Zal er ff op letten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:37 schreef ErictheSwift het volgende:
"heb je een virusscanner nodig op windows" dreigt te ontsporen in een bitchfest ts 2 pipo's met epenis-oppomp-neigingen.
fixedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:00 schreef ErictheSwift het volgende:
en ja hoor, het illustere drietal is weer bezig
* WyriHaximus kijkt Jo0Lz aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef FredvZ het volgende:
waarom is deze sticky?
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 83
Gast, kijk eens naar de reactiesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef j95 het volgende:
Nieuwe website powned
Waarom is deze dicht? Ik wil gewoon praten over een nieuwe website en wat anderen ervan vinden.
Ja, misschien opschonen ofzo? Lekker simpel, iemand die met goede bedoelingen een topic opent, en dan maar gelijk sluiten.quote:
Sommige topics stromen nadat je ze geschoont heb net zo hard weer vol door de toon en manier van de OP, dit was er 1 van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja, misschien opschonen ofzo? Lekker simpel, iemand die met goede bedoelingen een topic opent, en dan maar gelijk sluiten.
Volgens mij kun je beter klb gaan modden ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Sommige topics stromen nadat je ze geschoont heb net zo hard weer vol door de toon en manier van de OP, dit was er 1 van.
Zie de TT van je topicquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef j95 het volgende:
Nieuwe website powned
Waarom is deze dicht? Ik wil gewoon praten over een nieuwe website en wat anderen ervan vinden.
Het gaat helemaal niet om een omroep, het gaat puur om een website. Dat er nou allemaal mensen zijn die hun beklaag over Powned willen doen. Het gaat over de website.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zie de TT van je topic
Ga maar naar GS als je over hun omroep wil praten
Moet ik hier nou nog serieus op in gaan? Als je zelf nou eens anders post ipv gelijk uit te halen zul je merken dat het ook anders kan gaanquote:Op woensdag 1 september 2010 08:05 schreef j95 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter klb gaan modden ofzo.
opgelost IS NOT slotjequote:Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef Apekoek het volgende:
Wat mij betreft een slotje op dit topic: Iemand inschakelen voor adwords campagne? (of zelf doen?)
Weet even genoeg namelijk
Hele topic ging nergens over. Slotje eraan gehangenquote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Beetje gekke reactieDat willen we hier niet meer hebben toch
Oki, maar zo'n reactie is best wel vreemd als je het mij vraagt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hele topic ging nergens over. Slotje eraan gehangen
Modjes ?quote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Dit soort reactie zijn gewoon niet leuk en verpesten de sfeer op fok die wel leuk is
Er zijn teveel van dat soort users, met soortgelijke posts.quote:
Waar heb je het overquote:Op woensdag 8 september 2010 16:14 schreef newyorknewyork het volgende:
Oke !,
Ik snap sowieso niet waarom zulke dingen gaat typen terwijl die gratis gebruik mag maken van deze online site.
Sjowhan, ik zag per toeval dat je mijn postje hebt gemodereerd. Snap niet goed waarom aangezien ik iemand quote met een niet klikbare URL en ik zelf een klikbare URL van maakte?quote:
Even koekkeloeren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Er wordt spam geplaatst in het Blackberry topic
Hoi, 2 postjes aan jouw adres. Geen enkel reactiequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Even koekkeloeren.
edit: wyrihaximus was me al voor. Gebruiker is gebanned
Hmmm, je eerste post kan ik niet plaatsen, weet de context zo niet, maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi, 2 postjes aan jouw adres. Geen enkel reactie
Die is al dicht. volgens mij ook geen link meer in het topicquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:55 schreef SolidasRock het volgende:
How to unlock samsunung the world is yours lijkt een spamuser? Kreeg na het betreden van zijn linkje een virusmelding. Geen idee of dat door die site kwam of het toeval was.
Klopt, maar ik klikte op de url in deze post en toen kreeg ik prompt een viruswaarschuwing. Ik weet niet of dat samenhangt met die site of dat er toevallig een scan op achtergrond draaide. Ik zie wel dat hij in slechts 2 topicjes heeft gereageerd in totaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmmm, je eerste post kan ik niet plaatsen, weet de context zo niet, maar
[..]
Die is al dicht. volgens mij ook geen link meer in het topic
Een dikke note, hmmmmquote:Op woensdag 15 september 2010 01:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Niet mijn indruk.
[..]
Slotje en een dikke note voor je bakkes.
handtekening in outlook in HTMLquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:14 schreef _GdR_ het volgende:
system32 weggooien. dan krijg je toegang tot je handtekening ding van outlook.
Ik geef slechts mijn waarneming weer.quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef nelisb het volgende:
Haha. Jij bent zeker een Windows gebruiker?
Je doet nu hetzelfde.
Amenquote:
En Windows gebruikers ook:quote:Op zondag 19 september 2010 11:16 schreef FredvZ het volgende:
Apple gebruikers zijn per definitie zeikers:
- ofwel ze zeiken over Windows
- ofwel ze zeiken over Windows gebruikers die zeiken over de oplossingen van Apple
- ofwel ze zeiken over zeikende users.
Nah...ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit omgekeken heb naar Apple en zijn producten gewoon omdat het (te) duur is. Maar als ik dan vorige week voor het eerst in een Apple topic kom, voornamelijk om iets te leren over Apple, wordt er toch een partij gezeken.quote:Op zondag 19 september 2010 23:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En Windows gebruikers ook:
- ofwel zeiken ze over Apple
- ofwel zeiken ze over Apple gebruikers
- ofwel zeiken ze over zeikende users
Allemaal zeikers dus. Zeik zeik zeik
Gezellig.quote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef ach het volgende:
[..]
Gewoon twee schermen naast elkaar zetten? Wat ben jij kankerdom. Echt kan ker dom.
nein mann.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:27 schreef mschol het volgende:
Jou internet snelheid.
dat deze nog niet gesloten is..
of houden we opeens weer wel van opsomtopics?
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:47 schreef FredvZ het volgende:
Beste mods,
Lezen jullie het forum nog wel of reageren jullie alleen nog op topic reports?
De sfeer op DIG holt achteruit en jullie laten je niet zien. Onzin topics blijven open en links naar illegale content blijven gewoon staan.
(en nee, ik ga niet vertellen welke topics ik bedoel. Jullie zijn de mods, dus jullie weten wat er speelt, toch?)
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:59 schreef Godtje het volgende:
Dagonet en donroyco genegeerd in het FB topic.
Die van Dago is van maandag en er is daarna nog gewoon gepost.
Ik deel de bezorgdheid met Fred
ik weet nog wel iets, maar denk niet dat de users met een rood jasje daarmee akkoord gaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.
De afgelopen 3 week heb ik persoonlijk alleen naar de TR's gekeken en op topic titel gekeken naar 'troep'. Werk is op het moment wat druk, door lange dagen weinig puf om te modden.
[..]
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.
Wat? Dat is toch een overleg?quote:
Mogge fredjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:41 schreef FredvZ het volgende:
Je kan beter een TR maken... dan wordt het tenminste nog gelezen...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Laat het topic hier staan omdat het toch meer een DIG dan SES iets is. Wel is het netter als TS ze vraag anders stelt ipv op een "ik wil dit, bouwen jullie het even" manier.
Uuuh, hij staat juist in SES hoor, op dit moment?quote:
Nu niet meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, hij staat juist in SES hoor, op dit moment?
quote:
quote:
En... zijn jullie er al uit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.
De afgelopen 3 week heb ik persoonlijk alleen naar de TR's gekeken en op topic titel gekeken naar 'troep'. Werk is op het moment wat druk, door lange dagen weinig puf om te modden.
[..]
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.
Jij weet net zo goed als ik dat het zomaar kan zijn dat mods tegelijk even geen tijd en/of zin hebben. Dat heb ik ook in mijn 'functie'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
En... zijn jullie er al uit?
Ik vind het erg leuk dat jullie zo'n 24 uur je best hebben gedaan. Maar jullie zijn nu al weer onzichbaar, terwijl de bagger gewoon doorstroomt.
Als jullie er geen zin meer in hebben of er geen tijd meer voor kunnen/willen maken, geef het blauwe jasje dan gewoon door aan mensen die wel gemotiveerd zijn om van dit forum wat te maken...
Er loopt hier 3 man rond in een blauwe jas.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:45 schreef Biogarde het volgende:
Jij weet net zo goed als ik dat het zomaar kan zijn dat mods tegelijk even geen tijd en/of zin hebben. Dat heb ik ook in mijn 'functie'.
En dat het anders moet, sure, dat snap ik. Maar even een dipje in de bezetting en een toestroom van bagger is geen reden voor paniek. En nogmaals, ik/we snappen wat er staat en het is niet de insteek DIG te laten verbaggeren. Maar dat lijkt me logisch.
Daar zijn we dus nu mee bezig. We hebben eea overlegd, en zullen er alles aan doen om eea weer op de rit te krijgen. Bovendien, het feit dat er niet gepost wordt, betekend niet dat er niet meegelezen wordt. Mijn AT is behoorlijk groter dan de pagina waar je naar verwijst, mede door het mooie 'volg topic' knopje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er loopt hier 3 man rond in een blauwe jas.
3 man, waarvan 2 zich structureel niet tot nauwelijks op forum laten zien:
http://forum.fok.nl/user/history/74548
http://forum.fok.nl/user/history/84926
En de derde mod is nou ook niet overdreven vaak in DIG te vinden om de afwezigheid van de anderen op te vangen:
http://forum.fok.nl/user/history/52753
Dan kan je als FA wel zeggen dat mods "even" geen zin/tijd hebben om te modden, maar dit is nu al weken, zoniet maanden aan de gang.
Ik zie al weken posts voorbij komen waar vroeger binnen een paar uur op zijn minst een edit op zat, die nu vrolijk blijven staan, waar allerlei baggeraars weer vrolijk op in kunnen spelen. Als je DIG effectief en leuk wil houden, dan moet je er kort op blijven zitten.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets persoonlijks tegen Wyrihaximus, Jo0Lz en Sjowhan. Maar ze hebben als mod wel de verantwoordelijkheid om op zijn minst zichtbaar aanwezig te zijn op het forum. En als dat niet lukt als mod moet je je verantwoordelijkheid nemen door of weer aanwezig te zijn (of met elkaar afspraken te maken zodat er op zijn minst een mod een oogje in het zeil houdt) of (als het je als mod niet lukt om te tijd te maken) het stokje door te geven.
Mja, dat dacht ik inderdaad ook toen ik het 3e topic zag over "Welke laptop?" terwijl ik net een soortgelijk topic had gelezen. (Dacht al gelijk, huh dubbel?)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Zeg, is het niet eens tijd om wat te doen aan die eeuwig terugkerende "Hoi ik zoek een laptop welke moet ik kopen groetjes!" topics? Ze draaien allemaal uit op bekvechten of HP nou beter is dan Dell en of je nou wel of geen Acer moet kopen. En uiteindelijk roepen 3 mensen een type wat ze toevallig zelf hebben maar waar TS niets aan heeft.
Wat criteria zoals: zoek eerst zelf een (aantal) types die je wel wat lijken en vraag daarna om commentaar, zou een stuk constructievere topics opleveren.
En die vragen moeten dan eerst beantwoord worden in een post.quote:Voordat 'we' je hier advies over geven, willen we natuurlijk nog wel wat van je weten:
• Wat voor systeem heb je nu?
• Op welke schermresolutie wil je gaan werken?
• Waar wil je de videokaart voor gaan gebruiken? Welke games? Welke software?
• Wat mag je nieuwe kaart kosten?
Dat is wel een beetje wat ik in gedachten had.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:58 schreef Bart het volgende:
Centraal topic kan dan toch prima, je zet dan in de OP dat iemand aan moet geven wat zijn budget, gebruiksdoel en eigen idee is, omdat anders zijn vraag niet in behandeling genomen wordt. Zo heb je op T.net ook van die centrale topics, bijvoorbeeld voor als je info wil welke videokaart je moet kopen, dan staat daar ook in de OP:
[..]
En die vragen moeten dan eerst beantwoord worden in een post.
Done.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:42 schreef Qwea het volgende:
[Froyo android] Htc desire reboot spontaan en heeft errors
Wil iemand er reboot ipv boot van maken?
Iemand negeren heb je nog niet geleerd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
Hey ik stel een serieuze vraag in Software en er loopt nu 1 of andere dork te zeuren dat t een troll zou zijn..... Kunnen jullie dat verwijderen want het is een serieuze vraag!
BVD!
Je lokt dat soort reacties zelf uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
Hey ik stel een serieuze vraag in Software en er loopt nu 1 of andere dork te zeuren dat t een troll zou zijn..... Kunnen jullie dat verwijderen want het is een serieuze vraag!
BVD!
3 Dingen:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
BVD!
Je vergeet:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
3 Dingen:
1) Niet uitlokken door eerst downloaden en dan omlaag laden te gebruiken
2) Als je ze dan toch heb uitgelokt niet happen
3) Al helemaal niet verder op in gaan en je eigen topic verneuken
Amen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:55 schreef Light het volgende:
[..]
Je vergeet:
4) Ga niet drammen als er na 20 minuten nog niet gereageerd is, helemaal niet midden in de nacht.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
-laten we de google bait ff lekker achterwege laten tot jij 100% zeker weet dat dat ding ook echt bij printcarrier vandaan komt-
De opmaak van de zin doet dat wel vermoeden idd. Heb het even aangepast, want het is idd nooit wenselijk. Ook niet als TS gelijk/bewijs heeft.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:35 schreef Godtje het volgende:
WyriHaximus je weet dat googlebait helemaal niet is toegestaan en zelfs banwaardig is in de meeste gevallen?
Gezien je opmerking lijkt het er nu op dat het wel is toegestaan als er maar voldoende bewijs is.
[..]
Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
3 Dingen:
1) Niet uitlokken door eerst downloaden en dan omlaag laden te gebruiken
2) Als je ze dan toch heb uitgelokt niet happen
3) Al helemaal niet verder op in gaan en je eigen topic verneuken
Ik dacht dat men hier in dig toch wel langer opbleef.quote:
Haha, mja, ik heb een leven, dus slaap is best een primaire levensbehoefte. En gezien het feit dat ik 's ochtends vroeg op moet, lig ik dus op 1 oor dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?
1. Men begrijpt toch wat ik bedoel, wat maakt het nou uit hoe je het schrijft omlaag laden of downloaden WTF!De vraag blijft het zelfde!
![]()
2. Ik had idd niet moeten happen.
3. zie 2
[..]
Ik dacht dat men hier in dig toch wel langer opbleef.Maar goed dan nog had ik niet zo hoeven reageren in dit topic. Sorry.
HOAXquote:
Echt niet. Ik heb er 1. En geschonken aan 2, ook nog. Dus. Puh.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb er 1. En geschonken aan 2, ook nog. Dus. Puh.
Volgens mij is bovenstaande vraag gebaseerd op de onjuiste aanname dat mods geen users zonder niveau zijn.quote:Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?
Gezien de spectaculaire aanwezigheid afwezigheid van Jo0Lz is overduidelijk bewezen dat hij een leven heeft.quote:
Ja! Hah!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Volgens mij is bovenstaande vraag gebaseerd op de onjuiste aanname dat mods geen users zonder niveau zijn.
Hier. Bewijs in overvloed. Dus!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Gezien de spectaculaire aanwezigheid afwezigheid van Jo0Lz is overduidelijk bewezen dat hij een leven heeft.
Dat is geen bewijs. Sjowhan en Wyri zijn er net zo weinig, en die hebben écht geen leven!quote:
Eh... Misschien hebben die samen een leven. Jeweetnooit!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs. Sjowhan en Wyri zijn er net zo weinig, en die hebben écht geen leven!
Ah, een echte DIG-liefdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eh... Misschien hebben die samen een leven. Jeweetnooit!
Men begrijpt het prima alleen vind men iets om over te trollen. Dat dat voor jouw en mij niet logisch is is een 2equote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?
1. Men begrijpt toch wat ik bedoel, wat maakt het nou uit hoe je het schrijft omlaag laden of downloaden WTF!De vraag blijft het zelfde!
![]()
[..]
Ik dacht dat men hier in dig toch wel langer opbleef.Maar goed dan nog had ik niet zo hoeven reageren in dit topic. Sorry.
Je heb gelijk, mijn redenering was dat het eigenlijk niet te bewijzen is dat het van hun komt en dat het daarom niet van toepassing zou zijn. Maar het staat er idd erg ongelukkig en had resoluter moeten zijn in me bewoording.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:35 schreef Godtje het volgende:
WyriHaximus je weet dat googlebait helemaal niet is toegestaan en zelfs banwaardig is in de meeste gevallen?
Gezien je opmerking lijkt het er nu op dat het wel is toegestaan als er maar voldoende bewijs is.
[..]
Of de aanname dat mods perfect zijn?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Volgens mij is bovenstaande vraag gebaseerd op de onjuiste aanname dat mods geen users zonder niveau zijn.
HOAX Ik heb een nieuwe baanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs. Sjowhan en Wyri zijn er net zo weinig, en die hebben écht geen leven!
Sjorrie en ik ketsen elkaar heul nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |