Moet je maar eerst 24 man uitnodigen, lijkt me moeilijk.quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Private match kun je het wel proberen toch?
24? Zover ik weet heeft MW2 nog steeds een playercap van 18quote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Search and Destroy is het best voor XP, maar als je echt veel XP wilt moet je wel goede scores halen op een regelmatige basis. Dat vergt toch wat skills en oefening.
Een ander alternatief is Demolition. Je krijgt daar ook best veel XP (wel bijlange niet zoveel als S&D) en je hoeft daar niet echt goed in te zijn.
[..]
Moet je maar eerst 24 man uitnodigen, lijkt me moeilijk.
Ik merk echt niet veel verschillen met demolition tegenover bijvoorbeeld domination.quote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Koko_Banana het volgende:
Search and Destroy is het best voor XP, maar als je echt veel XP wilt moet je wel goede scores halen op een regelmatige basis. Dat vergt toch wat skills en oefening.
Een ander alternatief is Demolition. Je krijgt daar ook best veel XP (wel bijlange niet zoveel als S&D) en je hoeft daar niet echt goed in te zijn.
[..]
Moet je maar eerst 24 man uitnodigen, lijkt me moeilijk.
Volgende keer de details kijken van het filmpje?quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Agiath het volgende:
Wtf, wat is dit voor mode, ground war FFA?
Voorderest: NICE!
FFA in een private match. Dat kan met 18 man volgens mij.quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef Agiath het volgende:
Wtf, wat is dit voor mode, ground war FFA?
Voorderest: NICE!
Nou ik leave wel eens als ik in een party kom waarbij we nog een uur zitten te wachten voor er gejoined wordt, als er serverproblemen zijn of we in een lobby komen die niet gaat werken (waiting... finding host... trying to merge lobby with another terwijl t al volzit etc.), of als er voornamelijk deathmatches op het menu staan. DM ben ik ontzettend slecht in omdat ik nog steeds vaak het loodje leg. Niet alleen zitten ikzelf en dus ook het team vaak aan de verliezende kant, ik beleef er ook geen plezier aan en ik word pissig als het steeds dezelfde personen zijn die mij afmaken, terwijl ik hun niet neer weet te krijgen.quote:Op zondag 25 april 2010 23:13 schreef synchrowise het volgende:
GlenSpey en Blokkie, waaorm leaven jullie altijd party/game als ik jullie invite
Dan doen we wel Domination kan me niet schelen, wil gewoon een keertje samen spelenquote:Op zondag 25 april 2010 23:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nou ik leave wel eens als ik in een party kom waarbij we nog een uur zitten te wachten voor er gejoined wordt, als er serverproblemen zijn of we in een lobby komen die niet gaat werken (waiting... finding host... trying to merge lobby with another terwijl t al volzit etc.), of als er voornamelijk deathmatches op het menu staan. DM ben ik ontzettend slecht in omdat ik nog steeds vaak het loodje leg. Niet alleen zitten ikzelf en dus ook het team vaak aan de verliezende kant, ik beleef er ook geen plezier aan en ik word pissig als het steeds dezelfde personen zijn die mij afmaken, terwijl ik hun niet neer weet te krijgen.
Ik heb een K/D gemiddelde van 0.58 wat ik nog altijd niet omhoog krijg dus mij wil je echt niet in je DM-team hebben
Als jij een xbox hebt wel jaquote:
Ik heb weer een xbox. Maar de kabels in de straat zijn zo verrot dat ik niet eens verbinding kan krijgen.quote:
Aha oke dan,quote:Op maandag 26 april 2010 01:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb weer een xbox. Maar de kabels in de straat zijn zo verrot dat ik niet eens verbinding kan krijgen.
Ze gaan het deze week aanpakken.
Niet verwijderenquote:Op maandag 26 april 2010 01:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Aha oke dan,
staan nu bij mij xbox friends list: Edwinuss 33 days offline
Primaquote:Op zondag 25 april 2010 23:40 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Dan doen we wel Domination kan me niet schelen, wil gewoon een keertje samen spelen
FFA spelen, heb je geen teamledenquote:Op maandag 26 april 2010 14:47 schreef GlenSpey het volgende:
Bah, hebben jullie ook zon hekel aan teammembers die je care package wegkapen terwijl je er zelf notabene naast staat
Kankerblagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |