Moet je maar eerst 24 man uitnodigen, lijkt me moeilijk.quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Private match kun je het wel proberen toch?
24? Zover ik weet heeft MW2 nog steeds een playercap van 18quote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Search and Destroy is het best voor XP, maar als je echt veel XP wilt moet je wel goede scores halen op een regelmatige basis. Dat vergt toch wat skills en oefening.
Een ander alternatief is Demolition. Je krijgt daar ook best veel XP (wel bijlange niet zoveel als S&D) en je hoeft daar niet echt goed in te zijn.
[..]
Moet je maar eerst 24 man uitnodigen, lijkt me moeilijk.
Ik merk echt niet veel verschillen met demolition tegenover bijvoorbeeld domination.quote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Search and Destroy is het best voor XP, maar als je echt veel XP wilt moet je wel goede scores halen op een regelmatige basis. Dat vergt toch wat skills en oefening.
Een ander alternatief is Demolition. Je krijgt daar ook best veel XP (wel bijlange niet zoveel als S&D) en je hoeft daar niet echt goed in te zijn.
[..]
Moet je maar eerst 24 man uitnodigen, lijkt me moeilijk.
Volgende keer de details kijken van het filmpje?quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Agiath het volgende:
Wtf, wat is dit voor mode, ground war FFA?
Voorderest: NICE!
FFA in een private match. Dat kan met 18 man volgens mij.quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Agiath het volgende:
Wtf, wat is dit voor mode, ground war FFA?
Voorderest: NICE!
Nou ik leave wel eens als ik in een party kom waarbij we nog een uur zitten te wachten voor er gejoined wordt, als er serverproblemen zijn of we in een lobby komen die niet gaat werken (waiting... finding host... trying to merge lobby with another terwijl t al volzit etc.), of als er voornamelijk deathmatches op het menu staan. DM ben ik ontzettend slecht in omdat ik nog steeds vaak het loodje leg. Niet alleen zitten ikzelf en dus ook het team vaak aan de verliezende kant, ik beleef er ook geen plezier aan en ik word pissig als het steeds dezelfde personen zijn die mij afmaken, terwijl ik hun niet neer weet te krijgen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef synchrowise het volgende:
GlenSpey en Blokkie, waaorm leaven jullie altijd party/game als ik jullie invite
Dan doen we wel Domination kan me niet schelen, wil gewoon een keertje samen spelenquote:Op zondag 25 april 2010 23:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nou ik leave wel eens als ik in een party kom waarbij we nog een uur zitten te wachten voor er gejoined wordt, als er serverproblemen zijn of we in een lobby komen die niet gaat werken (waiting... finding host... trying to merge lobby with another terwijl t al volzit etc.), of als er voornamelijk deathmatches op het menu staan. DM ben ik ontzettend slecht in omdat ik nog steeds vaak het loodje leg. Niet alleen zitten ikzelf en dus ook het team vaak aan de verliezende kant, ik beleef er ook geen plezier aan en ik word pissig als het steeds dezelfde personen zijn die mij afmaken, terwijl ik hun niet neer weet te krijgen.
Ik heb een K/D gemiddelde van 0.58 wat ik nog altijd niet omhoog krijg dus mij wil je echt niet in je DM-team hebben
Als jij een xbox hebt wel jaquote:
Ik heb weer een xbox. Maar de kabels in de straat zijn zo verrot dat ik niet eens verbinding kan krijgen.quote:
Aha oke dan,quote:Op maandag 26 april 2010 01:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb weer een xbox. Maar de kabels in de straat zijn zo verrot dat ik niet eens verbinding kan krijgen.
Ze gaan het deze week aanpakken.
Niet verwijderenquote:Op maandag 26 april 2010 01:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Aha oke dan,
staan nu bij mij xbox friends list: Edwinuss 33 days offline
Primaquote:Op zondag 25 april 2010 23:40 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Dan doen we wel Domination kan me niet schelen, wil gewoon een keertje samen spelen
FFA spelen, heb je geen teamledenquote:Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef GlenSpey het volgende:
Bah, hebben jullie ook zon hekel aan teammembers die je care package wegkapen terwijl je er zelf notabene naast staat
Kankerblagen
Ik heb er ook een hekel aan als vijanden het doenquote:
Jep, had er gisteren ook weer eentje die hem probeerde te jatten, dus ik ga naast hem staan en pak hem zelf op... begint die gast de rest van de game achter me aan te hobbelen en me te knifen om te irriteren... Wat ben je dan voor een jostiquote:Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef GlenSpey het volgende:
Bah, hebben jullie ook zon hekel aan teammembers die je care package wegkapen terwijl je er zelf notabene naast staat
Kankerblagen
Doe ik altijd jaquote:Op maandag 26 april 2010 15:32 schreef psychonecro het volgende:
Over care packages gesproken, gisteren weer met lage killstreaks gespeeld (ivm shield) en uit 10 cp's 2 choppergunners, 1 harrier strike en een attack heli gehad!. De rest was allemaal uav enzo, die laat ik liggen voor mijn team, of als bait. (Dit werkt supergoed op wasteland, daar kun je de packages op de netten over de bunkers gooin. Daar kom je net niet bij, gewoon op een afstandje iedereen afknallen die denkt een gratis kadootje te krijgen!)
Wat wel altijd lachen is om te doen, als je zon klapjosti in je team hebt die denkt dat jou packages van hem zijn, is om, als je twee packages hebt, beide markers op dezelfde plek te gooien, met twee seconden er tussen. *plet*
Als ik met kills mijn levels moet halen ben ik lang bezigquote:Op maandag 26 april 2010 15:53 schreef synchrowise het volgende:
Nou Glen, 2 leuke potjes hoorIn Karachi vond ik dat ze echt heel erg oneerlijk waren met campen
Kom eraan Boem dood (zit i op het balkon). Zag jou bij de vlaggen telkens
PS. ik vergeet altijd mijn carepackges te droppenIk denk dan altijd ze te bewaren voor einde van de game, en dan is het bijna afgelopen kan ik net de killstreak rewards erin gebruiken of net niet
![]()
Dat heb ik ook wel es gedaan.quote:Op maandag 26 april 2010 15:32 schreef psychonecro het volgende:
Over care packages gesproken, gisteren weer met lage killstreaks gespeeld (ivm shield) en uit 10 cp's 2 choppergunners, 1 harrier strike en een attack heli gehad!. De rest was allemaal uav enzo, die laat ik liggen voor mijn team, of als bait. (Dit werkt supergoed op wasteland, daar kun je de packages op de netten over de bunkers gooin. Daar kom je net niet bij, gewoon op een afstandje iedereen afknallen die denkt een gratis kadootje te krijgen!)
Wat wel altijd lachen is om te doen, als je zon klapjosti in je team hebt die denkt dat jou packages van hem zijn, is om, als je twee packages hebt, beide markers op dezelfde plek te gooien, met twee seconden er tussen. *plet*
Ow en dat gezegd.quote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als ik met kills mijn levels moet halen ben ik lang bezig
Hoewel in het potje voor ik met jou in de party ging ik voor het eerst een killstreak van 14 haaldedaarom duurde het even voor ik joinde.
Helaas was na die 14 kills mijn ammo op en moest ik een care package scoren. Gelukkig zat er ammo in. Maar tevens zat er ook een vijand achter me te wachten dus de 15 haalde ik net niet
Daarom pak ik altijd gewoon het wapen van iemand anders als ik bijna zonder ammo zit.quote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als ik met kills mijn levels moet halen ben ik lang bezig
Hoewel in het potje voor ik met jou in de party ging ik voor het eerst een killstreak van 14 haaldedaarom duurde het even voor ik joinde.
Helaas was na die 14 kills mijn ammo op en moest ik een care package scoren. Gelukkig zat er ammo in. Maar tevens zat er ook een vijand achter me te wachten dus de 15 haalde ik net niet
Ook altijd handig ja.quote:Op maandag 26 april 2010 17:22 schreef VASND het volgende:
Of tijdig je secondary vervangen door een ACR die ergens ligt ofzo, altijd goed.
Whahahaquote:Op maandag 26 april 2010 17:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ow en dat gezegd.
Met die 14 kills ook tevens mijn eerste hatemail gekregen
Zo'n ventje wat telkens uit hetzelfde raam kwam kijken schoot ik elke keer dood. Stuk of 4 keer achtermekaar. Stuurt ie me zo'n berichtje in het franswist niet precies wat erin stond maar ik las iets over een 'campeur' dus ik wist wel hoe laat het was
AA-12quote:Op maandag 26 april 2010 17:36 schreef Merkie het volgende:
Secondary vervangen? Man, ik maak soms meer kills met mijn AA-12 dan met mijn ACR.
De echte coole mensen vernietigen alles op hun pad met Models 1887 akimboquote:Op maandag 26 april 2010 17:46 schreef Merkie het volgende:
Toch heerlijk om een kamer binnen te stormen en even een triple kill te maken met mijn AA-12 hoor.
Die Javelin wil ik ook eens gaan gebruiken als ik weer zover ben in levels. Die RPG vond ik echt niks.quote:Op maandag 26 april 2010 17:41 schreef Rossdale het volgende:
Briljant wapen die AA-12
Het is dat ik Javelin's en RPG's leuker vind, anders had ik hem standaard meegenomen
Dat heb ik wel eens gedaan bij een gast die mijn care-package jatte. Was een sniper en ik ging naast hem staan en de hele tijd met mn gun in de lucht schieten zodat we worden ontdekt. We gingen er allebei aanquote:Op maandag 26 april 2010 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, had er gisteren ook weer eentje die hem probeerde te jatten, dus ik ga naast hem staan en pak hem zelf op... begint die gast de rest van de game achter me aan te hobbelen en me te knifen om te irriteren... Wat ben je dan voor een josti
quote:Op maandag 26 april 2010 17:07 schreef GlenSpey het volgende:
Stuurt ie me zo'n berichtje in het frans![]()
Iemand die er een volwaardige zin van kan maken? Babelfish doet t niet goed.quote:fisl de pute de campeur de lmerde
haha dat is echt heel kinderachtigquote:Op maandag 26 april 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan bij een gast die mijn care-package jatte. Was een sniper en ik ging naast hem staan en de hele tijd met mn gun in de lucht schieten zodat we worden ontdekt. We gingen er allebei aan![]()
Kinderachtig, I know. Maar ik was gewoon pissed
Ja klopt maar als ik moet kiezen tussen nog 2 kills met mn AR en dan over gaan op mn AA-12 (bij mij meestal spas) of er een 2e AR bij pakken kies ik toch voor de 2e AR.quote:Op maandag 26 april 2010 @ 17:36 schreef Merkie het volgende:
Secondary vervangen? Man, ik maak soms meer kills met mijn AA-12 dan met mijn ACR.
Ik ben de laatste tijd met LMG's aan het schieten. Met de RPG kun je dat geintje ook flikkenquote:Op maandag 26 april 2010 @ 17:46 schreef Merkie het volgende:
Toch heerlijk om een kamer binnen te stormen en even een triple kill te maken met mijn AA-12 hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |