zijn www op hyvesquote:Op maandag 19 april 2010 09:54 schreef Purdey het volgende:
Kan niks vinden over Dinand op internet.Bron?
Met veel felicitaties natuurlijk en mensen die het al gedacht hadden enzovoortquote:Dean, Jimi & .....!?!? 't Is wel een hele goede week! D.
gisteren, 21:43 - 135 reactie(s) Reageer
quote:Op maandag 19 april 2010 09:48 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Wieteke Cramer is al een tijdje bevallen, is al met baby langs de ijsbaan gespot. Wanneer weet ik niet.
Vandaar dusquote:Op maandag 19 april 2010 09:06 schreef rena het volgende:
Ik pas de OP gelijk aan, maar zag dat er nog geen nieuw topic was. Die OP is amper te wijzigen, als ik ergens wil klikken scrolt hij automatisch naar boven. Wat een feestje![]()
Ik zal het nog eens proberen, maar net flipte het schermpje helemaalquote:
quote:Isla Fisher showed off an unmistakable baby bump out in LA this weekend. There were rumors she was expecting and she's been wearing lots of cross-body bags and billowing dresses — but these pictures seem to be confirmation that she's pregnant! Isla and Sacha Baron Cohen got married in Paris at the end of March after being together for eight years. Sounds like they wanted to make it official before welcoming their new family member. The two have one adorable daughter, Olive, who's going to be a big sister later this year. Congrats to the family!
Het is me zelf nog geluktquote:Op maandag 19 april 2010 13:04 schreef J-net het volgende:
Ik wilde inderdaad de lijst weer bijwerken, maar op de een of andere manier lukt het niet.
In vorige topic was afgesproken alleen geboortes van afgelopen kwartaal te laten staan. Dus rest van voor 1-1-2010 kan er af. Maar als wiki niet meewerkt schiet het niet op natuurlijk
edit; ik had me nog niet aangemeld. Ik heb de lijst bijgewerkt met wat ik heb kunnen vinden.
Dus iemand moet even de OP kopieren uit Wiki.... (mod???)
'T was wel een hele mooie afsluiter.quote:Op maandag 19 april 2010 09:26 schreef kvd het volgende:
sorry sorry sorry...zie ineens dat ik degene was die de vorige heeft gesloten....kreeg telefoon en visite nadat ik het berichtje over Dinand had geplaatst, dus heb het allemaal niet gezien...
Charmante foto ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:35 schreef lily het volgende:
[..]
Ze was vorige week woensdag uitgerekend staat er bij het artikel
Is deze foto in NL gemaakt? Want het is nog niet echt ditsoortjurkjesweer geweest toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:11 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[ afbeelding ]
Katja met een dikke buik!
Wanneer moet ze werpen?
Nou afgelopen weekend was het in het zonnetje anders behoorlijk warm!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is deze foto in NL gemaakt? Want het is nog niet echt ditsoortjurkjesweer geweest toch?
Als je in het weekend een beschut plekje had kon je ditsoortjurkjes aan hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:07 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is deze foto in NL gemaakt? Want het is nog niet echt ditsoortjurkjesweer geweest toch?
Die eerste met die kousenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
foto's van katja:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de combi zwanger en stoeipoes toch een beetje... Ehhh.
Maar damn wat is het een mooie vrouw. Daar ben ik echt wel jaloers op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind de combi zwanger en stoeipoes toch een beetje... Ehhh.
Filmpje erbij:
ik gok yolanthe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:48 schreef ChatGirl het volgende:
TVP voor de zwangerschap die straks in Boulevard bekend wordt gemaakt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |