Als ik een lvl 10 prestige zie ga ik er eigenlijk altijd al vanuit dat ze erg slecht spelen en hun level gehaald hebben in een gehackte prestige lobbyquote:Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef Parvus het volgende:
Mensen van prestige 10 zijn vaak engelse kinderen van 10, die elke vrije minuut op mw2 zitten. Daarom prestige 10 maar zuigen ze nog steeds
Hehe ja das ook waarquote:Op woensdag 21 april 2010 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik een lvl 10 prestige zie ga ik er eigenlijk altijd al vanuit dat ze erg slecht spelen en hun level gehaald hebben in een gehackte prestige lobby
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:50 schreef mindyourstep het volgende:
volgens mij moet je opwerken naar 71
Wat dus prestige is.
Paar meer XP's sparen dus
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus ik kan gewoon nóg een level erbij doen
Belachelijk. Hadden ze t net zo goed gelijk tot 71 kunnen laten gaanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef DeeBee het volgende:
Als je level 70 bent moet je nog een level omhoog om 'prestige' te unlocken ja.
Dus nog even 70.000 XP erbij knallen ongeveer...
Tuurlijk niet. Je moet gewoon level 70 doorlopen net zoals je level 1 doorloopt. Anders bestaat level 70 uit niks.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Belachelijk. Hadden ze t net zo goed gelijk tot 71 kunnen laten gaan
Vindt t toch een beetje onzin.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je moet gewoon level 70 doorlopen net zoals je level 1 doorloopt. Anders bestaat level 70 uit niks.
71 Is de eerste level prestige, anders zou je van 69 naar 1 gaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vindt t toch een beetje onzin.
Het lijkt nu eerder alsof 70 helemaal niet het einde is. Je moet de xp verzamelen om naar level 71 te komen. Alleen 71 zelf is er niet.
Naar 70 is toch al werk zat, wrm moet je dan ook nog een extra level erbij doen
Is dat een xbox map? Of van het mappack?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:16 schreef kievit19 het volgende:
vandaag de hele tijd bailout!
wat een schijtmap vind ik dat zeg
is van die stimulus packquote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat een xbox map? Of van het mappack?
Ken m namelijk niet
Map waar ik een hekel aan heb is de underpass. Die donkere ondergrond icm die regen
Die class met de UMP + Tactical Knife is lekker om mee te rushen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef GlenSpey het volgende:
Zo inmiddels gestart met de prestige.
Wat is dat wennen zeg, en wat een kut standaard classes zijn dat eigelijk, waar je de 1e 4 levels uit MOET kiezen
ja alleen is die holo op die ump echt hel... doe dan red dot of gewoon iron sightsquote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Die class met de UMP + Tactical Knife is lekker om mee te rushen.
Keihard inderdaad. Morgen weer even knallen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja alleen is die holo op die ump echt hel... doe dan red dot of gewoon iron sights
UMP + silencer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |