One hit kill is namelijk wel handig als je goed kan aimen. Ik ben toch nog van de assault weapons, gewoon schieten als je ze ziet en mikken op bovenlichaam/hoofd. Sommigen noemen het sprayen, maar het is voor mij de enige manier om een kill te maken lijkt het wel.quote:Op zondag 25 april 2010 11:04 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er hier liefhebbers van de FAL of andere single fire weapons?
Volgens mij zijn dat wapens voor de gevorderde speler. Omdat je t anders vrijwel zeker aflegt tegen spelers met volautomatische wapens.
Ik vind het niet fijn om een hoge terugslag te krijgen. Zoals met de UMP.quote:Op zondag 25 april 2010 11:40 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik gebruik niet echt de FAL maar wel de USP .45 + Extended Mags
Valt echt niet te onderschatten, dat ding kan best krachtig zijn. Korte swaptijd, ideaal voor wapens met een hoge fire rate, de wapens die je eigenlijk constant moet herladen en die enkel effectief zijn op close range.
Daarom gebruik ik het voor mijn MP5K en F2000.
Toch knap 16-2 met S&Dquote:Op zondag 25 april 2010 11:52 schreef Koko_Banana het volgende:
Oefenen. En burst fire gebruiken uiteraard voor lange afstand.
Eigenlijk is de F2000 inferieur aan de andere Assault rifles en de MP5K is meestal ook inferieur aan de UMP (die heeft eigenlijk juist weinig terugslag).
Ik gebruik die wapens gewoon omdat dat vette wapens zijn en ze een leuke "feel" hebben. En het is geweldig wanneer je 16-2 gaat met een F2000 op S&D, dan is iedereen wel stil.
Door ramen schieten telt ook als FMJ, kan goed op Terminalquote:Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef GlenSpey het volgende:
Nog een vraagje
Hoe doen jullie de FMJ kills om een weapon mastery te unlocken?
Ik weet dat je door objecten heen moet schieten maar ik weet eigelijk maar 1 geschikte map om dit te doen. Wasteland in de grot. Weten jullie andere geschikte camp-plaatsen? Want het duurt nogal lang zo
Wallbangenquote:Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef GlenSpey het volgende:
Nog een vraagje
Hoe doen jullie de FMJ kills om een weapon mastery te unlocken?
Ik weet dat je door objecten heen moet schieten maar ik weet eigelijk maar 1 geschikte map om dit te doen. Wasteland in de grot. Weten jullie andere geschikte camp-plaatsen? Want het duurt nogal lang zo
quote:Op zondag 25 april 2010 11:04 schreef GlenSpey het volgende:
Zijn er hier liefhebbers van de FAL of andere single fire weapons?
Volgens mij zijn dat wapens voor de gevorderde speler. Omdat je t anders vrijwel zeker aflegt tegen spelers met volautomatische wapens.
Rust sla ik altijd over, wasteland vaak. Hoi, trouwensquote:Op zondag 25 april 2010 15:22 schreef twenty2seven het volgende:
welke map(s) skippen jullie ?
ik ben niet zo'n fan van estate en derail
Terminmal is wel een goeie map daarvoor met wat muurtjes, ruiten, vliegtuigromp, vliegtuigstoelen, cockpitwandje etc.quote:Op zondag 25 april 2010 13:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
WallbangenDoor best veel dunne muren kan je gewoon schieten, dus ik probeer juist altijd op de muur te mikken als ik die FMJ mastery unlock. Duurt wel eventjes en niet heel goed voor je K/D ratio
Private match kun je het wel proberen toch?quote:Op zondag 25 april 2010 19:39 schreef Koko_Banana het volgende:
Rust lijkt me gaaf op ground war, totale chaos. ^^
Sabotage, demolition en misschien ook wel capture the flagquote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef Gierigesloeber het volgende:
Welke game mode's kan je het best spelen voor veel XP? Speel nu veel hardcore TDM, maar gaat niet echt fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |