abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80579074
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

Die class met de UMP + Tactical Knife is lekker om mee te rushen.
I guess, als je van knifen houdt
  woensdag 21 april 2010 @ 23:00:47 #102
299521 64bit
Michael Scott Paper Co.
pi_80580240
Ik ben nu ook eerste prestige, toen ik rond level 30/40 was (en er nog geen reet van bakte) begreep ik echt niet waarom je als je ein-de-lijk level 70 bereikt, je weer vanaf begin af aan begint. Nu bijna gelijk geprestiged, op level 70 is er niks meer aan en die AK47 is toch maar ruk. Aan het begin ging ik trouwens echt enorm vaak dood, nooit een FPS gespeeld op een console en al die mappen hebben 100 hoekjes waar iemand kan zitten en vandaan kan komen. Daar moest ik echt aan wennen, de laatste shooter die ik heb gespeeld is Counter Strike en daarbij zijn de maps zo veel simpeler. Daarnaast nooit FPS met een console dus aimen ging ook erg moeizaam. Nu gaat alles wel beter maar nog steeds erger ik me soms kapot aan mijn aimkwaliteiten

Wat ik ook erg irritant vind in public games is dat er weinig samen gespeeld wordt, ik heb CS eigenlijk alleen in teamverband gespeeld en dan vertrouw je op je team dat er niemand achter in je rug komt, of dat het geroepen wordt. Dat vereist ook een wat andere speelstijl. Al met al vind het een superspel. Bijna elke map zit goed in elkaar en het ziet er gewoon gelikt uit. Misschien maar een keertje met wat Fokkers meespelen, maar m'n headsetje ligt al een tijdje bij m'n ouders en die vergeet ik altijd mee te nemen. Zonder overleg is teamwerk natuurlijk een stuk lastiger. Ter zijner tijd voeg ik wel wat mensen toe op Xbox Live of geef hier een gil Lijkt me leuk de wat tactischere gamevarianten met een groepje te spelen, nu doe ik eigenlijk alleen TDM, omdat ik me kapot erger aan het geringe teamwerk bij de andere speelvarianten.
pi_80581618
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef 64bit het volgende:
Ik ben nu ook eerste prestige, toen ik rond level 30/40 was (en er nog geen reet van bakte) begreep ik echt niet waarom je als je ein-de-lijk level 70 bereikt, je weer vanaf begin af aan begint. Nu bijna gelijk geprestiged, op level 70 is er niks meer aan en die AK47 is toch maar ruk. Aan het begin ging ik trouwens echt enorm vaak dood, nooit een FPS gespeeld op een console en al die mappen hebben 100 hoekjes waar iemand kan zitten en vandaan kan komen. Daar moest ik echt aan wennen, de laatste shooter die ik heb gespeeld is Counter Strike en daarbij zijn de maps zo veel simpeler. Daarnaast nooit FPS met een console dus aimen ging ook erg moeizaam. Nu gaat alles wel beter maar nog steeds erger ik me soms kapot aan mijn aimkwaliteiten
Hier ook.
Ik had sowieso nog nooit echt een FPS online gespeeld. Meestal houd ik het bij de single player
Merk wel dat ik er beter in ben geworden dan in t begin, alleen er zijn nog zat potjes die voor geen meter gaan. Dan raak ik nog wel eens gefrustreerd en lukt het gelijk de hele middag niet meer

Wat me echt pissig maakt trouwens is als ik telkens door dezelfde persoon gedood wordt. Meerdere keren achterelkaar terwijl je wraak probeert te nemen wat dan niet lukt. Vooral als het dan van die blagen met 1998 ofzo in nickname zijn rot op naar buiten in plaats van mij lastig te vallen. Kankerkind
pi_80581960
FUCK Search & Destroy, als je ECHT VEEL xp wilt verdienen moet je demolition spelen blijkt maar weer. Elke rondje letterlijk tussen 15k en 20k XP erbij ! Disclaimer: Je moet wel zo pro zijn als mij natuurlijk (Zie TT)

[ Bericht 3% gewijzigd door VliegVlieg op 21-04-2010 23:48:27 ]
pi_80582115
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef VliegVlieg het volgende:
FUCK Search & Destroy, als je ECHT VEEL xp wilt verdienen moet je demolition spelen blijkt maar weer. Elke rondje letterlijk tussen 15k en 20k XP erbij ! Disclaimer: Je moet wel zo pro zijn als mij natuurlijk (Zie TT)
pi_80582207
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:47 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Allereerste potje: 34500 XP
Tweede potje: 22320 XP
Derde potje: 19880 XP

En het blijft maar doorgaan Ik begin zo aan mn 8e prestige.
pi_80582516
pi_80582556
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:49 schreef VliegVlieg het volgende:

[..]

Ja waarvan 95% challenges zijn
En ik wist niet dat er ook 7 prestige hack lobby's zijn
pi_80582634
Trieste noobs dat jullie zijn Wees maar niet jaloers hoor, ooit zullen jullie dit ook kunnen.
pi_80582665
Ga door.
pi_80582701
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:03 schreef VliegVlieg het volgende:
Trieste noobs dat jullie zijn Wees maar niet jaloers hoor, ooit zullen jullie dit ook kunnen.
hap hap hap!
pi_80582945
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:06 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

hap hap hap!
Hap van de kaassouffle van die noob boven je?
pi_80583138
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef VliegVlieg het volgende:

[..]

Hap van de kaassouffle van die noob boven je?
Ik heb nog steeds een hogere KD vriend.
pi_80583204
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:25 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds een hogere KD vriend.
Op de ps3 ook? En hoeveel kills heb je in totaal?
pi_80583223
Stuk of 40000. Ik heb geen ps3 meer.
pi_80583244
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:28 schreef VliegVlieg het volgende:

[..]

Op de ps3 ook? En hoeveel kills heb je in totaal?
Ah jij bent dus pro op de xbox en de ps3? Damn, jij bent een held
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80583301
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ah jij bent dus pro op de xbox en de ps3? Damn, jij bent een held
Ik heb helemaal niks gezegd over de xbox, PS3 is mijn enige territory
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:28 schreef KoningStoma het volgende:
Stuk of 40000. Ik heb geen ps3 meer.

Nice man. Jammer dat we niet ff een potje kunne schieten dan.
pi_80583341
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:32 schreef VliegVlieg het volgende:
Nice man. Jammer dat we niet ff een potje kunne schieten dan.
Schieten? Ik own je met mn thowing knife alleen al.
pi_80583390
Ach, zo heel boeiend kom je iig niet over, dus dat pro praat kun je best achterwege laten noob
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80583400
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:34 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Schieten? Ik own je met mn thowing knife alleen al.
quote:
Op donderdag 22 april 2010 00:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ach, zo heel boeiend kom je iig niet over, dus dat pro praat kun je best achterwege laten noob
pi_80585472
VliegVlieg hou op man . Je begint net zo irritant als die Edwinurd te worden
pi_80585839
quote:

[..]

Doe mij es een lesje, hoogheid
pi_80588649
quote:

[..]

Mag ik je nu aanraken? want jij moet volgens mij echt een super relaxed leven hebben enzo!
En ik zal de volgende keer ook van 3 potjes de exacte scores bijhouden, kan ik daar ook trots mee doen
ow het is maar een spelletje
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_80597817

Gisteren de 20000 kills gepasseerd, kd is nu 1.20. Nog ff en ik ben net zo goed als vliegvlieg Wat is je psn eigenlijk vliegje?
pi_80599506
Bijna PS3 content

Wat zijn nu de exacte kosten ?

Ivm 20 of 50 gig aan te schaffen voor PS network.
pi_80599566
Klaagmoment
[klacht]
MW2 begint voor mij nu wel voor 75% een k*tspel te worden. Godverdomme k*tnoobtubecampers mogen echt een nekschot krijgen. En f**k IW! dat matchmaking geeft me echt zelfmoordneigingen ofzo.
Hopelijk veranderen ze dat bij de volgende COD.. vannacht kwam ik 6x achter elkaar in de zelfde lobby, wat ik helemaal niet wou omdat Estate daar kwam.
En ik neem mn woorden terug over de Tar-21!

Nu ik van lvl 1 tot 37 alleen maar met de UMP45 heb gespeeld en veteran 2 heb gehaald. dacht ik dat ik nu wel kon overgaan naar de Tar-21. In het begin ging het goed met iron sight, degene die de RDS voor tar-21 en F2000 heeft uitgevonden mag de stoel krijgen.. echt een debiele scope is dat wtf!! Oke, eenmaal silencer gehaald, snel die gekozen en meegespeeld. WAT EEN K*TWAPEN ZEG! van dichtbij iemand neerknallen, was gewoon halve mag kwijt (met stopping power ja en ik raakte hem gewoon goed). terwijl met de UMP heb je maar 3 kogels nodig ofzo.

Van UMP naar TAR is niet te doen. UMP is gewoon baas (zonder noobcommando dan).

Nu maar gewoon naar lvl 48 ofzo gaan met de UMP45 en wachten tot ik de bazen ACR weer heb.
[/klacht]
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80600027
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Klaagmoment
[klacht]
MW2 begint voor mij nu wel voor 75% een k*tspel te worden. Godverdomme k*tnoobtubecampers mogen echt een nekschot krijgen. En f**k IW! dat matchmaking geeft me echt zelfmoordneigingen ofzo.
Hopelijk veranderen ze dat bij de volgende COD.. vannacht kwam ik 6x achter elkaar in de zelfde lobby, wat ik helemaal niet wou omdat Estate daar kwam.

Nu ik van lvl 1 tot 37 alleen maar met de UMP45 heb gespeeld en veteran 2 heb gehaald. dacht ik dat ik nu wel kon overgaan naar de Tar-21. In het begin ging het goed met iron sight, degene die de RDS voor tar-21 en F2000 heeft uitgevonden mag de stoel krijgen.. echt een debiele scope is dat wtf!! Oke, eenmaal silencer gehaald, snel die gekozen en meegespeeld. WAT EEN K*TWAPEN ZEG! van dichtbij iemand neerknallen, was gewoon halve mag kwijt (met stopping power ja en ik raakte hem gewoon goed). terwijl met de UMP heb je maar 3 kogels nodig ofzo.

Nu maar gewoon naar lvl 48 ofzo gaan met de UMP45 en wachten tot ik de bazen ACR weer heb.
[/klacht]
6 keer in dezelfde lobby is wel heel veel pech idd.
Ik heb het gelukkig niet zo vaak. En als het gebeurd dan is het 1 keer ofzo, daarna zoekt ie echt wel een andere lobby. Misschien zat je in een rustige gamemode, op een rustig moment

F2k heb ik trouwens ook altijd een kutding gevonden, maar hangt er vanaf wat je lekker vindt spelen
pi_80600471
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

6 keer in dezelfde lobby is wel heel veel pech idd.
Ik heb het gelukkig niet zo vaak. En als het gebeurd dan is het 1 keer ofzo, daarna zoekt ie echt wel een andere lobby. Misschien zat je in een rustige gamemode, op een rustig moment

F2k heb ik trouwens ook altijd een kutding gevonden, maar hangt er vanaf wat je lekker vindt spelen
Ja, echt irritant.
Het was in Domination. 1ste keer toen ik in de lobby kwam, zag ik dus Estate staan..ben er meteen uitgegaan, ff paar seconden gewacht en toen zag ik Karachi staan..maar toen ie klaar was met zoeken sprong ie weer naar de zelfde lobby en daarna nog een keer. dus dat is al 3x!

Toen ben ik maar naar TDM gegaan, nou daar kwam Derail dus daar ben ik ook weggegaan en ben ik weer naar Domination gegaan, toen kwam ik wéér in de zelfde lobby en daarna nog 2x.
Pas bij de 7de keer kwam ik in een goeie terecht.

Oja, over dat vroegtijdig leaven uit een game ofzo.
Kwam net in een potje Domination terecht op Scrapyard en het stond 0-120. Alleen daardoor al weet je dat je in een kutteam zit, dus ik ben echt meteen eruit gegaan.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80600490
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:57 schreef psychonecro het volgende:

Gisteren de 20000 kills gepasseerd, kd is nu 1.20. Nog ff en ik ben net zo goed als vliegvlieg Wat is je psn eigenlijk vliegje?
ATTIE09
pi_80603246
MW2 begint ook een beetje m'n reet uit te komen. Van de week maar eens een nieuwe game halen. Iemand nog aanraders?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80603495
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
MW2 begint ook een beetje m'n reet uit te komen. Van de week maar eens een nieuwe game halen. Iemand nog aanraders?
Battlefield Bad Company 2
Xbox360 GamerTag : Bassie024
pi_80603818
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:45 schreef nattermann het volgende:
Mensen met de headset aan en dan muziek afspelen _!!!
Als het goeie muziek is doen!
Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
pi_80604278
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:19 schreef spiderweb1 het volgende:

[..]

Als het goeie muziek is doen!
En dan wel de klassiekers: "DO WHAT YOU WANT, CAUSE A PIRATE IS FREE. YOU ARE A PIRATE!" en "THEY'RE TAKING THE HOBBITS TO ISENGARD, GARD G-G-GARD".

Leuke tijden :p
OT: Tot de meivakantie voor mij geen xbl meer.
  donderdag 22 april 2010 @ 17:39:14 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80604347
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Klaagmoment
[klacht]

[/klacht]
UMP akimbo Sproeimania
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80604440
Matchmaking en lag is de laatste dagen echt prachtig ja.

Maar ja, lekker begonnen met 3e prestige vandaag, nu al weer level 18 of zo. Vind het eigenlijk wel nice telkens alles weer beetje unlocken. Wat ik het meeste mis alleen zijn m'n akimbo raffica's, maar de spas als side-arm is ook hilarisch.
Jack does it in real time...
pi_80604612
Vanmiddag in een private match (in een echte match is het gewoon gay om te doen) wat elevators gedaan. Puur omdat het leuk is om de boel rond het level een beetje te verkennen. Verbazingwekkend hoe ver je kan doorlopen vaak en met hoeveel detail ze gewoon eraan gewerkt hebben haha.

Hele tijd terug probeerde ik het ook weleens in een private match, maar toen lukte het nooit. Nu op Karachi en Derail zonder problemen te doen. Best geinig dus.
pi_80604697
Stufi komt morgen en geen tentamens snel dus ik ga mn xbox morgen laten fixen Dus hopelijk ben ik snel weer op het slagveld te vinden.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80606072
Normaal vond ie bij matchmaking ook echt 20 potential games ofzo. Sinds ik die mappack heb vindt ie er maximaal 3 :/
pi_80606109
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:50 schreef Skiet het volgende:
Vanmiddag in een private match (in een echte match is het gewoon gay om te doen) wat elevators gedaan. Puur omdat het leuk is om de boel rond het level een beetje te verkennen. Verbazingwekkend hoe ver je kan doorlopen vaak en met hoeveel detail ze gewoon eraan gewerkt hebben haha.

Hele tijd terug probeerde ik het ook weleens in een private match, maar toen lukte het nooit. Nu op Karachi en Derail zonder problemen te doen. Best geinig dus.
Dat probeer ik nu ook te doen, maar het lukt me gewoon niet op Skidrow..hoe de f*ck springen ze op die container.. of is dat al gepatched ofzo.. Wil ook wel checken hoe ver je kan gaan.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80606366
vandaag ook weer even online geweest met mw2, wat een lag zit er in de game sinds ik het de laatste keer heb gespeeld.
Zag ik iemand voorbij komen, leek het net als of er een pion verplaatst werd .
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_80607261
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Dat probeer ik nu ook te doen, maar het lukt me gewoon niet op Skidrow..hoe de f*ck springen ze op die container.. of is dat al gepatched ofzo.. Wil ook wel checken hoe ver je kan gaan.
Springen en dan X OO dacht ik
pi_80607725
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:48 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Skidrow.
Securing B.
?????
Profit.
pi_80608362
Mensen spelen deze kudtgame nog steeds?

Maanden geleden al verkocht en verdergegaan met andere, betere games.
Flesje bier
pi_80608760
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:39 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Skidrow.
Securing B.
?????
Profit.

Lol, wat?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80609014
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:07 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Lol, wat?
Voor als je dominations speelt.
In Skidrow is vlag B de sleutel tot de overwinning in 9 van de 10 potjes
Tis dan ook altijd mijn eerste doel bij de start, B veilig en dan lekker campen in dat gebouw, spawnplaatsen vlakbij
pi_80609060
Trouwens, ik zit nu met de FAMAS te vechten, ook heul geen verkeerd wapen he, voor zo op het begin
pi_80609335
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Mensen spelen deze kudtgame nog steeds?

Maanden geleden al verkocht en verdergegaan met andere, betere games.
Good for you
pi_80609476
Grootste ergernis: mensen die hun xbox doneren aan het mongolendagverblijf zodat ik met die mongolen in mijn team zit opgescheept
pi_80612468
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:14 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Voor als je dominations speelt.
In Skidrow is vlag B de sleutel tot de overwinning in 9 van de 10 potjes
Tis dan ook altijd mijn eerste doel bij de start, B veilig en dan lekker campen in dat gebouw, spawnplaatsen vlakbij
Oh, haha.
Dat bedoel ik niet, ik heb het over elevators en uit de map komen in private match.

na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 22 april 2010 @ 21:48:18 #150
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80613192
quote:
Op woensdag 21 april 2010 @ 23:00 schreef 64bit het volgende:

Wat ik ook erg irritant vind in public games is dat er weinig samen gespeeld wordt, ik heb CS eigenlijk alleen in teamverband gespeeld en dan vertrouw je op je team dat er niemand achter in je rug komt, of dat het geroepen wordt. Dat vereist ook een wat andere speelstijl. Al met al vind het een superspel. Bijna elke map zit goed in elkaar en het ziet er gewoon gelikt uit. Misschien maar een keertje met wat Fokkers meespelen, maar m'n headsetje ligt al een tijdje bij m'n ouders en die vergeet ik altijd mee te nemen. Zonder overleg is teamwerk natuurlijk een stuk lastiger. Ter zijner tijd voeg ik wel wat mensen toe op Xbox Live of geef hier een gil Lijkt me leuk de wat tactischere gamevarianten met een groepje te spelen, nu doe ik eigenlijk alleen TDM, omdat ik me kapot erger aan het geringe teamwerk bij de andere speelvarianten.
Herkenbaar .
Inmiddels 3e prestige en het gaat steeds lekkerder.
Net een paar potjes achter elkaar boven de 4:1, wat is de RPD toch lekker..

GT is Aanmaakblokje trouwens.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')