abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:58:40 #176
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_80902419
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:44 schreef Berend. het volgende:

[..]

Hmm zal wel, maar ik denk dat het niet duurder wordt hoor.
Die chinezen zijn ook niet dom. Ze willen ook geld verdienen. En als ze maar onder de NL prijs blijven kunnen ze het duurder blijven maken.
pi_80928992
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:32 schreef Osramp het volgende:
Ik word een beetje simpel van Dealextreme....heb al 2 mails gehad dat de order shipped is en nu kijk ik, is er 1 artikel nog "pending". Ben benieuwd of het ooit nog komt. 10 april besteld, mehn. Wachten is niet erg, maar geef dan een duidelijke eindtermijn.
Idd een ticket aangemaakt bij DX, heb van Jenny antwoord gehad(29-4) dat het item waarop gewacht werd, binnen is, er nu verpakt wordt en er asap verzonden wordt.
Status is nu weer: Processing - Awaiting Stock via Air Mail. Trackingnummer doet nog steeds niks en de status wijzigt elke dag zowat. Begrijp er niks van. Dat het even duurt maakt me niks uit, maar geef dan correcte informatie.....bleh. Goedkoop is weer eens duurkoop.
pi_80935942
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik krijg net spam binnen van PayPal waarin naast FocalPrice ook de site BuyInCoins wordt aangeprezen, die bij betaling met PP nog korting schijnt te geven ook op geselecteerde producten.

Prijzen lijken laag te zijn, maar dat zou 'introductory' kunnen zijn.

Bij wijze van proef ga ik deze bestellen.
Met de code '10%offeBayer' , 10% eraf(eerst een account aanmaken).

Ik heb dus ¤6,45 betaald voor die groene laser
pi_80937445
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:21 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

Met de code '10%offeBayer' , 10% eraf(eerst een account aanmaken).

Ik heb dus ¤6,45 betaald voor die groene laser
Wat gebeurd er als het onderschept wordt?
  zondag 2 mei 2010 @ 17:42:34 #180
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_80939438
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
De reden dat we in China kopen:
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_80980455
Effe een off-topic vraag, maar jullie weten het vast wel.
Als je aankopen doet via ebay met paypal moet je dan geld toevoegen aan je paypal rekening?
Op dit moment heb ik op m'n papyal ,die inmiddels gelinkt is aan m'n raborekening, 0 euro echter heb ik op m'n ebay account een aankopen kunnen doen met paypal. Wordt er automatisch van mijn raborekening het geld afgeschreven of moet ik het geld van mijn raborekening naar mijn paypal rekening overschrijven?
  maandag 3 mei 2010 @ 20:03:24 #182
259896 FibeR06
Plukt de dag!
pi_80980770
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:55 schreef sandsucker het volgende:
Press Release issued on 21 April 2010
Air mail service to Europe

Due to the disruption of flights caused by the volcanic eruption in Iceland, there is a backlog of international air mail items (including Speedpost) destined for European destinations currently held at Hongkong Post pending resumption of flights to Europe. With the huge demand built up for air cargo space to Europe, Hongkong Post expects that it may take weeks to clear the existing backlog after the frequency of flights to Europe returns to the levels before the volcanic eruption. Customers are therefore strongly advised to refrain from sending air mail to European destinations until further notice.
Mijn order is volgens Rachel de 23ste april al geshipped. Maar kan mn order nog steeds niet 'tracken'. Ben bang dat mijn pakketje op de grote stapel ligt.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:15:32 #183
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_80981296
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:55 schreef Mekkalomp het volgende:
Effe een off-topic vraag, maar jullie weten het vast wel.
Als je aankopen doet via ebay met paypal moet je dan geld toevoegen aan je paypal rekening?
Op dit moment heb ik op m'n papyal ,die inmiddels gelinkt is aan m'n raborekening, 0 euro echter heb ik op m'n ebay account een aankopen kunnen doen met paypal. Wordt er automatisch van mijn raborekening het geld afgeschreven of moet ik het geld van mijn raborekening naar mijn paypal rekening overschrijven?
Je zou gewoon dingen moeten kunnen kopen zo. Dus zonder geld eerst over te maken (duurt paar dagen), het zou gewoon vanzelf van je rabo afgeschreven moeten worden.
(het is wel voorgekomen dat mensen het niet zo lukt, maar hoort wel te kunnen..)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 3 mei 2010 @ 20:45:31 #184
48067 neo2000
pi_80982762
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef FibeR06 het volgende:

[..]

Mijn order is volgens Rachel de 23ste april al geshipped. Maar kan mn order nog steeds niet 'tracken'. Ben bang dat mijn pakketje op de grote stapel ligt.
Mwah, dat is toch nog niet ongewoon..

Ene keer werkt tracken naar mijn ervaring wel, andere keer niet.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_80988395
hmm bij veel van mijn bestellingen staat weer Processing- awaiting stock.... Eerder stonden ze nog op packaging/shipped. Zou het te maken hebben met de vertragingen bij het verzenden?
pi_80989616
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:36 schreef sandsucker het volgende:
hmm bij veel van mijn bestellingen staat weer Processing- awaiting stock.... Eerder stonden ze nog op packaging/shipped. Zou het te maken hebben met de vertragingen bij het verzenden?
Precies hetzelfde hierzo. Van Jenny wel al antwoord gehad(4dgn geleden) dat alles binnen is en ze het nu verpakken. Status ging van shipped via airmail naar processing-awaiting stock
pi_80989652
@ Sandsucker:

ik heb vandaag wel een briefje van TNT in de bus gekregen dat ze vandaag aan de deur stonden. Dat was wel een pakketje van PB(purchaseorder).
4/13/2010 5:52:54 PM Package Shipped
4/27/2010 Hongkong verlaten(door aswolk probably). Vandaag aan de deur dus. Best snel(dat laatste dan he :-)
  maandag 3 mei 2010 @ 23:05:50 #188
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_80989890
LOL met ioffer..
BIJ een riem van een bekend merk (dat ik via taobao had voor 11$,EN HIER 60$ IS.. )

Ioffer vertaald alles naar nederlands via een programma ofzo..

Koper

Mar 9, 2010 4:07 AM
2-kleuren neger
2-kleuren beig

programma vertaald zwarte naar neger
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_80989952
aha ik ben dus niet de enige met het probleem. wel raar dat er processing-awaiting stock staat terwijl het product gewoon op voorraad is.

@nicap_tm: 6 dagen is wel netjes
pi_80991406
Hier gaan er straks toch een partij pakketjes naar binnen vallen Ik heb 13 bestellingen onderweg op dit moment, waarvan de oudste van 12-4 is (verzonden 12-4 bedoel ik dan). Als HKP de achterstand weg heeft, dan wordt het me toch een berg hier
pi_80992694
13 pakketjes? ook 13 losse artikelen? of meer:p?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 02:29:36 #192
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_80994949
Zeg, hoe zit dat eigenlijk met die Suntekstore? De reviews op ResellerRatings zijn nogal gevarieerd... het lijkt wel alsof ze alleen de goedkope dingen verzenden ofzo.
En KaiDomain krijgt sowieso een score van 0.0 daar? Bestellen daar nog wel eens mensen?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_80995960
Ineens werkt de tracking van HKP:
The item (RB151207***HK) was posted on 3-May-2010 and is being processed for delivery to the addressee.

Gisteren gepost, dus dan zal het volgende week wel ergens gebracht worden
pi_81001971
vandaag 2 mailtjes binnen gekregen van 2 orders die nu ''shipped'' zijn en tot gister stonden op ''processing- awaiting stock''
  dinsdag 4 mei 2010 @ 15:31:32 #195
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_81009941
Ik zag het nog niet staan hier, maar misschien een aanvulling op de vetraging van pakketjes vanuit Hongkong:
quote:
Dear customer,
Due to the volcanic eruption in Iceland on April 14, the flights destined for European have been disrupted.
FocalPrice orders from April 14 to April 21, which are shipped to European areas, have been held in the HK post office. Now, as the declining of the eruption, the Airlines have resumed service, but it may take 7-10 days for the HK post office to clear the existing backlog. We sincerely hope that you can patiently wait for a few days if your order can not be tracked or show “is being processed for departure from Hong Kong as of XX-Apr-2010” on the HK post website. Additionally, some orders shipped to European countries before April 14 may be held in the transfer airport temporarily as well. They are waiting for being shipped and will need five or seven days more than usual to reach destination.
Pls also note that: The flight for Brazil will be available after May 1st. So, the Bazilian customer need to wait for much more days than usual.
We feel sorry for any inconvenience.
Sincerely,
Focalprice Customer Service
Die mail was al verstuurd op 29 april.
Don't let my username fool you...
pi_81039768
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 08:01 schreef Osramp het volgende:
Ineens werkt de tracking van HKP:
The item (RB151207***HK) was posted on 3-May-2010 and is being processed for delivery to the addressee.

Gisteren gepost, dus dan zal het volgende week wel ergens gebracht worden
Bij mij hetzelfde verhaal...

Laat even weten wanneer jij het binnen hebt
  woensdag 5 mei 2010 @ 08:19:40 #197
48067 neo2000
pi_81040634
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:05 schreef revpolen het volgende:
LOL met ioffer..
BIJ een riem van een bekend merk (dat ik via taobao had voor 11$,EN HIER 60$ IS.. )

Ioffer vertaald alles naar nederlands via een programma ofzo..

Koper

Mar 9, 2010 4:07 AM
2-kleuren neger
2-kleuren beig

programma vertaald zwarte naar neger
Jouw ervaring met Ioffer? Zat al een beetje op de site rond te neuzen, maar wet niet echt wat ik ervan moet denken. Je bedoelt http://www.ioffer.com/ toch?
pi_81049277
hoe werkt dat store credit ? ik heb nog een aantal dollars maar als ik het wil gebruiken moet ik het ordernummer van een andere bestelling geven ?:S maar hij schrijft automatisch gelijk af bij paypal dus :S ?
pi_81050426
@$#!@#$!@#!#@$!$ Weer meer as van de vulkaan hoor ik net op 538.
pi_81053569
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:01 schreef Berend. het volgende:
@$#!@#$!@#!#@$!$ Weer meer as van de vulkaan hoor ik net op 538.
Mijn pakketje heeft hongkong verlaten, volgens tracking HKmail. Hoe lang zou het dan nog kunnen duren?
Als ik een schatting doe, dan komt het morgenochtend op Schiphol uit het vliegtuig. Donderdagmiddag bij TNT en vrijdag in huis. Optimistisch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')