abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80705172
Search and Destroy is het best voor XP, maar als je echt veel XP wilt moet je wel goede scores halen op een regelmatige basis. Dat vergt toch wat skills en oefening.

Een ander alternatief is Demolition. Je krijgt daar ook best veel XP (wel bijlange niet zoveel als S&D) en je hoeft daar niet echt goed in te zijn.
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Private match kun je het wel proberen toch?
Moet je maar eerst 24 man uitnodigen, lijkt me moeilijk.
pi_80706068
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Search and Destroy is het best voor XP, maar als je echt veel XP wilt moet je wel goede scores halen op een regelmatige basis. Dat vergt toch wat skills en oefening.

Een ander alternatief is Demolition. Je krijgt daar ook best veel XP (wel bijlange niet zoveel als S&D) en je hoeft daar niet echt goed in te zijn.
[..]

24? Zover ik weet heeft MW2 nog steeds een playercap van 18 Maar verder gaat dat volgens mij alleen al niet werken op spawns. Zelfs met mosh pit faalt rust al (12 man)
pi_80706443
Ik speel echt alleen maar Team Deathmatch..
kut maps: Afghan, Underpass, Rust, Scrapyard.
wat bedoelen jullie met gemodde controllers?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_80706930
Dat zijn controllers waarmee je heel snel op RT kan drukken, veel sneller dan een normale controller/speler.

Voor automatics is dit nutteloos, het is vooral voor single shot-wapens zoals de FAL en de pistolen waar men het voor doet.

Als je het mij vraagt heb je er niet veel aan, aangezien je enorm veel recoil hebt op de FAL na een tijdje schieten.
pi_80708187
Je hoeft alleen maar een knopje om te zetten en je trigger in te houden. Dan gaat de rest vanzelf. Cheaten als je het mij vraagt. Niet erg effectief, want met twee schoten schiet in ze gewoon dood omdat ze niemand kunnen raken door de recoil.

[ Bericht 1% gewijzigd door KoningStoma op 25-04-2010 22:03:43 ]
pi_80708349
S&D valt ook wel mee met veel xp
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80713394
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Koko_Banana het volgende:

[..]

Ik merk echt niet veel verschillen met demolition tegenover bijvoorbeeld domination.
De enigste manier om in demo wat extra te verdienen is om de winnende bom te plaatsen. En dat is natuurlijk maar voor 1 van de 6 weggelegd
pi_80713724
GlenSpey en Blokkie, waaorm leaven jullie altijd party/game als ik jullie invite
pi_80713734

Wtf, wat is dit voor mode, ground war FFA?

Voorderest: NICE!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_80714092
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Agiath het volgende:

Volgende keer de details kijken van het filmpje?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80714155
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Agiath het volgende:

FFA in een private match. Dat kan met 18 man volgens mij.

edit: spuit11.
l|||-------|||l
pi_80714450
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef synchrowise het volgende:
GlenSpey en Blokkie, waaorm leaven jullie altijd party/game als ik jullie invite
Nou ik leave wel eens als ik in een party kom waarbij we nog een uur zitten te wachten voor er gejoined wordt, als er serverproblemen zijn of we in een lobby komen die niet gaat werken (waiting... finding host... trying to merge lobby with another terwijl t al volzit etc.), of als er voornamelijk deathmatches op het menu staan. DM ben ik ontzettend slecht in omdat ik nog steeds vaak het loodje leg. Niet alleen zitten ikzelf en dus ook het team vaak aan de verliezende kant, ik beleef er ook geen plezier aan en ik word pissig als het steeds dezelfde personen zijn die mij afmaken, terwijl ik hun niet neer weet te krijgen.

Ik heb een K/D gemiddelde van 0.58 wat ik nog altijd niet omhoog krijg dus mij wil je echt niet in je DM-team hebben
pi_80714557
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nou ik leave wel eens als ik in een party kom waarbij we nog een uur zitten te wachten voor er gejoined wordt, als er serverproblemen zijn of we in een lobby komen die niet gaat werken (waiting... finding host... trying to merge lobby with another terwijl t al volzit etc.), of als er voornamelijk deathmatches op het menu staan. DM ben ik ontzettend slecht in omdat ik nog steeds vaak het loodje leg. Niet alleen zitten ikzelf en dus ook het team vaak aan de verliezende kant, ik beleef er ook geen plezier aan en ik word pissig als het steeds dezelfde personen zijn die mij afmaken, terwijl ik hun niet neer weet te krijgen.

Ik heb een K/D gemiddelde van 0.58 wat ik nog altijd niet omhoog krijg dus mij wil je echt niet in je DM-team hebben
Dan doen we wel Domination kan me niet schelen, wil gewoon een keertje samen spelen
  maandag 26 april 2010 @ 01:45:59 #264
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_80716761
Had sins de map pack weer hele tijd MW2 gedaan maar ben er nu alweer op uitgekeken,
Ben nu ook weer beetje BC2 aan het doen. Toch wel raar om te zien dat je beide games goed kan spelen zonder dat ik weer lang moet wennen aan de verschillende controles
pi_80716773
Gelukkig kunnen we straks per paard.
  maandag 26 april 2010 @ 01:48:38 #266
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80716776
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:48 schreef Edwinuss het volgende:
Red Dead Redemption
Tics van je petten.
  maandag 26 april 2010 @ 01:54:38 #267
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_80716810
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:48 schreef Edwinuss het volgende:
Als jij een xbox hebt wel ja
en dan kun je ook weer BC2 doen,
had vandaag 268 punten met 1 sniper kill
pi_80716815
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:54 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Als jij een xbox hebt wel ja
Ik heb weer een xbox. Maar de kabels in de straat zijn zo verrot dat ik niet eens verbinding kan krijgen.

Ze gaan het deze week aanpakken.
pi_80716819
Owja:

ADSL
  maandag 26 april 2010 @ 01:58:56 #270
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_80716835
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:55 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik heb weer een xbox. Maar de kabels in de straat zijn zo verrot dat ik niet eens verbinding kan krijgen.

Ze gaan het deze week aanpakken.
Aha oke dan,
staan nu bij mij xbox friends list: Edwinuss 33 days offline
pi_80716843
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:58 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Aha oke dan,
staan nu bij mij xbox friends list: Edwinuss 33 days offline
Niet verwijderen
pi_80717961
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:40 schreef synchrowise het volgende:

[..]

Dan doen we wel Domination kan me niet schelen, wil gewoon een keertje samen spelen
Prima
pi_80721319
Gisteren maar weer eens met het riot shield begonnen, ging weer lekker hoor! tweede potje gelijk de gamewinning kill met throwing knife Eindelijk heb ik hem!! Mijn scores waren sowies erg goed voor een shieldspeler. Beste potje was 21/6, stond er zelf van te kijken! De setup die ik nu gebruik is:

riot shield
akimbo usp (kun je supersnel naartoe switchen, shotgun duurt gewoon te lang)

scavenger (om je knife bij te vullen)
lightweigt
commando of ninja

stun grenades
throwing knife

En ownen maar!

Als jullie trouwens domination gaan spelen stuur me ook ff een invite, wil mijn c4 challenges gaan doen met de shield/danger close/c4 klasse. Lekker vlaggetjes bewaken
pi_80728210
Bah, hebben jullie ook zon hekel aan teammembers die je care package wegkapen terwijl je er zelf notabene naast staat
Kankerblagen
  maandag 26 april 2010 @ 14:49:23 #275
40437 klenski
Che Manson
pi_80728293
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef GlenSpey het volgende:
Bah, hebben jullie ook zon hekel aan teammembers die je care package wegkapen terwijl je er zelf notabene naast staat
Kankerblagen
FFA spelen, heb je geen teamleden
"If I started murdering people, there'd be none of you left..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')