Thanksquote:
Chuck, jij gebruikt toch zeker geen guns in MW2? Dat doet de Chuck immers niet.quote:
Alleen een throwing knife en sprint en marathon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Chuck, jij gebruikt toch zeker geen guns in MW2? Dat doet de Chuck immers niet.
Geen silencer, RPG's, noobtubes, grenades etc. De meeste campen als sniper of schuilen in hoekjes met silencer en heartbeat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef FalleNk810i het volgende:
hoe bedoel je lawaaierige danger close?
Waar heb je dat voor nodig?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alleen een throwing knife en sprint en marathon.
daar ben ik echt zó ontzettend slecht in... doe mij dan maar sabotage of demolition.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond wat potjes Search and Destroy gedaan met Rossdale. Toch wel m'n favoriete gamemode denk ik. Zeker als je "complete the mission, you're the only one left" hoort en vier stipjes op de map ziet staan begin je toch even te shakenMoeilijk is het wel.
Beter als dat rondrennen en druk gedoequote:Op vrijdag 23 april 2010 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond wat potjes Search and Destroy gedaan met Rossdale. Toch wel m'n favoriete gamemode denk ik. Zeker als je "complete the mission, you're the only one left" hoort en vier stipjes op de map ziet staan begin je toch even te shakenMoeilijk is het wel.
Ik haat het juist als je tijdens domination/CPT/demolition gespawn killed wordt..quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind S&D kut omdat het eigenlijk een groot campfestijn is. Ik kan het geduld niet opbrengen om niet rond te rennen en 3 minuten te wachten als ik dood ben.
Ninja pro, coldblooded pro en een silencer op je weapon: nergens meer last vanquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
oja minpunt van S&D: sukkels lopen met een heartbeat sensors rond, zijn ze bang ofzo?
Ik gebruik ook Ninja Pro, marathon pro en stopping power pro met UMP45. Maar toch vind ik ze sukkelsquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ninja pro, coldblooded pro en een silencer op je weapon: nergens meer last van
Nog wel het irritantst is als je het aanvallende team bent en niemand pakt de bom. Ze vallen ook niet aan, nee, iedereen gaat echt campenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Ninja Pro, marathon pro en stopping power pro met UMP45. Maar toch vind ik ze sukkelsgaan ze in een hoekje wachten tot ze een rode stip zien.
Herkenbaar. 95% van de mensen die dit spel spelen lijkt verstandelijk beperkt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef Merkie het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat de doomswitch is aangezet hoor. Ik speel niet slecht, maar ik verlies echt achter elkaar (gewoon TD). Zelfs een score van 24-4 mocht niet baten. Waar slaat dat op
. Ook achter elkaar potjes waarbij ik de enige van ons team was die meer kills dan deaths had
.
Ook wel es meegemaakt ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nog wel het irritantst is als je het aanvallende team bent en niemand pakt de bom. Ze vallen ook niet aan, nee, iedereen gaat echt campen
Ja, of in het begin als iemand de bom pakt en hem daarna gewoon niet plant.. dan denk ik echt laat mij m dan pakken, ik plant m wel als mn team meewerkt. Of van die sukkel die de bom pakken en meteen planten als iedereen van de andere team nog leeft.. dan weet je dat je dat ie 50% wordt defused.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nog wel het irritantst is als je het aanvallende team bent en niemand pakt de bom. Ze vallen ook niet aan, nee, iedereen gaat echt campen
Ik wil er nog wel eens een hardcore S&D uitpersen. Alleen ik heb zo'n hekel aan dat wachten als je vroeg dood gaat, dan heb ik er al gelijk geen zin meer inquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef Marsenal het volgende:
Ik merk nu sinds ik Hardcore modes ben gaan spelen, ik niet meer terug wil.. Veel beter zo.
Daar heb ik ook nog steeds moeite mee ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel eens een hardcore S&D uitpersen. Alleen ik heb zo'n hekel aan dat wachten als je vroeg dood gaat, dan heb ik er al gelijk geen zin meer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |