Kom er aanquote:
Argh, hij is idd naar Strict gesprongen. Dit doet hij soms om een of and're kutreden. Xbox opnieuw starten lukt meestal wel.quote:Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben er al! Maar kan jou party niet joinen
je nat op moderated of strict staan?
Haha wist dat die ging komenquote:Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom er aan
Nick, je komt van je vriendin vandaan en moet nu je frustraties wegknallen?
Via de xbox zelf testen, dan weet je het meteenquote:Op maandag 19 april 2010 21:01 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Argh, hij is idd naar Strict gesprongen. Dit doet hij soms om een of and're kutreden. Xbox opnieuw starten lukt meestal wel.
HAHA ik heb lekker 1.97 dus ik ben beterder hahaquote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vooroordelen weer. En k/d ratio zegt wel degelijk wat, als je het op een eerlijke wijze hebt verkregen. Heb zelf een k/d van 1.87 inmiddels en een W/L ratio van 1.43 en ik kan met gerust hart zeggen dat ik de meeste fokkers waarschijnlijk makkelijk versla, want ik ben pro, jeweettochhh![]()
Kortom: Beide vooroordelen ontkracht en klacht onterecht. Learn to play!
quote:
Godverdomme! Jij gaat echt hard!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:04 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 68nog 2 te gaan.
Dan 2 of 3 potjes met de AK en dan opnieuw beginnen
Dat vond ik ook!quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:15 schreef Parvus het volgende:
VliegVlieg
// Ik dacht trouwens ik ga ff op zoveel mogelijk wapens mastery halen. Maar die FMJ kills schieten echt niet op![]()
Valt mee, ik zit al aan 3d played.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:02 schreef leeroy het volgende:
[..]
Godverdomme! Jij gaat echt hard!
Psn: kleppie_leeroy
Voeg maar toe!
lolquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Valt mee, ik zit al aan 3d played.
Voor de volgende prestiges wil ik richting de 2d played
Gewoon de 1e keer nogquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:58 schreef leeroy het volgende:
[..]
lol
Ik speel niet zo gek veel... Dus het zal bij mij nog wel ff duren voor dat ik level 70 ben!
Welke ben je nu?
Kee dan!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Gewoon de 1e keer nog
Hoop morgen te kunnen starten aan de 1e keer prestigen
Hoe kun je bij S&D boosten ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:29 schreef Silvanovisch het volgende:
Paar potjes hardcore S&D gedaan.. Zelfs daar heb je boosters..![]()
Behoorlijk irritant als je ze als teamgenoten hebt, omdat je dan van te voren al verloren hebt..
wft?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:29 schreef Silvanovisch het volgende:
Paar potjes hardcore S&D gedaan.. Zelfs daar heb je boosters..![]()
Behoorlijk irritant als je ze als teamgenoten hebt, omdat je dan van te voren al verloren hebt..
yep. heb een paar keer een defuse gehad, een keer een ninja defuse maar meestal word ik toch keihard afgemaaktquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:44 schreef spiderweb1 het volgende:
Ben ik trouwens de enige met zweethanden als je 'Last man alive' bent in S&D ?
haha, die fout heb ik ook al zo vaak gemaakt, ben blij dat ik niet de enige ben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:36 schreef psychonecro het volgende:
Gisteren ook een streak op een mounted machin gun gehaald op wasteland (degene bij de kerk) ging super, je kunt precies over een glooiing schieten, gewoon maaien, af en toe tussen die autowrakken schieten zodat de snipers die daar zitten wegblijven.. Iig na 7 kills denk ik, "dit was toch een challenge?" check ik het na de match, nog niet unlocked. klote prestige![]()
Wisselt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:07 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kee dan!
En wat voor wapens en perks gebruikje?
2.88quote:Op maandag 19 april 2010 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
HAHA ik heb lekker 1.97 dus ik ben beterder haha
Het is dat ik aan het begin zo lang 1.5 had. Nu is het bijna elk rondje boven de 4.0.quote:
Ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is dat ik aan het begin zo lang 1.5 had. Nu is het bijna elk rondje boven de 4.0.
Wie wil me aanraken?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is dat ik aan het begin zo lang 1.5 had. Nu is het bijna elk rondje boven de 4.0.
Wie wil me aanraken?
Ik zit ondanks mijn slechte k/d ratio juist vaker in het winnende team.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef Nusion het volgende:
Ik sta bijna altijd eerste (2:1 K/D) maar toch zit ik bijna altijd in het verliezende team![]()
En die level 10 prestige mensen zuigen echt, vaak staan ze nog negatief ook
begrijp me niet verkeerd want die gast is echt goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:47 schreef psychonecro het volgende:
Over ownen met domination gesproken: held sandy ravage heeft weer een nieuw dit is echt extreem![]()
mijn kd is 1.19, dit is de eerste cod die ik online speel. dus mijn hele slechte matches in het begin zitten er ook bij. mn kd is 0.36 geweest.. Ik begin hem nu door te krijgen.
Netjes, maar wat is dat voor slechte matchbonus op het eind?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:47 schreef psychonecro het volgende:
Over ownen met domination gesproken: held sandy ravage heeft weer een nieuw dit is echt extreem![]()
mijn kd is 1.19, dit is de eerste cod die ik online speel. dus mijn hele slechte matches in het begin zitten er ook bij. mn kd is 0.36 geweest.. Ik begin hem nu door te krijgen.
Jij gaat prestigen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:54 schreef Nusion het volgende:
Over 2 levels eindelijk de AK47
Hopelijk is die zo fijn dat ik geen zin meer heb om te prestigen
Hogere levels krijg je hogere matchbonus en andersom.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Netjes, maar wat is dat voor slechte matchbonus op het eind?
Is dat soms iets van de prestiges? Want ik krijg veeeeul meer en doe het nog niet eens half zo goed
Ik vind de AK juist zwaar heersenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jij gaat prestigen.
Deze keer weer even tijdje mee geschoten, maar vind hem echt niet zo king die AK, zeker voor het wapen wat je op lvl 70 krijgt eigenlijk...
Je weet het verschil tussen realiteit en videogames?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:55 schreef Nusion het volgende:
Ik vind het vreemd dat het meestgebruikte wapen ter wereld dat op sommige plekken net zo duur is als een pakje sigaretten, pas op level 70 beschikbaar is.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:30 schreef spiderweb1 het volgende:
Hoe kun je bij S&D boosten ?
Heb je soms bij hardcore versie wel gelijk respawnen?
Ehhm, ze gaan met 2 personen dan op een afgelegen plekje zitten.quote:
Vanwaar de riot dan eigelijk?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
[..]
Ehhm, ze gaan met 2 personen dan op een afgelegen plekje zitten.
Beschermen zichzelf door wat claymores om die plek heen te leggen.
Persoon 1 heeft een RIOT. Persoon 2 schiet zijn hele magazijn leeg op die RIOT.
Dan pakken ze beide met One Man Army dezeflde class en herhalen dit steeds.
Persoon 1 krijgt op die manier 20000xp per potje ofzo.
(friendly fire staat aan he)
Voor elke X kogels die je riot blockt krijg je XP. Bovendien zijn er ook een aantal kogels tegenhouden/damage voorkomen gerelateerde challenges met die shield.quote:
Wack!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:38 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Voor elke X kogels die je riot blockt krijg je XP. Bovendien zijn er ook een aantal kogels tegenhouden/damage voorkomen gerelateerde challenges met die shield.
Het is 9 van de 10 keer ook zo dat er zo'n "kijk mij een supergoed zijn in MW2"-filmpje dat het op de Playstation 3 plaats vind. Volgens mij is het op de Xbox 360 een stuk lastiger, puur omdat meer mensen met een headset spelen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef biertank het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd want die gast is echt goed.
maar damn wat waren die tegenstanders dom en slecht echt niet normaal.
Je was ineens pleite?!quote:
PS3?quote:Op woensdag 21 april 2010 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn er morgen nog mensen die gaan MW2'n?
Heb morgen hele dag de tijd
Ik versta die mensen nog niet eens.. meestal is t irritant geluid, wat als het helder was ik nog niet kon verstaan omdat ik geen swahilisch spreek.. bijna niemand praat engels, fuck off dan weetje!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:39 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is er lastiger aan een headset dan?
Ik heb er zelf geen, maar als anderen ze hebben mute ik ze.
Heb een hekel aan dat geschreeuw door die mics, net nog weer speel je een potje domination in Invasion, zit er zon jong te janken dat je in de weg zit omdat je niet direct aan de kant gaat als ie eraan komt
Internet viel weg... en het ging toch al klote dus ik had weinig zin om het nogmaals te proberenquote:
Had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 21 april 2010 08:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Internet viel weg... en het ging toch al klote dus ik had weinig zin om het nogmaals te proberenSorry
Als ik een lvl 10 prestige zie ga ik er eigenlijk altijd al vanuit dat ze erg slecht spelen en hun level gehaald hebben in een gehackte prestige lobbyquote:Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef Parvus het volgende:
Mensen van prestige 10 zijn vaak engelse kinderen van 10, die elke vrije minuut op mw2 zitten. Daarom prestige 10 maar zuigen ze nog steeds
Hehe ja das ook waarquote:Op woensdag 21 april 2010 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik een lvl 10 prestige zie ga ik er eigenlijk altijd al vanuit dat ze erg slecht spelen en hun level gehaald hebben in een gehackte prestige lobby
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:50 schreef mindyourstep het volgende:
volgens mij moet je opwerken naar 71
Wat dus prestige is.
Paar meer XP's sparen dus
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus ik kan gewoon nóg een level erbij doen
Belachelijk. Hadden ze t net zo goed gelijk tot 71 kunnen laten gaanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef DeeBee het volgende:
Als je level 70 bent moet je nog een level omhoog om 'prestige' te unlocken ja.
Dus nog even 70.000 XP erbij knallen ongeveer...
Tuurlijk niet. Je moet gewoon level 70 doorlopen net zoals je level 1 doorloopt. Anders bestaat level 70 uit niks.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Belachelijk. Hadden ze t net zo goed gelijk tot 71 kunnen laten gaan
Vindt t toch een beetje onzin.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je moet gewoon level 70 doorlopen net zoals je level 1 doorloopt. Anders bestaat level 70 uit niks.
71 Is de eerste level prestige, anders zou je van 69 naar 1 gaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vindt t toch een beetje onzin.
Het lijkt nu eerder alsof 70 helemaal niet het einde is. Je moet de xp verzamelen om naar level 71 te komen. Alleen 71 zelf is er niet.
Naar 70 is toch al werk zat, wrm moet je dan ook nog een extra level erbij doen
Is dat een xbox map? Of van het mappack?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:16 schreef kievit19 het volgende:
vandaag de hele tijd bailout!
wat een schijtmap vind ik dat zeg
is van die stimulus packquote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat een xbox map? Of van het mappack?
Ken m namelijk niet
Map waar ik een hekel aan heb is de underpass. Die donkere ondergrond icm die regen
Die class met de UMP + Tactical Knife is lekker om mee te rushen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef GlenSpey het volgende:
Zo inmiddels gestart met de prestige.
Wat is dat wennen zeg, en wat een kut standaard classes zijn dat eigelijk, waar je de 1e 4 levels uit MOET kiezen
ja alleen is die holo op die ump echt hel... doe dan red dot of gewoon iron sightsquote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Die class met de UMP + Tactical Knife is lekker om mee te rushen.
Keihard inderdaad. Morgen weer even knallen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja alleen is die holo op die ump echt hel... doe dan red dot of gewoon iron sights
UMP + silencer
I guess, als je van knifen houdtquote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Die class met de UMP + Tactical Knife is lekker om mee te rushen.
Hier ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef 64bit het volgende:
Ik ben nu ook eerste prestige, toen ik rond level 30/40 was (en er nog geen reet van bakte) begreep ik echt niet waarom je als je ein-de-lijk level 70 bereikt, je weer vanaf begin af aan begint. Nu bijna gelijk geprestiged, op level 70 is er niks meer aan en die AK47 is toch maar ruk. Aan het begin ging ik trouwens echt enorm vaak dood, nooit een FPS gespeeld op een console en al die mappen hebben 100 hoekjes waar iemand kan zitten en vandaan kan komen. Daar moest ik echt aan wennen, de laatste shooter die ik heb gespeeld is Counter Strike en daarbij zijn de maps zo veel simpeler. Daarnaast nooit FPS met een console dus aimen ging ook erg moeizaam. Nu gaat alles wel beter maar nog steeds erger ik me soms kapot aan mijn aimkwaliteiten
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef VliegVlieg het volgende:
FUCK Search & Destroy, als je ECHT VEEL xp wilt verdienen moet je demolition spelen blijkt maar weer. Elke rondje letterlijk tussen 15k en 20k XP erbij ! Disclaimer: Je moet wel zo pro zijn als mij natuurlijk (Zie TT)
Allereerste potje: 34500 XPquote:
Ja waarvan 95% challenges zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 23:49 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Allereerste potje: 34500 XP
Tweede potje: 22320 XP
Derde potje: 19880 XP
En het blijft maar doorgaanIk begin zo aan mn 8e prestige.
hap hap hap!quote:Op donderdag 22 april 2010 00:03 schreef VliegVlieg het volgende:
Trieste noobs dat jullie zijnWees maar niet jaloers hoor, ooit zullen jullie dit ook kunnen.
Ik heb nog steeds een hogere KD vriend.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Hap van de kaassouffle van die noob boven je?
Op de ps3 ook? En hoeveel kills heb je in totaal?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een hogere KD vriend.
Ah jij bent dus pro op de xbox en de ps3? Damn, jij bent een heldquote:Op donderdag 22 april 2010 00:28 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Op de ps3 ook? En hoeveel kills heb je in totaal?
Ik heb helemaal niks gezegd over de xbox, PS3 is mijn enige territoryquote:Op donderdag 22 april 2010 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah jij bent dus pro op de xbox en de ps3? Damn, jij bent een held
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:28 schreef KoningStoma het volgende:
Stuk of 40000. Ik heb geen ps3 meer.
Schieten? Ik own je met mn thowing knife alleen al.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:32 schreef VliegVlieg het volgende:
Nice man. Jammer dat we niet ff een potje kunne schieten dan.
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Schieten? Ik own je met mn thowing knife alleen al.
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ach, zo heel boeiend kom je iig niet over, dus dat pro praat kun je best achterwege laten noob
Doe mij es een lesje, hoogheidquote:Op woensdag 21 april 2010 23:49 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Mag ik je nu aanraken? want jij moet volgens mij echt een super relaxed leven hebben enzo!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:49 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
6 keer in dezelfde lobby is wel heel veel pech idd.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Klaagmoment
[klacht]
MW2 begint voor mij nu wel voor 75% een k*tspel te worden. Godverdomme k*tnoobtubecampers mogen echt een nekschot krijgen. En f**k IW! dat matchmaking geeft me echt zelfmoordneigingen ofzo.
Hopelijk veranderen ze dat bij de volgende COD.. vannacht kwam ik 6x achter elkaar in de zelfde lobby, wat ik helemaal niet wou omdat Estate daar kwam.
En ik neem mn woorden terug over de Tar-21!
Nu ik van lvl 1 tot 37 alleen maar met de UMP45 heb gespeeld en veteran 2 heb gehaald.dacht ik dat ik nu wel kon overgaan naar de Tar-21. In het begin ging het goed met iron sight, degene die de RDS voor tar-21 en F2000 heeft uitgevonden mag de stoel krijgen.. echt een debiele scope is dat wtf!! Oke, eenmaal silencer gehaald, snel die gekozen en meegespeeld. WAT EEN K*TWAPEN ZEG! van dichtbij iemand neerknallen, was gewoon halve mag kwijt (met stopping power ja en ik raakte hem gewoon goed). terwijl met de UMP heb je maar 3 kogels nodig ofzo.
Van UMP naar TAR is niet te doen. UMP is gewoon baas (zonder noobcommando dan).
Nu maar gewoon naar lvl 48 ofzo gaan met de UMP45 en wachten tot ik de bazen ACR weer heb.
[/klacht]
Ja, echt irritant.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
6 keer in dezelfde lobby is wel heel veel pech idd.
Ik heb het gelukkig niet zo vaak. En als het gebeurd dan is het 1 keer ofzo, daarna zoekt ie echt wel een andere lobby. Misschien zat je in een rustige gamemode, op een rustig moment
F2k heb ik trouwens ook altijd een kutding gevonden, maar hangt er vanaf wat je lekker vindt spelen
ATTIE09quote:Op donderdag 22 april 2010 14:57 schreef psychonecro het volgende:
![]()
Gisteren de 20000 kills gepasseerd, kd is nu 1.20. Nog ff en ik ben net zo goed als vliegvliegWat is je psn eigenlijk vliegje?
Battlefield Bad Company 2quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
MW2 begint ook een beetje m'n reet uit te komen. Van de week maar eens een nieuwe game halen. Iemand nog aanraders?
Als het goeie muziek is doen!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:45 schreef nattermann het volgende:
Mensen met de headset aan en dan muziek afspelen_!!!
En dan wel de klassiekers: "DO WHAT YOU WANT, CAUSE A PIRATE IS FREE. YOU ARE A PIRATE!" en "THEY'RE TAKING THE HOBBITS TO ISENGARD, GARD G-G-GARD".quote:
UMP akimboquote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Klaagmoment
[klacht]
MW2 begint voor mij nu wel voor 75% een k*tspel te worden. Godverdomme k*tnoobtubecampers mogen echt een nekschot krijgen. En f**k IW! dat matchmaking geeft me echt zelfmoordneigingen ofzo.
Hopelijk veranderen ze dat bij de volgende COD.. vannacht kwam ik 6x achter elkaar in de zelfde lobby, wat ik helemaal niet wou omdat Estate daar kwam.
Nu ik van lvl 1 tot 37 alleen maar met de UMP45 heb gespeeld en veteran 2 heb gehaald.dacht ik dat ik nu wel kon overgaan naar de Tar-21. In het begin ging het goed met iron sight, degene die de RDS voor tar-21 en F2000 heeft uitgevonden mag de stoel krijgen.. echt een debiele scope is dat wtf!! Oke, eenmaal silencer gehaald, snel die gekozen en meegespeeld. WAT EEN K*TWAPEN ZEG! van dichtbij iemand neerknallen, was gewoon halve mag kwijt (met stopping power ja en ik raakte hem gewoon goed). terwijl met de UMP heb je maar 3 kogels nodig ofzo.
Nu maar gewoon naar lvl 48 ofzo gaan met de UMP45 en wachten tot ik de bazen ACR weer heb.
[/klacht]
Dat probeer ik nu ook te doen, maar het lukt me gewoon niet op Skidrow..hoe de f*ck springen ze op die container.. of is dat al gepatched ofzo.. Wil ook wel checken hoe ver je kan gaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:50 schreef Skiet het volgende:
Vanmiddag in een private match (in een echte match is het gewoon gay om te doen) wat elevators gedaan. Puur omdat het leuk is om de boel rond het level een beetje te verkennen. Verbazingwekkend hoe ver je kan doorlopen vaak en met hoeveel detail ze gewoon eraan gewerkt hebben haha.
Hele tijd terug probeerde ik het ook weleens in een private match, maar toen lukte het nooit. Nu op Karachi en Derail zonder problemen te doen. Best geinig dus.
Springen en dan X OO dacht ikquote:Op donderdag 22 april 2010 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu ook te doen, maar het lukt me gewoon niet op Skidrow..hoe de f*ck springen ze op die container.. of is dat al gepatched ofzo.. Wil ook wel checken hoe ver je kan gaan.
Skidrow.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu ook te doen, maar het lukt me gewoon niet op Skidrow..hoe de f*ck springen ze op die container.. of is dat al gepatched ofzo.. Wil ook wel checken hoe ver je kan gaan.
Voor als je dominations speelt.quote:
Good for youquote:Op donderdag 22 april 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Mensen spelen deze kudtgame nog steeds?
Maanden geleden al verkocht en verdergegaan met andere, betere games.
Oh, haha.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Voor als je dominations speelt.
In Skidrow is vlag B de sleutel tot de overwinning in 9 van de 10 potjes
Tis dan ook altijd mijn eerste doel bij de start, B veilig en dan lekker campen in dat gebouw, spawnplaatsen vlakbij
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 april 2010 @ 23:00 schreef 64bit het volgende:
Ik ben nu ook eerste prestige, toen ik rond level 30/40 was (en er nog geen reet van bakte) begreep ik echt niet waarom je als je ein-de-lijk level 70 bereikt, je weer vanaf begin af aan begint. Nu bijna gelijk geprestiged, op level 70 is er niks meer aan en die AK47 is toch maar ruk. Aan het begin ging ik trouwens echt enorm vaak dood, nooit een FPS gespeeld op een console en al die mappen hebben 100 hoekjes waar iemand kan zitten en vandaan kan komen. Daar moest ik echt aan wennen, de laatste shooter die ik heb gespeeld is Counter Strike en daarbij zijn de maps zo veel simpeler. Daarnaast nooit FPS met een console dus aimen ging ook erg moeizaam. Nu gaat alles wel beter maar nog steeds erger ik me soms kapot aan mijn aimkwaliteiten
Wat ik ook erg irritant vind in public games is dat er weinig samen gespeeld wordt, ik heb CS eigenlijk alleen in teamverband gespeeld en dan vertrouw je op je team dat er niemand achter in je rug komt, of dat het geroepen wordt. Dat vereist ook een wat andere speelstijl. Al met al vind het een superspel. Bijna elke map zit goed in elkaar en het ziet er gewoon gelikt uit. Misschien maar een keertje met wat Fokkers meespelen, maar m'n headsetje ligt al een tijdje bij m'n ouders en die vergeet ik altijd mee te nemen. Zonder overleg is teamwerk natuurlijk een stuk lastiger. Ter zijner tijd voeg ik wel wat mensen toe op Xbox Live of geef hier een gilLijkt me leuk de wat tactischere gamevarianten met een groepje te spelen, nu doe ik eigenlijk alleen TDM, omdat ik me kapot erger aan het geringe teamwerk bij de andere speelvarianten.
Deze jump is makkelijker.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh, haha.
Dat bedoel ik niet, ik heb het over elevators en uit de map komen in private match.
Tis mij ook niet gelukt, het scherm trilt wel een beetje als je op de goeie plaats zit maar je komt niet omhoog..quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 21:51 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Deze jump is makkelijker.
Ik meende dat elevators op de 360 zijn gepatched trouwens.
Met edwinurd valt tenminste nog mee te praten en heeft geen pro gedragquote:Op donderdag 22 april 2010 07:58 schreef Parvus het volgende:
VliegVlieg hou op man. Je begint net zo irritant als die Edwinurd te worden
Dat ed iemand in ze team knifed, maakt hem niet gelijk een nurdquote:Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Met edwinurd valt tenminste nog mee te praten en heeft geen pro gedrag
Tegelijkertijd op het knopje op je controller (links van die aansluiting achterop) en op je xbox (rechts van de memory unit porten) drukken, dan maakt hij als het goed is verbinding.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:23 schreef Parvus het volgende:
Weet iemand hoe je met een andere controller kan gaan spelen? Bij de controller die bij m'n xbox zat doet de trigger voor granaten het niet zo goed. Ik heb nog een andere controller liggen, maar die pakt ie niet??
Ik vind ACR en UMP maar voor noobs.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Klaagmoment
[klacht]
[/klacht]
Oja? Ik wist niet dat ze ook zelf konden schieten.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:34 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ik vind ACR en UMP maar voor noobs.
Ik gebruik F2000 en MP5K, daar moet je tenminste nog wat voor doen.![]()
De UMP en ACR bedienen zichzelf eigenlijk.
Ja, dat wel. Ik heb echt lang met de ACR gespeeld en dat verveelde gewoon na lange tijd, dus ik heb bijna alle assault + sub weapons geprobeerd... en er zit geen een goeie (voor mij) bij..op een paar na dan (M4A1, UMP45, ACR, P90, Barrett .50 Cal). Dat zijn ook echt de enige wapens waarmee ik speel.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:55 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat ik bedoel: Die dingen zijn heel makkelijk om mee te knallen. ACR heeft zo goed als geen recoil, dat is eigenlijk een full automatic sniper. En de UMP45 heeft ook de voordelen van een SMG en is heel veelzijdig.
Haha, als ik dat hoor kijk ik meteen op de score lijst hoeveel mensen er nog over zijn.. en dan krijg ik het soms wel ff warmquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond wat potjes Search and Destroy gedaan met Rossdale. Toch wel m'n favoriete gamemode denk ik. Zeker als je "complete the mission, you're the only one left" hoort en vier stipjes op de map ziet staan begin je toch even te shakenMoeilijk is het wel.
Daarom, ieder zn ding.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef Koko_Banana het volgende:
Daarom speel ik met de MP5K en F2000, dat zijn nog best leuke wapens om mee te spelen. lk kan mooie scores halen met FAMAS, Scar enzovoort. maar ik vind ze maar lelijk en het wordt snel saai.
MP5K en F2000 zijn best mooi en voelen als echte wapens aan door hun hoge recoil. Voor mij toch.
Je lult jong! Jij hebt hem helemaal niet verkocht. En BC2 een betere game noemenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Mensen spelen deze kudtgame nog steeds?
Maanden geleden al verkocht en verdergegaan met andere, betere games.
Hehe vooral het feit dat iedereen van je team dan meekijkt hoe jij speelt. Dan wil je natuurlijk extra je best doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond wat potjes Search and Destroy gedaan met Rossdale. Toch wel m'n favoriete gamemode denk ik. Zeker als je "complete the mission, you're the only one left" hoort en vier stipjes op de map ziet staan begin je toch even te shakenMoeilijk is het wel.
alleen bij de Xbox is dat moeilijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:08 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe vooral het feit dat iedereen van je team dan meekijkt hoe jij speelt. Dan wil je natuurlijk extra je best doen
//overigens de stekker van m'n xbox even eruit gehaald en weer erin, toen pakte hij m'n andere controller wel ineens.
Ik ben er heel slecht in, maar ik vond het zeker tofquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Thanksquote:
Chuck, jij gebruikt toch zeker geen guns in MW2? Dat doet de Chuck immers niet.quote:
Alleen een throwing knife en sprint en marathon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Chuck, jij gebruikt toch zeker geen guns in MW2? Dat doet de Chuck immers niet.
Geen silencer, RPG's, noobtubes, grenades etc. De meeste campen als sniper of schuilen in hoekjes met silencer en heartbeat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef FalleNk810i het volgende:
hoe bedoel je lawaaierige danger close?
Waar heb je dat voor nodig?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alleen een throwing knife en sprint en marathon.
daar ben ik echt zó ontzettend slecht in... doe mij dan maar sabotage of demolition.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Beter als dat rondrennen en druk gedoequote:Op vrijdag 23 april 2010 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik haat het juist als je tijdens domination/CPT/demolition gespawn killed wordt..quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind S&D kut omdat het eigenlijk een groot campfestijn is. Ik kan het geduld niet opbrengen om niet rond te rennen en 3 minuten te wachten als ik dood ben.
Ninja pro, coldblooded pro en een silencer op je weapon: nergens meer last vanquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
oja minpunt van S&D: sukkels lopen met een heartbeat sensors rond, zijn ze bang ofzo?
Ik gebruik ook Ninja Pro, marathon pro en stopping power pro met UMP45. Maar toch vind ik ze sukkelsquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ninja pro, coldblooded pro en een silencer op je weapon: nergens meer last van
Nog wel het irritantst is als je het aanvallende team bent en niemand pakt de bom. Ze vallen ook niet aan, nee, iedereen gaat echt campenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Ninja Pro, marathon pro en stopping power pro met UMP45. Maar toch vind ik ze sukkelsgaan ze in een hoekje wachten tot ze een rode stip zien.
Herkenbaar. 95% van de mensen die dit spel spelen lijkt verstandelijk beperkt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef Merkie het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat de doomswitch is aangezet hoor. Ik speel niet slecht, maar ik verlies echt achter elkaar (gewoon TD). Zelfs een score van 24-4 mocht niet baten. Waar slaat dat op
. Ook achter elkaar potjes waarbij ik de enige van ons team was die meer kills dan deaths had
.
Ook wel es meegemaakt ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nog wel het irritantst is als je het aanvallende team bent en niemand pakt de bom. Ze vallen ook niet aan, nee, iedereen gaat echt campen
Ja, of in het begin als iemand de bom pakt en hem daarna gewoon niet plant.. dan denk ik echt laat mij m dan pakken, ik plant m wel als mn team meewerkt. Of van die sukkel die de bom pakken en meteen planten als iedereen van de andere team nog leeft.. dan weet je dat je dat ie 50% wordt defused.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nog wel het irritantst is als je het aanvallende team bent en niemand pakt de bom. Ze vallen ook niet aan, nee, iedereen gaat echt campen
Ik wil er nog wel eens een hardcore S&D uitpersen. Alleen ik heb zo'n hekel aan dat wachten als je vroeg dood gaat, dan heb ik er al gelijk geen zin meer inquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef Marsenal het volgende:
Ik merk nu sinds ik Hardcore modes ben gaan spelen, ik niet meer terug wil.. Veel beter zo.
Daar heb ik ook nog steeds moeite mee ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel eens een hardcore S&D uitpersen. Alleen ik heb zo'n hekel aan dat wachten als je vroeg dood gaat, dan heb ik er al gelijk geen zin meer in
Oplossing: FAL.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:36 schreef Retarded het volgende:
ben bezig om met acc nog hoger te krijgen, maar das best lastig als je niet sniped en (bijna) niet camped ...
Skidrow, Afghan, Scrapyard en Rundown zijn mijn favorieten.. Quarry ís lelijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:29 schreef GlenSpey het volgende:
Wat zijn jullie favoriete maps eigelijk?
Ik ben dol op de Skidrow en Airport. Afghan vind ik ook wel leuk
Uhh, Skidrow, Terminal(Airport), Rundown, Quarry, Favela, Karachi, Subbase, Aghan(alleen S&D)quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:29 schreef GlenSpey het volgende:
Wat zijn jullie favoriete maps eigelijk?
Ik ben dol op de Skidrow en Airport. Afghan vind ik ook wel leuk
Ik gooi altijd n00btubbas daar naar binnen op Wastelandquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik vind Underpass nog niet eens zo kut. Wastelands ga ik gewoon altijd in die tunnel in het midden zitten voor wat actie. En het is makkelijk om daar c4 kills te halen door die loopgraven.
Ja gewoon blind daarin schietenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik gooi altijd n00btubbas daar naar binnen op Wasteland![]()
![]()
. Haal je wel makkelijk double kills en triple kills
.
Terminal is erg leuk ja, met Scrapyard heb ik een haat-liefde verhouding. Laatst had ik bijv. 25-2 op die map (en nee, ik camp nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja gewoon blind daarin schieten. Sowieso neem ik altijd een explosion class als ik die map speel.
Ohja en Terminal en Scrapyard zijn het chillst
ACR Noobtube, Danger Close & OMAquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik gooi altijd n00btubbas daar naar binnen op Wasteland![]()
![]()
. Haal je wel makkelijk double kills en triple kills
.
Skidrow is ook een echte n00btube mapquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:42 schreef VASND het volgende:
[..]
ACR Noobtube, Danger Close & OMAlekker sad maar soms erg leuk.
Bij scrapyard kun je zo lekker een granaat over de buizen heengooien op die auto, net asl het potje begint. Er zijn altijd wel spelers die bij die auto lopen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Terminal is erg leuk ja, met Scrapyard heb ik een haat-liefde verhouding. Laatst had ik bijv. 25-2 op die map (en nee, ik camp niet), maar dan heb je het volgende potje weer 11-12 ofzo
.
Ik ga voor Terminal, Skidrow, Highrise en Invasion als leukste maps.
Hoe kun je de underpass tof vinden?quote:Op zondag 25 april 2010 00:39 schreef Skiet het volgende:
Scrapyard vind ik een van de mindere maps. Underpass vind ik dan wel weer tof.
weet niet... ik vond Downpour in CoD4 ook erg vet eigenlijkquote:Op zondag 25 april 2010 00:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoe kun je de underpass tof vinden?
Die regen is toch gruwelijk irritant
Nja als je iemand hebt met een mod controller, dan gaat een fal ook rapquote:Op zondag 25 april 2010 11:04 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er hier liefhebbers van de FAL of andere single fire weapons?
Volgens mij zijn dat wapens voor de gevorderde speler. Omdat je t anders vrijwel zeker aflegt tegen spelers met volautomatische wapens.
One hit kill is namelijk wel handig als je goed kan aimen. Ik ben toch nog van de assault weapons, gewoon schieten als je ze ziet en mikken op bovenlichaam/hoofd. Sommigen noemen het sprayen, maar het is voor mij de enige manier om een kill te maken lijkt het wel.quote:Op zondag 25 april 2010 11:04 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij zijn dat wapens voor de gevorderde speler. Omdat je t anders vrijwel zeker aflegt tegen spelers met volautomatische wapens.
Ik vind het niet fijn om een hoge terugslag te krijgen. Zoals met de UMP.quote:Op zondag 25 april 2010 11:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik gebruik niet echt de FAL maar wel de USP .45 + Extended Mags
Valt echt niet te onderschatten, dat ding kan best krachtig zijn. Korte swaptijd, ideaal voor wapens met een hoge fire rate, de wapens die je eigenlijk constant moet herladen en die enkel effectief zijn op close range.
Daarom gebruik ik het voor mijn MP5K en F2000.
Toch knap 16-2 met S&Dquote:Op zondag 25 april 2010 11:52 schreef Koko_Banana het volgende:
Oefenen. En burst fire gebruiken uiteraard voor lange afstand.
Eigenlijk is de F2000 inferieur aan de andere Assault rifles en de MP5K is meestal ook inferieur aan de UMP (die heeft eigenlijk juist weinig terugslag).
Ik gebruik die wapens gewoon omdat dat vette wapens zijn en ze een leuke "feel" hebben. En het is geweldig wanneer je 16-2 gaat met een F2000 op S&D, dan is iedereen wel stil.
Door ramen schieten telt ook als FMJ, kan goed op Terminalquote:Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef GlenSpey het volgende:
Nog een vraagje
Hoe doen jullie de FMJ kills om een weapon mastery te unlocken?
Ik weet dat je door objecten heen moet schieten maar ik weet eigelijk maar 1 geschikte map om dit te doen. Wasteland in de grot. Weten jullie andere geschikte camp-plaatsen? Want het duurt nogal lang zo
Wallbangenquote:Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef GlenSpey het volgende:
Nog een vraagje
Hoe doen jullie de FMJ kills om een weapon mastery te unlocken?
Ik weet dat je door objecten heen moet schieten maar ik weet eigelijk maar 1 geschikte map om dit te doen. Wasteland in de grot. Weten jullie andere geschikte camp-plaatsen? Want het duurt nogal lang zo
quote:Op zondag 25 april 2010 11:04 schreef GlenSpey het volgende:
Rust sla ik altijd over, wasteland vaak. Hoi, trouwensquote:Op zondag 25 april 2010 15:22 schreef twenty2seven het volgende:
welke map(s) skippen jullie ?
ik ben niet zo'n fan van estate en derail
Terminmal is wel een goeie map daarvoor met wat muurtjes, ruiten, vliegtuigromp, vliegtuigstoelen, cockpitwandje etc.quote:Op zondag 25 april 2010 13:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
WallbangenDoor best veel dunne muren kan je gewoon schieten, dus ik probeer juist altijd op de muur te mikken als ik die FMJ mastery unlock. Duurt wel eventjes en niet heel goed voor je K/D ratio
Private match kun je het wel proberen toch?quote:Op zondag 25 april 2010 19:39 schreef Koko_Banana het volgende:
Rust lijkt me gaaf op ground war, totale chaos. ^^
Sabotage, demolition en misschien ook wel capture the flagquote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef Gierigesloeber het volgende:
Welke game mode's kan je het best spelen voor veel XP? Speel nu veel hardcore TDM, maar gaat niet echt fijn.
Moet je maar eerst 24 man uitnodigen, lijkt me moeilijk.quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Private match kun je het wel proberen toch?
24? Zover ik weet heeft MW2 nog steeds een playercap van 18quote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Search and Destroy is het best voor XP, maar als je echt veel XP wilt moet je wel goede scores halen op een regelmatige basis. Dat vergt toch wat skills en oefening.
Een ander alternatief is Demolition. Je krijgt daar ook best veel XP (wel bijlange niet zoveel als S&D) en je hoeft daar niet echt goed in te zijn.
[..]
Moet je maar eerst 24 man uitnodigen, lijkt me moeilijk.
Ik merk echt niet veel verschillen met demolition tegenover bijvoorbeeld domination.quote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Search and Destroy is het best voor XP, maar als je echt veel XP wilt moet je wel goede scores halen op een regelmatige basis. Dat vergt toch wat skills en oefening.
Een ander alternatief is Demolition. Je krijgt daar ook best veel XP (wel bijlange niet zoveel als S&D) en je hoeft daar niet echt goed in te zijn.
[..]
Moet je maar eerst 24 man uitnodigen, lijkt me moeilijk.
Volgende keer de details kijken van het filmpje?quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Agiath het volgende:
Wtf, wat is dit voor mode, ground war FFA?
Voorderest: NICE!
FFA in een private match. Dat kan met 18 man volgens mij.quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Agiath het volgende:
Wtf, wat is dit voor mode, ground war FFA?
Voorderest: NICE!
Nou ik leave wel eens als ik in een party kom waarbij we nog een uur zitten te wachten voor er gejoined wordt, als er serverproblemen zijn of we in een lobby komen die niet gaat werken (waiting... finding host... trying to merge lobby with another terwijl t al volzit etc.), of als er voornamelijk deathmatches op het menu staan. DM ben ik ontzettend slecht in omdat ik nog steeds vaak het loodje leg. Niet alleen zitten ikzelf en dus ook het team vaak aan de verliezende kant, ik beleef er ook geen plezier aan en ik word pissig als het steeds dezelfde personen zijn die mij afmaken, terwijl ik hun niet neer weet te krijgen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef synchrowise het volgende:
GlenSpey en Blokkie, waaorm leaven jullie altijd party/game als ik jullie invite
Dan doen we wel Domination kan me niet schelen, wil gewoon een keertje samen spelenquote:Op zondag 25 april 2010 23:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nou ik leave wel eens als ik in een party kom waarbij we nog een uur zitten te wachten voor er gejoined wordt, als er serverproblemen zijn of we in een lobby komen die niet gaat werken (waiting... finding host... trying to merge lobby with another terwijl t al volzit etc.), of als er voornamelijk deathmatches op het menu staan. DM ben ik ontzettend slecht in omdat ik nog steeds vaak het loodje leg. Niet alleen zitten ikzelf en dus ook het team vaak aan de verliezende kant, ik beleef er ook geen plezier aan en ik word pissig als het steeds dezelfde personen zijn die mij afmaken, terwijl ik hun niet neer weet te krijgen.
Ik heb een K/D gemiddelde van 0.58 wat ik nog altijd niet omhoog krijg dus mij wil je echt niet in je DM-team hebben
Als jij een xbox hebt wel jaquote:
Ik heb weer een xbox. Maar de kabels in de straat zijn zo verrot dat ik niet eens verbinding kan krijgen.quote:
Aha oke dan,quote:Op maandag 26 april 2010 01:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb weer een xbox. Maar de kabels in de straat zijn zo verrot dat ik niet eens verbinding kan krijgen.
Ze gaan het deze week aanpakken.
Niet verwijderenquote:Op maandag 26 april 2010 01:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Aha oke dan,
staan nu bij mij xbox friends list: Edwinuss 33 days offline
Primaquote:Op zondag 25 april 2010 23:40 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Dan doen we wel Domination kan me niet schelen, wil gewoon een keertje samen spelen
FFA spelen, heb je geen teamledenquote:Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef GlenSpey het volgende:
Bah, hebben jullie ook zon hekel aan teammembers die je care package wegkapen terwijl je er zelf notabene naast staat
Kankerblagen
Ik heb er ook een hekel aan als vijanden het doenquote:
Jep, had er gisteren ook weer eentje die hem probeerde te jatten, dus ik ga naast hem staan en pak hem zelf op... begint die gast de rest van de game achter me aan te hobbelen en me te knifen om te irriteren... Wat ben je dan voor een jostiquote:Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef GlenSpey het volgende:
Bah, hebben jullie ook zon hekel aan teammembers die je care package wegkapen terwijl je er zelf notabene naast staat
Kankerblagen
Doe ik altijd jaquote:Op maandag 26 april 2010 15:32 schreef psychonecro het volgende:
Over care packages gesproken, gisteren weer met lage killstreaks gespeeld (ivm shield) en uit 10 cp's 2 choppergunners, 1 harrier strike en een attack heli gehad!. De rest was allemaal uav enzo, die laat ik liggen voor mijn team, of als bait. (Dit werkt supergoed op wasteland, daar kun je de packages op de netten over de bunkers gooin. Daar kom je net niet bij, gewoon op een afstandje iedereen afknallen die denkt een gratis kadootje te krijgen!)
Wat wel altijd lachen is om te doen, als je zon klapjosti in je team hebt die denkt dat jou packages van hem zijn, is om, als je twee packages hebt, beide markers op dezelfde plek te gooien, met twee seconden er tussen. *plet*
Als ik met kills mijn levels moet halen ben ik lang bezigquote:Op maandag 26 april 2010 15:53 schreef synchrowise het volgende:
Nou Glen, 2 leuke potjes hoorIn Karachi vond ik dat ze echt heel erg oneerlijk waren met campen
Kom eraan Boem dood (zit i op het balkon). Zag jou bij de vlaggen telkens
PS. ik vergeet altijd mijn carepackges te droppenIk denk dan altijd ze te bewaren voor einde van de game, en dan is het bijna afgelopen kan ik net de killstreak rewards erin gebruiken of net niet
![]()
Dat heb ik ook wel es gedaan.quote:Op maandag 26 april 2010 15:32 schreef psychonecro het volgende:
Over care packages gesproken, gisteren weer met lage killstreaks gespeeld (ivm shield) en uit 10 cp's 2 choppergunners, 1 harrier strike en een attack heli gehad!. De rest was allemaal uav enzo, die laat ik liggen voor mijn team, of als bait. (Dit werkt supergoed op wasteland, daar kun je de packages op de netten over de bunkers gooin. Daar kom je net niet bij, gewoon op een afstandje iedereen afknallen die denkt een gratis kadootje te krijgen!)
Wat wel altijd lachen is om te doen, als je zon klapjosti in je team hebt die denkt dat jou packages van hem zijn, is om, als je twee packages hebt, beide markers op dezelfde plek te gooien, met twee seconden er tussen. *plet*
Ow en dat gezegd.quote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als ik met kills mijn levels moet halen ben ik lang bezig
Hoewel in het potje voor ik met jou in de party ging ik voor het eerst een killstreak van 14 haaldedaarom duurde het even voor ik joinde.
Helaas was na die 14 kills mijn ammo op en moest ik een care package scoren. Gelukkig zat er ammo in. Maar tevens zat er ook een vijand achter me te wachten dus de 15 haalde ik net niet
Daarom pak ik altijd gewoon het wapen van iemand anders als ik bijna zonder ammo zit.quote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als ik met kills mijn levels moet halen ben ik lang bezig
Hoewel in het potje voor ik met jou in de party ging ik voor het eerst een killstreak van 14 haaldedaarom duurde het even voor ik joinde.
Helaas was na die 14 kills mijn ammo op en moest ik een care package scoren. Gelukkig zat er ammo in. Maar tevens zat er ook een vijand achter me te wachten dus de 15 haalde ik net niet
Ook altijd handig ja.quote:Op maandag 26 april 2010 17:22 schreef VASND het volgende:
Of tijdig je secondary vervangen door een ACR die ergens ligt ofzo, altijd goed.
Whahahaquote:Op maandag 26 april 2010 17:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ow en dat gezegd.
Met die 14 kills ook tevens mijn eerste hatemail gekregen
Zo'n ventje wat telkens uit hetzelfde raam kwam kijken schoot ik elke keer dood. Stuk of 4 keer achtermekaar. Stuurt ie me zo'n berichtje in het franswist niet precies wat erin stond maar ik las iets over een 'campeur' dus ik wist wel hoe laat het was
AA-12quote:Op maandag 26 april 2010 17:36 schreef Merkie het volgende:
Secondary vervangen? Man, ik maak soms meer kills met mijn AA-12 dan met mijn ACR.
De echte coole mensen vernietigen alles op hun pad met Models 1887 akimboquote:Op maandag 26 april 2010 17:46 schreef Merkie het volgende:
Toch heerlijk om een kamer binnen te stormen en even een triple kill te maken met mijn AA-12 hoor.
Die Javelin wil ik ook eens gaan gebruiken als ik weer zover ben in levels. Die RPG vond ik echt niks.quote:Op maandag 26 april 2010 17:41 schreef Rossdale het volgende:
Briljant wapen die AA-12
Het is dat ik Javelin's en RPG's leuker vind, anders had ik hem standaard meegenomen
Dat heb ik wel eens gedaan bij een gast die mijn care-package jatte. Was een sniper en ik ging naast hem staan en de hele tijd met mn gun in de lucht schieten zodat we worden ontdekt. We gingen er allebei aanquote:Op maandag 26 april 2010 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, had er gisteren ook weer eentje die hem probeerde te jatten, dus ik ga naast hem staan en pak hem zelf op... begint die gast de rest van de game achter me aan te hobbelen en me te knifen om te irriteren... Wat ben je dan voor een josti
quote:Op maandag 26 april 2010 17:07 schreef GlenSpey het volgende:
Stuurt ie me zo'n berichtje in het frans![]()
Iemand die er een volwaardige zin van kan maken? Babelfish doet t niet goed.quote:fisl de pute de campeur de lmerde
haha dat is echt heel kinderachtigquote:Op maandag 26 april 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan bij een gast die mijn care-package jatte. Was een sniper en ik ging naast hem staan en de hele tijd met mn gun in de lucht schieten zodat we worden ontdekt. We gingen er allebei aan![]()
Kinderachtig, I know. Maar ik was gewoon pissed
Ja klopt maar als ik moet kiezen tussen nog 2 kills met mn AR en dan over gaan op mn AA-12 (bij mij meestal spas) of er een 2e AR bij pakken kies ik toch voor de 2e AR.quote:Op maandag 26 april 2010 @ 17:36 schreef Merkie het volgende:
Secondary vervangen? Man, ik maak soms meer kills met mijn AA-12 dan met mijn ACR.
Ik ben de laatste tijd met LMG's aan het schieten. Met de RPG kun je dat geintje ook flikkenquote:Op maandag 26 april 2010 @ 17:46 schreef Merkie het volgende:
Toch heerlijk om een kamer binnen te stormen en even een triple kill te maken met mijn AA-12 hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |