abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80613352
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Oh, haha.
Dat bedoel ik niet, ik heb het over elevators en uit de map komen in private match.

Deze jump is makkelijker.

Ik meende dat elevators op de 360 zijn gepatched trouwens.
l|||-------|||l
  donderdag 22 april 2010 @ 21:57:02 #152
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80613579
quote:
Op donderdag 22 april 2010 @ 21:51 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

Deze jump is makkelijker.

Ik meende dat elevators op de 360 zijn gepatched trouwens.
Tis mij ook niet gelukt, het scherm trilt wel een beetje als je op de goeie plaats zit maar je komt niet omhoog..
Via de luifel buiten B hetzelfde verhaal.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_80615542
Die ga ik morgen even proberen. Op Skidrow nog niet gedaan. Is er ergens een lijstje met alle elevators inclusief of het jump, prone of crouch is en moeilijkheidsgraad + mogelijkheden..?
pi_80615825
quote:
Op donderdag 22 april 2010 07:58 schreef Parvus het volgende:
VliegVlieg hou op man . Je begint net zo irritant als die Edwinurd te worden
Met edwinurd valt tenminste nog mee te praten en heeft geen pro gedrag
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80616283
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Met edwinurd valt tenminste nog mee te praten en heeft geen pro gedrag
Dat ed iemand in ze team knifed, maakt hem niet gelijk een nurd
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_80617024
Weet iemand hoe je met een andere controller kan gaan spelen? Bij de controller die bij m'n xbox zat doet de trigger voor granaten het niet zo goed. Ik heb nog een andere controller liggen, maar die pakt ie niet??
  donderdag 22 april 2010 @ 23:27:53 #157
299521 64bit
Michael Scott Paper Co.
pi_80617174
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:23 schreef Parvus het volgende:
Weet iemand hoe je met een andere controller kan gaan spelen? Bij de controller die bij m'n xbox zat doet de trigger voor granaten het niet zo goed. Ik heb nog een andere controller liggen, maar die pakt ie niet??
Tegelijkertijd op het knopje op je controller (links van die aansluiting achterop) en op je xbox (rechts van de memory unit porten) drukken, dan maakt hij als het goed is verbinding.
pi_80617420
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Klaagmoment
[klacht]
MW2 begint voor mij nu wel voor 75% een k*tspel te worden. Godverdomme k*tnoobtubecampers mogen echt een nekschot krijgen. En f**k IW! dat matchmaking geeft me echt zelfmoordneigingen ofzo.
Hopelijk veranderen ze dat bij de volgende COD.. vannacht kwam ik 6x achter elkaar in de zelfde lobby, wat ik helemaal niet wou omdat Estate daar kwam.
En ik neem mn woorden terug over de Tar-21!

Nu ik van lvl 1 tot 37 alleen maar met de UMP45 heb gespeeld en veteran 2 heb gehaald. dacht ik dat ik nu wel kon overgaan naar de Tar-21. In het begin ging het goed met iron sight, degene die de RDS voor tar-21 en F2000 heeft uitgevonden mag de stoel krijgen.. echt een debiele scope is dat wtf!! Oke, eenmaal silencer gehaald, snel die gekozen en meegespeeld. WAT EEN K*TWAPEN ZEG! van dichtbij iemand neerknallen, was gewoon halve mag kwijt (met stopping power ja en ik raakte hem gewoon goed). terwijl met de UMP heb je maar 3 kogels nodig ofzo.

Van UMP naar TAR is niet te doen. UMP is gewoon baas (zonder noobcommando dan).

Nu maar gewoon naar lvl 48 ofzo gaan met de UMP45 en wachten tot ik de bazen ACR weer heb.
[/klacht]
Ik vind ACR en UMP maar voor noobs.

Ik gebruik F2000 en MP5K, daar moet je tenminste nog wat voor doen. De UMP en ACR bedienen zichzelf eigenlijk.
pi_80618041
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:34 schreef Koko_Banana het volgende:

[..]

Ik vind ACR en UMP maar voor noobs.

Ik gebruik F2000 en MP5K, daar moet je tenminste nog wat voor doen. De UMP en ACR bedienen zichzelf eigenlijk.
Oja? Ik wist niet dat ze ook zelf konden schieten.

Ieder zijn eigen ding he. Ik vind de F2000 + silencer ook wel lekker, en de MP5K heb ik nooit meegespeeld.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80618116
Wat ik bedoel: Die dingen zijn heel makkelijk om mee te knallen. ACR heeft zo goed als geen recoil, dat is eigenlijk een full automatic sniper. En de UMP45 heeft ook de voordelen van een SMG en is heel veelzijdig.
pi_80618260
Vanavond wat potjes Search and Destroy gedaan met Rossdale. Toch wel m'n favoriete gamemode denk ik. Zeker als je "complete the mission, you're the only one left" hoort en vier stipjes op de map ziet staan begin je toch even te shaken Moeilijk is het wel.
pi_80618432
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:55 schreef Koko_Banana het volgende:
Wat ik bedoel: Die dingen zijn heel makkelijk om mee te knallen. ACR heeft zo goed als geen recoil, dat is eigenlijk een full automatic sniper. En de UMP45 heeft ook de voordelen van een SMG en is heel veelzijdig.
Ja, dat wel. Ik heb echt lang met de ACR gespeeld en dat verveelde gewoon na lange tijd, dus ik heb bijna alle assault + sub weapons geprobeerd... en er zit geen een goeie (voor mij) bij..op een paar na dan (M4A1, UMP45, ACR, P90, Barrett .50 Cal). Dat zijn ook echt de enige wapens waarmee ik speel.
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond wat potjes Search and Destroy gedaan met Rossdale. Toch wel m'n favoriete gamemode denk ik. Zeker als je "complete the mission, you're the only one left" hoort en vier stipjes op de map ziet staan begin je toch even te shaken Moeilijk is het wel.
Haha, als ik dat hoor kijk ik meteen op de score lijst hoeveel mensen er nog over zijn.. en dan krijg ik het soms wel ff warm
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80618540
Daarom speel ik met de MP5K en F2000, dat zijn nog best leuke wapens om mee te spelen. lk kan mooie scores halen met FAMAS, Scar enzovoort. maar ik vind ze maar lelijk en het wordt snel saai.

MP5K en F2000 zijn best mooi en voelen als echte wapens aan door hun hoge recoil. Voor mij toch.
pi_80618609
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef Koko_Banana het volgende:
Daarom speel ik met de MP5K en F2000, dat zijn nog best leuke wapens om mee te spelen. lk kan mooie scores halen met FAMAS, Scar enzovoort. maar ik vind ze maar lelijk en het wordt snel saai.

MP5K en F2000 zijn best mooi en voelen als echte wapens aan door hun hoge recoil. Voor mij toch.
Daarom, ieder zn ding.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80618936
ik heb nu al 4 uur alleen maar één-streepje-verbindingen. Met speedtest.net haal ik gewoon mijn standaard stats en een ping van 25 ms. Ik raak hier lichtelijk gefrustreerd van.
pi_80619616
He bois. Ik ben net 2 weken begonnen met MW:2. Maar is er ook een site waar alles wordt uitgelegd hoe je elke emblem en title kan halen? Want dat kan ik niet vinden
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 23 april 2010 @ 01:29:20 #168
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80620231
Tering, 3 dagen alleen maar Just Cause 2 gespeeld en nu ben ik de hele controls van MW2 kwijt
Tics van je petten.
  vrijdag 23 april 2010 @ 02:11:04 #169
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80620749
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:56 schreef Gezicht het volgende:
Mensen spelen deze kudtgame nog steeds?

Maanden geleden al verkocht en verdergegaan met andere, betere games.
Je lult jong! Jij hebt hem helemaal niet verkocht. En BC2 een betere game noemen Die heb ik dus verkocht. Kutspel
Tics van je petten.
pi_80621023
BC is op alle punten beter dan MW2.
pi_80621443
Krijgen we dat geneuzel weer...
  vrijdag 23 april 2010 @ 07:34:02 #172
265768 NBT
Bigger is better.
pi_80621880
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 02:46 schreef Edwinuss het volgende:
BC is op alle punten beter dan MW2.
Vind jij!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_80622164
quote:
Hehe vooral het feit dat iedereen van je team dan meekijkt hoe jij speelt. Dan wil je natuurlijk extra je best doen

//overigens de stekker van m'n xbox even eruit gehaald en weer erin, toen pakte hij m'n andere controller wel ineens.
pi_80622395
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 08:08 schreef Parvus het volgende:

[..]

Hehe vooral het feit dat iedereen van je team dan meekijkt hoe jij speelt. Dan wil je natuurlijk extra je best doen

//overigens de stekker van m'n xbox even eruit gehaald en weer erin, toen pakte hij m'n andere controller wel ineens.
alleen bij de Xbox is dat moeilijk
PS3
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  vrijdag 23 april 2010 @ 08:34:13 #175
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80622488
quote:
Ik ben er heel slecht in, maar ik vond het zeker tof

Ik merk dat mijn sneaky cold blooded classes etc minder werken dan mijn overdreven lawaaierige danger close klasse Gewoon omdat iedereen al sneakt en daar niet op berekend is
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')