iets van 12-4 heb ik zojuist ontvangen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef neo2000 het volgende:
Vandaag iets ontvangen wat 15-4 verstuurd is. Toch vrij snel als je 't mij vraagt.
Interessant, nu alleen de vraag welke versie mijn md80 isquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef Unreal88 het volgende:
http://chucklohr.com/808/#ComparisonOfVersions
Die van Jack is in ieder geval een kutversie, waarschijnlijk versie 1 en die heeft bagger video. Ik heb er 1 van ebay die goedkoper was en die is versie 3. Heerlijke video. Die van Jack is bagger en schokkerig
Heb je ebay al geprobeerd?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Apekoek het volgende:
Iemand een idee waar je MacBook sleeves kunt krijgen? Bij focalprice heb ik ze gezien, alleen geilen ze daar wat te hard op het Apple logo, ik zoek dus sleeves die precies om een MacBook passen maar niet zo'n Apple logo er op hebben. Normale laptop sleeves zitten niet "fit". Iemand enig idee?
Ik had ook een kut versie van ebay, de memorycard klikte er niet in..hij schoot er telkens uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:04 schreef Unreal88 het volgende:
http://chucklohr.com/808/#ComparisonOfVersions
Die van Jack is in ieder geval een kutversie, waarschijnlijk versie 1 en die heeft bagger video. Ik heb er 1 van ebay die goedkoper was en die is versie 3. Heerlijke video. Die van Jack is bagger en schokkerig
ass wolk, jeweetquote:Op woensdag 28 april 2010 16:55 schreef MaddoxX het volgende:
Lekker vaag en niet leuk ...
24-Apr-2010 shipped -- Nu net ontvangen !
15-Apr-2010 shipped -- Nergens te bekennenHoelang wachten jullie normaliter eigenlijk voordat jullie denken van ... hmm dies ergens pleite geraakt etc..
11-April-2010 shipped -- Weekje geleden binnengekregen
Maar juist niet leuk omdat het essentiële onderdeel van 11 en 24 in die van 15 zit :/ bah
Daar ga ik nog van uit ja dat die van 15 april ergens in een loods ligt weg te rotten totdat ze weer op schema zijn om die te verzenden.. maarja HKP zegt dattie al onderweg is naar NL. Maar TNT gebelt en die hebben nog niks met het referentienr. in NL gezienquote:
Gewoon net pech dat dat pakketje onderaan de stapel ligt...het komt welquote:Op woensdag 28 april 2010 17:07 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Daar ga ik nog van uit ja dat die van 15 april ergens in een loods ligt weg te rotten totdat ze weer op schema zijn om die te verzenden.. maarja HKP zegt dattie al onderweg is naar NL. Maar TNT gebelt en die hebben nog niks met het referentienr. in NL gezienAlleen raar dat die van 24 April dan wel zo snel hier is
Dat bedoelde ik ermee haha
Damn dat is inderdaad goedkoop... Jammer genoeg ondersteund mam mij niet bij het kopen van zo'n ding, anders had ik er allang een gehadquote:Op woensdag 28 april 2010 19:41 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik krijg net spam binnen van PayPal waarin naast FocalPrice ook de site BuyInCoins wordt aangeprezen, die bij betaling met PP nog korting schijnt te geven ook op geselecteerde producten.
Prijzen lijken laag te zijn, maar dat zou 'introductory' kunnen zijn.
Bij wijze van proef ga ik deze bestellen.
Opent ze ook preventief alle pakjes voor je?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:55 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Damn dat is inderdaad goedkoop... Jammer genoeg ondersteund mam mij niet bij het kopen van zo'n ding, anders had ik er allang een gehad(Ja, nog minderjarig, dan heb je niks te zeggen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |