zijn www op hyvesquote:Op maandag 19 april 2010 09:54 schreef Purdey het volgende:
Kan niks vinden over Dinand op internet.Bron?
Met veel felicitaties natuurlijk en mensen die het al gedacht hadden enzovoortquote:Dean, Jimi & .....!?!? 't Is wel een hele goede week! D.
gisteren, 21:43 - 135 reactie(s) Reageer
quote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Wieteke Cramer is al een tijdje bevallen, is al met baby langs de ijsbaan gespot. Wanneer weet ik niet.
Vandaar dusquote:Op maandag 19 april 2010 09:06 schreef rena het volgende:
Ik pas de OP gelijk aan, maar zag dat er nog geen nieuw topic was. Die OP is amper te wijzigen, als ik ergens wil klikken scrolt hij automatisch naar boven. Wat een feestje![]()
Ik zal het nog eens proberen, maar net flipte het schermpje helemaalquote:
quote:Isla Fisher showed off an unmistakable baby bump out in LA this weekend. There were rumors she was expecting and she's been wearing lots of cross-body bags and billowing dresses — but these pictures seem to be confirmation that she's pregnant! Isla and Sacha Baron Cohen got married in Paris at the end of March after being together for eight years. Sounds like they wanted to make it official before welcoming their new family member. The two have one adorable daughter, Olive, who's going to be a big sister later this year. Congrats to the family!
Het is me zelf nog geluktquote:Op maandag 19 april 2010 13:04 schreef J-net het volgende:
Ik wilde inderdaad de lijst weer bijwerken, maar op de een of andere manier lukt het niet.
In vorige topic was afgesproken alleen geboortes van afgelopen kwartaal te laten staan. Dus rest van voor 1-1-2010 kan er af. Maar als wiki niet meewerkt schiet het niet op natuurlijk
edit; ik had me nog niet aangemeld. Ik heb de lijst bijgewerkt met wat ik heb kunnen vinden.
Dus iemand moet even de OP kopieren uit Wiki.... (mod???)
'T was wel een hele mooie afsluiter.quote:Op maandag 19 april 2010 09:26 schreef kvd het volgende:
sorry sorry sorry...zie ineens dat ik degene was die de vorige heeft gesloten....kreeg telefoon en visite nadat ik het berichtje over Dinand had geplaatst, dus heb het allemaal niet gezien...
Charmante foto ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:35 schreef lily het volgende:
[..]
Ze was vorige week woensdag uitgerekend staat er bij het artikel
Is deze foto in NL gemaakt? Want het is nog niet echt ditsoortjurkjesweer geweest toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[ afbeelding ]
Katja met een dikke buik!
Wanneer moet ze werpen?
Nou afgelopen weekend was het in het zonnetje anders behoorlijk warm!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is deze foto in NL gemaakt? Want het is nog niet echt ditsoortjurkjesweer geweest toch?
Als je in het weekend een beschut plekje had kon je ditsoortjurkjes aan hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is deze foto in NL gemaakt? Want het is nog niet echt ditsoortjurkjesweer geweest toch?
Die eerste met die kousenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
foto's van katja:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de combi zwanger en stoeipoes toch een beetje... Ehhh.
Maar damn wat is het een mooie vrouw. Daar ben ik echt wel jaloers op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de combi zwanger en stoeipoes toch een beetje... Ehhh.
Filmpje erbij:
ik gok yolanthe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:48 schreef ChatGirl het volgende:
TVP voor de zwangerschap die straks in Boulevard bekend wordt gemaakt.
quote:
quote:Our new baby boy Easton Quinn Monroe Elfman was born March 2nd at 7:53am. He's an impressive sleeper (thank god!) & I'm his biggest fan.
8:47 PM Mar 5th via Echofon
quote:Jenna en haar man Bodhi mochten opnieuw een zoontje in hun midden verwelkomen. Hij zal met de naam Easton Quinn Monroe door het leven gaan.
De actrice liet haar blijdschap blijken via Twitter: 'Hij is een goede slaper (thank god) en ik ben zijn grootste fan!'
Jennas zwangerschap zat haar werk niet in de weg, aangezien ze speelt in de serie Accidentally on Purpose, waarin ze een vrouw speelt die zwanger raakt na een one night stand met een twaalf jaar jongere man. Haar personage zal in de serie ook gaan bevallen.
Ow? Nou, ik heb het gemist dus... zag het niet in de OP staan dus ik dacht; ik gooi het in de groepquote:
Als ik die wiki niet kán wijzigen is het inderdaad een beetje lastigquote:Op woensdag 21 april 2010 06:32 schreef J-net het volgende:
Ik heb niet het hele vorige topic doorgewerkt om te kijken wie daar in gemeld stonden als zwanger; ik hoop altijd dat mensen tussendoor alvast wiki aanpassen.... maar niet dus
Jaaaaaa, Koffietijd, de betrouwbaarste bron ever!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:39 schreef amaranta het volgende:
Volgens koffietijd ligt Katja nu te bevallen
dat bedoel ik met 'qua timing zou het kunnen'quote:Op woensdag 21 april 2010 15:37 schreef amaranta het volgende:
Ze is vandaag anders een week overtijdaldus de telegraaf
Motverdikkie wat een kwinkslag!quote:
koffietijd? bestaat dat nog (aan Amanda Spoel moet denken...)quote:Op woensdag 21 april 2010 10:39 schreef amaranta het volgende:
Volgens koffietijd ligt Katja nu te bevallen
Girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl onder welke steen heb je gelegen??quote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef lily het volgende:
[..]
koffietijd? bestaat dat nog (aan Amanda Spoel moet denken...)
onder de "hoeksteen van de samenleving"quote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl onder welke steen heb je gelegen??
Leukquote:Op woensdag 21 april 2010 18:13 schreef lily het volgende:
[..]
onder de "hoeksteen van de samenleving"
quote:AMSTERDAM - Nikkie Plessen en haar vriend Ruben Bontekoe krijgen een dochter. Dit staat op de website van het TMF-programma 'Kijk Dit Nou!'.
© ANP
In eerst instantie werd gedacht dat de voormalige TMF-VJ een jongetje zou krijgen. Op de echofoto was namelijk iets 'hangends' te zien. Maar inmiddels is duidelijk dat het toch echt een meisje wordt.
Eind vorig jaar werd bekend dat de 24-jarige Nikkie in verwachting is. De blondine is in juni uitgerekend. Zij en Ruben hebben al zes jaar een relatie met elkaar.
quote:
offtopic: Amanda Spoel presenteerde Service Salonquote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef lily het volgende:
[..]
koffietijd? bestaat dat nog (aan Amanda Spoel moet denken...)
oh ja!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
offtopic: Amanda Spoel presenteerde Service Salon![]()
Ik moest al aan de naam denken net bij het Consultatiebureau, daar was een Caro, waarvan de assistente het uitsprak als Cáro, maar het was Caroooooquote:Op donderdag 22 april 2010 06:02 schreef lily het volgende:
(en Catoo natuurlijk)
Ja kloptquote:Op donderdag 22 april 2010 06:01 schreef lily het volgende:
[..]
oh ja!
Mireille Bekooij was koffietijd
quote:Dochter voor Katja en Thijs
Uitgegeven: 22 april 2010 15:22
Laatst gewijzigd: 22 april 2010 15:24
AMSTERDAM - Katja Schuurman is donderdag bevallen van een meisje. De dochter van de actrice en haar echtgenoot Thijs Römer gaat waarschijnlijk Sammie heten.
Dat meldt RTL Boulevard.
"De bevalling is goed gegaan. Ze is ongeveer twee uur geleden geboren en is nog nat. Ze gaat waarschijnlijk Sammie heten", aldus overgrootvader van de baby acteur Piet Römer tegen het RTL-programma.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef Vivi het volgende:
Katja Schuurman schijnt vanochtend bevallen te zijn/hebben/worden.
Er stonden mooie buikige foto's van haar in de Linda. deze maand. Op foto's vind ik haar sws altijd mooier dan bewegend, ofzo. Iets met craquele. Maar dat is terzijde. Ze heeft geworpen iig, volgens die ouwe smeerpijp opa P. Romer.
Ik vind het een beetje een mwoah naam om eerlijk te zijn.quote:Katja Römer-Schuurman is bevallen
Katja Schuurman is donderdagochtend moeder geworden, dat bevestigt overgrootopa Piet Römer aan RTL Boulevard. Katja en Thijs Römer-Schuurman zijn de trotse ouders geworden van een meisje.
Piet vertelt RTL Boulevard dat het meisje donderdagochtend in het ziekenhuis ter wereld is gekomen: “De bevalling is goed gegaan. Ze is ongeveer twee uur geleden geboren en is nog nat. Ze gaat waarschijnlijk Sammie heten.”
En is nog nat? Och waren dat weer de woorden van die heerlijke vrolijke Piet Römer?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
Ze is ongeveer twee uur geleden geboren en is nog nat.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef Vivi het volgende:
Op foto's vind ik haar sws altijd mooier dan bewegend, ofzo. Iets met craquele.
En dat is een nadeel want?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:01 schreef rena het volgende:
Sam vind ik een toffe naam, maar bij Sammie moet ik aan Ramses Shaffy denken
Mees voor een meisje dan weer nét niet, maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 22 april 2010 19:49 schreef Vivi het volgende:
Ik ken een meisjestweeling die Sam en Mees heet, schattig toch!
Ik vind ook meer een jongensnaamquote:Op donderdag 22 april 2010 18:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Mwah Sammie.
Ik vind Sam ook meer een jongensnaam. Ik heb een Sam (v) in de klas en daar moest ik wel aan wennen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind ook meer een jongensnaam
Puk, ja tot je 25 bent en dan...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef amaranta het volgende:
Net zoals puk en pleun voor een jongen (die ken ik dan weer)
wat is er mis met lotte?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef J-net het volgende:
Ik ken wel een aantal Sammy's als meisje.
Wel leuk hoor, en ook minder afgezaagd dan Emma of Lotte.
Ben erg benieuwd naar de looks.
Lieve naam!quote:It’s a girl for Amanda Peet and husband David Benioff!
After going into labor early, Peet ditched a scheduled Tuesday appearance on The Late Show With David Letterman and instead delivered daughter Molly June Benioff April 20 in New York City, the Please Give star’s rep tells PEOPLE exclusively.
“Mother and daughter are doing great,” says Peet’s rep. Baby Molly joins big sister Frances, 3.
Peet, 38, and Benioff, a screenwriter, announced the pregnancy in December.
quote:
Otis? als in de lift/roltrap?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:37 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Beschuit met blauwe muisjes voor Marieke van Ginniken. De zangeres is op 18 april moeder geworden van zoontje Otis. Dit heeft de zangeres en haar zus Aukje op hun websites gemeld. De spruit heet voluit Otis Rafaël Verhoeven. Marieke en haar vriend Marrick zijn al de trotse ouders van hun driejarige dochter Catootje.
Ik ken Sammie en Chico alleen maar voor hondenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:29 schreef Lovechild het volgende:
Ik weet een meisjes-Otis...
En over de Römer/Schuurman-telg: ik vind Sammie ook wel leuk. Niet helemaal mijn smaak maar inderdaad stukken beter dan Chico
Maar de roepnaam van Sean is toch William, of heb ik dat verkeerd begrepen? Dat vind ik wel beter klinken bij Ronja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
Otis, ja wel apart, maar wel geinig, alleen met Catootje, net zo vaag als die Ronja en Sean van Kim-Lian
En ach als ze 18 zijn, zijn Catootje en Otis nooit meer in verband samen thuis, dus tja...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar de roepnaam van Sean is toch William, of heb ik dat verkeerd begrepen? Dat vind ik wel beter klinken bij Ronja.
Ach ja, mijn jongste zoon heet Bas. Nu hadden mijn oom en tante vroeger een hondje die zo heette. En dan heel geaffecteerd roepen: "Básje!". Gruwelijk. Mijn man vond de naam Bas echter erg leuk en keurde elke andere jongensnaam waar ik mee kwam af, ik heb het er lang moeilijk mee gehadquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken Sammie en Chico alleen maar voor honden
Ja ik snap wat je bedoelt, maar Bas is een gewone naam, op elke school komen jongens voor met die naam, Chico nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ach ja, mijn jongste zoon heet Bas. Nu hadden mijn oom en tante vroeger een hondje die zo heette. En dan heel geaffecteerd roepen: "Básje!". Gruwelijk. Mijn man vond de naam Bas echter erg leuk en keurde elke andere jongensnaam waar ik mee kwam af, ik heb het er lang moeilijk mee gehadUiteindelijk heb ik toen mijn veto uitgesproken over Basje en Bassie en nu hoef ik nooit meer aan dat hondje te denken.
Ah ja, dat is waar. Hij heeft nu al (in groep 1) een naamgenoot op school. Niet in de klas gelukkig want ik vind het niet zo heel leuk. Maar ja, dát krijg je nu weer als je je kinderen normale namen geeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt, maar Bas is een gewone naam, op elke school komen jongens voor met die naam, Chico niet
quote:Sean Murray Welcomes Son River James
Although fans of NCIS characters Special Agent Tim McGee and forensics expert Abby Sciuto often hope the pair will reconnect, actor Sean Murray couldn’t be closer to his real life partner, wife Carrie.
In fact, the Murrays just welcomed their second child — a baby boy — on Thursday.
Son River James Murray was born at 9:46 p.m. April 22 in Los Angeles, weighing in at 7 lbs., 11 oz., and measuring 20 in. long.
He joins big sister Caitlyn Melissa, who turns three next month.
“Carrie and I are pretty Zen’d out right now,” Murray, 32, tells PEOPLE exclusively. “[But we know] our 3-year-old will bring us back to reality soon enough!”
Sean and Carrie, 34, a teacher, were married in 2005.
quote:Rick Rowell/ABC
Matt Damon is slowly building his own Oceans-size brood.
The Oscar-winning star and wife Luciana are expecting their third child together, E! News confirms.
"Everyone is excited," says Damon's rep.
The new addition will join Isabella, 3, and Gia, 21 months, as well as Luciana's daughter Alexia, 11, from a previous relationship.
News of the pregnancy was first reported by Us Weekly.
The couple, who married in 2005, appeared together at the Academy Awards this year, where the missus wore a tellingly less than formfitting frock.
quote:While Usher and Tameka Foster officially divorced in November, they were still legally married (and together) when Usher started dating former Def Jam exec-- 42 year old-- Grace Miguel. And Usher is clearly continuing his pattern of quickly marrying an older woman and getting her impregnated sooner than he can say "Daddy's Home."
This past Sunday, Usher was caught in Atlanta's Piedmont Park with his two sons, Naviyd and "Cinco", and Grace. When the two were asked to pose for a picture, they both turned and moved very quickly from the cameras. Still,the pic was snapped from behind (Grace on the far left, Usher and the kids on the right).
We're told that Grace, who is still surprisingly legally married herself, is about 3 months along and not showing much yet. But she will be soon, in case Usher predictably tries to deny our story. It's well known throughout Usher's circle that Grace is expecting, but folks for some reason are not speaking about it.
't is een lelijke jongen...quote:Op woensdag 28 april 2010 22:54 schreef amaranta het volgende:
Schattig? Kan niet eens zien of het een lelijk meisje is of een lelijke jongen
Ze was er waarschijnlijk al mee bezig voor de shit allemaal begon.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:05 schreef ivetje het volgende:
Holy crap. Sandra heeft ineens een kind? Lekker....zo midden in de rommel van je huwelijkHet is wel een schattig kindje
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:54 schreef amaranta het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:31 schreef rena het volgende:
[..]
Ze was er waarschijnlijk al mee bezig voor de shit allemaal begon.
quote:AMSTERDAM - Kim Bruinsma, de vriendin van acteur Aram van de Rest, is dinsdag bevallen van een zoon.
Reza Ramses Aaron is kerngezond en weegt 4200 gram.
Het was de bedoeling dat Kim thuis zou bevallen, maar omdat ze zoveel pijn had is de baby uiteindelijk, na maar liefst 36 uur, in het Lucas Andreas Ziekenhuis ter wereld gekomen. De trotse ouders wilden de baby in de eerste instantie als eerste naam Ramses geven, maar dat is uiteindelijk toch Reza geworden. Aram: "We wilden de baby eerst zien en kijken of de naam goed bij hem zou passen."
Ik vind em wel schattig. Die bolle wangetjes hihi. Lievquote:Op woensdag 28 april 2010 22:54 schreef amaranta het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind em wel schattig. Die bolle wangetjes hihi. Liev
Reza? Is dat niet wat meisjesachtig ofzo?quote:
Het is zeker een schattig babytje *smelt*quote:Op donderdag 29 april 2010 11:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind em wel schattig. Die bolle wangetjes hihi. Liev
Reza is een Perzische jongensnaamquote:Op donderdag 29 april 2010 12:51 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Reza? Is dat niet wat meisjesachtig ofzo?
quote:
quote:Jodie Sweetin is going to be a mom again.
The actress — who has a 2-year-old daughter, Zoie Laurelmae, with ex-husband Cody Herpin — is expecting a baby with her boyfriend of one year, Morty Coyle.
She’s due later this year, her rep tells PEOPLE exclusively.
“They’re happy,” Sweetin’s rep Stella Alex tells PEOPLE of the couple, adding that the 28-year-old actress, who has struggled with addiction, “is in a good place.”
quote:Cycling legend Lance Armstrong has announced — via Twitter — that he’ll be a father for the fifth time.
It’s the second child together for the seven-time Tour de France champ, 38, and girlfriend Anna Hansen – and the baby already has a social media presence. On Thursday night, Armstrong Tweeted:
“Getting ?’s today about someone I’m following, a certain @Cincoarmstrong. What to say? Yet another blessing in our lives. I cannot wait!”
@Cincoarmstrong’s first post? “I got 2 arms, 2 legs, a nickname, and [I’m] 2 inches long. See y’all in October.”
Armstrong confirmed the news to his hometown paper, the Austin American Statesman, which also reported the new baby could be named Jack or Olivia once he or she arrives this fall.
The new baby will join 10-month-old Maxwell Edward, Armstrong’s son with Hansen, as well as twins Isabelle and Grace, 8½, and son Luke, 11, his children with ex-wife Kristin.
Ik snap nooit zo goed dat als mensen zoals zij al twee scheidingen achter de rug hebben waarvan het tweede huwelijk wel heel snel na de ontmoeting was en er ook meteen een kind kwam, dat je dan in je 3e relatie ook na krap een jaar alweer een kind moet krijgen.quote:
quote:Paulina Rubio Is A Madrid Mom-To-Be
She's already got that glow! After breaking the baby news earlier today, mom-to-be Paulina Rubio and her husband Nicolas were spotted out and about in Madrid, Spain (May 5).
The 38-year-old singer took to Twitter this morning to tell her fans she's expecting her first child:
Life has a new meaning... guys, I want to confess with great excitement your going to be aunts/uncles!!! I am going to be a mom!!!! Love u all- P"
quote:Confessions of A Shopoholic author Sophie Kinsella (real name Madeleine Wickham) has welcomed her fourth child, a son named Rex. The 40-year-old took to her official website to announce the birth, saying,
Hi everyone! I'm delighted to announce the safe arrival of our new baby, Rex. He was born last Thursday, 7 lb 10 oz and is adorable. We are all besotted
Thank you so much for all the good wishes you sent me and I'll see you again soon!
Sophie x
Kinsella and husband of 17-years Henry Wickham are also parents to sons Freddy, Hugo and Oscar.
Nee, zo hypocriet ben ik niet. Ik maak dan, als het echt een lelijke baby id, gewoon geen opmerking. Niet dat hij lelijk is, maar zeker ook niet liegen dat het een mooie baby 'is. Dan zeg ik wel iets anders aardigsquote:Op donderdag 29 april 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, zie ook niet wat er zo lelijk aan is.![]()
In OUD is het gemiddeld kind niet mooier en als het een kindje van iemand daar was geweest had je wel de ooh- en aah's gehad.
quote:One Tree Hill alum Hilarie Burton and Jeffrey Dean Morgan are the parents of a baby boy!
The couple began dating in 2009 and welcomed a son a few months ago. The child’s name has not been released.
Hilarie split with hubby Ian Prange back in 2008 and stayed out of the public eye for nearly a year, according to Us Weekly.
Jeffrey also has a son, now 5, with actress Sherrie Ross.
quote:Jochem Myjer opnieuw vader
AMSTERDAM - Cabaretier Jochem Myjer is vanavond voor de tweede keer vader geworden, zo laat hij weten via Twitter.
Jochem, die samen met vriendin Marloes Nova al een dochtertje met de naam Limoni heeft, heeft deze avond een zoontje mogen verwelkomen.
De kersverse vader maakte het nieuws razendsnel wereldkundig via Twitter: 20.25 geboren Melle Ton Egbert Myjer! 4200gr! Moeder & Kind maken het top! Tralala! Testosteron!!!!
Cliché maar waar: wij ademen geluk!!![]()
Compleet! Een gezinnetje! Wow! Eeuwig respect voor de oerkracht van de vrouw!
"compleet. een gezinnetje"quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nee joh, die noemde een kind toch een accessoire? Heel andere context zo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:53 schreef ivetje het volgende:
Limoni en MelleSerieus...die laatste kan nog enigzins, maar Limoni is echt te belachelijk...debiele mensen
Zou zomaar kunnen,zij is altijd waanzinnig strak afgetraindquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:27 schreef kvd het volgende:
Een gerucht...Gwen Stefani zou voor de 3de keer zwanger zijn...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen,zij is altijd waanzinnig strak afgetraind
Douwequote:Op maandag 10 mei 2010 16:14 schreef AnnaStesia het volgende:
Actrice Anniek Pheifer bevallen
AMSTERDAM - Anniek Pheifer is vorige week bevallen van haar tweede kind: Douwe.
Anniek en haar vriend René hebben al een zoontje; Willem werd in 2007 geboren.
"Moeder en kind maken het goed. Douwe is helemaal gezond en de ouders zijn ontzettend blij en gelukkig", zo laat het management van de actrice weten.
Anniek was als actrice onder andere te zien in Het Schnitzelparadijs en Grijpstra & de Gier. In 2009 deed ze mee aan het AVRO-programma Wie is de Mol?.
Beter dat dan een naam als Sven en Sem die in de top10 staan en waarvan er dus nog twintig op school rond lopen. En 100x beter dan een naam als Beautiful Hope.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:12 schreef sherezade het volgende:
ieder zijn ding, ik zou mijn kind in geen 100 jaar zo'n ouderwetse naam geven
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Beter dat dan een naam als Sven en Sem die in de top10 staan en waarvan er dus nog twintig op school rond lopen. En 100x beter dan een naam als Beautiful Hope.
de namen beautifull Hope e.d. zijn ook om te huilen net zoals Sven en Semquote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Beter dat dan een naam als Sven en Sem die in de top10 staan en waarvan er dus nog twintig op school rond lopen. En 100x beter dan een naam als Beautiful Hope.
Sem mag dan misschien hip zijn bij bepaald volk maar ook die namen vind ik niks.....quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar waarom konden ze toen wel en nu niet meer?
Ik zie het verschil echt niet. Omdat iemand heeft bedacht dat Douwe uit is en Sem hip?
En zielig is het pas als je Cheyvano heet want dan heb je een stempel voor het leven. Douwe is later superblij dat zijn ouders hem een normale naam hebben gegeven.
Rienk is een hele oude Friese naam. Hij is in de vergetelheid geraakt maar wij vonden hem wel erg gaafquote:Op maandag 10 mei 2010 17:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Off topic maar Vlindur ik kende de naam Rienk niet dus voor mij oogt hij helemaal niet ouderwets maar juist origineel
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Douwe is later superblij dat zijn ouders hem een normale naam hebben gegeven.
Wel nee, hier hoor je zoveel idiote namen dat Douwe echt niet op gaat vallen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ja als je in Friesland woont, in de Randstad is de naam eerder lachwekkend.
Maar kom je zelf ook uit die hoek dan, als ik je onderschrift lees krijg ik ook niet bepaald een stadsgevoelquote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef Vlindur het volgende:
Dus ja, zeldzaam, ouderwets en in ons geval Fries
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel nee, hier hoor je zoveel idiote namen dat Douwe echt niet op gaat vallen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef ivetje het volgende:
Rienk? Nooit van gehoord en vind het ook niet zo. Evenals Douwe idd...ik denk dan meteen aan hele rare dingen zoals "Nee, ik kan vanavond niet want ik ga ff douwe met Douwe".Nee, vind het niet meer kunnen tegenwoordig. Ik houdt wel van Hollandse namen zoals Bram (mijn neefje!! zo'n leuke naam), Joep of Bob ofzo.
Verder had mijn schoonvader op z'nwerk pasgeleden een kaartje van een Gras die geboren wasSerieus...schijnt helemaal hip te zijn om je kind naar een boom te vernoemen. Dan krijg je dus een Eik of Berk ofzo. Geen porem....
Jan Douwe?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:08 schreef Vlindur het volgende:
Douwe![]()
![]()
Wordt de 2e naam voor ons 2e kindje (Die nog niet in aantocht is hoor)
Rienk Bowe en ....Douwe
Het begint wel met een 'J' jaquote:Op maandag 10 mei 2010 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jan Douwe?
Ik vind Douwe een leuke naam. En Sven ook. En ik vond Kim Lian voor de verandering eens sympathiek overkomen. Ze zei borstvoeding te geven en leek dat wel knus te vinden 's nachts. En de namen van haar kinderen vind ik ook leuk, Ronja en William.
Ze is sympathiek omdat ze borstvoeding geeftquote:Op maandag 10 mei 2010 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jan Douwe?
Ik vind Douwe een leuke naam. En Sven ook. En ik vond Kim Lian voor de verandering eens sympathiek overkomen. Ze zei borstvoeding te geven en leek dat wel knus te vinden 's nachts. En de namen van haar kinderen vind ik ook leuk, Ronja en William.
Alsjeblieft, hoef je niet meer te wachten:quote:Op maandag 10 mei 2010 23:38 schreef Lovechild het volgende:
Shownieuws meldt dat Jan Smit oom is geworden. Het item komt na de reclame en ik ben net zo benieuwd naar geslacht en naam![]()
quote:Jan Smit voor het eerst oom
Jenny Smit, de oudste zus van Jan Smit, is bevallen van haar eerste kindje. Jenny en Laurens zijn de trotste ouders geworden van een zoon: Jur.
Jenny Smit is bevallen van een kerngezonde zoon. Moeder en zoon maken het goed en zijn gezond.
Jenny stapte met Laurens in april 2009 in het huwelijksbootje. Het is de eerste keer dat Jan Smit oom is geworden.
Ja, ik vind het sympathiek dat ze er moeite voor wil doen en het niet erg vindt om er 's nachts uit te gaan. Ze drukt zich soms nogal ongelukkig uit in interviews - had zij haar kind niet een accessoire genoemd? - dus ik had dit niet achter haar gezocht. Ik vond haar meer een type 'ik kwak er een flesje in opdat hij binnen 2 weken doorslaapt' (zoals Xander).quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ze is sympathiek omdat ze borstvoeding geeft?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik vind het sympathiek dat ze er moeite voor wil doen en het niet erg vindt om er 's nachts uit te gaan. Ze drukt zich soms nogal ongelukkig uit in interviews - had zij haar kind niet een accessoire genoemd? - dus ik had dit niet achter haar gezocht. Ik vond haar meer een type 'ik kwak er een flesje in opdat hij binnen 2 weken doorslaapt' (zoals Xander).
Maar heel orgineel is het niet meer...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:53 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Wat een mooie foto van Claudia!!!
quote:STEFANI PREGNANT WITH THIRD CHILD - REPORT
Movie & Entertainment News provided by World Entertainment News Network (www.wenn.com)
2010-05-12 18:30:08 -
GWEN STEFANI is expecting her third child with rocker husband GAVIN ROSSD ALE, according to U.S. reports.
The pop star is already mum to sons Kingston, three, and 20-month-old Z uma and has previously expressed her desire to add another tot to her gro wing brood once she gets a break in her busy work schedule.
But Stefani has recently been spotted sporting a fuller figure and snap s of the No Doubt singer in New York last week (04May10) show her with wh at appears to be a baby bump.
An eyewitness tells Star magazine, "She was pulling at her shirt to kee p it away from her body. It seemed really strange - but then, when she tu rned to the side, I could see why. She definitely had a baby bump!" Stefani has also been photographed wearing a Sea-Band bracelet, usually associated with expectant mothers - as it helps to relieve morning sickn ess.
Stefani has been donning the accessory because the nausea she has been experiencing has been worse than ever before, reports OK! magazine.
An insider says, "Gwen is having a really rough time this pregnancy. Sh e had all-day morning sickness for a while with Zuma, but she's sicker th is go-round and has been feeling exhausted and dizzy." And the couple's publicist has failed to put a stop to the rumours. Whe n approached about the story, the stars' spokesman Dave Tomberlin offered WENN a firm "no comment".
Stefani and Rossdale wed in 2002.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan zat ik dus goed met mijn foto op de vorige pagina
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Nog meer zwangere covers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar check dr buik danquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:27 schreef rena het volgende:
Maar dat van Gwen Stefani is toch helemaal nog niet bevestigdAls je altijd alles "volgens geruchten" moet geloven is iedereen zwanger
Puffmomentje?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:11 schreef sherezade het volgende:
pff
quote:
quote:AMSTERDAM - Claudia Schiffer is vrijdagmiddag bevallen van een dochter. Het Duitse model en haar kersverse dochter zijn kerngezond, schrijft de Duitse krant Welt am Sonntag. Vader van het kind is de Britse filmregisseur Matthew Vaughn.
Vaughn en Schiffer hebben al twee kinderen, de 7-jarige Caspar en de 5-jarige Clementine. Hoe het derde kind gaat heten, is nog even geheim.
"Dat maakt Claudia pas volgende week bekend als de hele familie het meisje heeft verwelkomd", vertelde de woordvoerder. Een klein tipje van de sluier werd wel opgelicht; waarschijnlijk begint de naam met een C of E.
Wat een naam weerquote:Dochter voor Popstars-winnaar Wesley Klein
AMSTERDAM - Wesley Klein is zondagochtend vader geworden van een kerngezonde dochter.
Nellie, de vriendin van de zanger, beviel rond halfzeven in het ziekenhuis van Jailey.
"Alles is goed gegaan tijdens de bevalling. Moeder en dochter maken het prima", bevestigt de manager van Wesley. "Het hele gezin in inmiddels weer thuis."
Het wordt een drukke week voor de Popstars-winnaar, komende week staat hij namelijk ook als gastartiest op het podium met De Toppers tijdens hun concertreeks in de Amsterdam Arena.
Ik heb in mijn omgeving een Jaylee. Vind ik nog niet top maar qua spelling wel beter dan deze versie.quote:
quote:
quote:Amy Adams has given birth to a healthy baby girl.
RadarOnline.com has exclusively confirmed the 35-year-old "Julie & Julia" star welcomed the seven-pound addition to her family this the weekend.
Her fiancé, Darren Le Gallo, was by her side at an undisclosed Los Angeles location for the birth.
"Everyone is doing well," a pal of the actress told RadarOnline.com. "It's very exciting for Amy, Darren and their families. They have a large, extended family and all their brothers and sisters are relieved and thrilled that this moment has come for them both."
This is the first child for both parents.
quote:Amy Adams and fiancé Darren Le Gallo welcomed 7-lbs. daughter Aviana Olea Le Gallo on Saturday in Los Angeles, her rep tells PEOPLE exclusively.
Doet ze vlotquote:AMSTERDAM - Jacqueline Govaert is opnieuw zwanger. De voormalige Krezip-zangeres verwacht aan het eind het jaar haar tweede kindje.
"De familie is heel erg blij met dit nieuws", zegt de voormalige manager van de band Krezip.
In maart vorig jaar beviel Govaert van haar eerste kindje. De zangeres en haar vriend Ivo Maissan werden de trotse ouders van een jongetje, genaamd Billie Miel.
Govaert werd bekend als frontvrouw van de band Krezip. Vorig jaar kwam er een einde aan de band. Govaert verwacht dat haar eerste solo-album aan eind van het jaar verschijnt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef rena het volgende:
Jacqueline Govaert (Krezip) is weer zwanger.
[..]
Doet ze vlot
Heeft ze een relatie danquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Alanis Morissette zou ook een kleine verwachten...
[ afbeelding ]
Ja, met ene Mario Treadway, een DJ.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:02 schreef rena het volgende:
[..]
Heeft ze een relatie danWel leuk dat ze een veulentje verwacht
Hoezo vlot?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef rena het volgende:
Jacqueline Govaert (Krezip) is weer zwanger.
[..]
Doet ze vlot
John Travolta (56) wordt weer vader van onze redactiequote:Op woensdag 19 mei 2010 08:49 schreef J-net het volgende:
Is dat van Travolta al bevestigd door henzelf?
k heb het idee dat het een soort verwerking is voor Jett....
Dacht ik ook als eerste aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef Lovechild het volgende:
Vraag me ook echt af of ze er ook aan begonnen waren als ze hun zoon niet verloren waren.
Nou idd zeg.Vind het echt te oud om dan nog moeder te worden...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:59 schreef Rianne84 het volgende:...
op je 56e nog vader worden lijkt me ook niks... arm kind, heeft straks bejaarde ouders.
De ironiequote:Op woensdag 19 mei 2010 18:04 schreef lievelotte het volgende:
kan een nieuwe aanwinst niet een nieuwe hond zijn ofzo?
quote:Honden John Travolta doodgereden op vliegveld
18-05-2010 - Je hond uitlaten op het vliegveld, ’t is misschien niet zo’n sterk plan. En dat weet John Travolta nu ook. Terwijl zijn twee geliefde viervoeters braaf hun ding deden op de landingsbaan werden ze overhoop gereden door een servicewagen van de luchthaven.
De familie Travolta landde vorige week op de luchthaven van Bangor in de staat Maine. Omdat de nood hoog was, liet iemand van Travolta's entourage iets verderop de honden uit. Helaas voor de beestjes had de chauffeur van een servicewagen dat niet gezien. Hij reed de twee viervoeters aan. De honden overleefden het bizarre ongeval niet.
Een woordvoerder van de Travolta’s liet intussen weten dat de persoon die de honden uitliet, niet tot de familie behoort. (AH)
Dat staat al op de vorige pagina ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:23 schreef Anneloortje het volgende:
Jacqueline Govaert (Krezip) is zwanger van de tweede
En dat moet op zo'n manier gezegd worden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef rena het volgende:
[..]
Dat staat al op de vorige pagina ja.Teruglezen is een vak apart.
quote:Rachel Stevens zwanger van eerste kind
De voormalige S Club 7-ster Rachel Stevens is in verwachting van haar eerste kindje. De zangers trouwde vorige zomer met Alex Bourne.
"We zijn verheugd om te kunnen aankondigen dat Rachel Stevens en haar man Alex hun eerste kindje verwachten", liet een persbericht weten. De 32-jarige zangeres was voorheen reeds erg duidelijk over haar nijpende kinderwens. "Ik wil absoluut kinderen. Volgens mij is er niets wonderbaarlijkers dan moeder te zijn. Ik heb er geen idee van welk soort moeder ik ga worden, maar het zal zeker en vast mijn hele leven overhoop gooien", aldus Stevens.
Denk ik niet, nee. Kan me wel voorstellen dat ze op deze manier willen proberen dat verlies te verzachten. Ze hebben er niet voor gekozen hun zoon te verliezen, zoals het vast ook niet in de planning lag om nu nog een kind te krijgen, maar ja... onder deze omstandigheden... ik kan me er vanalles bij voorstellen. Ik heb zelf ooit (halverwege de zwangerschap) een kind verloren, en het kind dat daarna toch nog geboren werd, heeft ervoor gezorgd dat ik nu, terugkijkend op het thema 'kinderen krijgen', een heel positief gevoel heb. Het verdriet is nu niet de afsluiting van alles, het is nu 'ingebed' in de mooie ervaringen ervóór en erná, dat maakt een groot verschil. (Overigens wil ik mijn ervaring absoluut niet vergelijken met die van John Travolta en zijn vrouw, want dat verlies lijkt me vele, vele malen verschrikkelijkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef Lovechild het volgende:
Vraag me ook echt af of ze er ook aan begonnen waren als ze hun zoon niet verloren waren.
Ja, dat moet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat moet op zo'n manier gezegd worden?
Ik kan me er opzich ook wel iets bij voorstellen. Maar eigenlijk meer als je nog midden in de periode van kleine kinderen zit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Denk ik niet, nee. Kan me wel voorstellen dat ze op deze manier willen proberen dat verlies te verzachten. Ze hebben er niet voor gekozen hun zoon te verliezen, zoals het vast ook niet in de planning lag om nu nog een kind te krijgen, maar ja... onder deze omstandigheden... ik kan me er vanalles bij voorstellen. Ik heb zelf ooit (halverwege de zwangerschap) een kind verloren, en het kind dat daarna toch nog geboren werd, heeft ervoor gezorgd dat ik nu, terugkijkend op het thema 'kinderen krijgen', een heel positief gevoel heb. Het verdriet is nu niet de afsluiting van alles, het is nu 'ingebed' in de mooie ervaringen ervóór en erná, dat maakt een groot verschil. (Overigens wil ik mijn ervaring absoluut niet vergelijken met die van John Travolta en zijn vrouw, want dat verlies lijkt me vele, vele malen verschrikkelijker)
Ja, het blijft natuurlijk een wanhoopsgreep, zeker gezien hun leeftijd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:19 schreef Lovechild het volgende:
Ik kan me er opzich ook wel iets bij voorstellen. Maar eigenlijk meer als je nog midden in de periode van kleine kinderen zit.
Bij de familie Travolta is het ook niet afgesloten met drama, het is het oudste kind dat is weggevallen.
Precies.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, het blijft natuurlijk een wanhoopsgreep, zeker gezien hun leeftijd.
Dan meten ze met twee maten, aangezien vruchtbaarheidsbehandelingen veelal gepaard gaan met medicijngebruik!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:51 schreef controlaltdelete het volgende:
John Travolta is ten dele zelf schuld dat zijn zoon is overleden. Ik ben niet de 1e die dit beweert. Als je bij the Scientology Church zit mag je geen medicijnen nemen en al helemaal niet als je een psychische afwijking hebt want de leer van SC geneest daar heb je geen medicijnen voor nodig.
Verder zal zijn vrouw echt niet op de normale manier zwanger zijn geworden, het zal me niks verbazen als ze straks bevalt van een tweeling zoals bijna alle hollywoodvrouwen op leeftijd.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dan meten ze met twee maten, aangezien vruchtbaarheidsbehandelingen veelal gepaard gaan met medicijngebruik!
Leuke naam wel, wel een beetje gewoontjes.quote:AMSTERDAM - Actrice Monica Bellucci is bevallen van een dochter. Het meisje kwam vrijdagavond ter wereld in Rome en heeft de naam Léonie gekregen.
Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift People.
Een vriend van de Italiaanse actrice laat weten dat moeder en dochter het goed maken. Léonie is het tweede kindje voor Bellucci en haar echtgenoot, de Franse acteur Vincent Cassel. De twee hebben al een 5-jarig dochtertje, genaamd Deva.
De 45-jarige Bellucci en de 43-jarige Cassel leerden elkaar in 1996 kennen tijdens de opnames van de thriller 'L'Appartement'. In 1999 gaven zij elkaar het jawoord.
quote:Jan Smit wordt vader, dat meldt hij dinsdag via zijn Twitter-account. Eind november verwachten Jan en Liza Plat hun eerste kindje.
Jan Smit wordt vader
Om 18:01 uur Twitterde Jan: “Feest in huize Smit! Als alles goed gaat word ik eind november papa!” Jan was natuurlijk al een tijdje papa van Liza's dochtertje Fem.
Yolanthe gaat trouwen, hij maakt een kind. Wow.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vang net op dat Jan Smit en Lisa huppeldepup een kind krijgen.
[..]
quote:AMSTERDAM - Jan Smit wordt vader. Dat heeft de 24-jarige zanger dinsdag bekendgemaakt via Twitter. "Feest in huize Smit! Als alles goed gaat, word ik eind november papa!", schrijft de Volendammer.
Smit heeft een relatie met de Volendamse Liza Plat. Zij heeft al een dochter uit een eerder huwelijk.
Smit is een jaar samen met Plat. Liza en dochtertje Fem wonen bij Jan in zijn Volendamse villa. "Natuurlijk is het omschakelen, maar je groeit daar ook in", zei de zanger eerder over de verantwoordelijkheid voor een kindje.
Jan werd twee weken geleden nog oom van zoontje Jur, het kind van zijn zus Jenny.
De zanger stak nooit onder stoelen of banken dat hij zelf dolgraag kinderen wilde, maar in maart gaf hij nog aan 'er niet mee bezig te zijn'. Achteraf bleek zijn vriendin toen al een maand zwanger.
Voordat Jan het grote nieuws de wereld in bracht, liet zijn zusje Monique zich in het TMF-programma 'Kijk Dit Nou' nog uit over Jan als vader van het dochtertje van Liza.
"Ik denk dat Jan heel erg is veranderd", vertelde zijn zusje. "Het is zo leuk, hij zingt steeds met haar en doet toneelstukjes met haar. Het is echt leuk. En nu met m'n neefje ook natuurlijk." Monique hield haar mond over de zwangerschap.
Leuke naamquote:AMSTERDAM - TROS-presentatrice Angela Esajas (31) is bevallen van een dochter.
Het kleine meisje heeft de naam Mia gekregen en is kerngezond. Ook Angela maakt het goed. Dit meldt RTL Boulevard. De presentatrice en haar vriend Lion Timmerman zijn in de wolken.
Angela ging in maart vervroegd met zwangerschapsverlof. Ze werd getroffen door de aangezichtsverlamming van Bell, een plotselinge verlamming van een motorische hersenzenuw.
www.nu.nlquote:Jorinde Moll is zwanger
Uitgegeven: 26 mei 2010 14:49
Laatst gewijzigd: 26 mei 2010 14:49
AMSTERDAM - Jorinde Moll is weer in verwachting. In Story onthult de voormalige Veronica-presentatrice dat zij en haar man Chalid Arrab in november hun tweede kindje verwachten.
© ANP"Enkele dagen geleden heb ik een echo gehad en alles gaat goed met de baby", zegt de 38-jarige Moll in het weekblad. Over een paar weken hoort het stel of ze een jongen of een meisje krijgen.
Werken wil de ex-presentatrice in iedergeval niet meer. Het gezin gaat nu boven alles. "Soms kijk ik naar ex-collega's op televisie en dan krijg ik gewoon medelijden met hen. Ik heb leuke jaren gehad en veel plezier aan mijn televisiewerk beleefd, maar nu ben ik er klaar mee."
Ach gut, ze wordt een echte fokmerriequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:25 schreef Anosmie het volgende:
Jorinde Mol zwanger van tweede kindje.
[..]
www.nu.nl
Dit is zequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:33 schreef Lovechild het volgende:
Ik ken de betreffende mama niet, maar als het bij Boulevard komt...:
[..]
Leuke naam
Psies.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:32 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Tja als je zelf niet meer aan de bak komt is dat lekker makkelijk om te zeggen he
Ja die foto zag ik ookquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:32 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Tja als je zelf niet meer aan de bak komt is dat lekker makkelijk om te zeggen he
Hoeft niet, kan ook best dat ze het écht zat is, niet iedereen wilt 40 jaar op tv. Maar de sneer naar anderen komt een beetje sneu over, alsof het dan toch dwars zit, of dat ze misschien een rotperiode heeft gehad toen ze wel op tv was...quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:41 schreef ivetje het volgende:
Straks nog een keer als ze bevallen is, want ja...dan is de media ineens wel weer leuk
Jij bent echt goed!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:51 schreef controlaltdelete het volgende:
...Verder zal zijn vrouw echt niet op de normale manier zwanger zijn geworden, het zal me niks verbazen als ze straks bevalt van een tweeling zoals bijna alle hollywoodvrouwen op leeftijd.
quote:wo 26 mei 2010, 20:52
'Vrouw John Travolta krijgt tweeling'
AMSTERDAM - John Travolta en zijn vrouw Kelly Preston zouden een tweeling verwachten.
Dit meldt Radar Online. Eerder werd bekend dat Kelly (47) drie maanden zwanger is. Na het overlijden van hun zoon Jett (16) op de Bahama's vorig jaar is dit een dubbele pleister op hun wonden.
John en Kelly hebben al een dochter van 10 jaar: Ella Bleu.
Hate to burst your bubblequote:
quote:John Travolta And Kelly Preston NOT Expecting Twins!
wenn2787610.jpg
Although reports surfaced that John Travolta and Kelly Preston were expecting twins, their reps claims that the rumors are "totally false."
"They are not expecting twins," said a rep for the happy couple.
Whether it's one baby or two, we wish them all the best!
Nu.nl schrijft het ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:37 schreef Turbomuis het volgende:
Alicia Keys schijnt zwanger. Bron: Tila Tequila, dus dan moet het wel waar zijn
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:25 schreef Anosmie het volgende:
Jorinde Mol zwanger van tweede kindje.
[..]
Werken wil de ex-presentatrice in iedergeval niet meer. Het gezin gaat nu boven alles. "Soms kijk ik naar ex-collega's op televisie en dan krijg ik gewoon medelijden met hen. Ik heb leuke jaren gehad en veel plezier aan mijn televisiewerk beleefd, maar nu ben ik er klaar mee."
www.nu.nl
Da's raar. Geen medicijnen in mogen nemen vanwege je geloof. Maar om zwanger te worden mag dus wel de medische wetenschap worden ingezet.quote:
ja zoiets dacht ik ook,psychische problemen bestaan daar niet ofzo,maar autisme is toch ook geen psychisch probleem of zullen ze daar denken van wel?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Is het overigens niet zo bij Scientology dat je alleen geen medicijnen mag nemen tegen psychische aandoeningen?
Ik denk dat bij hen dat soort aandoeningen daaronder vallen jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:19 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
ja zoiets dacht ik ook,psychische problemen bestaan daar niet ofzo,maar autisme is toch ook geen psychisch probleem of zullen ze daar denken van wel?
Ik vond haar ook heel leuk bij Oprah.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Leuk zeg, voor haar. Ik heb haar wel eens bij Oprah gezien toen ze heel openhartig over al die pogingen praatte. Vanaf toen vind ik haar cool (niet alleen om dat verhaal, maar gewoon een leuk mens)
Aah, das leuk. Tis dr gegund.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:54 schreef hexje het volgende:
Zangeres Celine Dion is zwanger van een tweeling. De 42-jarige zangeres heeft zes IVF-behandelingen moeten ondergaan voordat het haar lukte in verwachting te raken.
Dit bevestigd de woordvoerder van de zangeres tegenover het Amerikaanse tijdschrift People. De zangeres zocht haar heil daarnaast ook in de acupunctuur.
“We zijn extatisch”, zo reageert haar man René Angelil op het blije nieuws. “Celine hoopt op een gezonde zwangerschap. Ze hoopte op één baby en het is een dubbele zegen dat we er twee krijgen!”
http://www.nu.nl/
Best een leuke naam!quote:AMSTERDAM - Nikkie Plessen is zondagavond bevallen van een dochter. Het meisje draagt de naam Jolie Lisa Lotte. Moeder en dochter maken het goed, laat een woordvoerder weten.
De 25-jarige presentatrice beviel in het ziekenhuis en mocht na een paar uur weer naar huis. Daar gaat ze voorlopig eerst nog even lekker genieten, zegt de woordvoerder. Lisa is de naam van de moeder van de presentatrice.
Lotte is de naam van Nikkie's zusje. Het meisje woog bij de geboorte 2830 gram. De vader van het kind is miljonair Ruben Bontekoe.
Onlangs stond de hoogzwangere Nikkie nog naakt op de cover van het tijdschrift 'Grazia'. In het bijbehorende artikel vertelde ze onder meer dat ook de vader zich moest gaan opmaken om luiers te verschonen en andere vervelende klusjes op te lossen.
"Je moet je man zoveel mogelijk betrekken in de verzorging en hem maar gewoon fouten laten maken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |