?quote:Op maandag 19 april 2010 16:12 schreef kof1989 het volgende:
Thanks for the information, if you have more information please tell us.
gewoon wachten, duurt ook nog wel even. Aswolk je weet zelf.quote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Berend. het volgende:
En euhh ik heb op popbuying de 4de wat gekocht, en nog niet binnen. Wat te doen?
Jaquote:
Via de site is het hetzelfde als bij DX. Maar via de mail stuurt hij je een betaal verzoek die je moet betalen.quote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef Berend. het volgende:
Zou iemand me kunnen uitleggen hoe het proces met jack gaat? Hoe betalen enzo. Of mag dat niet?
Mail customer service/Jack/Rachelquote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Berend. het volgende:
En euhh ik heb op popbuying de 4de wat gekocht, en nog niet binnen. Wat te doen?
Moet soms wel 4 weken wachten dus heb geduldquote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Berend. het volgende:
Ik stuur een mail naar die customer service via support.popbuying.com en krijg deze error? Al 10x opnieuw geprobeerd.quote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Via de site is het hetzelfde als bij DX. Maar via de mail stuurt hij je een betaal verzoek die je moet betalen.
[..]
Mail customer service/Jack/Rachel
Wachten, de 4e is pas kort geleden voor Chinese begrippenquote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Berend. het volgende:
Hier ookquote:Op maandag 19 april 2010 12:33 schreef monkeybrain het volgende:
Net een mail ontvangen, ik krijg mijn 1 cent Iphone cover niet omdat de voorraad op is
Ik krijg een refunden een 2% coupon
![]()
Slecht en bot, dus niet doenquote:Op maandag 19 april 2010 20:12 schreef Deezertje het volgende:
Hoe zijn die Gillette Fusion mesjes; nepperds van DP
Als je donshaar hebt: goed.quote:Op maandag 19 april 2010 20:12 schreef Deezertje het volgende:
Hoe zijn die Gillette Fusion mesjes; nepperds van DP
Wat is het probleem? Start hij niet op? Als dat zo is, moet je even het .NET Framework 3.5 installeren. Dan zou hij moeten werkenquote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef afratjuh het volgende:
Haai,
de DealPerfect calculator (voor taobao) doet het bij mij niet (http://www.sven-slootweg.nl/DPCalc.rar).
Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing voor?
Groetjes!
Die van mij ook eindelijkquote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef marcel-o het volgende:
mn order is shipped![]()
zal nog wel ff duren nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |