abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80705172
Search and Destroy is het best voor XP, maar als je echt veel XP wilt moet je wel goede scores halen op een regelmatige basis. Dat vergt toch wat skills en oefening.

Een ander alternatief is Demolition. Je krijgt daar ook best veel XP (wel bijlange niet zoveel als S&D) en je hoeft daar niet echt goed in te zijn.
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Private match kun je het wel proberen toch?
Moet je maar eerst 24 man uitnodigen, lijkt me moeilijk.
pi_80706068
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Search and Destroy is het best voor XP, maar als je echt veel XP wilt moet je wel goede scores halen op een regelmatige basis. Dat vergt toch wat skills en oefening.

Een ander alternatief is Demolition. Je krijgt daar ook best veel XP (wel bijlange niet zoveel als S&D) en je hoeft daar niet echt goed in te zijn.
[..]

24? Zover ik weet heeft MW2 nog steeds een playercap van 18 Maar verder gaat dat volgens mij alleen al niet werken op spawns. Zelfs met mosh pit faalt rust al (12 man)
pi_80706443
Ik speel echt alleen maar Team Deathmatch..
kut maps: Afghan, Underpass, Rust, Scrapyard.
wat bedoelen jullie met gemodde controllers?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_80706930
Dat zijn controllers waarmee je heel snel op RT kan drukken, veel sneller dan een normale controller/speler.

Voor automatics is dit nutteloos, het is vooral voor single shot-wapens zoals de FAL en de pistolen waar men het voor doet.

Als je het mij vraagt heb je er niet veel aan, aangezien je enorm veel recoil hebt op de FAL na een tijdje schieten.
pi_80708187
Je hoeft alleen maar een knopje om te zetten en je trigger in te houden. Dan gaat de rest vanzelf. Cheaten als je het mij vraagt. Niet erg effectief, want met twee schoten schiet in ze gewoon dood omdat ze niemand kunnen raken door de recoil.

[ Bericht 1% gewijzigd door KoningStoma op 25-04-2010 22:03:43 ]
pi_80708349
S&D valt ook wel mee met veel xp
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80713394
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Koko_Banana het volgende:

[..]

Ik merk echt niet veel verschillen met demolition tegenover bijvoorbeeld domination.
De enigste manier om in demo wat extra te verdienen is om de winnende bom te plaatsen. En dat is natuurlijk maar voor 1 van de 6 weggelegd
pi_80713724
GlenSpey en Blokkie, waaorm leaven jullie altijd party/game als ik jullie invite
pi_80713734

Wtf, wat is dit voor mode, ground war FFA?

Voorderest: NICE!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_80714092
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Agiath het volgende:

Volgende keer de details kijken van het filmpje?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80714155
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Agiath het volgende:

FFA in een private match. Dat kan met 18 man volgens mij.

edit: spuit11.
l|||-------|||l
pi_80714450
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef synchrowise het volgende:
GlenSpey en Blokkie, waaorm leaven jullie altijd party/game als ik jullie invite
Nou ik leave wel eens als ik in een party kom waarbij we nog een uur zitten te wachten voor er gejoined wordt, als er serverproblemen zijn of we in een lobby komen die niet gaat werken (waiting... finding host... trying to merge lobby with another terwijl t al volzit etc.), of als er voornamelijk deathmatches op het menu staan. DM ben ik ontzettend slecht in omdat ik nog steeds vaak het loodje leg. Niet alleen zitten ikzelf en dus ook het team vaak aan de verliezende kant, ik beleef er ook geen plezier aan en ik word pissig als het steeds dezelfde personen zijn die mij afmaken, terwijl ik hun niet neer weet te krijgen.

Ik heb een K/D gemiddelde van 0.58 wat ik nog altijd niet omhoog krijg dus mij wil je echt niet in je DM-team hebben
pi_80714557
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nou ik leave wel eens als ik in een party kom waarbij we nog een uur zitten te wachten voor er gejoined wordt, als er serverproblemen zijn of we in een lobby komen die niet gaat werken (waiting... finding host... trying to merge lobby with another terwijl t al volzit etc.), of als er voornamelijk deathmatches op het menu staan. DM ben ik ontzettend slecht in omdat ik nog steeds vaak het loodje leg. Niet alleen zitten ikzelf en dus ook het team vaak aan de verliezende kant, ik beleef er ook geen plezier aan en ik word pissig als het steeds dezelfde personen zijn die mij afmaken, terwijl ik hun niet neer weet te krijgen.

Ik heb een K/D gemiddelde van 0.58 wat ik nog altijd niet omhoog krijg dus mij wil je echt niet in je DM-team hebben
Dan doen we wel Domination kan me niet schelen, wil gewoon een keertje samen spelen
  maandag 26 april 2010 @ 01:45:59 #264
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_80716761
Had sins de map pack weer hele tijd MW2 gedaan maar ben er nu alweer op uitgekeken,
Ben nu ook weer beetje BC2 aan het doen. Toch wel raar om te zien dat je beide games goed kan spelen zonder dat ik weer lang moet wennen aan de verschillende controles
pi_80716773
Gelukkig kunnen we straks per paard.
  maandag 26 april 2010 @ 01:48:38 #266
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80716776
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:48 schreef Edwinuss het volgende:
Red Dead Redemption
Tics van je petten.
  maandag 26 april 2010 @ 01:54:38 #267
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_80716810
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:48 schreef Edwinuss het volgende:
Als jij een xbox hebt wel ja
en dan kun je ook weer BC2 doen,
had vandaag 268 punten met 1 sniper kill
pi_80716815
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:54 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Als jij een xbox hebt wel ja
Ik heb weer een xbox. Maar de kabels in de straat zijn zo verrot dat ik niet eens verbinding kan krijgen.

Ze gaan het deze week aanpakken.
pi_80716819
Owja:

ADSL
  maandag 26 april 2010 @ 01:58:56 #270
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_80716835
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:55 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik heb weer een xbox. Maar de kabels in de straat zijn zo verrot dat ik niet eens verbinding kan krijgen.

Ze gaan het deze week aanpakken.
Aha oke dan,
staan nu bij mij xbox friends list: Edwinuss 33 days offline
pi_80716843
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:58 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Aha oke dan,
staan nu bij mij xbox friends list: Edwinuss 33 days offline
Niet verwijderen
pi_80717961
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:40 schreef synchrowise het volgende:

[..]

Dan doen we wel Domination kan me niet schelen, wil gewoon een keertje samen spelen
Prima
pi_80721319
Gisteren maar weer eens met het riot shield begonnen, ging weer lekker hoor! tweede potje gelijk de gamewinning kill met throwing knife Eindelijk heb ik hem!! Mijn scores waren sowies erg goed voor een shieldspeler. Beste potje was 21/6, stond er zelf van te kijken! De setup die ik nu gebruik is:

riot shield
akimbo usp (kun je supersnel naartoe switchen, shotgun duurt gewoon te lang)

scavenger (om je knife bij te vullen)
lightweigt
commando of ninja

stun grenades
throwing knife

En ownen maar!

Als jullie trouwens domination gaan spelen stuur me ook ff een invite, wil mijn c4 challenges gaan doen met de shield/danger close/c4 klasse. Lekker vlaggetjes bewaken
pi_80728210
Bah, hebben jullie ook zon hekel aan teammembers die je care package wegkapen terwijl je er zelf notabene naast staat
Kankerblagen
  maandag 26 april 2010 @ 14:49:23 #275
40437 klenski
Che Manson
pi_80728293
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef GlenSpey het volgende:
Bah, hebben jullie ook zon hekel aan teammembers die je care package wegkapen terwijl je er zelf notabene naast staat
Kankerblagen
FFA spelen, heb je geen teamleden
"If I started murdering people, there'd be none of you left..."
pi_80728479
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:49 schreef klenski het volgende:

[..]

FFA spelen, heb je geen teamleden
Ik heb er ook een hekel aan als vijanden het doen
Als ik dood ben vind ik het ook niet zo erg, dan heb ik liever dat een teamlid m pakt dan een vijand.
Maar als ik er gewoon naast sta (ik verschuil me altijd in de buurt omdat die pakjes nog wel eens bovenop je willen vallen), dan vind ik het een van de ergste dingen die een teammate kan doen
  maandag 26 april 2010 @ 15:05:04 #277
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80728759
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef GlenSpey het volgende:
Kankerblagen
Jep, had er gisteren ook weer eentje die hem probeerde te jatten, dus ik ga naast hem staan en pak hem zelf op... begint die gast de rest van de game achter me aan te hobbelen en me te knifen om te irriteren... Wat ben je dan voor een josti
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80729063
Te triest inderdaad dat teammates je care packages proberen te pakken
pi_80729713
Over care packages gesproken, gisteren weer met lage killstreaks gespeeld (ivm shield) en uit 10 cp's 2 choppergunners, 1 harrier strike en een attack heli gehad!. De rest was allemaal uav enzo, die laat ik liggen voor mijn team, of als bait. (Dit werkt supergoed op wasteland, daar kun je de packages op de netten over de bunkers gooin. Daar kom je net niet bij, gewoon op een afstandje iedereen afknallen die denkt een gratis kadootje te krijgen!)

Wat wel altijd lachen is om te doen, als je zon klapjosti in je team hebt die denkt dat jou packages van hem zijn, is om, als je twee packages hebt, beide markers op dezelfde plek te gooien, met twee seconden er tussen. *plet*
pi_80730367
Nou Glen, 2 leuke potjes hoor In Karachi vond ik dat ze echt heel erg oneerlijk waren met campen Kom eraan Boem dood (zit i op het balkon). Zag jou bij de vlaggen telkens

PS. ik vergeet altijd mijn carepackges te droppen Ik denk dan altijd ze te bewaren voor einde van de game, en dan is het bijna afgelopen kan ik net de killstreak rewards erin gebruiken of net niet
  maandag 26 april 2010 @ 16:09:40 #281
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80730944
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:32 schreef psychonecro het volgende:
Over care packages gesproken, gisteren weer met lage killstreaks gespeeld (ivm shield) en uit 10 cp's 2 choppergunners, 1 harrier strike en een attack heli gehad!. De rest was allemaal uav enzo, die laat ik liggen voor mijn team, of als bait. (Dit werkt supergoed op wasteland, daar kun je de packages op de netten over de bunkers gooin. Daar kom je net niet bij, gewoon op een afstandje iedereen afknallen die denkt een gratis kadootje te krijgen!)

Wat wel altijd lachen is om te doen, als je zon klapjosti in je team hebt die denkt dat jou packages van hem zijn, is om, als je twee packages hebt, beide markers op dezelfde plek te gooien, met twee seconden er tussen. *plet*
Doe ik altijd ja Ik heb carepackage en sentry ingesteld en die roep ik direct na elkaar in Zo ook al een paar keer een enemy gekilled die mij afmaakte net na het inroepen en daarna mijn CP probeerde te jatten
pi_80731022
Had net ook care-package in Quarry, het moment dat ik dat ding gooi wordt ik doodgeschoten.. en ik wist gewoon dat die sukkel gierig die CP zou kapen. Maar wat hij niet verwachtte is dat ik vlak naast hem spawnde.. die knife zag hij niet aankomen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dr.Pringles op 26-04-2010 16:21:44 ]
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_80732757
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:53 schreef synchrowise het volgende:
Nou Glen, 2 leuke potjes hoor In Karachi vond ik dat ze echt heel erg oneerlijk waren met campen Kom eraan Boem dood (zit i op het balkon). Zag jou bij de vlaggen telkens

PS. ik vergeet altijd mijn carepackges te droppen Ik denk dan altijd ze te bewaren voor einde van de game, en dan is het bijna afgelopen kan ik net de killstreak rewards erin gebruiken of net niet
Als ik met kills mijn levels moet halen ben ik lang bezig
Hoewel in het potje voor ik met jou in de party ging ik voor het eerst een killstreak van 14 haalde daarom duurde het even voor ik joinde.
Helaas was na die 14 kills mijn ammo op en moest ik een care package scoren. Gelukkig zat er ammo in. Maar tevens zat er ook een vijand achter me te wachten dus de 15 haalde ik net niet
pi_80732872
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:32 schreef psychonecro het volgende:

Dat heb ik ook wel es gedaan.
Ben helaas ook zelf wel es geplet door toeval. Ik steel nooit andermans packages tenzij het van een vijand afkomt.

Wat ik nog wel had gedaan nadat die sukkel mijn CP had gestolen was met mijn secondary weapon (mijn primary heeft silencer ) vlak naast hem te lopen en dan te schieten. Vervolgens dook ik gauw weg uit het zicht en werd ie doodgeschoten door een sniper omdat er een rode stip op de radar kwam (nouja kon ook toeval zijn natuurlijk, maar het voelde toch een beetje als wraak )
pi_80733024
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoewel in het potje voor ik met jou in de party ging ik voor het eerst een killstreak van 14 haalde daarom duurde het even voor ik joinde.
Helaas was na die 14 kills mijn ammo op en moest ik een care package scoren. Gelukkig zat er ammo in. Maar tevens zat er ook een vijand achter me te wachten dus de 15 haalde ik net niet
Ow en dat gezegd.
Met die 14 kills ook tevens mijn eerste hatemail gekregen
Zo'n ventje wat telkens uit hetzelfde raam kwam kijken schoot ik elke keer dood. Stuk of 4 keer achtermekaar. Stuurt ie me zo'n berichtje in het frans wist niet precies wat erin stond maar ik las iets over een 'campeur' dus ik wist wel hoe laat het was
pi_80733500
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Daarom pak ik altijd gewoon het wapen van iemand anders als ik bijna zonder ammo zit.
A mind with a heart of it's own
  maandag 26 april 2010 @ 17:22:52 #287
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80733575
Of tijdig je secondary vervangen door een ACR die ergens ligt ofzo, altijd goed.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_80733737
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:22 schreef VASND het volgende:
Of tijdig je secondary vervangen door een ACR die ergens ligt ofzo, altijd goed.
Ook altijd handig ja.
pi_80734009
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:07 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ow en dat gezegd.
Met die 14 kills ook tevens mijn eerste hatemail gekregen
Zo'n ventje wat telkens uit hetzelfde raam kwam kijken schoot ik elke keer dood. Stuk of 4 keer achtermekaar. Stuurt ie me zo'n berichtje in het frans wist niet precies wat erin stond maar ik las iets over een 'campeur' dus ik wist wel hoe laat het was
Whahaha
  maandag 26 april 2010 @ 17:36:39 #290
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80734014
Secondary vervangen? Man, ik maak soms meer kills met mijn AA-12 dan met mijn ACR.
2000 light years from home
pi_80734083
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:36 schreef Merkie het volgende:
Secondary vervangen? Man, ik maak soms meer kills met mijn AA-12 dan met mijn ACR.
AA-12 Noob ding is dat ook....alsof een shotgun-schot niet genoeg is, moet het volautomatisch.
  maandag 26 april 2010 @ 17:41:30 #292
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80734165
Briljant wapen die AA-12

Het is dat ik Javelin's en RPG's leuker vind, anders had ik hem standaard meegenomen
  maandag 26 april 2010 @ 17:46:57 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80734307
Toch heerlijk om een kamer binnen te stormen en even een triple kill te maken met mijn AA-12 hoor.
2000 light years from home
pi_80734362
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:46 schreef Merkie het volgende:
Toch heerlijk om een kamer binnen te stormen en even een triple kill te maken met mijn AA-12 hoor.
De echte coole mensen vernietigen alles op hun pad met Models 1887 akimbo

pi_80734411
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:41 schreef Rossdale het volgende:
Briljant wapen die AA-12

Het is dat ik Javelin's en RPG's leuker vind, anders had ik hem standaard meegenomen
Die Javelin wil ik ook eens gaan gebruiken als ik weer zover ben in levels. Die RPG vond ik echt niks.
pi_80734482
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jep, had er gisteren ook weer eentje die hem probeerde te jatten, dus ik ga naast hem staan en pak hem zelf op... begint die gast de rest van de game achter me aan te hobbelen en me te knifen om te irriteren... Wat ben je dan voor een josti
Dat heb ik wel eens gedaan bij een gast die mijn care-package jatte. Was een sniper en ik ging naast hem staan en de hele tijd met mn gun in de lucht schieten zodat we worden ontdekt. We gingen er allebei aan

Kinderachtig, I know. Maar ik was gewoon pissed
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80734544
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:07 schreef GlenSpey het volgende:
Stuurt ie me zo'n berichtje in het frans
quote:
fisl de pute de campeur de lmerde
Iemand die er een volwaardige zin van kan maken? Babelfish doet t niet goed.
  maandag 26 april 2010 @ 17:57:22 #298
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80734618
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat heb ik wel eens gedaan bij een gast die mijn care-package jatte. Was een sniper en ik ging naast hem staan en de hele tijd met mn gun in de lucht schieten zodat we worden ontdekt. We gingen er allebei aan

Kinderachtig, I know. Maar ik was gewoon pissed
haha dat is echt heel kinderachtig
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  maandag 26 april 2010 @ 18:00:30 #299
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_80734713
quote:
Op maandag 26 april 2010 @ 17:36 schreef Merkie het volgende:
Ja klopt maar als ik moet kiezen tussen nog 2 kills met mn AR en dan over gaan op mn AA-12 (bij mij meestal spas) of er een 2e AR bij pakken kies ik toch voor de 2e AR.
quote:
Op maandag 26 april 2010 @ 17:46 schreef Merkie het volgende:
Ik ben de laatste tijd met LMG's aan het schieten. Met de RPG kun je dat geintje ook flikken nooit geweten dat die zo enorm sterk was.
Nu bezig met de L86, die voelt toch weer heeeel anders aan.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  maandag 26 april 2010 @ 18:06:56 #300
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_80734917
lapo

faal
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')