Stuur gewoon via hun e-mail adres.quote:Op maandag 19 april 2010 18:07 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik stuur een mail naar die customer service via support.popbuying.com en krijg deze error? Al 10x opnieuw geprobeerd.
Sorry, Invalid processing
Back to The Previous Step In 3 seconds
.quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef AversusZ het volgende:
Ik probeer nu wat te kopen op DP maar krijg iedere keer bij het afronden (confirm & Create this order) een foutmelding. Meer mensen hier last van?
Apeldoorn? Dan mogen ze mijn pakje wel naar beneden pleurenquote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef mitchy112 het volgende:
Nu zit die boven apeldoorn ik hoop dat er een paar van mijn pakketjes bijzitten 1 van mijn pakketjes staat bij processed voor delivery al een weekje ofzo dus ja...
Ja sorry, bedoelde iets kopen van DP via pbpurchasequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:27 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Stuur gewoon via hun e-mail adres.
dealperfectcs01[ afbeelding ]gmail.com
dealperfectcs02[ afbeelding ]gmail.com
popbuyingcs[ afbeelding ]gmail.com
[..]
.
Bij Dp kan je niet meer bestellen. Of bedoel je Popbuying?
Je hebt gelijk, bedankt!quote:Op maandag 19 april 2010 20:17 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Start hij niet op? Als dat zo is, moet je even het .NET Framework 3.5 installeren. Dan zou hij moeten werken
Anders lees je de OP gewoon evenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:20 schreef afratjuh het volgende:
Hoe werkt het btw precies als je iets koopt bij Jack,
krijg je dan een bankrekeningnummer gestuurd en stort je daar een bedrag op?![]()
Of hoe gaat het anders (via paypal)?
Is het helemaal veilig?![]()
Sorry voor de nogal noob-vragen,
just getting started! haha
Greetz!
Die site had ik al eerder wel bekeken! ;dquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Psssttt, kijk dit even. http://sites.google.com/site/fokhelp/home
nog een keer dan, en daarna de OP.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef afratjuh het volgende:
[..]
Die site had ik al eerder wel bekeken! ;d
Jack is niet de prijsident van de Europese bank hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:12 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik de laatste tijd erg jammer vind is dat veel prijzen naar Europese maatstaven zijn gestegen. Het voordeel is er bij de meeste producten er een beetje af om het te bestellen. Juist omdat zo veel westerlingen akkoord gaan met een normale prijs kunnen Jack en andere Chinese webshops hun prijzen verhogen. Ik vind het gewoon erg zonde.
Kleine copters wegen 40 gram, camera's gaat alleen met grotere lukkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef MagischMannetje het volgende:
Nog 1 vraagje:
Zijn die heli's het nu wel of niet waard. Lijkt me namelijk wel mooi met een camera eronder, of wordt dit helemaal niks.
Carbon propellers
Lang leve eBay sellersquote:Dear Unreal88,
Bring my best regards to your families.
Thank you for shopping with us. We shipped the item today,
For the volcanic eruption in Iceland, flights are cancelled from Hongkong
to Europe, your parcel will be delayed at least a week estimated by now.
Arrival time (estimated):
-Standard Service HongKong Post Air Mail):
22-27 days to UK, Europe(delayed by the volcanic eruption), 25 days or more
to France,Italy& others, kindly pay attention please to receive the parcel
by the time.
Link:
http://www.royalmail.com/portal/rm/content1?catId=112300784&mediaId=3800088#1600082
http://abpost.ebay.cn/logistics/2010/0416/2156.html
Ik begrijp waar je heen wil, geen vragen die op die site staan....quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
nog een keer dan, en daarna de OP.
And shame on Greece!!quote:
Misschien een linkje?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef afratjuh het volgende:
Heeft iemand btw ervaring met de Ultrathin 0.3mm Blue Flexible Waterproof Keyboard ?
En wat is eigenlijk verschil tussen Paypal express checkout en standaard checkout?
Beide landen hebben er een handje van de economie naar de donder te helpen ja.quote:
sorry, ofcourse;quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
And shame on Greece!!![]()
[..]
Misschien een linkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |