wat al gezegd wordt dat soort dingen doen we niet meer aanquote:Op zondag 18 april 2010 09:59 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ah ok, mogen we dan wel 'naik' en 'relf loren' etc. zeggen of mag dat ook al niet meer?
[..]
Onze post uit Hong Kong gaat toch per boot? Zullen we weinig last van hebben dan.
verdoriequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef Deezertje het volgende:
http://www.focalprice.com/detail_IP367B.html
1 eurocent!!!
Goh ben je flink genaaid, wel 70 eurocent weggegooid.quote:Op zondag 18 april 2010 13:14 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
verdorie
had er van de week nog eentje besteld voor $0,99
quote:Op zondag 18 april 2010 12:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
tussen de 2 en 5 weken al lijkt het de laatste tijd erg snel en soepel te gaan
Principekwestie.quote:Op zondag 18 april 2010 13:24 schreef Superlam het volgende:
[..]
Goh ben je flink genaaid, wel 70 eurocent weggegooid.
nee, dat soort verzendtijden (en sneller ga je niet halen, tenzij je met UPS ofzo gaat verzendenquote:
quote:
In china bestellen is ook niet veel moeilijker als in nederland bestellenquote:Op zondag 18 april 2010 16:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Staat ook in de OP.
[rant]* neo2000] mompelt iets over mensen die het wel voor elkaar krijgen iets in China te bestellen, maar vervolgens het niet voor elkaar krijgen een klein stukje text te lezen[/rant
wat is opquote:Op zondag 18 april 2010 16:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Staat ook in de OP.
[rant]* neo2000] mompelt iets over mensen die het wel voor elkaar krijgen iets in China te bestellen, maar vervolgens het niet voor elkaar krijgen een klein stukje text te lezen[/rant
Mwah, paypal koppelen e.d.quote:Op zondag 18 april 2010 17:03 schreef veda het volgende:
[..]
In china bestellen is ook niet veel moeilijker als in nederland bestellen
De openings post van dit topic, waar sommige mensen heel veel tijd in gestoken hebben.quote:
Als je alles betaald hebt met hetzelfde Paypal-adres, gewoon even een account op dat e-mailadres aanmaken. Dan worden al je bestellingen automatisch in die account gezet.quote:Op zondag 18 april 2010 01:26 schreef ujjain het volgende:
Ik heb al voor $80 gekocht in 8 bestellingen bij DealExtreme. Is het verstandig om nog contact met ze op te nemen om dat centraal in 1 account te hebben? Want vind het soms wel prettig om even snel te zien, wat ik ook alweer op welke dag heb besteld.
IK wil ook een hele sterke BB-gun hebben, die van $4 was echt zo slapIk zou tegen m'n ballen kunnen schieten en nog zou ik... nou ik heb het niet durven testen, maar hij is slap.
Klonk verwijderde jij mijn post waarin ik vroeg of iemand al eens een voetbalshirt had gekocht daar?quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat al gezegd wordt dat soort dingen doen we niet meer aan![]()
en onze gadgets komen allemaal per luchtpost, een bootje doet er wat langer over dan twee weken om van Hong Kong naar NL te komen
helemaal correct, gebied te grijsquote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klonk verwijderde jij mijn post waarin ik vroeg of iemand al eens een voetbalshirt had gekocht daar?
Mag ik vragen wat je bedoelt? Want ik vraag uiteraard alleen wie dat al heeft gekocht en of het een fatsoenlijk product is?quote:Op zondag 18 april 2010 20:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
helemaal correct, gebied te grijs![]()
om het duidelijk te houden voor iedereen doen we hier alleen maar aan zwart wit
in de OP staat dat we het hier niet over fake producten hebben, en aangezien ze op taoboa en co qua (voetbal)kleding (waarschijnlijk, zeg 99,9% zeker) alleen illegale nep meuk hebben is dat dus gewoon een no go in deze topicreeksquote:Op zondag 18 april 2010 20:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je bedoelt? Want ik vraag uiteraard alleen wie dat al heeft gekocht en of het een fatsoenlijk product is?
Ok, thanks voor de uitlegquote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
in de OP staat dat we het hier niet over fake producten hebben, en aangezien ze op taoboa en co qua (voetbal)kleding (waarschijnlijk, zeg 99,9% zeker) alleen illegale nep meuk hebben is dat dus gewoon een no go in deze topicreeks
F-16's lopen schade op door vulkaanasquote:Op maandag 19 april 2010 07:38 schreef monkeybrain het volgende:
Nog niet vliegen... In Afghanistan landen ze in de woestijn maar een beetje as is blijkbaar een probleem voor de motor![]()
Mijn hele schema loopt in de war op deze manier, snel wat bij Nederlandse shops besteld dit weekend om niet zonder post te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |