gevraagdquote:Op woensdag 28 april 2010 15:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde verhaalAchja, best vermakelijk boek eigenlijk
Mijn god, onder wat voor steen leven deze mensen.quote:DJ/producer en radiomaker Mental Theo heeft een verbod op harde muziek opgelegd gekregen. Tijdens de Koninginnedagviering op vrijdag 30 april a.s. moet de DJ zich beperken tot ‘commerciële SLAM!FM muziek’, zo stelt de Gemeente Elburg in Gelderland. In het dorpje Het Harde vindt op deze dag Het Oranje Festival plaats, waar Theo vanaf 18.00 uur optreedt. Ondanks zijn sterke reputatie als de bedenker van de ‘Beukplaat’, wordt Mental Theo gedwongen zijn hardstyle- en hardcoreplaten thuis te laten.
De gemeente heeft dit besluit genomen uit angst voor rellen zoals tijdens het strandfeest in Hoek van Holland. De zogenoemde ‘beukplaten’ waarmee Mental Theo grote populariteit bij de jeugd geniet, zouden te aanstootgevend zijn. Met zijn gebruikelijke platenkeus zou Theo indirect verantwoordelijk zijn voor een sfeer van opstootjes en vechtpartijen, iets waar de gemeente niet op zit te wachten. Bovendien is het de bedoeling om bij succes Het Oranje Festival jaarlijks te laten terugkeren en dat kan niet als er een smet van agressie aan het evenement kleeft.
daar past maar 1 reactie:quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)d-op-beukplaten.html
[..]
Mijn god, onder wat voor steen leven deze mensen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De demonisatie van hardstyle en -core neemt belachelijke vormen aan.
Wat een watjes, boek dan geen Mental Theoquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus. Wat een faalquote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat een watjes, boek dan geen Mental Theo
Wil je even niet zo agressief doen hier?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:40 schreef JortK het volgende:
ALLESS NNAAAARRRRR DE KLOOTTTTEEEEE!!!!
NOOIKKKEEEE IINNN DDDIIIEEEEE KOOIIKKKEEENN!!!!
Daar zakt je de broek toch van de reet van...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zielige shit iddquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het niet juist die commerciele SlamFM house troep die bij hoek van holland voor de problemen zorgdequote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Het standpunt van die gemeente doet m'n handen wel jeuken, hardstyle nooit!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |