abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80613352
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Oh, haha.
Dat bedoel ik niet, ik heb het over elevators en uit de map komen in private match.

Deze jump is makkelijker.

Ik meende dat elevators op de 360 zijn gepatched trouwens.
l|||-------|||l
  donderdag 22 april 2010 @ 21:57:02 #152
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80613579
quote:
Op donderdag 22 april 2010 @ 21:51 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

Deze jump is makkelijker.

Ik meende dat elevators op de 360 zijn gepatched trouwens.
Tis mij ook niet gelukt, het scherm trilt wel een beetje als je op de goeie plaats zit maar je komt niet omhoog..
Via de luifel buiten B hetzelfde verhaal.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_80615542
Die ga ik morgen even proberen. Op Skidrow nog niet gedaan. Is er ergens een lijstje met alle elevators inclusief of het jump, prone of crouch is en moeilijkheidsgraad + mogelijkheden..?
pi_80615825
quote:
Op donderdag 22 april 2010 07:58 schreef Parvus het volgende:
VliegVlieg hou op man . Je begint net zo irritant als die Edwinurd te worden
Met edwinurd valt tenminste nog mee te praten en heeft geen pro gedrag
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80616283
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Met edwinurd valt tenminste nog mee te praten en heeft geen pro gedrag
Dat ed iemand in ze team knifed, maakt hem niet gelijk een nurd
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_80617024
Weet iemand hoe je met een andere controller kan gaan spelen? Bij de controller die bij m'n xbox zat doet de trigger voor granaten het niet zo goed. Ik heb nog een andere controller liggen, maar die pakt ie niet??
  donderdag 22 april 2010 @ 23:27:53 #157
299521 64bit
Michael Scott Paper Co.
pi_80617174
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:23 schreef Parvus het volgende:
Weet iemand hoe je met een andere controller kan gaan spelen? Bij de controller die bij m'n xbox zat doet de trigger voor granaten het niet zo goed. Ik heb nog een andere controller liggen, maar die pakt ie niet??
Tegelijkertijd op het knopje op je controller (links van die aansluiting achterop) en op je xbox (rechts van de memory unit porten) drukken, dan maakt hij als het goed is verbinding.
pi_80617420
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Klaagmoment
[klacht]
MW2 begint voor mij nu wel voor 75% een k*tspel te worden. Godverdomme k*tnoobtubecampers mogen echt een nekschot krijgen. En f**k IW! dat matchmaking geeft me echt zelfmoordneigingen ofzo.
Hopelijk veranderen ze dat bij de volgende COD.. vannacht kwam ik 6x achter elkaar in de zelfde lobby, wat ik helemaal niet wou omdat Estate daar kwam.
En ik neem mn woorden terug over de Tar-21!

Nu ik van lvl 1 tot 37 alleen maar met de UMP45 heb gespeeld en veteran 2 heb gehaald. dacht ik dat ik nu wel kon overgaan naar de Tar-21. In het begin ging het goed met iron sight, degene die de RDS voor tar-21 en F2000 heeft uitgevonden mag de stoel krijgen.. echt een debiele scope is dat wtf!! Oke, eenmaal silencer gehaald, snel die gekozen en meegespeeld. WAT EEN K*TWAPEN ZEG! van dichtbij iemand neerknallen, was gewoon halve mag kwijt (met stopping power ja en ik raakte hem gewoon goed). terwijl met de UMP heb je maar 3 kogels nodig ofzo.

Van UMP naar TAR is niet te doen. UMP is gewoon baas (zonder noobcommando dan).

Nu maar gewoon naar lvl 48 ofzo gaan met de UMP45 en wachten tot ik de bazen ACR weer heb.
[/klacht]
Ik vind ACR en UMP maar voor noobs.

Ik gebruik F2000 en MP5K, daar moet je tenminste nog wat voor doen. De UMP en ACR bedienen zichzelf eigenlijk.
pi_80618041
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:34 schreef Koko_Banana het volgende:

[..]

Ik vind ACR en UMP maar voor noobs.

Ik gebruik F2000 en MP5K, daar moet je tenminste nog wat voor doen. De UMP en ACR bedienen zichzelf eigenlijk.
Oja? Ik wist niet dat ze ook zelf konden schieten.

Ieder zijn eigen ding he. Ik vind de F2000 + silencer ook wel lekker, en de MP5K heb ik nooit meegespeeld.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80618116
Wat ik bedoel: Die dingen zijn heel makkelijk om mee te knallen. ACR heeft zo goed als geen recoil, dat is eigenlijk een full automatic sniper. En de UMP45 heeft ook de voordelen van een SMG en is heel veelzijdig.
pi_80618260
Vanavond wat potjes Search and Destroy gedaan met Rossdale. Toch wel m'n favoriete gamemode denk ik. Zeker als je "complete the mission, you're the only one left" hoort en vier stipjes op de map ziet staan begin je toch even te shaken Moeilijk is het wel.
pi_80618432
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:55 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat ik bedoel: Die dingen zijn heel makkelijk om mee te knallen. ACR heeft zo goed als geen recoil, dat is eigenlijk een full automatic sniper. En de UMP45 heeft ook de voordelen van een SMG en is heel veelzijdig.
Ja, dat wel. Ik heb echt lang met de ACR gespeeld en dat verveelde gewoon na lange tijd, dus ik heb bijna alle assault + sub weapons geprobeerd... en er zit geen een goeie (voor mij) bij..op een paar na dan (M4A1, UMP45, ACR, P90, Barrett .50 Cal). Dat zijn ook echt de enige wapens waarmee ik speel.
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond wat potjes Search and Destroy gedaan met Rossdale. Toch wel m'n favoriete gamemode denk ik. Zeker als je "complete the mission, you're the only one left" hoort en vier stipjes op de map ziet staan begin je toch even te shaken Moeilijk is het wel.
Haha, als ik dat hoor kijk ik meteen op de score lijst hoeveel mensen er nog over zijn.. en dan krijg ik het soms wel ff warm
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80618540
Daarom speel ik met de MP5K en F2000, dat zijn nog best leuke wapens om mee te spelen. lk kan mooie scores halen met FAMAS, Scar enzovoort. maar ik vind ze maar lelijk en het wordt snel saai.

MP5K en F2000 zijn best mooi en voelen als echte wapens aan door hun hoge recoil. Voor mij toch.
pi_80618609
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef Koko_Banana het volgende:
Daarom speel ik met de MP5K en F2000, dat zijn nog best leuke wapens om mee te spelen. lk kan mooie scores halen met FAMAS, Scar enzovoort. maar ik vind ze maar lelijk en het wordt snel saai.

MP5K en F2000 zijn best mooi en voelen als echte wapens aan door hun hoge recoil. Voor mij toch.
Daarom, ieder zn ding.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80618936
ik heb nu al 4 uur alleen maar één-streepje-verbindingen. Met speedtest.net haal ik gewoon mijn standaard stats en een ping van 25 ms. Ik raak hier lichtelijk gefrustreerd van.
pi_80619616
He bois. Ik ben net 2 weken begonnen met MW:2. Maar is er ook een site waar alles wordt uitgelegd hoe je elke emblem en title kan halen? Want dat kan ik niet vinden
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 23 april 2010 @ 01:29:20 #168
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80620231
Tering, 3 dagen alleen maar Just Cause 2 gespeeld en nu ben ik de hele controls van MW2 kwijt
Tics van je petten.
  vrijdag 23 april 2010 @ 02:11:04 #169
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80620749
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Mensen spelen deze kudtgame nog steeds?

Maanden geleden al verkocht en verdergegaan met andere, betere games.
Je lult jong! Jij hebt hem helemaal niet verkocht. En BC2 een betere game noemen Die heb ik dus verkocht. Kutspel
Tics van je petten.
pi_80621023
BC is op alle punten beter dan MW2.
pi_80621443
Krijgen we dat geneuzel weer...
  vrijdag 23 april 2010 @ 07:34:02 #172
265768 NBT
Bigger is better.
pi_80621880
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 02:46 schreef Edwinuss het volgende:
BC is op alle punten beter dan MW2.
Vind jij!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_80622164
quote:
Hehe vooral het feit dat iedereen van je team dan meekijkt hoe jij speelt. Dan wil je natuurlijk extra je best doen

//overigens de stekker van m'n xbox even eruit gehaald en weer erin, toen pakte hij m'n andere controller wel ineens.
pi_80622395
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 08:08 schreef Parvus het volgende:

[..]

Hehe vooral het feit dat iedereen van je team dan meekijkt hoe jij speelt. Dan wil je natuurlijk extra je best doen

//overigens de stekker van m'n xbox even eruit gehaald en weer erin, toen pakte hij m'n andere controller wel ineens.
alleen bij de Xbox is dat moeilijk
PS3
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  vrijdag 23 april 2010 @ 08:34:13 #175
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80622488
quote:
Ik ben er heel slecht in, maar ik vond het zeker tof

Ik merk dat mijn sneaky cold blooded classes etc minder werken dan mijn overdreven lawaaierige danger close klasse Gewoon omdat iedereen al sneakt en daar niet op berekend is
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80624680
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Tauchmeister op 23-04-2010 10:21:12 ]
pi_80627848
hoe bedoel je lawaaierige danger close?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_80630536
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_80630649
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:52 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Thanks
Chuck, jij gebruikt toch zeker geen guns in MW2? Dat doet de Chuck immers niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80630880
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Chuck, jij gebruikt toch zeker geen guns in MW2? Dat doet de Chuck immers niet.
Alleen een throwing knife en sprint en marathon.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:37:42 #181
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80631983
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef FalleNk810i het volgende:
hoe bedoel je lawaaierige danger close?
Geen silencer, RPG's, noobtubes, grenades etc. De meeste campen als sniper of schuilen in hoekjes met silencer en heartbeat.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80632190
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Alleen een throwing knife en sprint en marathon.
Waar heb je dat voor nodig?
Als je joined gaan alle vijanden toch al automatisch dood
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:50:10 #183
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80632419
quote:
daar ben ik echt zó ontzettend slecht in... doe mij dan maar sabotage of demolition.
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_80632661
Ik vind S&D kut omdat het eigenlijk een groot campfestijn is. Ik kan het geduld niet opbrengen om niet rond te rennen en 3 minuten te wachten als ik dood ben.
pi_80641260
Hehe, net weer lekker potje S&D.

Was weer als laatst over, moest 3 man killen. Het was in terminal en ik zat in het midden bij die boekenwinkel ofzo, k zie eentje voorbij gaan, die knalde ik snel neer.. ik nog ff wachten daar eindstand ren ik naar buiten naar burger town en ren weer terug naar de andere kant.. kom ik daar nog een gast tegen die knalde ik ook snel neer. en ik hoorde dat er nog een man over was en dat de bom geplant was.. ik had gelukkig UAV dus die deed ik aan en zag dat hij in het vliegtuig was.. ik sneaky om het hoekje en hij ligt als een baby op de grond dus easy headshot en defusen 4-1 gewonnen en 9280 xp

oja minpunt van S&D: sukkels lopen met een heartbeat sensors rond, zijn ze bang ofzo?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80641721
quote:
Beter als dat rondrennen en druk gedoe !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80641987
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind S&D kut omdat het eigenlijk een groot campfestijn is. Ik kan het geduld niet opbrengen om niet rond te rennen en 3 minuten te wachten als ik dood ben.
Ik haat het juist als je tijdens domination/CPT/demolition gespawn killed wordt..
Laat mij maar tactisch rondhuppelen op S&D, waar het campen behoorlijk meevalt..
l|||-------|||l
pi_80642495
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
oja minpunt van S&D: sukkels lopen met een heartbeat sensors rond, zijn ze bang ofzo?
Ninja pro, coldblooded pro en een silencer op je weapon: nergens meer last van
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:54:56 #189
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80650476
Ik ben er van overtuigd dat de doomswitch is aangezet hoor. Ik speel niet slecht, maar ik verlies echt achter elkaar (gewoon TD). Zelfs een score van 24-4 mocht niet baten . Waar slaat dat op . Ook achter elkaar potjes waarbij ik de enige van ons team was die meer kills dan deaths had .
2000 light years from home
pi_80652045
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ninja pro, coldblooded pro en een silencer op je weapon: nergens meer last van
Ik gebruik ook Ninja Pro, marathon pro en stopping power pro met UMP45. Maar toch vind ik ze sukkels gaan ze in een hoekje wachten tot ze een rode stip zien.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80652171
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:28 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Ik gebruik ook Ninja Pro, marathon pro en stopping power pro met UMP45. Maar toch vind ik ze sukkels gaan ze in een hoekje wachten tot ze een rode stip zien.
Nog wel het irritantst is als je het aanvallende team bent en niemand pakt de bom. Ze vallen ook niet aan, nee, iedereen gaat echt campen
pi_80652912
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef Merkie het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat de doomswitch is aangezet hoor. Ik speel niet slecht, maar ik verlies echt achter elkaar (gewoon TD). Zelfs een score van 24-4 mocht niet baten . Waar slaat dat op . Ook achter elkaar potjes waarbij ik de enige van ons team was die meer kills dan deaths had .
Herkenbaar. 95% van de mensen die dit spel spelen lijkt verstandelijk beperkt.
pi_80654145
Tja als er een paar mensen waanzinnige scores halen dan zullen er ongetwijfeld ook mensen zijn met ronduit slechte scores.

Maar soms verbaast het me inderdaad hoe slecht sommige mensen zijn. Echt belachelijk aangezien het al makkelijk genoeg wordt gemaakt.
pi_80655889
Teammates die bij een deur blijven staan als..

*enemy AC130 above!!1!*
pi_80656199
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Nog wel het irritantst is als je het aanvallende team bent en niemand pakt de bom. Ze vallen ook niet aan, nee, iedereen gaat echt campen
Ook wel es meegemaakt ja.
Ligt iedereen te campen ben jij de enigste die het vuile werk op mag knappen.
Mooi voorbeeld vanmiddag nog. Ik kwam een deur uitlopen en zag recht tegenover me een vijand zitten, hij zat verdekt opgesteld achter een krat. Aan de andere kant van dat krat stond een teammate, ook verdekt opgesteld. Rechts van me lag een kneus (een andere teammate) de andere kant op te kijken in prone.
Ik werd afgemaakt en wat deden die andere 2 sukkels? Niets ze hadden die vijand al lang en breed uit de weg kunnen ruimen maar omdat ze allemaal zo druk bezig waren met campen en naar 1 richting te kijken zagen ze de vijand niet zitten. At my expense
pi_80656289
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Ja, of in het begin als iemand de bom pakt en hem daarna gewoon niet plant.. dan denk ik echt laat mij m dan pakken, ik plant m wel als mn team meewerkt. Of van die sukkel die de bom pakken en meteen planten als iedereen van de andere team nog leeft.. dan weet je dat je dat ie 50% wordt defused.

Net weer paar potjes S&D, ging lekker. Ik blijf deze wel ff tijdje spelen ipv TDM of DOM.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80656422
Ik merk nu sinds ik Hardcore modes ben gaan spelen, ik niet meer terug wil.. Veel beter zo.
-nee-
pi_80656812
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef Marsenal het volgende:
Ik merk nu sinds ik Hardcore modes ben gaan spelen, ik niet meer terug wil.. Veel beter zo.
Ik wil er nog wel eens een hardcore S&D uitpersen. Alleen ik heb zo'n hekel aan dat wachten als je vroeg dood gaat, dan heb ik er al gelijk geen zin meer in
pi_80657055
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:08 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik wil er nog wel eens een hardcore S&D uitpersen. Alleen ik heb zo'n hekel aan dat wachten als je vroeg dood gaat, dan heb ik er al gelijk geen zin meer in
Daar heb ik ook nog steeds moeite mee ja. Bij Counterstrike was het tenminste gauw voorbij. Ik speel ook alleen maar Team Deathmatch, merk dat in hardcore je teamgenoten ook iets tactischer proberen te denken.. Zorgt wel voor een betere ervaring, vind ik..
-nee-
pi_80660921
welke ratio hebben jullie staan op de leaderboards?? Ben wel eens benieuwd

ikzelf heb:

W/L: 0.89
K/D: 1.14
Accuracy: 22.11

ben bezig om met acc nog hoger te krijgen, maar das best lastig als je niet sniped en (bijna) niet camped ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')