quote:do 29 mei 2008, 06:00
Dit is de dochter van Kim-Lian van der Meij
door Patricia Cortie
AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij is de gelukkigste mama op aarde. De musicalster beviel dinsdagochtend van haar eerste kindje: dochter Ronja Emma.
Het was een supersnelle bevalling want de weeën begonnen al om zeven uur ’s.ochtends en het babymeisje was er al om tien uur. „Ik heb een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht en ben toen al met baby bij mijn schoonmoeder geweest”, vertelde Kim gistermiddag.
quote:Angelina Jolie bevallen?
door onze redactie
AMSTERDAM - In Frankrijk circuleren berichten dat Angelina inmiddels is bevallen van haar tweeling.
Foto: EPA
Angelina zou afgelopen zondag zijn bevallen in een katholieke kliniek in de stad Aix-en-Provence.
De actrice gaf aan het begin van mei, tijdens het filmfestival in Cannes, al toe dat zij en echtgenoot Brad Pitt een tweeling verwachtten. Ook vertelde ze graag in Frankrijk te willen bevallen omdat dat het geboorteland van haar vorig jaar overleden moeder is.
Ik kan nog wel even wachten hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:36 schreef Esraa het volgende:
Ik heb wel weer een recente lijst, maar dan moeten jullie nog even wachten tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:09 schreef Minnie_ het volgende:
Bas en Tooske met Fien (van Bas z'n Hyves):
[ afbeelding ]
Feline betekent katquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Feline maar een rare naam... En Fien vind ik ook niks
quote:'Mega Mindy bevalt van zoontje'
De actrice die de superheld Mega Mindy vertolkt in de gelijknamige kinderserie, is vrijdag bevallen van haar eerste kind. De Vlaamse actrice Free Souffriau heeft haar zoontje Wolf genoemd.
Dit is ongetwijfeld het mooiste wat ons ooit overkomen is”, aldus de trotse ouders.
Mega Mindy is een blonde superheldin die in roze kleding boeven vangt. Ze is gewoonlijk een onopvallende politieagente, maar verandert van gedaante als er een noodgeval is. Ze krijgt daarbij hulp van allerlei mega-uitvindingen van haar opa.
Ja, daarom juist!quote:
gets wat n lelijke wehkampfoto zegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:09 schreef Minnie_ het volgende:
Bas en Tooske met Fien (van Bas z'n Hyves):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |