begrijp me niet verkeerd want die gast is echt goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:47 schreef psychonecro het volgende:
Over ownen met domination gesproken: held sandy ravage heeft weer een nieuw dit is echt extreem![]()
mijn kd is 1.19, dit is de eerste cod die ik online speel. dus mijn hele slechte matches in het begin zitten er ook bij. mn kd is 0.36 geweest.. Ik begin hem nu door te krijgen.
Netjes, maar wat is dat voor slechte matchbonus op het eind?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:47 schreef psychonecro het volgende:
Over ownen met domination gesproken: held sandy ravage heeft weer een nieuw dit is echt extreem![]()
mijn kd is 1.19, dit is de eerste cod die ik online speel. dus mijn hele slechte matches in het begin zitten er ook bij. mn kd is 0.36 geweest.. Ik begin hem nu door te krijgen.
Jij gaat prestigen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:54 schreef Nusion het volgende:
Over 2 levels eindelijk de AK47
Hopelijk is die zo fijn dat ik geen zin meer heb om te prestigen
Hogere levels krijg je hogere matchbonus en andersom.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Netjes, maar wat is dat voor slechte matchbonus op het eind?
Is dat soms iets van de prestiges? Want ik krijg veeeeul meer en doe het nog niet eens half zo goed
Ik vind de AK juist zwaar heersenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jij gaat prestigen.
Deze keer weer even tijdje mee geschoten, maar vind hem echt niet zo king die AK, zeker voor het wapen wat je op lvl 70 krijgt eigenlijk...
Je weet het verschil tussen realiteit en videogames?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:55 schreef Nusion het volgende:
Ik vind het vreemd dat het meestgebruikte wapen ter wereld dat op sommige plekken net zo duur is als een pakje sigaretten, pas op level 70 beschikbaar is.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:30 schreef spiderweb1 het volgende:
Hoe kun je bij S&D boosten ?
Heb je soms bij hardcore versie wel gelijk respawnen?
Ehhm, ze gaan met 2 personen dan op een afgelegen plekje zitten.quote:
Vanwaar de riot dan eigelijk?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:56 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
[..]
Ehhm, ze gaan met 2 personen dan op een afgelegen plekje zitten.
Beschermen zichzelf door wat claymores om die plek heen te leggen.
Persoon 1 heeft een RIOT. Persoon 2 schiet zijn hele magazijn leeg op die RIOT.
Dan pakken ze beide met One Man Army dezeflde class en herhalen dit steeds.
Persoon 1 krijgt op die manier 20000xp per potje ofzo.
(friendly fire staat aan he)
Voor elke X kogels die je riot blockt krijg je XP. Bovendien zijn er ook een aantal kogels tegenhouden/damage voorkomen gerelateerde challenges met die shield.quote:
Wack!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:38 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Voor elke X kogels die je riot blockt krijg je XP. Bovendien zijn er ook een aantal kogels tegenhouden/damage voorkomen gerelateerde challenges met die shield.
Het is 9 van de 10 keer ook zo dat er zo'n "kijk mij een supergoed zijn in MW2"-filmpje dat het op de Playstation 3 plaats vind. Volgens mij is het op de Xbox 360 een stuk lastiger, puur omdat meer mensen met een headset spelen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef biertank het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd want die gast is echt goed.
maar damn wat waren die tegenstanders dom en slecht echt niet normaal.
Je was ineens pleite?!quote:
PS3?quote:Op woensdag 21 april 2010 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn er morgen nog mensen die gaan MW2'n?
Heb morgen hele dag de tijd
Ik versta die mensen nog niet eens.. meestal is t irritant geluid, wat als het helder was ik nog niet kon verstaan omdat ik geen swahilisch spreek.. bijna niemand praat engels, fuck off dan weetje!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:39 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is er lastiger aan een headset dan?
Ik heb er zelf geen, maar als anderen ze hebben mute ik ze.
Heb een hekel aan dat geschreeuw door die mics, net nog weer speel je een potje domination in Invasion, zit er zon jong te janken dat je in de weg zit omdat je niet direct aan de kant gaat als ie eraan komt
Internet viel weg... en het ging toch al klote dus ik had weinig zin om het nogmaals te proberenquote:
Had al zo'n vermoedenquote:Op woensdag 21 april 2010 08:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Internet viel weg... en het ging toch al klote dus ik had weinig zin om het nogmaals te proberenSorry
Als ik een lvl 10 prestige zie ga ik er eigenlijk altijd al vanuit dat ze erg slecht spelen en hun level gehaald hebben in een gehackte prestige lobbyquote:Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef Parvus het volgende:
Mensen van prestige 10 zijn vaak engelse kinderen van 10, die elke vrije minuut op mw2 zitten. Daarom prestige 10 maar zuigen ze nog steeds
Hehe ja das ook waarquote:Op woensdag 21 april 2010 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik een lvl 10 prestige zie ga ik er eigenlijk altijd al vanuit dat ze erg slecht spelen en hun level gehaald hebben in een gehackte prestige lobby
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:50 schreef mindyourstep het volgende:
volgens mij moet je opwerken naar 71
Wat dus prestige is.
Paar meer XP's sparen dus
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus ik kan gewoon nóg een level erbij doen
Belachelijk. Hadden ze t net zo goed gelijk tot 71 kunnen laten gaanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef DeeBee het volgende:
Als je level 70 bent moet je nog een level omhoog om 'prestige' te unlocken ja.
Dus nog even 70.000 XP erbij knallen ongeveer...
Tuurlijk niet. Je moet gewoon level 70 doorlopen net zoals je level 1 doorloopt. Anders bestaat level 70 uit niks.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Belachelijk. Hadden ze t net zo goed gelijk tot 71 kunnen laten gaan
Vindt t toch een beetje onzin.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je moet gewoon level 70 doorlopen net zoals je level 1 doorloopt. Anders bestaat level 70 uit niks.
71 Is de eerste level prestige, anders zou je van 69 naar 1 gaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vindt t toch een beetje onzin.
Het lijkt nu eerder alsof 70 helemaal niet het einde is. Je moet de xp verzamelen om naar level 71 te komen. Alleen 71 zelf is er niet.
Naar 70 is toch al werk zat, wrm moet je dan ook nog een extra level erbij doen
Is dat een xbox map? Of van het mappack?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:16 schreef kievit19 het volgende:
vandaag de hele tijd bailout!
wat een schijtmap vind ik dat zeg
is van die stimulus packquote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat een xbox map? Of van het mappack?
Ken m namelijk niet
Map waar ik een hekel aan heb is de underpass. Die donkere ondergrond icm die regen
Die class met de UMP + Tactical Knife is lekker om mee te rushen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef GlenSpey het volgende:
Zo inmiddels gestart met de prestige.
Wat is dat wennen zeg, en wat een kut standaard classes zijn dat eigelijk, waar je de 1e 4 levels uit MOET kiezen
ja alleen is die holo op die ump echt hel... doe dan red dot of gewoon iron sightsquote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Die class met de UMP + Tactical Knife is lekker om mee te rushen.
Keihard inderdaad. Morgen weer even knallen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja alleen is die holo op die ump echt hel... doe dan red dot of gewoon iron sights
UMP + silencer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |