True, heb ze nog goedkoper gevonden zelfs. Ben 5 euro kwijt voor twee padsquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:27 schreef Klonk het volgende:
http://shop.ebay.nl/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=SNES%20controller&_cqr=true&_fln=1&_nkwusc=SNES%20controler&_rusck=1&_trksid=p3286.c0.m283
Ebay is super in dit soort gevalletjes
jepsquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:49 schreef Berend. het volgende:
Heb nog nooit iets van Ebay gekocht. Het is toch een soort marktplaats?
geen geldquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
True, heb ze nog goedkoper gevonden zelfs. Ben 5 euro kwijt voor twee pads
Mag niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:15 schreef Berend. het volgende:
Iemand wel eens Bjorn Borg's gekocht via Ebay? En? Of mag daar niet over gepraat worden?Het lijkt goedkoper dan via Jack?
![]()
Schappelijke.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:37 schreef mvc het volgende:
Iemand nog zo'n MD80 camera liggen die ik voor een schappige prijs over mag nemen ?
Voor pasfoto's is een ander topicquote:
ALS ze je pakketje pakken, dan krijg je brief met daarin berricht dat je het nog te betalen bedrag moet betalen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:24 schreef Breekfast het volgende:
Een vraagje over douanerechten:
Ik koop voor een redelijk groot bedrag wat uit china.
Moet je zelf bij douane aan gaan geven dat je douanerechten en omzetbelasting verschuldigt bent?
Als je het niet aangeeft en ze controleren jou zending, moet je dan bij boete betalen ofzo of gewoon het verschuldigde bedrag?
Dus straks bij DX alle prijzen omhoog omdat de verkoop explosief gestegen is?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:36 schreef Karina het volgende:
In de PCM van volgende maand (21 mei) komt een artikel over Chinese Internetwinkels.
[ afbeelding ]
Hmm of juist goedkoper. Ze kunnen meer voor goedkoper inkopen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Dus straks bij DX alle prijzen omhoog omdat de verkoop explosief gestegen is?
Hmm zal wel, maar ik denk dat het niet duurder wordt hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:20 schreef Khadgar het volgende:
Veel goedkoper of groter volume dan dit kan echt denk ik niet meer
LiFePo4 is 16, dus hij heeft inderdaad een triest leventje, en is zeker niet ouder dan mijquote:
Die chinezen zijn ook niet dom. Ze willen ook geld verdienen. En als ze maar onder de NL prijs blijven kunnen ze het duurder blijven maken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hmm zal wel, maar ik denk dat het niet duurder wordt hoor.
Idd een ticket aangemaakt bij DX, heb van Jenny antwoord gehad(29-4) dat het item waarop gewacht werd, binnen is, er nu verpakt wordt en er asap verzonden wordt.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:32 schreef Osramp het volgende:
Ik word een beetje simpel van Dealextreme....heb al 2 mails gehad dat de order shipped is en nu kijk ik, is er 1 artikel nog "pending". Ben benieuwd of het ooit nog komt. 10 april besteld, mehn. Wachten is niet erg, maar geef dan een duidelijke eindtermijn.
Met de code '10%offeBayer' , 10% eraf(eerst een account aanmaken).quote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik krijg net spam binnen van PayPal waarin naast FocalPrice ook de site BuyInCoins wordt aangeprezen, die bij betaling met PP nog korting schijnt te geven ook op geselecteerde producten.
Prijzen lijken laag te zijn, maar dat zou 'introductory' kunnen zijn.
Bij wijze van proef ga ik deze bestellen.
Wat gebeurd er als het onderschept wordt?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:21 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Met de code '10%offeBayer' , 10% eraf(eerst een account aanmaken).
Ik heb dus ¤6,45 betaald voor die groene laser
De reden dat we in China kopen:quote:
Mijn order is volgens Rachel de 23ste april al geshipped. Maar kan mn order nog steeds niet 'tracken'. Ben bang dat mijn pakketje op de grote stapel ligt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:55 schreef sandsucker het volgende:
Press Release issued on 21 April 2010
Air mail service to Europe
Due to the disruption of flights caused by the volcanic eruption in Iceland, there is a backlog of international air mail items (including Speedpost) destined for European destinations currently held at Hongkong Post pending resumption of flights to Europe. With the huge demand built up for air cargo space to Europe, Hongkong Post expects that it may take weeks to clear the existing backlog after the frequency of flights to Europe returns to the levels before the volcanic eruption. Customers are therefore strongly advised to refrain from sending air mail to European destinations until further notice.
Je zou gewoon dingen moeten kunnen kopen zo. Dus zonder geld eerst over te maken (duurt paar dagen), het zou gewoon vanzelf van je rabo afgeschreven moeten worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:55 schreef Mekkalomp het volgende:
Effe een off-topic vraag, maar jullie weten het vast wel.
Als je aankopen doet via ebay met paypal moet je dan geld toevoegen aan je paypal rekening?
Op dit moment heb ik op m'n papyal ,die inmiddels gelinkt is aan m'n raborekening, 0 euro echter heb ik op m'n ebay account een aankopen kunnen doen met paypal. Wordt er automatisch van mijn raborekening het geld afgeschreven of moet ik het geld van mijn raborekening naar mijn paypal rekening overschrijven?
Mwah, dat is toch nog niet ongewoon..quote:Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef FibeR06 het volgende:
[..]
Mijn order is volgens Rachel de 23ste april al geshipped. Maar kan mn order nog steeds niet 'tracken'. Ben bang dat mijn pakketje op de grote stapel ligt.
Precies hetzelfde hierzo. Van Jenny wel al antwoord gehad(4dgn geleden) dat alles binnen is en ze het nu verpakken. Status ging van shipped via airmail naar processing-awaiting stockquote:Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef sandsucker het volgende:
hmm bij veel van mijn bestellingen staat weer Processing- awaiting stock.... Eerder stonden ze nog op packaging/shipped. Zou het te maken hebben met de vertragingen bij het verzenden?
Die mail was al verstuurd op 29 april.quote:Dear customer,
Due to the volcanic eruption in Iceland on April 14, the flights destined for European have been disrupted.
FocalPrice orders from April 14 to April 21, which are shipped to European areas, have been held in the HK post office. Now, as the declining of the eruption, the Airlines have resumed service, but it may take 7-10 days for the HK post office to clear the existing backlog. We sincerely hope that you can patiently wait for a few days if your order can not be tracked or show “is being processed for departure from Hong Kong as of XX-Apr-2010” on the HK post website. Additionally, some orders shipped to European countries before April 14 may be held in the transfer airport temporarily as well. They are waiting for being shipped and will need five or seven days more than usual to reach destination.
Pls also note that: The flight for Brazil will be available after May 1st. So, the Bazilian customer need to wait for much more days than usual.
We feel sorry for any inconvenience.
Sincerely,
Focalprice Customer Service
Bij mij hetzelfde verhaal...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:01 schreef Osramp het volgende:
Ineens werkt de tracking van HKP:
The item (RB151207***HK) was posted on 3-May-2010 and is being processed for delivery to the addressee.
Gisteren gepost, dus dan zal het volgende week wel ergens gebracht worden
Jouw ervaring met Ioffer? Zat al een beetje op de site rond te neuzen, maar wet niet echt wat ik ervan moet denken.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:05 schreef revpolen het volgende:
LOL met ioffer..
BIJ een riem van een bekend merk (dat ik via taobao had voor 11$,EN HIER 60$ IS.. )
Ioffer vertaald alles naar nederlands via een programma ofzo..
Koper
Mar 9, 2010 4:07 AM
2-kleuren neger
2-kleuren beig
programma vertaald zwarte naar neger
Mijn pakketje heeft hongkong verlaten, volgens tracking HKmail. Hoe lang zou het dan nog kunnen duren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:01 schreef Berend. het volgende:
@$#!@#$!@#!#@$!$ Weer meer as van de vulkaan hoor ik net op 538.
Jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:52 schreef Osramp het volgende:
[..]
Mijn pakketje heeft hongkong verlaten, volgens tracking HKmail. Hoe lang zou het dan nog kunnen duren?
Als ik een schatting doe, dan komt het morgenochtend op Schiphol uit het vliegtuig. Donderdagmiddag bij TNT en vrijdag in huis. Optimistisch?
Morgenochtend op schiphol.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:52 schreef Osramp het volgende:
[..]
Mijn pakketje heeft hongkong verlaten, volgens tracking HKmail. Hoe lang zou het dan nog kunnen duren?
Als ik een schatting doe, dan komt het morgenochtend op Schiphol uit het vliegtuig. Donderdagmiddag bij TNT en vrijdag in huis. Optimistisch?
http://www.popbuying.com/quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:46 schreef henkjan90 het volgende:
Iemand enig idee waar de Acekard2i nog te krijgen is?
Op DealExtreme zijn ze verdwenen...
Ik had begrepen dat die van Jack nep zijn, dus heb er maar één besteld bij NDSC!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:20 schreef Joene94 het volgende:
[..]
http://www.popbuying.com/
http://www.ndscardsale.com/ (is eigendom van dealextreme)
Of mag ik dat hier niet meer zeggen omdat ze "illegaal" zijn?
Dan ligt het nog niet bij de chineze douane maar nog op het postkantoor. Komt vanzelf dus wel. Kan ook heel lang gaan duren, ik heb er 2 staan die al 1 week nog op die melding staan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:40 schreef Niemand.. het volgende:
Ik heb een vraagje: Mijn dealxtreme order is net verzonden alleen de track code werkt niet. Als ik op het tracking number druk dan krom ik op de site van hongkong post en dan krijg ik dit:
"To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:"
Maar als ik mijn order nummer invul dan werkt het niet en het werkt ook niet als ik het tracking number invul...
pallet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:30 schreef Berend. het volgende:
Mijn pallet via Tifanny is ook verzonden stond er in zo"n automatische mail van dealperfect. Betekend dat het op weg is naar nederland? Of dat hij verzonden is naar hong kong post?
Mijn order heeft daar 2 weken op gestaan, kan dus even duren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:40 schreef Niemand.. het volgende:
Ik heb een vraagje: Mijn dealxtreme order is net verzonden alleen de track code werkt niet. Als ik op het tracking number druk dan krom ik op de site van hongkong post en dan krijg ik dit:
"To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:"
Maar als ik mijn order nummer invul dan werkt het niet en het werkt ook niet als ik het tracking number invul...
Dat gaat heel zeker niet lukken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:02 schreef Niemand.. het volgende:
Ik heb nog een beetje hoop dat het deze vakantie nog komt...
en nog optimistisch dit hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:19 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Morgenochtend op schiphol.
Donderdag & vrijdag op de douane
Zaterdag zondag weekend
Maandag dinsdag douane
Woensdag bij TNT
Donderdag met geluk thuis
Die leren brilquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef neo2000 het volgende:
Must.. Resist.. Buying..
Matcht wel goed bij m'n:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27351
(en http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29382)
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:30 schreef Berend. het volgende:
Mijn pakket via Tifanny is ook verzonden stond er in zo"n automatische mail van dealperfect. Betekend dat het op weg is naar nederland? Of dat hij verzonden is naar hong kong post?
Dear dealextreme. I would like a refund due to sex injuries.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een fleshlight neuken ok.... een beetje met je eikel tegen een fleshlight drukken
Ik rol maar een paar plakjes ham op en leg dit tussen 2 kussensquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dear dealextreme. I would like a refund due to sex injuries.![]()
Overigens wel jammer dat schijnbaar DX op de envelop bij zulke zaken "Naughty toys" zet..
Het is al veranderd, nu staat er:quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:40 schreef Niemand.. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |