True, heb ze nog goedkoper gevonden zelfs. Ben 5 euro kwijt voor twee padsquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:27 schreef Klonk het volgende:
http://shop.ebay.nl/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=SNES%20controller&_cqr=true&_fln=1&_nkwusc=SNES%20controler&_rusck=1&_trksid=p3286.c0.m283
Ebay is super in dit soort gevalletjes
jepsquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:49 schreef Berend. het volgende:
Heb nog nooit iets van Ebay gekocht. Het is toch een soort marktplaats?
geen geldquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
True, heb ze nog goedkoper gevonden zelfs. Ben 5 euro kwijt voor twee pads
Mag niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:15 schreef Berend. het volgende:
Iemand wel eens Bjorn Borg's gekocht via Ebay? En? Of mag daar niet over gepraat worden?Het lijkt goedkoper dan via Jack?
![]()
Schappelijke.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:37 schreef mvc het volgende:
Iemand nog zo'n MD80 camera liggen die ik voor een schappige prijs over mag nemen ?
Voor pasfoto's is een ander topicquote:
ALS ze je pakketje pakken, dan krijg je brief met daarin berricht dat je het nog te betalen bedrag moet betalen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:24 schreef Breekfast het volgende:
Een vraagje over douanerechten:
Ik koop voor een redelijk groot bedrag wat uit china.
Moet je zelf bij douane aan gaan geven dat je douanerechten en omzetbelasting verschuldigt bent?
Als je het niet aangeeft en ze controleren jou zending, moet je dan bij boete betalen ofzo of gewoon het verschuldigde bedrag?
Dus straks bij DX alle prijzen omhoog omdat de verkoop explosief gestegen is?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:36 schreef Karina het volgende:
In de PCM van volgende maand (21 mei) komt een artikel over Chinese Internetwinkels.
[ afbeelding ]
Hmm of juist goedkoper. Ze kunnen meer voor goedkoper inkopen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Dus straks bij DX alle prijzen omhoog omdat de verkoop explosief gestegen is?
Hmm zal wel, maar ik denk dat het niet duurder wordt hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:20 schreef Khadgar het volgende:
Veel goedkoper of groter volume dan dit kan echt denk ik niet meer
LiFePo4 is 16, dus hij heeft inderdaad een triest leventje, en is zeker niet ouder dan mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |