Kom er aanquote:
Argh, hij is idd naar Strict gesprongen. Dit doet hij soms om een of and're kutreden. Xbox opnieuw starten lukt meestal wel.quote:Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben er al! Maar kan jou party niet joinen
je nat op moderated of strict staan?
Haha wist dat die ging komenquote:Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom er aan
Nick, je komt van je vriendin vandaan en moet nu je frustraties wegknallen?
Via de xbox zelf testen, dan weet je het meteenquote:Op maandag 19 april 2010 21:01 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Argh, hij is idd naar Strict gesprongen. Dit doet hij soms om een of and're kutreden. Xbox opnieuw starten lukt meestal wel.
HAHA ik heb lekker 1.97 dus ik ben beterder hahaquote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vooroordelen weer. En k/d ratio zegt wel degelijk wat, als je het op een eerlijke wijze hebt verkregen. Heb zelf een k/d van 1.87 inmiddels en een W/L ratio van 1.43 en ik kan met gerust hart zeggen dat ik de meeste fokkers waarschijnlijk makkelijk versla, want ik ben pro, jeweettochhh![]()
Kortom: Beide vooroordelen ontkracht en klacht onterecht. Learn to play!
quote:
Godverdomme! Jij gaat echt hard!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:04 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 68nog 2 te gaan.
Dan 2 of 3 potjes met de AK en dan opnieuw beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |