Kom er aanquote:
Argh, hij is idd naar Strict gesprongen. Dit doet hij soms om een of and're kutreden. Xbox opnieuw starten lukt meestal wel.quote:Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ben er al! Maar kan jou party niet joinen
je nat op moderated of strict staan?
Haha wist dat die ging komenquote:Op maandag 19 april 2010 21:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom er aan
Nick, je komt van je vriendin vandaan en moet nu je frustraties wegknallen?
Via de xbox zelf testen, dan weet je het meteenquote:Op maandag 19 april 2010 21:01 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Argh, hij is idd naar Strict gesprongen. Dit doet hij soms om een of and're kutreden. Xbox opnieuw starten lukt meestal wel.
HAHA ik heb lekker 1.97 dus ik ben beterder hahaquote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vooroordelen weer. En k/d ratio zegt wel degelijk wat, als je het op een eerlijke wijze hebt verkregen. Heb zelf een k/d van 1.87 inmiddels en een W/L ratio van 1.43 en ik kan met gerust hart zeggen dat ik de meeste fokkers waarschijnlijk makkelijk versla, want ik ben pro, jeweettochhh![]()
Kortom: Beide vooroordelen ontkracht en klacht onterecht. Learn to play!
quote:
Godverdomme! Jij gaat echt hard!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:04 schreef GlenSpey het volgende:
Lvl 68nog 2 te gaan.
Dan 2 of 3 potjes met de AK en dan opnieuw beginnen
Dat vond ik ook!quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:15 schreef Parvus het volgende:
VliegVlieg
// Ik dacht trouwens ik ga ff op zoveel mogelijk wapens mastery halen. Maar die FMJ kills schieten echt niet op![]()
Valt mee, ik zit al aan 3d played.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:02 schreef leeroy het volgende:
[..]
Godverdomme! Jij gaat echt hard!
Psn: kleppie_leeroy
Voeg maar toe!
lolquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Valt mee, ik zit al aan 3d played.
Voor de volgende prestiges wil ik richting de 2d played
Gewoon de 1e keer nogquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:58 schreef leeroy het volgende:
[..]
lol
Ik speel niet zo gek veel... Dus het zal bij mij nog wel ff duren voor dat ik level 70 ben!
Welke ben je nu?
Kee dan!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Gewoon de 1e keer nog
Hoop morgen te kunnen starten aan de 1e keer prestigen
Hoe kun je bij S&D boosten ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:29 schreef Silvanovisch het volgende:
Paar potjes hardcore S&D gedaan.. Zelfs daar heb je boosters..![]()
Behoorlijk irritant als je ze als teamgenoten hebt, omdat je dan van te voren al verloren hebt..
wft?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:29 schreef Silvanovisch het volgende:
Paar potjes hardcore S&D gedaan.. Zelfs daar heb je boosters..![]()
Behoorlijk irritant als je ze als teamgenoten hebt, omdat je dan van te voren al verloren hebt..
yep. heb een paar keer een defuse gehad, een keer een ninja defuse maar meestal word ik toch keihard afgemaaktquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:44 schreef spiderweb1 het volgende:
Ben ik trouwens de enige met zweethanden als je 'Last man alive' bent in S&D ?
haha, die fout heb ik ook al zo vaak gemaakt, ben blij dat ik niet de enige ben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:36 schreef psychonecro het volgende:
Gisteren ook een streak op een mounted machin gun gehaald op wasteland (degene bij de kerk) ging super, je kunt precies over een glooiing schieten, gewoon maaien, af en toe tussen die autowrakken schieten zodat de snipers die daar zitten wegblijven.. Iig na 7 kills denk ik, "dit was toch een challenge?" check ik het na de match, nog niet unlocked. klote prestige![]()
Wisselt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:07 schreef leeroy het volgende:
[..]
Kee dan!
En wat voor wapens en perks gebruikje?
2.88quote:Op maandag 19 april 2010 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
HAHA ik heb lekker 1.97 dus ik ben beterder haha
Het is dat ik aan het begin zo lang 1.5 had. Nu is het bijna elk rondje boven de 4.0.quote:
Ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is dat ik aan het begin zo lang 1.5 had. Nu is het bijna elk rondje boven de 4.0.
Wie wil me aanraken?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is dat ik aan het begin zo lang 1.5 had. Nu is het bijna elk rondje boven de 4.0.
Wie wil me aanraken?
Ik zit ondanks mijn slechte k/d ratio juist vaker in het winnende team.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef Nusion het volgende:
Ik sta bijna altijd eerste (2:1 K/D) maar toch zit ik bijna altijd in het verliezende team![]()
En die level 10 prestige mensen zuigen echt, vaak staan ze nog negatief ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |