Precies.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:05 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat Gezicht denk ik bedoeld; althans, zo heb ik het geinterpreteerd.... is dat de 'vocal' klinkt als een MC die een aankondiging doet en niet als een movie-sample of ingezongen lyrics... Dat het wel om de bij de track horende vocal gaat weet ik.. Maar t is geen movie-sample, geen stuk (opnieuw ingezongen) cover-lyric, maar iets wat lijkt op een MC..
Dat ben ik helemaal met je eens..quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind het een vette plaat, met of zonder stemmetje
GMTAquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens..
En Gostosa - Sutra vind ik een ontzettend lekker zomers plaatje... of ze nou kan draaien of niet.. Technisch miss niet super, of kwalitatief, maar de vibe van die plaat kan ik me in de zomer zeker in vinden..
Echt waar?..quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
GMTA
Maar die is dan ook door ome Willem gemaakt na wat inspiratie op te hebben gedaan van
De laatste tijd veel geluisterd, idd heerlijk zomers plaatje. Die zang doet het hem.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens..
En Gostosa - Sutra vind ik een ontzettend lekker zomers plaatje... of ze nou kan draaien of niet.. Technisch miss niet super, of kwalitatief, maar de vibe van die plaat kan ik me in de zomer zeker in vinden..
Volgens Discogs wel. Maar heb ook weer ergens gehoord dat het WS was. Maar niet door haarzelf in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt waar?..
Je zou t niet zeggen... plaatjes lijken niet echt op elkaar...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt waar?..
jammer dat dat dan weer gejat isquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
GMTA
Maar die is dan ook door ome Willem gemaakt na wat inspiratie op te hebben gedaan van
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt waar?..
Da's het origineel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:14 schreef Gezicht het volgende:
De hierboven geposte remix is ook heerlijk.
Tja bij The Nasty Boyz - Angel hoor je er dan weer niemand over dat die ook van een trance nummer gejat is.quote:
her voice melodie is ook gejat, weet ook bijna niemand.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Tja bij The Nasty Boyz - Angel hoor je er dan weer niemand over dat die ook van een trance nummer gejat is.
Tja, en toch wordt dat als een van de beste hs liedjes door heel veen mensen gezien, wel knapquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
her voice melodie is ook gejat, weet ook bijna niemand.
Dat dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beter goed gejat dan slecht verzonnenhopla
Was moeilijk, te veel goede nummers.quote:Mike NRG - Lost in Dreams (Tat & Zat Remix)
The Beholder & Zany - Midnight
Davide Sonar - Natural
Alpha2 & Wildstylez - Atrocious
Headhunterz - Rock Civilization
Builder - Her Voice
Noisecontrollers - Crump
Dj Pavo & Zany - Shutterspeed
Wildstylez - Single Sound
Zatox - So High
Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black
Nasty Boyz - Angel
The Beholder & Zany - Euphoria
Zanza Labs - Control the Mind
Zany ft. Noisecontrollers - Delomelancum
Pavo & Zany - S.E.X.
Zany vs Duro - Our Power
Donkey Rollers - Immeasurably
Luna vs Thilo - Existence (D-Block & S-te-fam Remix)
Zatox - Feel the Bass
The Pitcher - Serenity
The Hose - I Survived
The Kgb's - Infinity
2 Best Enemies - Les Drums
Tuneboy - I Will Growl
Heb nu een andere van The Arrivalz op de pod staan.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:31 schreef T-Force het volgende:
Staat een setje op LSDB van The Arrivalz @ Magic Show met deze tracklijst:
01. The Prophet - Dipswitch (Edit)
02. Scope Dj - Lockdown (Edit)
03. DBSTF & Isaac - Music Is Why (Edit)
04. DBSTF & Wildstylez - The Human Soul (Edit)
05. Pavo - Back in Time (Edit)
06. HHZ, Wildstylez & NC - Tonight We Create The Space (Mashup)
07. Zatox - Ear Fucking (Edit)
08. Zany - Angel of the Sun (Edit)
09. Zatox - Creation (Edit)
10. Tat & Zat - Gangsta (Edit)
11. Crypsis & Sasha f - Get Hit
12. Headhunterz - Reloaded # 2 (Edit)
13. Tatanka - Yellow
14. Frontliner - Self Deprication (Edit)
15. Zany & Beholder - To Protect & Serve (Edit)
16. Frontliner & B-front - God'z Power (Edit)
17. The Arrivalz - Last Remain
Ben 'm nu aan het luisteren, maar ik hoor de edits nietVolgens mij zijn ze gewoon wat afgekapt waardoor ze korten zijn?
Deze edits zijn ook niet echt zo ge-edit. Volgens mij ook voornamelijk ingekort en een rauwer kickje erbij.quote:The Arrivalz @ Fresh Hardest 15 (FreshFM)
01. The Arrivalz - Revelation
02. DBSTF & Dj Isaac - Music is Why (Edit)
03. Frontliner - The First Cut (Edit)
04. The Arrivalz - Rock-A-Fellaz
05. Tatanka & Zatox - Proud To be a Gangsta (Arrivalz Mashup)
06. The Arrivalz - Last Remain
07. Zatox - Ear Fucking (Edit)
08. Noise Controllers & Toneshifterz - Jaydee
09. Headhunterz - Scantraxx Reloaded # 2 (Edit)
10. The Arrivalz - Thrill
11. Frontliner & B-front - Magic
12. Zany - Angel of the Sun (Edit)
13. Zany & Tatanka - Front 2 Back (Edit)
ik ook..quote:
Nou verdomme ja manquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ook..en koepert ook denk ik..(je hebt mail man
)
matige plaatjesquote:
Tja het lijkt wel een reactie op Bioweapon van Scantraxx, maar zeker weet ik het nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
matige plaatjes
waarom die toneshifterz bij fusion zitten snap ik nog steeds niet
Toptrack inderdaad!quote:
Idd zo ongelooflijk vet en hoe die 2e kick er dan nog dieper doorkomtquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef Torrio het volgende:
GIVE ME AN EXCUSE TO KILL YOU
Staat ook op nr 1 op LSDBquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:48 schreef Gezicht het volgende:
Die liveset van Noisecontrollers @ Emporium 2008 is ook gewéldig!
quote:Hoogst gewaardeerde sets
* 31-05-2008 BOMB Hardstyle (+352) Noisecontrollers @ Emporium 2008
* 12-09-2009 BOMB Hardstyle (+253) B-Front @ Q-Base 2009
* 19-04-2008 BOMB Hardstyle (+209) Brennan Heart @ In Qontrol 2008 - The La...
* 12-09-2009 BOMB Hardstyle (+203) Zatox @ Q-Base 2009
* 14-02-2009 BOMB Hardstyle (+192) Headhunterz @ Hard Bass 2009
Klopt, daar heb ik hem ook vandaan.quote:
is niet gejat van een trance-nummer maar komt van:quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Tja bij The Nasty Boyz - Angel hoor je er dan weer niemand over dat die ook van een trance nummer gejat is.
Oja, ik had natuurlijk kunnen weten dat de trance remix daar weer van gejat is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef Mainai het volgende:
[..]
is niet gejat van een trance-nummer maar komt van:
Drop it, is lekker![]()
Dat stukje is ongezond goed, alle hardstyle van nu haalt dat bij lange na nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd zo ongelooflijk vet en hoe die 2e kick er dan nog dieper doorkomt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:48 schreef Gezicht het volgende:
Die liveset van Noisecontrollers @ Emporium 2008 is ook gewéldig!
ja, die staat bij mij ook erg ook in het lijstjequote:Op dinsdag 27 april 2010 21:58 schreef kollie het volgende:
1 vd beste live-sets waar ik bij ben geweest!
die van Bob staat daar natuurlijk ook terechtquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Staat ook op nr 1 op LSDB
http://lsdb.nl/top.html
[..]
ik vind het zelf het laatste jaar niet echt top meerquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:40 schreef Torrio het volgende:
Sowieso vind ik Noisecontrollers de enige die goede nummers blijft produceren, over een aantal jaar gezien.
Ik vind Surge of Power, Addictive Fantasy, Yellow Minute, Sanctus en Revolution is Here toch wel toppertjes hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind het zelf het laatste jaar niet echt top meer
Hahah @ 0:32. Die kerel heeft niet echt een idee wie er draaien verwacht ik!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:15 schreef InGebruik het volgende:
Komt er net zo'n lange report als van Hardbass dit jaar?
---knip---quote:Op woensdag 28 april 2010 10:28 schreef T_Killer het volgende:
Zijn er geen livesets van IQ uitgezonden?
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind Surge of Power, Addictive Fantasy, Yellow Minute, Sanctus en Revolution is Here toch wel toppertjes hoor.
quote:Donkey rollers - Immeasurably
Builder - Her voice
Tatanka - GTP (technoboy remix)
Zany & Duro - Our power
Machinehead - Headwave (zatox mix)
W.A.S.H - Radio alarm
Zanzalabs - control the mind
The raiders - Miss kidman on a cruise (Eyes Wide Style Mix)
Noisecontrollers & Brainkicker - Always black
B-front & Frontliner - Magic
Tuneboy - I Will Growl
Zany meets the beholder - who wants this
Tuneboy - just a detail (tby still loves the reverse bass mix)
Hardstyle masterz - age of reverse bass (technoboys rude mix)
Tuneboy - money talks bullshit walks (hardstyle masterz remix)
Zany - Science & Religion (Science Mix)
Zany & Pavo - Orgazmo
Luna - Bring that shit back
Max Enforcer - Catching up
Deepack - Here’s Johnny
Speedwave - zhangar (builder remix)
Donkey Rollers - Motherfuck (DJ Zany Remix)
The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer - Bigger, Better, Louder
Tatarola ft. Da Rock MC - Insane (Original Tatanka Mix)
Activator - Equensu Ocha
Duszzzz.....quote:Op woensdag 28 april 2010 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
neit kazigheid
dus Tadaaa...:
Tuneboy - I will growl
Max Enforcer - Catchin up
Overcome stond ook op de vinyl met Metro enzo toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:12 schreef T-Force het volgende:
Duszzzz.....
@ Sc0Ty, Overcome stond op dat album van Zany![]()
Agree, maar ik vind Catchin up toch behoorlijk kazig. Maar dan meer de gesmolten variant. De lekkere variant dusquote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik bedoel het verschil tussen:
en:
lijkt me duidelijk...
* T-Force Heeft ook boekie gelezenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Docu over Charly Lownoise in aantocht. MSTX, jij had toch het boek gelezen?
Nee, ik heb hem al een half jaar maar houd niet zo van lezen dus het is er nog niet van gekomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Docu over Charly Lownoise in aantocht. MSTX, jij had toch het boek gelezen?
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:33 schreef T-Force het volgende:
Agree, maar ik vind Catchin up toch behoorlijk kazig. Maar dan meer de gesmolten variant. De lekkere variant dusIk bedoel...ook die melo is nogal kazig, maar het blijft gewoon een gruwelijk nummer ja.
Ik volg je, het zijn idd niet de meest rauwe nrs uit de lijst, maar doordat ze beiden voor mij een hoge replaywaarde hebbenquote:En I Will Growl al helemaal kazig, maar wel dik chill....Dusszz...begrijpie nog?
Voor mij hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 28 april 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb het boek voor m'n verjaardag gevraagd, wist verder niet veel
en heb ook het boek van Gerard Ekdom gevraagdquote:Op woensdag 28 april 2010 15:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde verhaalAchja, best vermakelijk boek eigenlijk
Mijn god, onder wat voor steen leven deze mensen.quote:DJ/producer en radiomaker Mental Theo heeft een verbod op harde muziek opgelegd gekregen. Tijdens de Koninginnedagviering op vrijdag 30 april a.s. moet de DJ zich beperken tot ‘commerciële SLAM!FM muziek’, zo stelt de Gemeente Elburg in Gelderland. In het dorpje Het Harde vindt op deze dag Het Oranje Festival plaats, waar Theo vanaf 18.00 uur optreedt. Ondanks zijn sterke reputatie als de bedenker van de ‘Beukplaat’, wordt Mental Theo gedwongen zijn hardstyle- en hardcoreplaten thuis te laten.
De gemeente heeft dit besluit genomen uit angst voor rellen zoals tijdens het strandfeest in Hoek van Holland. De zogenoemde ‘beukplaten’ waarmee Mental Theo grote populariteit bij de jeugd geniet, zouden te aanstootgevend zijn. Met zijn gebruikelijke platenkeus zou Theo indirect verantwoordelijk zijn voor een sfeer van opstootjes en vechtpartijen, iets waar de gemeente niet op zit te wachten. Bovendien is het de bedoeling om bij succes Het Oranje Festival jaarlijks te laten terugkeren en dat kan niet als er een smet van agressie aan het evenement kleeft.
daar past maar 1 reactie:quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/n(...)d-op-beukplaten.html
[..]
Mijn god, onder wat voor steen leven deze mensen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De demonisatie van hardstyle en -core neemt belachelijke vormen aan.
Wat een watjes, boek dan geen Mental Theoquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit dus. Wat een faalquote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat een watjes, boek dan geen Mental Theo
Wil je even niet zo agressief doen hier?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:40 schreef JortK het volgende:
ALLESS NNAAAARRRRR DE KLOOTTTTEEEEE!!!!
NOOIKKKEEEE IINNN DDDIIIEEEEE KOOIIKKKEEENN!!!!
Daar zakt je de broek toch van de reet van...quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zielige shit iddquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het niet juist die commerciele SlamFM house troep die bij hoek van holland voor de problemen zorgdequote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Het standpunt van die gemeente doet m'n handen wel jeuken, hardstyle nooit!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht van welquote:Op woensdag 28 april 2010 17:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Was het niet juist die commerciele SlamFM house troep die bij hoek van holland voor de problemen zorgde
Bible belt fails again
Het enige positieve hieraan is dat de massa die muziek nog steeds als opruiend (quote:Op woensdag 28 april 2010 17:44 schreef 16meter het volgende:
Het standpunt van die gemeente doet m'n handen wel jeuken, hardstyle nooit!
Voor de reden verwijzen zij naar Hoek van Holland terwijl daar totaal geen hardstyle of (happy) hardcore werd gedraaid. Naast dit feit nog even dit: waarom in godsnaam Theo in de lijn zetten terwijl hij zijn eigen muziek niet mag draaien? Tiësto wordt toch ook niet besteld om top 40 plaatjes te draaien omdat hij zijn eigen show heeft op radio 538?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou liever zeggen ontwetendheid. Maar ja, Elburg... Dan noem je ook wat hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen "dat dit kan in Nederland" maar die uitspraak ga ik maar bewaren voor in ONZ.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg.. Ik lees het ook net, kan gewoon niet..quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus 2x Ground Zero dit jaar?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef ElDani het volgende:
Overigens voor de liefhebbers:
Q-Base is dit jaar op 11 september.
Ben bang dat hij wat tè snel wil. Straks heeft hij geen inspiratie meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:47 schreef CrustyClown het volgende:
DJZatox
The new track is finish! Now chilling mode on!!
Chilled die man nog?? Ik dacht dat die nog-stop nummers maakte man! :|
Geen hardstyle voor mij ... iig niet in Ernhemquote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef NLS04 het volgende:
Morgen en overmorgen lekker in arnhem weer loos
OK, dat wordt kaarten bestellen op dag 1.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef ElDani het volgende:
Overigens voor de liefhebbers:
Q-Base is dit jaar op 11 september.
Scherp scherp!quote:
Ik las het net ja. Veel plezier man!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen hardstyle voor mij ... iig niet in Ernhem![]()
Wij knijpen er ff tussenuit en doen een weekje Mallorca
Kom we gaan met z´n allen rellen daar om te bewijzen dat juist het ontbreken van harde muziek problemen veroorzaakt!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het standpunt van die gemeente doet m'n handen wel jeuken, hardstyle nooit!
Doettie gewoon ff, we knijpen er ff tussenuit voor een weekkie Mallorcaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
+ vliegveld op 500 meter afstand, Daar moet Q toch iets mee doen...:Pquote:
Jezus wat een onzin... snoeiharde beats is juist sfeer verhogend! (mits je er van houdt) Zie meer rotzooi op andere feestjes dan op hardstyle feesten.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zatox,Alpha twins,B-front... en zulks...quote:
We gaan je missen hoor! 1 week mod-loos..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Geen hardstyle voor mij ... iig niet in Ernhem![]()
Vind deze melo niet te moeilijk, verandert alleen mee met de akkoorden. Dat is op zich wel prima. Lekker plaatje!quote:Op woensdag 28 april 2010 22:30 schreef T-Force het volgende:
Helaas...te langdradige melodie voor mijZonde...had hele goede hoop voor dit label
![]()
Nee, geef mij maar Damned of Protect & Serve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |