abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:07:47 #1
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_80542817
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

dinsdag 20 april 2010 @ 23:09:28 #2
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80542904
tvpfipo
Hoi
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:10:52 #3
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_80542981
TT is trouwens dubbel op te vatten kom ik nu achter
Op korte en lange termijn
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:14:41 #4
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80543181
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
TT is trouwens dubbel op te vatten kom ik nu achter
Op korte en lange termijn
klopt
Hoi
pi_80543835
tvp
pi_80544373
hoi
pi_80544509
tvp
  woensdag 21 april 2010 @ 04:05:39 #9
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_80547713
TeVeelPakketjes
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_80547904
tvp
pi_80547917
tvp
pi_80550624
Dus een eerste keer bij DX besteld en heb al een mail gehad dat mijn order shipped is. Het tracking nummer is RB151207126HK maar dat is niet bekend bij hong kong mail ?!?!?
En nu dan? Het zal zeker wel aankomen, maar zo heeft een trackingnummer weinig zin. Wat doe ik verkeerd? Het trackingnummer is bijna 24uur oud, dus zou inmiddels ook bij HKmail gescand moeten zijn.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:19:57 #13
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_80551146
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:59 schreef Osramp het volgende:
Dus een eerste keer bij DX besteld en heb al een mail gehad dat mijn order shipped is. Het tracking nummer is RB151207126HK maar dat is niet bekend bij hong kong mail ?!?!?
En nu dan? Het zal zeker wel aankomen, maar zo heeft een trackingnummer weinig zin. Wat doe ik verkeerd? Het trackingnummer is bijna 24uur oud, dus zou inmiddels ook bij HKmail gescand moeten zijn.
HK tracking nummers kunnen nog wel even duren, alles in china duurt lang. Soms ook wel twee+ dagen voordat hij door de scan heen in, laat staan shippen..
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_80551793
Okee, maakt ook niet uit. Als ik het pakketje 10-12mei maar heb. Da's nog 1 maand dus zal ze wel lukken.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:47:24 #15
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80552026
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:39 schreef Osramp het volgende:
Okee, maakt ook niet uit. Als ik het pakketje 10-12mei maar heb. Da's nog 1 maand dus zal ze wel lukken.
Kan net, levertijd is volgens eBay 22-27 dagen.
Hoi
pi_80552791
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:47 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Kan net, levertijd is volgens eBay 22-27 dagen.
Totale levertijd vanaf bestelling? Heb 10-4 besteld.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:48:47 #17
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80556026
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Kleine copters wegen 40 gram, camera's gaat alleen met grotere lukken
een camera eronder gaat het dus niet worden.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:52:42 #18
268652 skitzin
Flugel addict
pi_80556135
quote:
Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker.
Dit klopt helaas niet meer
Ik moest net 0900-0570 bellen om de nederlandse status op te vragen (á 45c per min)
via het oude telefoon nummer krijg je alleen maar een bandje met een verwijzing naar dit nummer.
pi_80556233
Gister weer even bij Jack besteld. Ik hoop dat het er binnen 1,5 maand is. Maar de tijd zal dat uitwijzen.
pi_80560424
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_80562560
Uhmm hoop dat ik het mag vragen. Wat gebeurd er als de douane illegale kleding onderscheppen? Zoals Bjorn Borg enzo ?

[ Bericht 3% gewijzigd door Berend. op 21-04-2010 18:41:07 ]
pi_80562654
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:54 schreef Berend. het volgende:
Uhmm hoop dat ik het mag vragen. Wat gebeurd er als de douane illegale kleding onderscheppen? Zoals BB enzo ?
Gevangenisstraf van 2 jaar voorwaardelijk en een boete van x euro, dat tweede ligt er aan hoeveel kleding waard is.
pi_80562706
Hmm hebben jullie dit al vaak gedaan? Geen problemen? Mag ik dit hier wel bespreken?

[ Bericht 19% gewijzigd door Berend. op 21-04-2010 16:08:15 ]
pi_80564728
LI PEILIANG heeft u zojuist een bedrag volledig terugbetaald ter waarde van $0,01 USDvoor uw aankoop.

woensdag 21 april 2010 @ 17:04:51 #25
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80565367
quote:
Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef Berend. het volgende:
Hmm hebben jullie dit al vaak gedaan? Geen problemen? Mag ik dit hier wel bespreken?
Zelf nog nooooit problemen gehad ook niet met pakketjes van 2kg. Maar ik zou het er niet op wagen met BB guns ofzo. Want die dingen zijn het niet waard en staan (volgens mij) hogere straffen op dan op nep kleding.
pi_80565766
Die BB guns gewoon in Duitsland halen Heb ze zelf ook allemaal daar vandaan...

EDIT: Damn, ik heb er net ff 2 gepakt, maar dat is toch wel grappig ff mee rond kloten
pi_80565992
Ik bedoelde geen BBgun, maar een Bjorn Borg XD.
pi_80566277
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:23 schreef Berend. het volgende:
Ik bedoelde geen BBgun, maar een Bjorn Borg XD.
  woensdag 21 april 2010 @ 18:38:53 #29
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_80568366
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:04 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]
Maar ik zou het er niet op wagen met BB guns ofzo. Want die dingen zijn het niet waard en staan (volgens mij) hogere straffen op dan op nep kleding.
Strafblad is toch zo erg niet? (voor er weer discussies over losbarsten..)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_80572187
Vorige week was mijn PayPal account geblokkeerd maar nadat ik mijn kopie van mijn ID heb opgestuurd plus een recent afschrift van mijn bank doetie t nu weer net mijn eerste bestelling geplaatst bij DealExtreme!!

nu hopen dat mn bestelling snel hier is:)
pi_80573517
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:22 schreef Berend. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)t-in-filipijnen.html
Wie mist een pakketje?
quote:
Een vrachtvliegtuig is woensdag neergestort ten noorden van Filipijnse hoofdstad Manilla.
Het vliegtuig stortte neer toen het probeerde te landen.
Wij zullen dus geen pakketje missen.
  woensdag 21 april 2010 @ 23:29:41 #33
48067 neo2000
pi_80581525
Iets voor Monkeybrain?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 22 april 2010 @ 13:06:10 #34
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_80594045
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:29 schreef neo2000 het volgende:
Iets voor Monkeybrain?
[ afbeelding ]
Dat is echt een homo ding Wel leuk voor een klein kind maar om nu een kind te verwekken voor een pet
Ik heb wel die grote pop besteld

Ik zag net bij de Action die LED waterkraan dingen, E1,50
Liggen bij afwasblokjes etc.
pi_80595306
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:48 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

een camera eronder gaat het dus niet worden.
Of je zet er gewoon een Mini DV MD80-AEE onder
pi_80601251
Beste Stef,

We hebben het onderzoek naar uw kwestie afgerond en in uw voordeel besloten.

Wij waren in staat een terugbetaling ter hoogte van $70,95 USD terug te
vorderen en dit bedrag is op uw rekening bijgeschreven. Wij verzoeken u er
rekening mee te houden dat het maximaal vijf werkdagen kan duren voordat de
bijschrijving op uw rekening verschijnt.

Goed nieuws dus!

(had iets besteld bij tradertrade.com maar niks ontvangen, raad het dus ook af om daar iets te bestellen)
  donderdag 22 april 2010 @ 16:56:35 #37
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_80602932
Press Release issued on 21 April 2010
Air mail service to Europe

Due to the disruption of flights caused by the volcanic eruption in Iceland, there is a backlog of international air mail items (including Speedpost) destined for European destinations currently held at Hongkong Post pending resumption of flights to Europe. With the huge demand built up for air cargo space to Europe, Hongkong Post expects that it may take weeks to clear the existing backlog after the frequency of flights to Europe returns to the levels before the volcanic eruption. Customers are therefore strongly advised to refrain from sending air mail to European destinations until further notice.
http://www.hongkongpost.c(...)/20100421b/index.htm

Aha daarom is mijn pakketje van de status " being processed for departure from Hong Kong " nog niet veranderd Kan weken gaan duren
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_80603315
Ik zoek van die splittertjes zodat je met twee aparte koptelefoons naar een MP3-speler kunt luisteren, wie helpt er mee zoeken?
Tap tap tap
pi_80603450
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek van die splittertjes zodat je met twee aparte koptelefoons naar een MP3-speler kunt luisteren, wie helpt er mee zoeken?

Ik weet alleen niet of je bij beide kanten hetzelfde hoort, of dat het geluid word gesplitst over links en rechts (stereo)
pi_80603845
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:09 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Ik weet alleen niet of je bij beide kanten hetzelfde hoort, of dat het geluid word gesplitst over links en rechts (stereo)
Die zocht ik

Stom, ik heb bij Deal Extreme lopen zoeken maar kon hem niet vinden
Tap tap tap
pi_80603880
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die zocht ik

Stom, ik heb bij Deal Extreme lopen zoeken maar kon hem niet vinden
Ze stonden in de categorie Electronics -> Plugs & Adapters
  donderdag 22 april 2010 @ 17:54:45 #43
48067 neo2000
pi_80604709
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat is echt een homo ding Wel leuk voor een klein kind maar om nu een kind te verwekken voor een pet
Ik heb wel die grote pop besteld

Ik zag net bij de Action die LED waterkraan dingen, E1,50
Liggen bij afwasblokjes etc.
Ja, ontvoeren schijnt dan weer niet te mogen.
Action heeft wel goed spul, ook de hdmi kabels zijn top! Nederlandse DealExtreme.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:08:28 #44
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_80614031
Bij DX heb ik nog nooit dikke huismoeders gezien
pi_80614602
zag ik mijn pakketje nou maar eens
Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
pi_80615551
http://www.leukomwegtegeven.nl/

!!!!

Allemaal DX artikelen (met nederlandse prijzen:p)

[ Bericht 3% gewijzigd door sandsucker op 22-04-2010 22:57:02 ]
  donderdag 22 april 2010 @ 22:46:35 #47
48067 neo2000
pi_80615595
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef monkeybrain het volgende:
Bij DX heb ik nog nooit dikke huismoeders gezien
Nee, want als ze die nou eens aan zouden bieden tegen scherpe Chinese prijzen.. Maar nee hoor..
pi_80615708
Heeft iemand ervaring met deze Digital DVB-T HDTV TV Tuner Recorder Receiver Adapter
Als het werkt lijkt het me wel handig.

http://cgi.ebay.nl/Digita(...)?hash=item3a578e2185
pi_80616164
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:49 schreef Kadooosh het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze Digital DVB-T HDTV TV Tuner Recorder Receiver Adapter

Waarom ? Je kunt alleen NED1, NED2, NED3 en regionale zenders ontvangen.
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_80620356
Ik had een mail gestuurd naar Rachel, met de vraag of ze een aantal artikelen had. Wist ze niet, ze kon alleen prijsopgaven geven. Ik mailde terug of ze wat aanbiedingen had (willekeurige artikelen) had ze ook niet. Alleen maar prijsopgaven. BAH!

Oja, afgelopen vrijdag is mijn DX meuk binnengekomen. Binnen de 14 dagen dus
En nog net voor de vulkaanshit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Klonk op 23-04-2010 07:16:56 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_80621751
mijn order heeft een week op processing for shipment gestaan en staaat nu al 3 dagen op processing for department hopelijk gaat dat ding snel...
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:43:05 #52
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80627823
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 01:40 schreef W00fer het volgende:
Ik had een mail gestuurd naar Rachel, met de vraag of ze een aantal artikelen had. Wist ze niet, ze kon alleen prijsopgaven geven. Ik mailde terug of ze wat aanbiedingen had (willekeurige artikelen) had ze ook niet. Alleen maar prijsopgaven. BAH!

Oja, afgelopen vrijdag is mijn DX meuk binnengekomen. Binnen de 14 dagen dus
En nog net voor de vulkaanshit.

Rachel is ook geen opgeleide professionele verkoopster ofzo. Wees blij dat ze je helpt. En anders vraag je het toch aan Jack want hij is de 'baas'.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:59:58 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_80628571
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:45 schreef sandsucker het volgende:
http://www.leukomwegtegeven.nl/

!!!!

Allemaal DX artikelen (met nederlandse prijzen:p)
Bij de Action gehaald voor 1 euro nog iets Wel een heel goed lampje met flitsende flikker functies
http://www.leukomwegtegev(...)ets-achterlicht.html
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:49 schreef Kadooosh het volgende:

Ik neem aan dat dit hetzelfde werkt als de PC prullen van $15, dan werkt het heel mooi. Inderdaad wel 4 zenders. Ik kijk vrijwel geen televisie en de publieke zenders gratis ontvangen is voldoende op de laptop
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nee, want als ze die nou eens aan zouden bieden tegen scherpe Chinese prijzen.. Maar nee hoor..
Granny pornosites verklaard
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:22:24 #54
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80631481
http://www.popbuying.com/(...)ish_Version%29-24175
Wil deze nu echt kopen maar zou dit wat zijn. Want volgens mij is dit ong. hetzelfde als popcorn hour ofzo.
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:04:00 #55
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_80638937
Moewhaha

Zal wel weer onder racisme vallen in het politiek correcte Nederland maar een Chinees met een Kerstman baard vind ik echt hilarisch

Je krijgt veel baard voor je geld

vrijdag 23 april 2010 @ 18:50:11 #56
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80642424
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef monkeybrain het volgende:
Moewhaha

[ afbeelding ]

Zal wel weer onder racisme vallen in het politiek correcte Nederland maar een Chinees met een Kerstman baard vind ik echt hilarisch

[ afbeelding ]

Je krijgt veel baard voor je geld

[ afbeelding ]
WTF
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:52:03 #57
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_80642492
whehehe, die baard is briljant

hebben voor mijn werk, heb je iets van een url voor me
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_80642570
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:52 schreef Klonk het volgende:
whehehe, die baard is briljant

hebben voor mijn werk, heb je iets van een url voor me
http://www.suntekstore.com/santa-curly-wig-and-beard-set.html
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:57:47 #59
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_80642663
dank je wel, Maandag even overleggen hoeveel we er nodig hebben. en mochten jullie je afvragen wat voor een gek bedrijf werkt Klonk dat ze kerstbaarden nodig hebben, ik werk in de geestelijke gezondheidszorg en onze kerstbaarden willen nog wel eens gemold worden door een client ofzo
pi_80642715
Pff wacht nog op die oortjes van Popbuying. Jack heeft me gezegd als het er binnen een week nog niet is dat ik het moet melden, pfffffff.
pi_80643085
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:00 schreef mvc het volgende:

[..]

Waarom ? Je kunt alleen NED1, NED2, NED3 en regionale zenders ontvangen.
En dat is het enige wat ik nodig heb, de rest is troep en alle series haal ik van internet.
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:09:48 #62
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80662934
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:59 schreef Berend. het volgende:
Pff wacht nog op die oortjes van Popbuying. Jack heeft me gezegd als het er binnen een week nog niet is dat ik het moet melden, pfffffff.
doe eens rustig man, als je niet tegen wachten kan bestel dan niet uit china. Sowieso wat denk je, er is een dikke week vertraging door die aswolk. Het kan wel een maand duren hoor.
Hoi
pi_80664134
duurt lang door die klote aswolk, gelukkig had ik nog een cadeautje gekocht in de winkel voor mn zus, had het gister nodig maarja dingen gebeuren :p
pi_80668695
Heb een tijd deze reeks niet gevolgd.
Kan je nog steeds artikelen van DP bestellen via Rachel en/of Jack?
En zijn d'r nog hebbedingetjes langsgeweest die je gewoon MOET hebben?
kei lief.
  zaterdag 24 april 2010 @ 18:15:13 #65
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_80672281
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:38 schreef Lolque het volgende:
Heb een tijd deze reeks niet gevolgd.
Kan je nog steeds artikelen van DP bestellen via Rachel en/of Jack?
En zijn d'r nog hebbedingetjes langsgeweest die je gewoon MOET hebben?
Je kan inderdaad nogsteeds via DP bestellen, en/of via Rachel. Jack is eigenlijk alleen popbuying service tegenwoordig..
Voor de rest is sinds jack niet meer hier mag komen, en dr niet over illigale dingen gepraat mag worden eigenlijk niet veel boeiends langs gekomen

Wacht trouwens ook nog op vier bestellingen,, Kl*** aswolk
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 25 april 2010 @ 11:43:43 #66
300153 afratjuh
Life comes, life goes
pi_80689730
Ik ben opzoek naar goede maar niet te dure oordopjes..
Iemand ervaring met oordopjes van Dealextreme voor een goede prijs met een (redelijke) kwaliteit?
Ze zijn voor mijn ipod en hoeven niet perfecte bas te hebben enzo,
daar let ik meestal toch niet op.
Greetz!
  zondag 25 april 2010 @ 11:47:29 #67
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80689847
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:43 schreef afratjuh het volgende:
Ik ben opzoek naar goede maar niet te dure oordopjes..
Iemand ervaring met oordopjes van Dealextreme voor een goede prijs met een (redelijke) kwaliteit?
Ze zijn voor mijn ipod en hoeven niet perfecte bas te hebben enzo,
daar let ik meestal toch niet op.
Greetz!
kanen md52 bij focalprice of popbuying
Hoi
pi_80692641
ik heb van die houten kanens, redelijk tevreden maar ze vallen uit mn oor door de vorm (bij sony's heb je bijv een steeltje dat haaks op de gehoorgang staat, die kanens zijn gewoon een cilindertje die je in je oor doet).
ik zoek nu oordopjes of headphones die ook bij sporten blijven zitten, dus earhooks of met zo'n strap achter je nek.
iemand ervaringen?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  zondag 25 april 2010 @ 17:11:48 #69
183846 joepie91
pi_80698496
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:47 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Persoonlijk raad ik Popbuying aan, heb daar (vooral qua snelheid) veel betere ervaringen mee dan met Focalprice.
pi_80699958
Processing - Awaiting Stock. Deze status heb ik nog nooit eerder gezien. Volgens mij waren ze eerst nog op stock? Huhh kan iemand dit uitleggen? (Dealextreme)

[ Bericht 9% gewijzigd door Berend. op 25-04-2010 18:08:49 ]
  zondag 25 april 2010 @ 18:29:07 #71
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_80700991
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:59 schreef Berend. het volgende:
Processing - Awaiting Stock. Deze status heb ik nog nooit eerder gezien. Volgens mij waren ze eerst nog op stock? Huhh kan iemand dit uitleggen? (Dealextreme)
Dealextreme heeft zo veel op stock staan wat uiteindelijk niet op stock blijkt te zijn.. klagen heeft ook niet echt zin. Gewoon afwachten,,,,

Hoe lang dat duurt, is niet in te schatten... kan paar dagen duren maar kan ook zomaar een paar weken extra zijn

[ Bericht 14% gewijzigd door tokko1 op 25-04-2010 19:12:36 ]
pi_80701116
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dealextreme heeft zo veel op stock staan wat uiteindelijk niet op stock blijkt te zijn.. klagen heeft ook niet echt zin. Gewoon afwachten,,,,
En dat duurt ongeveer? Want normaal staat er dan toch iets met supplier ofzo? What ever.
  zondag 25 april 2010 @ 20:28:48 #73
48067 neo2000
pi_80705745
Dat duurt ongeveer zo lang als dat het duurt.
Maw, geen pijl op te trekken helaas.. Mocht het echt niet meer binnenkomen krijg je een refund of store credit..
pi_80705922
- doen we niet meer -

[ Bericht 87% gewijzigd door Klonk op 26-04-2010 16:49:14 ]
pi_80711010
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:47 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Die schijnen goed te zijn, maar welke zijn de pro-oordopjes voor een goede prijs eigenlijk?
  zondag 25 april 2010 @ 22:28:59 #76
48067 neo2000
pi_80711476
Oeh, disclaimer boven de quickreply..! Niiiiiice.
  Boks-Chick zondag 25 april 2010 @ 22:38:29 #77
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80712047
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef neo2000 het volgende:
lolwut
pi_80712496
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef neo2000 het volgende:
Ja, ik schrik me rot
Tap tap tap
pi_80718357
http://www.popbuying.com/(...)_NDS_NDSL_NDSi-21154

Dit is toch gewoon de Acekard 2i? Ondanks dat het er niet zo staat.

edit; twijfel
quote:
This is the fake ak2i.
Posted by:sin on: 3/11/2010 11:00:30 PM
Title:This is the fake ak2i.
Services:
Price:
Quality:
Comments:AKAIO 1.6 RC1 doesn’t work.

[ Bericht 40% gewijzigd door henkjan90 op 26-04-2010 09:03:31 ]
  maandag 26 april 2010 @ 11:32:52 #80
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_80722166
Ik ben op zoek naar die ene video waar de Chinezen in dat distributiecentrum met pakketjes gooien enz.
Iemand?
  maandag 26 april 2010 @ 11:46:37 #81
48067 neo2000
pi_80722677
quote:
Op maandag 26 april 2010 08:50 schreef henkjan90 het volgende:
http://www.popbuying.com/(...)_NDS_NDSL_NDSi-21154
Dit is toch gewoon de Acekard 2i? Ondanks dat het er niet zo staat.
edit; twijfel
[..]
Als je genuine wil, gewoon bij DX bestellen via de omweg. (via forum)
Hoe ik dit weet, tsjah..
pi_80723035
Mijn order staat op Packaging via Air Mail. Alles al afgezocht, maar niet kunnen achterhalen wat DAT nou weer betekent.
  maandag 26 april 2010 @ 16:27:05 #83
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80731571
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:58 schreef Osramp het volgende:
Mijn order staat op Packaging via Air Mail. Alles al afgezocht, maar niet kunnen achterhalen wat DAT nou weer betekent.
Gewoon packaging.
pi_80731626
Jeej, mijn solarautotje van 2 euro is verscheept

pi_80732397
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Gewoon packaging.
Ja, maar ik heb al een mail gehad dat de order geshipped is vanuit het fulfillment center.
  maandag 26 april 2010 @ 17:07:58 #86
48067 neo2000
pi_80733054
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:48 schreef Osramp het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb al een mail gehad dat de order geshipped is vanuit het fulfillment center.
Waarsch. een deel al geshipped, andere deel nog niet.
pi_80733888
Achter de 2dingen die ik heb besteld staat ready, maar erboven"Processing - Awaiting Stock"".
pi_80738293
Ik had met Pasen wat besteld op eBay, meteen verzonden, nu nog niet binnen..
Meer mensen die met Pasen wat hadden besteld en nog niks hebben ontvangen?

Ook ben ik zoek naar leuke accessoires voor mijn Kodak ZX1 camcordertje.
Te denken aan een statiefje etc.

Welke 'tripod' is het best?
Ik zie er een voor 1,49 dollar (99 cent op eBay) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1309 en 2 dollar (99 cent op eBay) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1308
  maandag 26 april 2010 @ 19:52:24 #89
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_80738941
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef Deezertje het volgende:

Ik zie er een voor 1,49 dollar (99 cent op eBay) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1309 en 2 dollar (99 cent op eBay) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1308
Die 1e link is het beste (Mini 4-inch Metal Tripod)
Kan je veel fjiner even wat bijstellen, met stroeve rubber pootjes blijft hij ook staan!
Die andere schuift heen en weer en glijd weg, athans bij mij dan he
  maandag 26 april 2010 @ 19:58:36 #90
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80739179
quote:

.
http://www.focalprice.com(...)DV_Tripod_Black.html
0.99
pi_80739581
tvp
as-wolk
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 26 april 2010 @ 20:41:09 #92
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_80740967
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:59 schreef Berend. het volgende:
Dat is een nieuwe status, Awaiting Stock betekent dat ze binnenkort voorraad binnenkrijgen, maar "Temporary stock shortage" (of iets in die trant) betekent dat het een hele tijd kan duren voordat er weer voorraad van is.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_80742638
quote:

Koop deze http://www.focalprice.com(...)t_Tripod_Silver.html
Super ding :p.
pi_80754981
Ik snap er geen hout van. Van mijn order is een gedeelte verzonden, staat op shipped via airmail. Het trackingnummer is RB151207126HK, maar de tracking van HKmail geeft geen resultaten.
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:40:24 #95
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_80755047
Zoek nog een goed SD kaartje van 32gb. Ook op Ebay staat van alles. Welke kan ik het beste nemen (voor in een autoradio).

Wil er niet meer dan 50 voor betalen als het kan...
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:18:25 #96
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80755894
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:40 schreef Sjabba het volgende:
Zoek nog een goed SD kaartje van 32gb. Ook op Ebay staat van alles. Welke kan ik het beste nemen (voor in een autoradio).

Wil er niet meer dan 50 voor betalen als het kan...
gewoon in nederland kopen, die chineze zijn bijna altijd nep

http://www.mymemory.co.uk/SD-Cards?filters=size:32768 of hier dit is wel goed

[ Bericht 7% gewijzigd door Unreal88 op 27-04-2010 09:44:55 ]
Hoi
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:58:23 #97
183846 joepie91
pi_80769919
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:19 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Die schijnen goed te zijn, maar welke zijn de pro-oordopjes voor een goede prijs eigenlijk?
SoundMagic PL-nogiets (30 of 50 ofzo?) van PopBuying schenen erg goed te zijn. Weet het niet zeker, want ik heb ze zelf nooit gekocht. Kan iemand hier meer over vertellen?
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:15:48 #98
61776 MaddoxX
pi_80773155
Is het eigenlijk mogelijk om bij TNT op te vragen waar het pakketje uithangt dmv het tracking nummer van wat HKP erop doet ?

Nog aan het wachten op ene die de 15e veranderde van status naar "left Hong Kong for its destination"
Kut aswolk
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:46:38 #99
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_80774216
Kan wel, en soms heb je geluk, maar de laatste tijd zijn ze zo lui bij de TNT om bij de referentie in plaats van de hele RBcijfers-reeks, alleen de laatste 4 cijfers, 5 cijfers, of RB met 4 cijfers, etc in te vullen, waardoor het niet in het systeem gevonden kan worden (de laatste keer bij mij dan). Zoveel zin heeft het dus niet meer, tenzij je mazzel hebt.

Maar MaddoxX, kan jij niet gewoon ff het systeem van TNT Post hacken en zelf je status opvragen?
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:04:56 #100
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80776944
http://chucklohr.com/808/#ComparisonOfVersions

Die van Jack is in ieder geval een kutversie, waarschijnlijk versie 1 en die heeft bagger video. Ik heb er 1 van ebay die goedkoper was en die is versie 3. Heerlijke video. Die van Jack is bagger en schokkerig
Hoi
pi_80777752
om jullie te plagen/informeren: mijn item van 5 dagen geleden, heeft hongkong al verlaten met als bestemming NL. Dus niet veel vertraging tot nu toe.Langste van de rit ligt hij toch in NL.
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:44:34 #102
48067 neo2000
pi_80778469
Vandaag iets ontvangen wat 15-4 verstuurd is. Toch vrij snel als je 't mij vraagt.
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:45:26 #103
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80778496
Ik wacht nog op iets van 1-4 :p
Hoi
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:00:55 #104
48067 neo2000
pi_80779145
Nu was dit ook wel een nalevering, waar ik ook over geklaagd had., met als verzenddatum op envelop 14-4..
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:40:05 #105
267675 standaard_broodrooster
doet alles met beleg
pi_80780712
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef neo2000 het volgende:
Vandaag iets ontvangen wat 15-4 verstuurd is. Toch vrij snel als je 't mij vraagt.
iets van 12-4 heb ik zojuist ontvangen.
goed horloge met onwijze meevallend bandje!
alleen loopt ie na een uur alweer 2 min op achter...
^O^ Hulde! ^O^
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:57:24 #106
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_80781478
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef Unreal88 het volgende:

Die van Jack is in ieder geval een kutversie, waarschijnlijk versie 1 en die heeft bagger video. Ik heb er 1 van ebay die goedkoper was en die is versie 3. Heerlijke video. Die van Jack is bagger en schokkerig

Interessant, nu alleen de vraag welke versie mijn md80 is
  dinsdag 27 april 2010 @ 21:01:11 #107
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80781647
FP heeft ook wel mooie spelers.
http://www.focalprice.com/8G--More_378_1_n.html
Die met dat grote scherm (ramos) lijken mij wel interresant.
  woensdag 28 april 2010 @ 11:53:02 #108
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80799391
Iemand een idee waar je MacBook sleeves kunt krijgen? Bij focalprice heb ik ze gezien, alleen geilen ze daar wat te hard op het Apple logo, ik zoek dus sleeves die precies om een MacBook passen maar niet zo'n Apple logo er op hebben. Normale laptop sleeves zitten niet "fit". Iemand enig idee?
pi_80800677
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Apekoek het volgende:
Iemand een idee waar je MacBook sleeves kunt krijgen? Bij focalprice heb ik ze gezien, alleen geilen ze daar wat te hard op het Apple logo, ik zoek dus sleeves die precies om een MacBook passen maar niet zo'n Apple logo er op hebben. Normale laptop sleeves zitten niet "fit". Iemand enig idee?
Heb je ebay al geprobeerd?
  woensdag 28 april 2010 @ 12:34:13 #110
61776 MaddoxX
pi_80800855
Hmm mijn pakketje wat van 15-4 verzonden is uit HK is nog niet in Nederland volgens TNT.. hmmm bagger
pi_80803313
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef Unreal88 het volgende:

Ik had ook een kut versie van ebay, de memorycard klikte er niet in..hij schoot er telkens uit
  woensdag 28 april 2010 @ 14:11:36 #112
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80804036
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Heb je ebay al geprobeerd?
Ja maar die zonder apple logo zijn allemaal "all brand" hoezen en passen dus niet perfect.
  woensdag 28 april 2010 @ 14:37:35 #113
259896 FibeR06
Plukt de dag!
pi_80804972
Vorige week vrijdag al een track nummer van Rachel gehad, maar kan hem op http://www.hongkongpost.com/eng/tracking/index.htm nog steeds niet tracken
pi_80809154
Ik word een beetje simpel van Dealextreme....heb al 2 mails gehad dat de order shipped is en nu kijk ik, is er 1 artikel nog "pending". Ben benieuwd of het ooit nog komt. 10 april besteld, mehn. Wachten is niet erg, maar geef dan een duidelijke eindtermijn.
  woensdag 28 april 2010 @ 16:45:53 #115
48067 neo2000
pi_80809649
Anders even een ticket inleggen misschien..
  woensdag 28 april 2010 @ 16:55:17 #116
61776 MaddoxX
pi_80810038
Lekker vaag en niet leuk ...

24-Apr-2010 shipped -- Nu net ontvangen !
15-Apr-2010 shipped -- Nergens te bekennen Hoelang wachten jullie normaliter eigenlijk voordat jullie denken van ... hmm dies ergens pleite geraakt etc..
11-April-2010 shipped -- Weekje geleden binnengekregen

Maar juist niet leuk omdat het essentiële onderdeel van 11 en 24 in die van 15 zit :/ bah
pi_80810091
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.36314 hier wachtte ik dus al op, in de winkel gister hadden ze die niet en nu heeft DX m voor n lekker lage prijs, verantwoord roken here i come
  woensdag 28 april 2010 @ 16:59:41 #118
267675 standaard_broodrooster
doet alles met beleg
pi_80810202
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:55 schreef MaddoxX het volgende:
Lekker vaag en niet leuk ...

24-Apr-2010 shipped -- Nu net ontvangen !
15-Apr-2010 shipped -- Nergens te bekennen Hoelang wachten jullie normaliter eigenlijk voordat jullie denken van ... hmm dies ergens pleite geraakt etc..
11-April-2010 shipped -- Weekje geleden binnengekregen

Maar juist niet leuk omdat het essentiële onderdeel van 11 en 24 in die van 15 zit :/ bah
ass wolk, jeweet
^O^ Hulde! ^O^
  woensdag 28 april 2010 @ 17:07:56 #119
61776 MaddoxX
pi_80810495
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:59 schreef standaard_broodrooster het volgende:

[..]

ass wolk, jeweet
Daar ga ik nog van uit ja dat die van 15 april ergens in een loods ligt weg te rotten totdat ze weer op schema zijn om die te verzenden.. maarja HKP zegt dattie al onderweg is naar NL. Maar TNT gebelt en die hebben nog niks met het referentienr. in NL gezien Alleen raar dat die van 24 April dan wel zo snel hier is Dat bedoelde ik ermee haha
pi_80811446
Hehe heb mijn Kanon MD-52 binnen gekregen. Lees even het revieuw forum voor een filmpje enzo. Ze zijn prima.
pi_80811941
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:07 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

Daar ga ik nog van uit ja dat die van 15 april ergens in een loods ligt weg te rotten totdat ze weer op schema zijn om die te verzenden.. maarja HKP zegt dattie al onderweg is naar NL. Maar TNT gebelt en die hebben nog niks met het referentienr. in NL gezien Alleen raar dat die van 24 April dan wel zo snel hier is Dat bedoelde ik ermee haha
Gewoon net pech dat dat pakketje onderaan de stapel ligt...het komt wel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2010 17:51:52 ]
  woensdag 28 april 2010 @ 18:24:41 #122
48067 neo2000
pi_80813000
Overigens not cool dat DX overspoeld wordt met allerlei WK shit. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35830
Helaas hebben ze het bij de olympics niet gedaan. Tenminste, ik wilde de "verkeerde" mascotte scoren.. http://www.endandit.nl/en(...)t-op-vancouver-fotos
  woensdag 28 april 2010 @ 19:41:13 #123
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_80815615
Ik krijg net spam binnen van PayPal waarin naast FocalPrice ook de site BuyInCoins wordt aangeprezen, die bij betaling met PP nog korting schijnt te geven ook op geselecteerde producten.

Prijzen lijken laag te zijn, maar dat zou 'introductory' kunnen zijn.

Bij wijze van proef ga ik deze bestellen.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_80816146
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik krijg net spam binnen van PayPal waarin naast FocalPrice ook de site BuyInCoins wordt aangeprezen, die bij betaling met PP nog korting schijnt te geven ook op geselecteerde producten.

Damn dat is inderdaad goedkoop... Jammer genoeg ondersteund mam mij niet bij het kopen van zo'n ding, anders had ik er allang een gehad (Ja, nog minderjarig, dan heb je niks te zeggen )
  woensdag 28 april 2010 @ 20:02:17 #125
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_80816418
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:55 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Damn dat is inderdaad goedkoop... Jammer genoeg ondersteund mam mij niet bij het kopen van zo'n ding, anders had ik er allang een gehad (Ja, nog minderjarig, dan heb je niks te zeggen )
Opent ze ook preventief alle pakjes voor je?
Met een beetje creativiteit kun je zo'n ding best bestellen ondanks je moeder
  woensdag 28 april 2010 @ 20:04:45 #126
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_80816527
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:55 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Nog minderjarig? Nog maar 13 bedoel je zeker
En niks te zeggen hebben heeft geen directe relatie met minderjarig zijn .
pi_80816838
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Opent ze ook preventief alle pakjes voor je?
Met een beetje creativiteit kun je zo'n ding best bestellen ondanks je moeder
Dat gelukkig niet, maar als (ja, als, als... pas 2 keer van de 70-100 china pakjes zijn door de douane gepakt bij mij) net toevallig dat pakje er uit wordt gepakt, en ze komen bij mij zeuren heb ik een moeder die niet blij zal zijn

Ik wou hem al ergens tweedehands uit NL kopen, maar niemand wou hem (voor een redelijke prijs) verkopen
pi_80816900
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:04 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Nog minderjarig? Nog maar 13 bedoel je zeker
En niks te zeggen hebben heeft geen directe relatie met minderjarig zijn .
Ja en nee. Waarschijnlijk ouder dan jij.

Wel een indirecte.
pi_80817096
quote:

http://www.buyincoins.com(...)-p1-product-402.html Neem dan deze.
  woensdag 28 april 2010 @ 20:19:39 #130
206640 Beelzebufo
pi_80817278
http://www.everbuying.com

Lijkt niet supergoedkoop, wel andere artikelen dan DX etc.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 28 april 2010 @ 21:04:53 #131
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80819469
http://www.buyincoins.com(...)er-product-1258.html
Heeft iemand ervaring met deze soort mp3 spelers? Focalprice en Popbuying verkoopt ze ook. Ik ben benieuwd hoe de geluidskwaliteit en de batterijduur is.

http://www.buyincoins.com(...)ite-product-829.html dit ga ik sowieso bestellen :p
Hoi
pi_80820683
http://www.everbuying.com/ Pas op! Een sneaky website dit. Staat op de home zo'n ding van 0.01cent staat er overal 0.01cent. Ik reken dus af, zie ik dat er sneaky ergens onder nog 1euro staat. Bahh! Er staat nog wel free shipping, dus zal wel iets anders zijn. Mijn fout, maar toch erg sneaky. Dus nu even order cancelen.

Commodity price : 0.01 + Insurance: 1.00
pi_80820896
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:29 schreef Berend. het volgende:
http://www.everbuying.com/ Pas op! Een sneaky website dit. Staat op de home zo'n ding van 0.01cent staat er overal 0.01cent. Ik reken dus af, zie ik dat er sneaky ergens onder nog 1euro staat. Bahh! Er staat nog wel free shipping, dus zal wel iets anders zijn. Mijn fout, maar toch erg sneaky. Dus nu even order cancelen.
Verzekerd verzenden en dat kun je gewoon afvinken.
pi_80821014
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:33 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Verzekerd verzenden en dat kun je gewoon afvinken.
Oh damn.
pi_80823144
Wtf... 50 van deze dingen kopen, voor 50 cent?

http://www.everbuying.com(...)-Reader-p-16137.html

EDIT: Ik kan er maar 1 kopen volgens mij
pi_80823544
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:18 schreef LiFePo4 het volgende:
Wtf... 50 van deze dingen kopen, voor 50 cent?

http://www.everbuying.com(...)-Reader-p-16137.html

EDIT: Ik kan er maar 1 kopen volgens mij
Max 1 ja.
  donderdag 29 april 2010 @ 07:55:44 #137
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80831246
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Wel een indirecte.
Ook al ben je minderjarig dan kan je nog wel een PP account hebben. Alleen moet je hem aan je eigen rekening koppelen. Maar eerst even je vader of moeder die 2 getallen laten doorgeven. En als ze dan bang zijn dat je teveel koopt kunnen ze toch gewoon op de rekeningafschriften kijken?
  donderdag 29 april 2010 @ 10:01:55 #138
268652 skitzin
Flugel addict
pi_80833350
Heb ik weer eens, bestel ik een pakketje uit China, houd de douane hem tegen
Krijg zon formulier thuis of ik aangifte wil doen...

Ik hoop dat hij snel aan komt, ligt nu al 7 dagen bij de douane
  donderdag 29 april 2010 @ 10:05:09 #139
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_80833437
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:01 schreef skitzin het volgende:
Heb ik weer eens, bestel ik een pakketje uit China, houd de douane hem tegen
Krijg zon formulier thuis of ik aangifte wil doen...

Ik hoop dat hij snel aan komt, ligt nu al 7 dagen bij de douane
wat zat erin?
Hoi
  donderdag 29 april 2010 @ 10:06:41 #140
268652 skitzin
Flugel addict
pi_80833473
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:05 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

wat zat erin?
http://www.hobbyking.com/(...)m.asp?idProduct=9975
Helicopter
  donderdag 29 april 2010 @ 10:51:15 #141
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_80834839
quote:
Op woensdag 28 april 2010 20:12 schreef LiFePo4 het volgende:

[..]

Wel een indirecte.
Als jij ouder dan mij bent, maar geen laser bestelt omdat je moeder het misschien niet wil hebben, dan heb je wel een erg triest leventje... Geen persoonlijke aanval ofzo, maar seriously...
  donderdag 29 april 2010 @ 14:58:26 #142
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_80843473
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:51 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Als jij ouder dan mij bent, maar geen laser bestelt omdat je moeder het misschien niet wil hebben, dan heb je wel een erg triest leventje... Geen persoonlijke aanval ofzo, maar seriously...
Dat noemt den Hollander een goede opvoeding als je naar je moeder luistert en braaf bent, meneer gajes allochtoon

Mja, doe eens gek en koop een laser terwijl mammie dat niet leuk vindt. Het is geen crack pijp
  donderdag 29 april 2010 @ 16:01:31 #143
48067 neo2000
pi_80845818
Hoe oud ben je dan, LiFePo4?

Van Popbuying:
quote:
Dear Customers,

Our office will be closed on May 1st-2nd and recovered on 3rd. All packages collected on April 30 will be shipped on May 3rd. Sorry for the delay and hope you understand.
Happy May Day!
WTF, die gasten hebben gewoon meer feestdagen dan wij hebben..
pi_80846323
Order Tracking
Tracking Number: RB0855187****
Tracking WebSite: http://www.track-trace.com/post

Waarom werkt die niet? Waar moet ik hem wel checken?

**** voor privacy.
pi_80849749
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:16 schreef Niekeuh het volgende:
Order Tracking
Tracking Number: RB0855187****
Tracking WebSite: http://www.track-trace.com/post

Waarom werkt die niet? Waar moet ik hem wel checken?

**** voor privacy.
http://popbuying.com/ordertracking.pb
  donderdag 29 april 2010 @ 19:42:32 #146
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_80852948
Zojuist wat grappige dingen besteld op dealextreme.

Ik had 20$ korting, en wist niet wat ik wou. Heb een BB gun gekocht, samen met een laser crosshair.

sku.769
sku.5982
-weg, illegaal in NL-
Sku.27323
En deze kreeg ik gratis!

Sku.800001

Nu maar wachten

[ Bericht 5% gewijzigd door BrandX op 29-04-2010 20:14:59 ]
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  donderdag 29 april 2010 @ 20:13:29 #147
206640 Beelzebufo
pi_80853995
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Zojuist wat grappige dingen besteld op dealextreme.

Ik had 20$ korting, en wist niet wat ik wou. Heb een BB gun gekocht, samen met een laser crosshair.

sku.769
sku.5982
-weg, illegaal in NL-
Sku.27323
En deze kreeg ik gratis!

Sku.800001

Nu maar wachten
-edit op geëditte reactie -

[ Bericht 4% gewijzigd door BrandX op 29-04-2010 20:15:41 ]
  vrijdag 30 april 2010 @ 12:40:07 #148
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
  vrijdag 30 april 2010 @ 12:56:15 #149
48067 neo2000
pi_80871260
Bedankbrieven kunnen in het Grieks.
pi_80871783
quote:
Ik heb besteld bij Focalprice, maar kan dus niet tracken. Heb er wel $1,70 voor betaald.
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 13:36:48 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_80872398
In de PCM van volgende maand (21 mei) komt een artikel over Chinese Internetwinkels.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:03:23 #152
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_80872960
ben benieuwd
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:12:21 #153
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_80873175
Vraagje, weet iemand een SKU voor super Nintendo controllers (namaak geen bezwaar)?
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:27:52 #154
66470 Klonk
Koning van Tofania
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:22:05 #155
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_80877367
quote:
True, heb ze nog goedkoper gevonden zelfs. Ben 5 euro kwijt voor twee pads
pi_80877987
Heb nog nooit iets van Ebay gekocht. Het is toch een soort marktplaats?
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:06:34 #157
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_80878343
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:49 schreef Berend. het volgende:
Heb nog nooit iets van Ebay gekocht. Het is toch een soort marktplaats?
jeps
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:06:49 #158
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_80878352
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:22 schreef Khadgar het volgende:

[..]

True, heb ze nog goedkoper gevonden zelfs. Ben 5 euro kwijt voor twee pads
geen geld
pi_80878558
Iemand wel eens Bjorn Borg's gekocht via Ebay? En? Of mag daar niet over gepraat worden? Het lijkt goedkoper dan via Jack?

[ Bericht 41% gewijzigd door Berend. op 30-04-2010 18:23:16 ]
pi_80879087
Iemand nog zo'n MD80 camera liggen die ik voor een schappige prijs over mag nemen ?
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:14:31 #161
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_80880031
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:15 schreef Berend. het volgende:
Iemand wel eens Bjorn Borg's gekocht via Ebay? En? Of mag daar niet over gepraat worden? Het lijkt goedkoper dan via Jack?
Mag niet.
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:37 schreef mvc het volgende:
Iemand nog zo'n MD80 camera liggen die ik voor een schappige prijs over mag nemen ?
Schappelijke.
pi_80880076
pi_80880765
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor pasfoto's is een ander topic
pi_80881102
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:42 schreef mvc het volgende:

[..]

Voor pasfoto's is een ander topic
pi_80881997
Een vraagje over douanerechten:
Ik koop voor een redelijk groot bedrag wat uit china.
Moet je zelf bij douane aan gaan geven dat je douanerechten en omzetbelasting verschuldigt bent?
Als je het niet aangeeft en ze controleren jou zending, moet je dan bij boete betalen ofzo of gewoon het verschuldigde bedrag?
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:43:50 #166
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_80885372
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:24 schreef Breekfast het volgende:
Een vraagje over douanerechten:
Ik koop voor een redelijk groot bedrag wat uit china.
Moet je zelf bij douane aan gaan geven dat je douanerechten en omzetbelasting verschuldigt bent?
Als je het niet aangeeft en ze controleren jou zending, moet je dan bij boete betalen ofzo of gewoon het verschuldigde bedrag?
ALS ze je pakketje pakken, dan krijg je brief met daarin berricht dat je het nog te betalen bedrag moet betalen.
En indien het om iligale artikelen gaat worden deze vernietigt, en kun je naar je geld fluiten
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:08:51 #167
78498 classpc
I don't like change
pi_80886510
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 13:36 schreef Karina het volgende:
In de PCM van volgende maand (21 mei) komt een artikel over Chinese Internetwinkels.
[ afbeelding ]
Dus straks bij DX alle prijzen omhoog omdat de verkoop explosief gestegen is?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_80886591
even een vraagje hier had ook toch iemand canvas bedrukt besteld?
was het iets en hoeduur was het ?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_80886689
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:08 schreef classpc het volgende:

[..]

Dus straks bij DX alle prijzen omhoog omdat de verkoop explosief gestegen is?
Hmm of juist goedkoper. Ze kunnen meer voor goedkoper inkopen.
  vrijdag 30 april 2010 @ 22:20:34 #170
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_80886937
Veel goedkoper of groter volume dan dit kan echt denk ik niet meer
pi_80887904
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:20 schreef Khadgar het volgende:
Veel goedkoper of groter volume dan dit kan echt denk ik niet meer
Hmm zal wel, maar ik denk dat het niet duurder wordt hoor.
  vrijdag 30 april 2010 @ 23:03:21 #172
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_80888626
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:01 schreef neo2000 het volgende:
Hoe oud ben je dan, LiFePo4?

LiFePo4 is 16, dus hij heeft inderdaad een triest leventje, en is zeker niet ouder dan mij
En ontopic: er zijn inderdaad wel erg veel feestdagen in China, morgen en overmorgen wordt er daar weer niet gewerkt
pi_80896307
Iemand ervaringen met "Bydabc"?

Zie link: http://www.bydabc.com/productinfo.asp?id=1189 tis onder de USA prijs, met alles erbij en ook nog is 3G die gisteren op zijn vroegst geleverd is. Ik vermoed dus nep of oplichting. Maar dat is natuurlijk wel een groot verschil. Bij nep kan je ervoor kiezen, bij oplichting ben je gewoon je geld kwijt en krijg je niets.
pi_80896786
zijn er hier nog users die de afgelopen dagen pakketjes hebben binnengekregen van DX? en zo ja, met veel vertraging? want op de site van hongkong post staat:

Due to the disruption of flights caused by the volcanic eruption in Iceland, there is a backlog of international air mail items (including Speedpost) destined for European destinations currently held at Hongkong Post pending resumption of flights to Europe. With the huge demand built up for air cargo space to Europe, Hongkong Post expects that it may take weeks to clear the existing backlog after the frequency of flights to Europe returns to the levels before the volcanic eruption. Customers are therefore strongly advised to refrain from sending air mail to European destinations until further notice.
pi_80898686
tvp
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:58:40 #176
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80902419
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:44 schreef Berend. het volgende:

[..]

Hmm zal wel, maar ik denk dat het niet duurder wordt hoor.
Die chinezen zijn ook niet dom. Ze willen ook geld verdienen. En als ze maar onder de NL prijs blijven kunnen ze het duurder blijven maken.
pi_80928992
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:32 schreef Osramp het volgende:
Ik word een beetje simpel van Dealextreme....heb al 2 mails gehad dat de order shipped is en nu kijk ik, is er 1 artikel nog "pending". Ben benieuwd of het ooit nog komt. 10 april besteld, mehn. Wachten is niet erg, maar geef dan een duidelijke eindtermijn.
Idd een ticket aangemaakt bij DX, heb van Jenny antwoord gehad(29-4) dat het item waarop gewacht werd, binnen is, er nu verpakt wordt en er asap verzonden wordt.
Status is nu weer: Processing - Awaiting Stock via Air Mail. Trackingnummer doet nog steeds niks en de status wijzigt elke dag zowat. Begrijp er niks van. Dat het even duurt maakt me niks uit, maar geef dan correcte informatie.....bleh. Goedkoop is weer eens duurkoop.
pi_80935942
quote:

Met de code '10%offeBayer' , 10% eraf(eerst een account aanmaken).

Ik heb dus ¤6,45 betaald voor die groene laser
pi_80937445
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:21 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

Met de code '10%offeBayer' , 10% eraf(eerst een account aanmaken).

Ik heb dus ¤6,45 betaald voor die groene laser
Wat gebeurd er als het onderschept wordt?
  zondag 2 mei 2010 @ 17:42:34 #180
48067 neo2000
pi_80939438
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
De reden dat we in China kopen:
pi_80980455
Effe een off-topic vraag, maar jullie weten het vast wel.
Als je aankopen doet via ebay met paypal moet je dan geld toevoegen aan je paypal rekening?
Op dit moment heb ik op m'n papyal ,die inmiddels gelinkt is aan m'n raborekening, 0 euro echter heb ik op m'n ebay account een aankopen kunnen doen met paypal. Wordt er automatisch van mijn raborekening het geld afgeschreven of moet ik het geld van mijn raborekening naar mijn paypal rekening overschrijven?
  maandag 3 mei 2010 @ 20:03:24 #182
259896 FibeR06
Plukt de dag!
pi_80980770
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:55 schreef sandsucker het volgende:

Mijn order is volgens Rachel de 23ste april al geshipped. Maar kan mn order nog steeds niet 'tracken'. Ben bang dat mijn pakketje op de grote stapel ligt.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:15:32 #183
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_80981296
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:55 schreef Mekkalomp het volgende:
Effe een off-topic vraag, maar jullie weten het vast wel.
Als je aankopen doet via ebay met paypal moet je dan geld toevoegen aan je paypal rekening?
Op dit moment heb ik op m'n papyal ,die inmiddels gelinkt is aan m'n raborekening, 0 euro echter heb ik op m'n ebay account een aankopen kunnen doen met paypal. Wordt er automatisch van mijn raborekening het geld afgeschreven of moet ik het geld van mijn raborekening naar mijn paypal rekening overschrijven?
Je zou gewoon dingen moeten kunnen kopen zo. Dus zonder geld eerst over te maken (duurt paar dagen), het zou gewoon vanzelf van je rabo afgeschreven moeten worden.
(het is wel voorgekomen dat mensen het niet zo lukt, maar hoort wel te kunnen..)
  maandag 3 mei 2010 @ 20:45:31 #184
48067 neo2000
pi_80982762
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef FibeR06 het volgende:

[..]

Mijn order is volgens Rachel de 23ste april al geshipped. Maar kan mn order nog steeds niet 'tracken'. Ben bang dat mijn pakketje op de grote stapel ligt.
Mwah, dat is toch nog niet ongewoon..

Ene keer werkt tracken naar mijn ervaring wel, andere keer niet.
pi_80988395
hmm bij veel van mijn bestellingen staat weer Processing- awaiting stock.... Eerder stonden ze nog op packaging/shipped. Zou het te maken hebben met de vertragingen bij het verzenden?
pi_80989616
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef sandsucker het volgende:
hmm bij veel van mijn bestellingen staat weer Processing- awaiting stock.... Eerder stonden ze nog op packaging/shipped. Zou het te maken hebben met de vertragingen bij het verzenden?
Precies hetzelfde hierzo. Van Jenny wel al antwoord gehad(4dgn geleden) dat alles binnen is en ze het nu verpakken. Status ging van shipped via airmail naar processing-awaiting stock
pi_80989652
@ Sandsucker:

ik heb vandaag wel een briefje van TNT in de bus gekregen dat ze vandaag aan de deur stonden. Dat was wel een pakketje van PB(purchaseorder).
4/13/2010 5:52:54 PM Package Shipped
4/27/2010 Hongkong verlaten(door aswolk probably). Vandaag aan de deur dus. Best snel(dat laatste dan he :-)
  maandag 3 mei 2010 @ 23:05:50 #188
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_80989890
LOL met ioffer..
BIJ een riem van een bekend merk (dat ik via taobao had voor 11$,EN HIER 60$ IS.. )

Ioffer vertaald alles naar nederlands via een programma ofzo..

Koper

Mar 9, 2010 4:07 AM
2-kleuren neger
2-kleuren beig

programma vertaald zwarte naar neger
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_80989952
aha ik ben dus niet de enige met het probleem. wel raar dat er processing-awaiting stock staat terwijl het product gewoon op voorraad is.

@nicap_tm: 6 dagen is wel netjes
pi_80991406
Hier gaan er straks toch een partij pakketjes naar binnen vallen Ik heb 13 bestellingen onderweg op dit moment, waarvan de oudste van 12-4 is (verzonden 12-4 bedoel ik dan). Als HKP de achterstand weg heeft, dan wordt het me toch een berg hier
pi_80992694
13 pakketjes? ook 13 losse artikelen? of meer:p?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 02:29:36 #192
183846 joepie91
pi_80994949
Zeg, hoe zit dat eigenlijk met die Suntekstore? De reviews op ResellerRatings zijn nogal gevarieerd... het lijkt wel alsof ze alleen de goedkope dingen verzenden ofzo.
En KaiDomain krijgt sowieso een score van 0.0 daar? Bestellen daar nog wel eens mensen?
pi_80995960
Ineens werkt de tracking van HKP:
The item (RB151207***HK) was posted on 3-May-2010 and is being processed for delivery to the addressee.

Gisteren gepost, dus dan zal het volgende week wel ergens gebracht worden
pi_81001971
vandaag 2 mailtjes binnen gekregen van 2 orders die nu ''shipped'' zijn en tot gister stonden op ''processing- awaiting stock''
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:31:32 #195
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81009941
Ik zag het nog niet staan hier, maar misschien een aanvulling op de vetraging van pakketjes vanuit Hongkong:
quote:
Dear customer,
Due to the volcanic eruption in Iceland on April 14, the flights destined for European have been disrupted.
FocalPrice orders from April 14 to April 21, which are shipped to European areas, have been held in the HK post office. Now, as the declining of the eruption, the Airlines have resumed service, but it may take 7-10 days for the HK post office to clear the existing backlog. We sincerely hope that you can patiently wait for a few days if your order can not be tracked or show “is being processed for departure from Hong Kong as of XX-Apr-2010” on the HK post website. Additionally, some orders shipped to European countries before April 14 may be held in the transfer airport temporarily as well. They are waiting for being shipped and will need five or seven days more than usual to reach destination.
Pls also note that: The flight for Brazil will be available after May 1st. So, the Bazilian customer need to wait for much more days than usual.
We feel sorry for any inconvenience.
Sincerely,
Focalprice Customer Service
Die mail was al verstuurd op 29 april.
Don't let my username fool you...
pi_81039768
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 08:01 schreef Osramp het volgende:
Ineens werkt de tracking van HKP:
The item (RB151207***HK) was posted on 3-May-2010 and is being processed for delivery to the addressee.

Gisteren gepost, dus dan zal het volgende week wel ergens gebracht worden
Bij mij hetzelfde verhaal...

Laat even weten wanneer jij het binnen hebt
  woensdag 5 mei 2010 @ 08:19:40 #197
48067 neo2000
pi_81040634
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:05 schreef revpolen het volgende:
LOL met ioffer..
BIJ een riem van een bekend merk (dat ik via taobao had voor 11$,EN HIER 60$ IS.. )

Ioffer vertaald alles naar nederlands via een programma ofzo..

Koper

Mar 9, 2010 4:07 AM
2-kleuren neger
2-kleuren beig

programma vertaald zwarte naar neger
Jouw ervaring met Ioffer? Zat al een beetje op de site rond te neuzen, maar wet niet echt wat ik ervan moet denken. Je bedoelt http://www.ioffer.com/ toch?
pi_81049277
hoe werkt dat store credit ? ik heb nog een aantal dollars maar als ik het wil gebruiken moet ik het ordernummer van een andere bestelling geven ?:S maar hij schrijft automatisch gelijk af bij paypal dus :S ?
pi_81050426
@$#!@#$!@#!#@$!$ Weer meer as van de vulkaan hoor ik net op 538.
pi_81053569
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:01 schreef Berend. het volgende:
@$#!@#$!@#!#@$!$ Weer meer as van de vulkaan hoor ik net op 538.
Mijn pakketje heeft hongkong verlaten, volgens tracking HKmail. Hoe lang zou het dan nog kunnen duren?
Als ik een schatting doe, dan komt het morgenochtend op Schiphol uit het vliegtuig. Donderdagmiddag bij TNT en vrijdag in huis. Optimistisch?
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:15:27 #201
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_81054247
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:52 schreef Osramp het volgende:

[..]

Mijn pakketje heeft hongkong verlaten, volgens tracking HKmail. Hoe lang zou het dan nog kunnen duren?
Als ik een schatting doe, dan komt het morgenochtend op Schiphol uit het vliegtuig. Donderdagmiddag bij TNT en vrijdag in huis. Optimistisch?
Ja
pi_81054639
Mijn pakket via Tifanny is ook verzonden stond er in zo"n automatische mail van dealperfect. Betekend dat het op weg is naar nederland? Of dat hij verzonden is naar hong kong post?

[ Bericht 1% gewijzigd door Berend. op 05-05-2010 22:20:12 ]
pi_81055059
Iemand enig idee waar de Acekard2i nog te krijgen is?

Op DealExtreme zijn ze verdwenen...
pi_81055927
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:52 schreef Osramp het volgende:

[..]

Morgenochtend op schiphol.
Donderdag & vrijdag op de douane
Zaterdag zondag weekend
Maandag dinsdag douane
Woensdag bij TNT
Donderdag met geluk thuis
pi_81055941
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:46 schreef henkjan90 het volgende:
Iemand enig idee waar de Acekard2i nog te krijgen is?

Op DealExtreme zijn ze verdwenen...
http://www.popbuying.com/
http://www.ndscardsale.com/ (is eigendom van dealextreme)

Of mag ik dat hier niet meer zeggen omdat ze "illegaal" zijn?
pi_81056133
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:20 schreef Joene94 het volgende:

[..]

http://www.popbuying.com/
http://www.ndscardsale.com/ (is eigendom van dealextreme)

Of mag ik dat hier niet meer zeggen omdat ze "illegaal" zijn?
Ik had begrepen dat die van Jack nep zijn, dus heb er maar één besteld bij NDSC!

Dank voor de link! M'n neefje ook weer blij hoop ik...
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:40:52 #207
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81056578
Ik heb een vraagje: Mijn dealxtreme order is net verzonden alleen de track code werkt niet. Als ik op het tracking number druk dan krom ik op de site van hongkong post en dan krijg ik dit:

"To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:"
Maar als ik mijn order nummer invul dan werkt het niet en het werkt ook niet als ik het tracking number invul...
pi_81057224
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:40 schreef Niemand.. het volgende:
Ik heb een vraagje: Mijn dealxtreme order is net verzonden alleen de track code werkt niet. Als ik op het tracking number druk dan krom ik op de site van hongkong post en dan krijg ik dit:

"To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:"
Maar als ik mijn order nummer invul dan werkt het niet en het werkt ook niet als ik het tracking number invul...
Dan ligt het nog niet bij de chineze douane maar nog op het postkantoor. Komt vanzelf dus wel. Kan ook heel lang gaan duren, ik heb er 2 staan die al 1 week nog op die melding staan.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:02:48 #209
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81057283
Duurt het dan lang voordat het ge-update word of voordat het eindelijk verzonden word?

Ik heb nog een beetje hoop dat het deze vakantie nog komt...
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:07:10 #210
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_81057433
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:30 schreef Berend. het volgende:
Mijn pallet via Tifanny is ook verzonden stond er in zo"n automatische mail van dealperfect. Betekend dat het op weg is naar nederland? Of dat hij verzonden is naar hong kong post?
pallet?
pi_81057732
quote:

Mijn order heeft daar 2 weken op gestaan, kan dus even duren.
pi_81057787
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:02 schreef Niemand.. het volgende:

Ik heb nog een beetje hoop dat het deze vakantie nog komt...
Dat gaat heel zeker niet lukken.
pi_81060383
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:19 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Morgenochtend op schiphol.
Donderdag & vrijdag op de douane
Zaterdag zondag weekend
Maandag dinsdag douane
Woensdag bij TNT
Donderdag met geluk thuis
en nog optimistisch dit hoor.
pi_81061102
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

pallet?
Sorry, pakket. Was via iPod Touch aan het typen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:52:25 #215
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81061527
Had Hitler de oorlog maar gewonnen, dan was vandaag de postbode gewoon superschnell langsgekomen met pakjes

Neo heeft een nieuwe bestelling gedaan bij FP

woensdag 5 mei 2010 @ 21:32:54 #216
48067 neo2000
pi_81063385
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:55:17 #217
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81064413
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef neo2000 het volgende:
Must.. Resist.. Buying..

Matcht wel goed bij m'n:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27351
(en http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29382 )
Die leren bril

Ik zat nog in een gekke bui ( 03:00) bijna zo'n flashlight te bestellen. Ik aandachtig alle discussies lezen en dan blijken het wel exemplaren voor smurfenpiemels te zijn

Een fleshlight neuken ok.... een beetje met je eikel tegen een fleshlight drukken
pi_81065684
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:30 schreef Berend. het volgende:
Mijn pakket via Tifanny is ook verzonden stond er in zo"n automatische mail van dealperfect. Betekend dat het op weg is naar nederland? Of dat hij verzonden is naar hong kong post?
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:11:46 #219
48067 neo2000
pi_81068184
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:55 schreef monkeybrain het volgende:

[..]
Een fleshlight neuken ok.... een beetje met je eikel tegen een fleshlight drukken
Dear dealextreme. I would like a refund due to sex injuries.

Overigens wel jammer dat schijnbaar DX op de envelop bij zulke zaken "Naughty toys" zet..
  donderdag 6 mei 2010 @ 00:27:21 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81071285
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dear dealextreme. I would like a refund due to sex injuries.

Overigens wel jammer dat schijnbaar DX op de envelop bij zulke zaken "Naughty toys" zet..
Ik rol maar een paar plakjes ham op en leg dit tussen 2 kussens
pi_81072875
Hmm, wacht nog steeds op 2 pakketjes. 5 april en 14 april :p
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:47:32 #222
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81076834
quote:

Het is al veranderd, nu staat er:
Destination - Netherlands
The item (XXXXXXXXXX) was posted on 6-May-2010 and is being processed for delivery to the addressee.

Joehoe!!

EDIT: oke nu snap ik er niks meer van, ik kijk nu op de site van dealextreme en mijn eerste order status was: Packaging daarna Shipped en nu heb ik weer Waiting voor supplier Klopt dit? Alle dingen in die order waren op voorraad...

[ Bericht 9% gewijzigd door Niemand.. op 06-05-2010 09:57:06 ]
pi_81077293
mensen mensen, geduld is een schone zaak.
Die spullen komen echt wel, en door hier de hele tijd te vermelden wat je status is, gaat er niks sneller hoor

Laat liever wat leuke nieuwe gadgets zien
Ik ben nog op zoek naar een afvuur-apparaat (rocket launcher) met schuimrubberen kogels/raketjes ofzo. voor op kantoor
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:13:09 #224
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81077485
Zoiets, zijn wel hele leuke dingen maar compleet nutteloos :

Of... koop er 5!!

Hier kan je zien waarom ze niet bij dealextreme te koop zijn: http://www.dealextreme.co(...)-206~threadid.444554

[ Bericht 28% gewijzigd door Niemand.. op 06-05-2010 10:18:18 ]
pi_81077552
hahaha geniaal.
Heeft iemand zo'n ding?
pi_81078781
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:23 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

en nog optimistisch dit hoor.
Klopt. Vooral nu met al die feestdagen. Meestal zit er bij mij iets van één weekje tussen verzonden in het vliegtuig en hier thuis aankomen, maar nu is het toch echt rond de 2,5 week.
Maar, ik wacht rustig af. Hoop dat ik vandaag weer wat binnen mag krijgen aan pakketjes want het is een tijd terug dat ik wat heb gezien, en ik verwacht toch aardig veel.
pi_81079262
http://www.ioffer.com/users/thexboxkingdom

zou deze een beetje te vertrouwen zijn?
pi_81082283
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:13 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.ioffer.com/users/thexboxkingdom

zou deze een beetje te vertrouwen zijn?
Volgens mij moet je dan wel Amerikaanse game's nemen. Die zijn PAL toch ofzo?
pi_81085760
Ik ben verliefd op die sites. Zulke leuke hebbedingetjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 06-05-2010 14:17:21 ]
pi_81086685
Ik zoek een zaklampjes voor in doktersjassen. Ongeveer ter grootte van een balpen, stevige, witte lichtbundel, lange levensduur, liefst een clip zoals een pen en met een aan/uit-knop op de achterkant. Bij Dealextreme kan ik alleen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28568 vinden, maar mi. is de lichtopbrengst daar te gering.

Is iemand een dergelijk lampje tegengekomen?

[ Bericht 1% gewijzigd door dotKoen op 06-05-2010 14:25:39 ]
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:23:17 #231
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81086948
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:17 schreef dotKoen het volgende:
Ik zoek een zaklampjes voor in doktersjassen. Ongeveer ter grootte van een balpen, stevige, witte lichtbundel, lange levensduur, liefst een clip zoals een pen en met een aan/uit-knop op. Bij Dealextreme kan ik alleen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28568 vinden, maar mi. is de lichtopbrengst daar te gering.

Is iemand een dergelijk lampje tegengekomen?
Deze?: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10720
Lijkt op een pen en geeft behoorlijk wat licht.

EDIT: of deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10683 Ziet er nog beter uit.
pi_81087161
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Deze?: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10720
Lijkt op een pen en geeft behoorlijk wat licht.

EDIT: of deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10683 Ziet er nog beter uit.
Bedankt! Die laatste is zeker mooi. Ik ga daar een paar van bestellen voor in mijn witte jas (en wat reserve dus). Helaas niet op voorraad, maar ik heb nu nog een lampje liggen.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:34:38 #233
121310 venomsnake
El Saltador
pi_81087411
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben verliefd op die sites. Zulke leuke hebbedingetjes.
Ik ben vooral verliefd op taobao
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:51:02 #234
48067 neo2000
pi_81088117
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Bedankt! Die laatste is zeker mooi. Ik ga daar een paar van bestellen voor in mijn witte jas (en wat reserve dus). Helaas niet op voorraad, maar ik heb nu nog een lampje liggen.
Wel foto's maken en posten, als je doktertje gaat spelen he!
pi_81088333
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Als iets op uitverkocht staat komt het meestal niet meer terug in het assortiment.
pi_81089721
Hoe werkt Taobao, want ik snap er geen bal van
Tap tap tap
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:31:13 #237
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_81089791
Ah, hier zijn jullie!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_81089811
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Hoe werkt Taobao, want ik snap er geen bal van
heb je de OP gelezen

maar taobao werkt net zoals ebay
pi_81089852
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Wel foto's maken en posten, als je doktertje gaat spelen he!
Nee
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:56 schreef Superlam het volgende:

[..]

Als iets op uitverkocht staat komt het meestal niet meer terug in het assortiment.
Jammer

Een kans dat een andere toko deze lampjes verkoopt?
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:33:26 #240
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_81089882
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:32 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Nee
[..]

Jammer

Ben ze laatst tegengekomen op Ebay, wellicht kun je het daar eens proberen.
6 eien
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:34:46 #241
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_81089955
Zoiets dus.
6 eien
pi_81089965
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:31 schreef gers het volgende:

[..]

heb je de OP gelezen

maar taobao werkt net zoals ebay
Ja, gelezen, er staat alleen dat je er wel verzendkosten betaalt. Toch? *kijkt nog een keer*
Tap tap tap
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:54:28 #243
48067 neo2000
pi_81090799
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, gelezen, er staat alleen dat je er wel verzendkosten betaalt. Toch? *kijkt nog een keer*
Hij bedoelde de OP van dit topic.
pi_81091088
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:54 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hij bedoelde de OP van dit topic.
Ik ook
Ik moet jack dus gaan stalken
Tap tap tap
pi_81098091
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ook
Ik moet jack dus gaan stalken
Als je geen nepspullen (kleding e.d. ) wil kopen mag je hier van alles vragen als het goed is:
Je kunt mailen naar een paar mensen om je bestelling te maken:
dealperfectcs02@gmail.com -> Rachel, assistente van Jack. Jack doet zelf geen taobao-orders meer volgens mij, dus je kunt er een bij je assistente maken. Je geeft (in het Engels) een linkje door en vraagt netjes om de prijs. Als je haar prijs die ze via de mail doorgeeft oké vindt, dan vraag je om een payment request en geef je desnoods je adresgegevens door (maar dat kan ze ook via je paypal e-mail zien). Je betaald dan met paypal, en zij maakt de taobao bestelling voor je.
dealperfectcs03@gmail.com -> Tiffany, andere assistente van Jack. Zelfde verhaal als hierboven.
taobao@dougenjin.nl -> Een Nederlander "John Doe" op een ander niet nader te noemen forum welke ook bestellingen aanpakt. Hij zit in China tot september en voor de lol doet hij naast zijn werk daar ook taobao orders. Maar hij pakt alleen bestellingen van meerdere producten aan, dus niet 1 product, maar 3 tot 5 producten tegelijk. Hierdoor is hij ook goedkoper in de meeste gevallen. Hem betaal je via een overboeking naar zijn Nederlandse rekening toe. Als je overboeking niet wilt, is paypal ook een optie.

Als je wel nepspullen wil kopen mogen we je hier verder niet helpen.
pi_81109849
Ik heb vandaag spontaan een order binnen van 16 apr terwijl ik er meer heb van voor die tijd haha
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:26:06 #247
259896 FibeR06
Plukt de dag!
pi_81111666
Mijn pakketjes zitten eindelijk in het vliegtuig
pi_81112786
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Klopt. Vooral nu met al die feestdagen. Meestal zit er bij mij iets van één weekje tussen verzonden in het vliegtuig en hier thuis aankomen, maar nu is het toch echt rond de 2,5 week.
Maar, ik wacht rustig af. Hoop dat ik vandaag weer wat binnen mag krijgen aan pakketjes want het is een tijd terug dat ik wat heb gezien, en ik verwacht toch aardig veel.
Hier precies hetzelfde. 10 april op de post gegaan. Tot 29 april daar op het postkantoor gelegen en nog niks binnen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 00:07:28 #249
183846 joepie91
pi_81113550
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:32 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Nee
[..]

Jammer

Al gekeken op Focalprice?
pi_81121508
Vraagje mijn langverwachte pakket is binnen. Ik had wat besteld via taobao (speelgoed) nou was het geschatte gewicht 800 gram en daar was de prijs ook op gebaseerd. Ik wist zelf ook niet hoeveel het zou wegen. Nu komt het aan en ik heb het op de weegschaal gelegd en is het gewicht net nog geen 500 gram. Nou wil ik niet zeikerig overkomen en 100 gram verschil had je mij niet over gehoord. Iemand weleens zelfde situatie gehad en wat heb je er mee gedaan? Of tips
pi_81122801
Over hoeveel centen praat je? 15 of 20 eurocent?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:04:27 #252
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81123299
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Over hoeveel centen praat je? 15 of 20 eurocent?
De dollarkoers is niet gunstig he, misschien is het wel 30 cent!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:07:36 #253
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_81123414
Ik vind wel dat hij gelijk heeft, ik weeg het zelf nooit na. Maar als het zwaarder is dan gedacht hoor je ze wel, maar lichter niet....
En volgens mij scheelt 300 gram toch best wel wat hoor in de prijs.
pi_81124793
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik vind wel dat hij gelijk heeft, ik weeg het zelf nooit na. Maar als het zwaarder is dan gedacht hoor je ze wel, maar lichter niet....
En volgens mij scheelt 300 gram toch best wel wat hoor in de prijs.
Scheelt ongeveer 8 dollar, kijk 30 cent hoor je mij niet over.
pi_81125428
via wie besteld?

kijk je moet er vanuit gaan dat die DealPerfect lui niet precies weten wat een taobao item weegt. Ze gokken maar wat. En ze gaan daarna geen correcties meer maken in de betalingen.
De volgende keer schatten ze wel weer in jouw voordeel...

Ik zou het wel ff aankaarten bij ze idd, mssch haal je er nog een voordeeltje uit.
pi_81125796
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef G-NiLES het volgende:
via wie besteld?

kijk je moet er vanuit gaan dat die DealPerfect lui niet precies weten wat een taobao item weegt. Ze gokken maar wat. En ze gaan daarna geen correcties meer maken in de betalingen.
De volgende keer schatten ze wel weer in jouw voordeel...

Ik zou het wel ff aankaarten bij ze idd, mssch haal je er nog een voordeeltje uit.
Ik wist het ook niet wat het zou wegen van te voren. Normaal weeg ik nooit wat na, maar nu was ik gewoon nieuwsgierig.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:29:28 #257
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81126765
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Scheelt ongeveer 8 dollar, kijk 30 cent hoor je mij niet over.
Woehoe, 5 euro!

Jij bent toch akkoord gegaan met die schatting (en let op het woord "schatting")? Jij wilt toch zo graag goedkoop zaken doen in China? Als je het hier had gekocht, was je vast duurder uit geweest.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:42:04 #258
48067 neo2000
pi_81127288
Daarom laat je ook eerst een offerte opmaken door Jack. Waar je mee akkoord gaat.
pi_81128068
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:29 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Woehoe, 5 euro!

Jij bent toch akkoord gegaan met die schatting (en let op het woord "schatting")? Jij wilt toch zo graag goedkoop zaken doen in China? Als je het hier had gekocht, was je vast duurder uit geweest.
Ben ik met je eens. Maar een paar maanden geleden kwam er een zending niet aan en daar zit ik nog steeds op een refund te wachten. Mag ik dan wat te zeiken hebben?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:02:58 #260
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81128161
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:00 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Maar een paar maanden geleden kwam er een zending niet aan en daar zit ik nog steeds op een refund te wachten. Mag ik dan wat te zeiken hebben?
Daarover wel uiteraard Maar dat is het risico van in China bestellen... Daar kennen ze dingen als consumentenrecht vast niet.
pi_81129601
Over de postbezorging, het kan ook meezitten:
Pakketje had 3 mei Hongkong verlaten
2 feestdagen tussendoor
7 mei hier binnen

Netjes, aardig nieuw record!
pi_81132201
Kan het serieus dat je voor zo weinig geld een iPod Nano kan bestellen?

http://item.taobao.com/item.htm?id=3858610861
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:23:34 #263
206640 Beelzebufo
pi_81132281
quote:

Vandaag binnengekomen (8 dagen) in een soort grijs plastic vuilniszakje. Pen zelf zat voldoende in noppenfolie ingewikkeld. Geen batterijen erbij.

Ik heb natuurlijk &^#$* weer geen AAA liggen, kan het nog niet proberen dus.

[edit]
Net halflege batterijen uit een afstandsbediening gehaald. Lekker fel, maar net niet 100% in focus.
Voldoende bruikbaar lijkt me. Ga vanavond in het donker eens kijken hoe ver ik er mee kom.

[ Bericht 11% gewijzigd door Beelzebufo op 07-05-2010 14:31:17 ]
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:24:40 #264
206640 Beelzebufo
pi_81132339
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:22 schreef Niekeuh het volgende:

Het is heel simpel: als het te mooi lijkt om waar te zijn dan IS het te mooi om waar te zijn. Zal vermoedelijk een nepperd zijn van bedenkelijk allooi.
pi_81133048
^ Bedankt!
- knip, lees de OP eens goed door -

[ Bericht 77% gewijzigd door Klonk op 07-05-2010 14:40:08 ]
pi_81134648
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:23 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Vandaag binnengekomen (8 dagen) in een soort grijs plastic vuilniszakje. Pen zelf zat voldoende in noppenfolie ingewikkeld. Geen batterijen erbij.

Ik heb natuurlijk &^#$* weer geen AAA liggen, kan het nog niet proberen dus.

[edit]
Net halflege batterijen uit een afstandsbediening gehaald. Lekker fel, maar net niet 100% in focus.
Voldoende bruikbaar lijkt me. Ga vanavond in het donker eens kijken hoe ver ik er mee kom.
Maak even een video aub.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:20:12 #267
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81135484
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:22 schreef Niekeuh het volgende:

Het is geen echte. Dus daarom is de prijs zo laag.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:13:28 #268
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_81138389
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:07 schreef Berend. het volgende:

[..]

Maak even een video aub.
Ik heb dr ook twee besteld, ik zal 'm wel showen als ik binne heb. In vergelijking met me DX 50mW?
pi_81138985
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:13 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik heb dr ook twee besteld, ik zal 'm wel showen als ik binne heb. In vergelijking met me DX 50mW?
Wil je de 50mW ook eens laten zien?
pi_81140134
Wisselkoers: 1 EUR = 1.23118 USD
pi_81140509
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:53 schreef Joene94 het volgende:
ik weet nog wel dat het 1 eur= 1,60 dollar ws
pi_81144536
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef gers het volgende:

[..]

Dat waren nog eens tijden !
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:32:18 #273
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_81150275
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:46 schreef mvc het volgende:

[..]

Dat waren nog eens tijden !
1 Woord: Griekenland
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:05:01 #274
206640 Beelzebufo
pi_81172345
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:07 schreef Berend. het volgende:

[..]

Maak even een video aub.
Hmmm.... Ik sta nog niet te juichen van vreugde hier. Er zitten nu versche batterijen in, maar na een seconde schiet het ding in een soort 'dimstand'. Mogelijk een gepotmodde (lees: opgevoerde) versie van een lager vermogen dus. Misschien schroef ik hem vanavond even open.

[edit]
Heb een bericht aan BIC gestuurd, kijken hoe snel ze reageren.
[/edit]

[ Bericht 6% gewijzigd door Beelzebufo op 08-05-2010 12:23:22 ]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:15:01 #275
48067 neo2000
pi_81172697
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

1 Woord: Griekenland
1 tip: uit de EU en pas terug laten komen als ze hun kredietwaardigheid weer op orde hebben.
DON'T SCREW WITH OUR SHEEP IMPORTS!
pi_81176536
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:53 schreef Joene94 het volgende:
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:52:14 #277
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81183278
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

1 tip: uit de EU en pas terug laten komen als ze hun kredietwaardigheid weer op orde hebben.
DON'T SCREW WITH OUR SHEEP IMPORTS!
Het probleem is alleen veel groter dan Griekenland.

Ten eerste hebben we vrijwillig de gulden opgegeven, althans we hebben het laten gebeuren. De gulden is 10/20% te laag omgewisseld door Zalm, bewust gedaan. De laatste jaren drukken ze de Euro met 12% bij terwijl de economie met geluk 3% groeit. Dat is echt een ramp met een fiat monetair systeem, althans voor het klootjesvolk. Een hoop landen hebben zich niet gehouden aan de afspraken om de begrotingstekorten niet boven de 3% te laten komen.

Dus tja, ga money is debt maar eens kijken op googlevideo. Het slavensysteem van de banken en Nederlandse politici en media doet net alsof er niks aan de hand is Pak de pot vaseline er maar bij want we krijgen vanzelf Argentijnse toestanden in Europa

Dit alles is al jaren terug voorspeld op diverse websites met "complottheorieën".
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:10:01 #278
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81183909
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef gers het volgende:

[..]

Vroegah
Tap tap tap
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:45:54 #279
48067 neo2000
pi_81185078
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:52 schreef monkeybrain het volgende:
I know.. Ik probeer er zoveel mogelijk over de lezen, maar goed, je leest vaak nieuwsberichten die elkaar tegenspreken, dus het is moeilijk om er nu een goed beeld bij te vormen. Dat ik weinig vertrouwen heb in de Nederlandse politici is denk ik onderhand geen geheim meer, en dat onze politici er een handje van hebben leuke functies te "kopen" in het bedrijfsleven dan wel in de Europese politiek over de rug van het volk valt zeg maar ook niet echt in de categorie goed bewaarde geheimen.
Vroegah, toen de keiharde ouderwetsche gulden nog mee kon met de ijzer sterke DeutschMark.. Vroegah.

Maar goed, buiten het feit dat onze politici allemaal graaiers zijn, het hele justitiële apparaat in Nederland om te janken is, je niet eens oom agent meer om hulp hoeft te vragen als je bij wijze van spreke dood geschopt wordt op straat en Nederland langzaamaan verandert in een communistische staat is het best nog goed vertoeven in dit land.
pi_81201111
Ik heb -zie onder- nodig, jammer genoeg is de echte prijs hiervan 10 euro incl verzending hier in NL Het moet dus een 3.5mm plug zijn naar een + en - draadje, die connector op het einde soldeer ik er zelf nog wel aan aangezien ik niet denk dat ze daarmee te krijgen zijn.

Wie o wie?
  zondag 9 mei 2010 @ 09:32:10 #281
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_81204536
quote:
Op zondag 9 mei 2010 01:14 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik heb -zie onder- nodig, jammer genoeg is de echte prijs hiervan 10 euro incl verzending hier in NL Het moet dus een 3.5mm plug zijn naar een + en - draadje, die connector op het einde soldeer ik er zelf nog wel aan aangezien ik niet denk dat ze daarmee te krijgen zijn.
[ afbeelding ]

Wie o wie?
Ik snap niet helemaal wat je zoekt, een 3.5mm koptelefoon jack met een draad eraan?
Je hoeft niet alles te versturen, er zijn ook nog normale winkels waar ze snoertjes hebben Gewoon de andere kant eraf knippen en solderen.

@Neo
Is ook voor de dragonball Z generatie de het Euro gebeuren niet bewust hebben meegemaakt en nu wel mogen stemmen
pi_81218625
Hoe minder gunstig de koers voor ons wordt, hoe rustiger dit topic blijft....
pi_81222959
van 16 april shipped nog steeds niet binnen..
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2010 @ 20:38:45 #284
230491 Zith
pls tip
pi_81225880
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vroegah
Vroeger was 1 euro 0.75 USD
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_81225930
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef Zith het volgende:

[..]

Vroeger was 1 euro 0.75 USD
Vroeger hadden we de gulden.
Het is maar net hoe ver je terug wil gaan he..
  zondag 9 mei 2010 @ 22:20:45 #286
48067 neo2000
pi_81231309
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:39 schreef Superlam het volgende:

[..]

Vroeger hadden we de gulden.
Het is maar net hoe ver je terug wil gaan he..
Florijn, schavuit!
  zondag 9 mei 2010 @ 22:27:32 #287
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81231656
Vroeger had je nog helemaal geen dollars!
Tap tap tap
pi_81235010
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:37 schreef Arboxx het volgende:
Dus? Ik heb orders verstuurd op 4 april nog niet binnen. Boeiend, komt vanzelf

2 regels bij bestellen in China:
1. Het is goedkoop
2. Het duurt lang, heel lang voor het er is
  zondag 9 mei 2010 @ 23:51:40 #289
268749 Qaox
Aardappel
pi_81235864
Weet een van de Fok! economen of de Euro nog bijtrekt?
pi_81236770
Ja dat doet ie.

Of niet.
pi_81241778
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja dat doet ie.

Of niet.
  maandag 10 mei 2010 @ 09:04:55 #292
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81242109
quote:
Ik heb ook nog 2 pakketjes uit die tijd die nog binnen moeten komen. Ligt dus aan de aswolk uit IJsland, de pakketjes die toen verstuurd hadden moeten worden, worden nu pas verstuurd zodra er plaats/tijd is.
  maandag 10 mei 2010 @ 09:42:28 #293
48067 neo2000
pi_81242948
Was er niet iemand op zoek anar een laserpod?

http://www.gadgetknaller.(...)od-Galaxy-p-594.html

Niet helemaal China, maar goed..
pi_81243723
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef neo2000 het volgende:
Was er niet iemand op zoek anar een laserpod?

http://www.gadgetknaller.(...)od-Galaxy-p-594.html

Niet helemaal China, maar goed..
Ook niet echt goedkoop.
pi_81243742
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:17 schreef Superlam het volgende:

[..]

Ook niet echt goedkoop.
Wat kan je daarmee?
pi_81248060
quote:
Hier ook ongeveer rond die tijd Geloof eerder dat ze alles per boot sturen.
pi_81251997
whattefuck is het toch met focalprice en dealextreme. Hun nieuwe producten zijn nooit op voorraad.
  maandag 10 mei 2010 @ 16:32:18 #298
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
  maandag 10 mei 2010 @ 16:36:43 #299
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_81257554
quote:
Ik zeg:
Te duur voor dealxtreme en prestaties lijken me niet geweldig met zo'n ding.
pi_81258219
quote:
Denk aan garantie etc...
pi_81258512
quote:

Voor dat geld haal je een iPad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')