Klopt. Vooral nu met al die feestdagen. Meestal zit er bij mij iets van één weekje tussen verzonden in het vliegtuig en hier thuis aankomen, maar nu is het toch echt rond de 2,5 week.quote:
Volgens mij moet je dan wel Amerikaanse game's nemen. Die zijn PAL toch ofzo?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:13 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.ioffer.com/users/thexboxkingdom
zou deze een beetje te vertrouwen zijn?
Deze?: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10720quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:17 schreef dotKoen het volgende:
Ik zoek een zaklampjes voor in doktersjassen. Ongeveer ter grootte van een balpen, stevige, witte lichtbundel, lange levensduur, liefst een clip zoals een pen en met een aan/uit-knop op. Bij Dealextreme kan ik alleen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28568 vinden, maar mi. is de lichtopbrengst daar te gering.
Is iemand een dergelijk lampje tegengekomen?
Bedankt! Die laatste is zeker mooi. Ik ga daar een paar van bestellen voor in mijn witte jas (en wat reserve dus). Helaas niet op voorraad, maar ik heb nu nog een lampje liggen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Deze?: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10720
Lijkt op een pen en geeft behoorlijk wat licht.
EDIT: of deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10683 Ziet er nog beter uit.
Ik ben vooral verliefd op taobaoquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben verliefd op die sites.Zulke leuke hebbedingetjes.
Wel foto's maken en posten, als je doktertje gaat spelen he!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Bedankt! Die laatste is zeker mooi. Ik ga daar een paar van bestellen voor in mijn witte jas (en wat reserve dus). Helaas niet op voorraad, maar ik heb nu nog een lampje liggen.
Als iets op uitverkocht staat komt het meestal niet meer terug in het assortiment.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Bedankt! Die laatste is zeker mooi. Ik ga daar een paar van bestellen voor in mijn witte jas (en wat reserve dus). Helaas niet op voorraad, maar ik heb nu nog een lampje liggen.
heb je de OP gelezenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Hoe werkt Taobao, want ik snap er geen bal van
Neequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wel foto's maken en posten, als je doktertje gaat spelen he!
Jammerquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:56 schreef Superlam het volgende:
[..]
Als iets op uitverkocht staat komt het meestal niet meer terug in het assortiment.
Ben ze laatst tegengekomen op Ebay, wellicht kun je het daar eens proberen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:32 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Jammer![]()
Een kans dat een andere toko deze lampjes verkoopt?
Ja, gelezen, er staat alleen dat je er wel verzendkosten betaalt. Toch? *kijkt nog een keer*quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:31 schreef gers het volgende:
[..]
heb je de OP gelezen![]()
maar taobao werkt net zoals ebay
Hij bedoelde de OP van dit topic.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, gelezen, er staat alleen dat je er wel verzendkosten betaalt. Toch? *kijkt nog een keer*
Als je geen nepspullen (kleding e.d.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik moet jack dus gaan stalken
Hier precies hetzelfde. 10 april op de post gegaan. Tot 29 april daar op het postkantoor gelegen en nog niks binnen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Klopt. Vooral nu met al die feestdagen. Meestal zit er bij mij iets van één weekje tussen verzonden in het vliegtuig en hier thuis aankomen, maar nu is het toch echt rond de 2,5 week.
Maar, ik wacht rustig af. Hoop dat ik vandaag weer wat binnen mag krijgen aan pakketjes want het is een tijd terug dat ik wat heb gezien, en ik verwacht toch aardig veel.
Al gekeken op Focalprice?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:32 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Jammer![]()
Een kans dat een andere toko deze lampjes verkoopt?
De dollarkoers is niet gunstig he, misschien is het wel 30 cent!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Over hoeveel centen praat je? 15 of 20 eurocent?
Scheelt ongeveer 8 dollar, kijk 30 cent hoor je mij niet over.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:07 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik vind wel dat hij gelijk heeft, ik weeg het zelf nooit na. Maar als het zwaarder is dan gedacht hoor je ze wel, maar lichter niet....
En volgens mij scheelt 300 gram toch best wel wat hoor in de prijs.
Ik wist het ook niet wat het zou wegen van te voren. Normaal weeg ik nooit wat na, maar nu was ik gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef G-NiLES het volgende:
via wie besteld?
kijk je moet er vanuit gaan dat die DealPerfect lui niet precies weten wat een taobao item weegt. Ze gokken maar wat. En ze gaan daarna geen correcties meer maken in de betalingen.
De volgende keer schatten ze wel weer in jouw voordeel...
Ik zou het wel ff aankaarten bij ze idd, mssch haal je er nog een voordeeltje uit.
Woehoe, 5 euro!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Scheelt ongeveer 8 dollar, kijk 30 cent hoor je mij niet over.
Ben ik met je eens. Maar een paar maanden geleden kwam er een zending niet aan en daar zit ik nog steeds op een refund te wachten. Mag ik dan wat te zeiken hebben?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Woehoe, 5 euro!![]()
Jij bent toch akkoord gegaan met die schatting (en let op het woord "schatting")? Jij wilt toch zo graag goedkoop zaken doen in China? Als je het hier had gekocht, was je vast duurder uit geweest.
Daarover wel uiteraardquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:00 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar een paar maanden geleden kwam er een zending niet aan en daar zit ik nog steeds op een refund te wachten. Mag ik dan wat te zeiken hebben?
Vandaag binnengekomen (8 dagen) in een soort grijs plastic vuilniszakje. Pen zelf zat voldoende in noppenfolie ingewikkeld. Geen batterijen erbij.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef Beelzebufo het volgende:
Bij wijze van proef ga ik deze bestellen.
Het is heel simpel: als het te mooi lijkt om waar te zijn dan IS het te mooi om waar te zijn. Zal vermoedelijk een nepperd zijn van bedenkelijk allooi.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:22 schreef Niekeuh het volgende:
Kan het serieus dat je voor zo weinig geld een iPod Nano kan bestellen?
http://item.taobao.com/item.htm?id=3858610861
Maak even een video aub.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Vandaag binnengekomen (8 dagen) in een soort grijs plastic vuilniszakje. Pen zelf zat voldoende in noppenfolie ingewikkeld. Geen batterijen erbij.
Ik heb natuurlijk &^#$* weer geen AAA liggen, kan het nog niet proberen dus.
[edit]
Net halflege batterijen uit een afstandsbediening gehaald. Lekker fel, maar net niet 100% in focus.
Voldoende bruikbaar lijkt me. Ga vanavond in het donker eens kijken hoe ver ik er mee kom.
Het is geen echte. Dus daarom is de prijs zo laag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:22 schreef Niekeuh het volgende:
Kan het serieus dat je voor zo weinig geld een iPod Nano kan bestellen?
http://item.taobao.com/item.htm?id=3858610861
Ik heb dr ook twee besteld, ik zal 'm wel showen als ik binne heb. In vergelijking met me DX 50mW?quote:
Wil je de 50mW ook eens laten zien?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:13 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik heb dr ook twee besteld, ik zal 'm wel showen als ik binne heb. In vergelijking met me DX 50mW?
ik weet nog wel dat het 1 eur= 1,60 dollar wsquote:
Dat waren nog eens tijden !quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat het 1 eur= 1,60 dollar ws
Hmmm.... Ik sta nog niet te juichen van vreugde hier. Er zitten nu versche batterijen in, maar na een seconde schiet het ding in een soort 'dimstand'. Mogelijk een gepotmodde (lees: opgevoerde) versie van een lager vermogen dus. Misschien schroef ik hem vanavond even open.quote:
1 tip: uit de EU en pas terug laten komen als ze hun kredietwaardigheid weer op orde hebben.quote:
Het probleem is alleen veel groter dan Griekenland.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
1 tip: uit de EU en pas terug laten komen als ze hun kredietwaardigheid weer op orde hebben.
DON'T SCREW WITH OUR SHEEP IMPORTS!
Vroegahquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:02 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat het 1 eur= 1,60 dollar ws
I know.. Ik probeer er zoveel mogelijk over de lezen, maar goed, je leest vaak nieuwsberichten die elkaar tegenspreken, dus het is moeilijk om er nu een goed beeld bij te vormen. Dat ik weinig vertrouwen heb in de Nederlandse politici is denk ik onderhand geen geheim meer, en dat onze politici er een handje van hebben leuke functies te "kopen" in het bedrijfsleven dan wel in de Europese politiek over de rug van het volk valt zeg maar ook niet echt in de categorie goed bewaarde geheimen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:52 schreef monkeybrain het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je zoekt, een 3.5mm koptelefoon jack met een draad eraan?quote:Op zondag 9 mei 2010 01:14 schreef LiFePo4 het volgende:
Ik heb -zie onder- nodig, jammer genoeg is de echte prijs hiervan 10 euro incl verzending hier in NLHet moet dus een 3.5mm plug zijn naar een + en - draadje, die connector op het einde soldeer ik er zelf nog wel aan aangezien ik niet denk dat ze daarmee te krijgen zijn.
[ afbeelding ]
Wie o wie?
Vroeger was 1 euro 0.75 USDquote:
Florijn, schavuit!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:39 schreef Superlam het volgende:
[..]
Vroeger hadden we de gulden.
Het is maar net hoe ver je terug wil gaan he..
Dus? Ik heb orders verstuurd op 4 april nog niet binnen. Boeiend, komt vanzelfquote:Op zondag 9 mei 2010 19:37 schreef Arboxx het volgende:
van 16 april shipped nog steeds niet binnen..
Ik heb ook nog 2 pakketjes uit die tijd die nog binnen moeten komen. Ligt dus aan de aswolk uit IJsland, de pakketjes die toen verstuurd hadden moeten worden, worden nu pas verstuurd zodra er plaats/tijd is.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:37 schreef Arboxx het volgende:
Ook niet echt goedkoop.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef neo2000 het volgende:
Was er niet iemand op zoek anar een laserpod?
http://www.gadgetknaller.(...)od-Galaxy-p-594.html
Niet helemaal China, maar goed..
Hier ook ongeveer rond die tijdquote:Op zondag 9 mei 2010 19:37 schreef Arboxx het volgende:
Ik zeg:quote:Op maandag 10 mei 2010 16:32 schreef MagischMannetje het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30523
of
?
Denk aan garantie etc...quote:Op maandag 10 mei 2010 16:32 schreef MagischMannetje het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30523
of
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |