zijn www op hyvesquote:Op maandag 19 april 2010 09:54 schreef Purdey het volgende:
Kan niks vinden over Dinand op internet.Bron?
Met veel felicitaties natuurlijk en mensen die het al gedacht hadden enzovoortquote:Dean, Jimi & .....!?!? 't Is wel een hele goede week! D.
gisteren, 21:43 - 135 reactie(s) Reageer
quote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Wieteke Cramer is al een tijdje bevallen, is al met baby langs de ijsbaan gespot. Wanneer weet ik niet.
Vandaar dusquote:Op maandag 19 april 2010 09:06 schreef rena het volgende:
Ik pas de OP gelijk aan, maar zag dat er nog geen nieuw topic was. Die OP is amper te wijzigen, als ik ergens wil klikken scrolt hij automatisch naar boven. Wat een feestje![]()
Ik zal het nog eens proberen, maar net flipte het schermpje helemaalquote:
quote:Isla Fisher showed off an unmistakable baby bump out in LA this weekend. There were rumors she was expecting and she's been wearing lots of cross-body bags and billowing dresses — but these pictures seem to be confirmation that she's pregnant! Isla and Sacha Baron Cohen got married in Paris at the end of March after being together for eight years. Sounds like they wanted to make it official before welcoming their new family member. The two have one adorable daughter, Olive, who's going to be a big sister later this year. Congrats to the family!
Het is me zelf nog geluktquote:Op maandag 19 april 2010 13:04 schreef J-net het volgende:
Ik wilde inderdaad de lijst weer bijwerken, maar op de een of andere manier lukt het niet.
In vorige topic was afgesproken alleen geboortes van afgelopen kwartaal te laten staan. Dus rest van voor 1-1-2010 kan er af. Maar als wiki niet meewerkt schiet het niet op natuurlijk
edit; ik had me nog niet aangemeld. Ik heb de lijst bijgewerkt met wat ik heb kunnen vinden.
Dus iemand moet even de OP kopieren uit Wiki.... (mod???)
'T was wel een hele mooie afsluiter.quote:Op maandag 19 april 2010 09:26 schreef kvd het volgende:
sorry sorry sorry...zie ineens dat ik degene was die de vorige heeft gesloten....kreeg telefoon en visite nadat ik het berichtje over Dinand had geplaatst, dus heb het allemaal niet gezien...
Charmante foto ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:35 schreef lily het volgende:
[..]
Ze was vorige week woensdag uitgerekend staat er bij het artikel
Is deze foto in NL gemaakt? Want het is nog niet echt ditsoortjurkjesweer geweest toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[ afbeelding ]
Katja met een dikke buik!
Wanneer moet ze werpen?
Nou afgelopen weekend was het in het zonnetje anders behoorlijk warm!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is deze foto in NL gemaakt? Want het is nog niet echt ditsoortjurkjesweer geweest toch?
Als je in het weekend een beschut plekje had kon je ditsoortjurkjes aan hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is deze foto in NL gemaakt? Want het is nog niet echt ditsoortjurkjesweer geweest toch?
Die eerste met die kousenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
foto's van katja:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de combi zwanger en stoeipoes toch een beetje... Ehhh.
Maar damn wat is het een mooie vrouw. Daar ben ik echt wel jaloers op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de combi zwanger en stoeipoes toch een beetje... Ehhh.
Filmpje erbij:
ik gok yolanthe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:48 schreef ChatGirl het volgende:
TVP voor de zwangerschap die straks in Boulevard bekend wordt gemaakt.
quote:
quote:Our new baby boy Easton Quinn Monroe Elfman was born March 2nd at 7:53am. He's an impressive sleeper (thank god!) & I'm his biggest fan.
8:47 PM Mar 5th via Echofon
quote:Jenna en haar man Bodhi mochten opnieuw een zoontje in hun midden verwelkomen. Hij zal met de naam Easton Quinn Monroe door het leven gaan.
De actrice liet haar blijdschap blijken via Twitter: 'Hij is een goede slaper (thank god) en ik ben zijn grootste fan!'
Jennas zwangerschap zat haar werk niet in de weg, aangezien ze speelt in de serie Accidentally on Purpose, waarin ze een vrouw speelt die zwanger raakt na een one night stand met een twaalf jaar jongere man. Haar personage zal in de serie ook gaan bevallen.
Ow? Nou, ik heb het gemist dus... zag het niet in de OP staan dus ik dacht; ik gooi het in de groepquote:
Als ik die wiki niet kán wijzigen is het inderdaad een beetje lastigquote:Op woensdag 21 april 2010 06:32 schreef J-net het volgende:
Ik heb niet het hele vorige topic doorgewerkt om te kijken wie daar in gemeld stonden als zwanger; ik hoop altijd dat mensen tussendoor alvast wiki aanpassen.... maar niet dus
Jaaaaaa, Koffietijd, de betrouwbaarste bron ever!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:39 schreef amaranta het volgende:
Volgens koffietijd ligt Katja nu te bevallen
dat bedoel ik met 'qua timing zou het kunnen'quote:Op woensdag 21 april 2010 15:37 schreef amaranta het volgende:
Ze is vandaag anders een week overtijdaldus de telegraaf
Motverdikkie wat een kwinkslag!quote:
koffietijd? bestaat dat nog (aan Amanda Spoel moet denken...)quote:Op woensdag 21 april 2010 10:39 schreef amaranta het volgende:
Volgens koffietijd ligt Katja nu te bevallen
Girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl onder welke steen heb je gelegen??quote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef lily het volgende:
[..]
koffietijd? bestaat dat nog (aan Amanda Spoel moet denken...)
onder de "hoeksteen van de samenleving"quote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl onder welke steen heb je gelegen??
Leukquote:Op woensdag 21 april 2010 18:13 schreef lily het volgende:
[..]
onder de "hoeksteen van de samenleving"
quote:AMSTERDAM - Nikkie Plessen en haar vriend Ruben Bontekoe krijgen een dochter. Dit staat op de website van het TMF-programma 'Kijk Dit Nou!'.
© ANP
In eerst instantie werd gedacht dat de voormalige TMF-VJ een jongetje zou krijgen. Op de echofoto was namelijk iets 'hangends' te zien. Maar inmiddels is duidelijk dat het toch echt een meisje wordt.
Eind vorig jaar werd bekend dat de 24-jarige Nikkie in verwachting is. De blondine is in juni uitgerekend. Zij en Ruben hebben al zes jaar een relatie met elkaar.
quote:
offtopic: Amanda Spoel presenteerde Service Salonquote:Op woensdag 21 april 2010 18:08 schreef lily het volgende:
[..]
koffietijd? bestaat dat nog (aan Amanda Spoel moet denken...)
oh ja!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
offtopic: Amanda Spoel presenteerde Service Salon![]()
Ik moest al aan de naam denken net bij het Consultatiebureau, daar was een Caro, waarvan de assistente het uitsprak als Cáro, maar het was Caroooooquote:Op donderdag 22 april 2010 06:02 schreef lily het volgende:
(en Catoo natuurlijk)
Ja kloptquote:Op donderdag 22 april 2010 06:01 schreef lily het volgende:
[..]
oh ja!
Mireille Bekooij was koffietijd
quote:Dochter voor Katja en Thijs
Uitgegeven: 22 april 2010 15:22
Laatst gewijzigd: 22 april 2010 15:24
AMSTERDAM - Katja Schuurman is donderdag bevallen van een meisje. De dochter van de actrice en haar echtgenoot Thijs Römer gaat waarschijnlijk Sammie heten.
Dat meldt RTL Boulevard.
"De bevalling is goed gegaan. Ze is ongeveer twee uur geleden geboren en is nog nat. Ze gaat waarschijnlijk Sammie heten", aldus overgrootvader van de baby acteur Piet Römer tegen het RTL-programma.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef Vivi het volgende:
Katja Schuurman schijnt vanochtend bevallen te zijn/hebben/worden.
Er stonden mooie buikige foto's van haar in de Linda. deze maand. Op foto's vind ik haar sws altijd mooier dan bewegend, ofzo. Iets met craquele. Maar dat is terzijde. Ze heeft geworpen iig, volgens die ouwe smeerpijp opa P. Romer.
Ik vind het een beetje een mwoah naam om eerlijk te zijn.quote:Katja Römer-Schuurman is bevallen
Katja Schuurman is donderdagochtend moeder geworden, dat bevestigt overgrootopa Piet Römer aan RTL Boulevard. Katja en Thijs Römer-Schuurman zijn de trotse ouders geworden van een meisje.
Piet vertelt RTL Boulevard dat het meisje donderdagochtend in het ziekenhuis ter wereld is gekomen: “De bevalling is goed gegaan. Ze is ongeveer twee uur geleden geboren en is nog nat. Ze gaat waarschijnlijk Sammie heten.”
En is nog nat? Och waren dat weer de woorden van die heerlijke vrolijke Piet Römer?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:31 schreef ChatGirl het volgende:
Ze is ongeveer twee uur geleden geboren en is nog nat.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef Vivi het volgende:
Op foto's vind ik haar sws altijd mooier dan bewegend, ofzo. Iets met craquele.
En dat is een nadeel want?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:01 schreef rena het volgende:
Sam vind ik een toffe naam, maar bij Sammie moet ik aan Ramses Shaffy denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |